SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Mikkie op 22-02-2010 22:37:53 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dexterquote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef Dupje het volgende:
Net eerste aflevering van Dexter gekeken, en nu slapen.
quote:
Vond m idd vet, wel even wennen, al dat bloed en gehak en gezaag enzoquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
De OP en de FIPO stelen!
Waar blijft de borstenfoto?
[..]
Na zaterdag Jumboquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
super de boerbij mij om de hoek
Spaar ze allemaal! Bij een volle kaart een gratis meet en handtekeningensessie bij mij thuis (of bij mijn ouders als ik in de kreukels lig).quote:
Kweet nietquote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zit je nu dalijk ook 3 weken werkeloos thuis?
Zeg eens niet van die gekke dingenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Accu op, film bijna afgelopen, morgen vroeg op. Zal ik eens een keer op tijd naar bed gaan![]()
Ah, post je wel even elke weken de goede aanbiedingen?quote:
Wat vreemd dat je dat nu nog niet weet danquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kweet nietWe moeten sowieso een avond naar een informatie avond toe. Maar er hangt nog helemaal geen rooster ofzo van dat we moeten helpen ombouwen. Zaterdagavond moeten we wel alles afbouwen in ieder geval. Maar de vaste krachten worden sowieso in andere vestigingen gezet om daar te werken, maar ik weet niet of dat bij de hulpkrachten ook gaat gebeuren. Ik hoop wel dat ik kan werken want anders mis ik 3 weken salaris
Ja dahaaag, internetquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, post je wel even elke weken de goede aanbiedingen?
Ja vind ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je dat nu nog niet weet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |