of ik moet er eentje missenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrees dat die afbeelding ieder topic weer zal verschijnen.
tot je dertigstequote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe lang is zo'n CJP pas geldig? Is die ook 2 jaar na je middelbare school geldig? Op de pas staat iets van "EURO<26", betekent dat tot je 26ste jaar?
Ik zou ervoor tekenenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef RSie het volgende:
Kaarten binnen!
Ik gok op:
-Muse
-Mumford
-Paramore
-Destine
-Justice en/of Daft Punk
-Jay-Z
-Kontrust
-Kings of Leon
-Norman Cook
...
Snoop Dogg wel? Uiteindelijk zie ik Lowlands toch als een mini-Glastonbury (kan aan mij liggen hoor, ben er allebei nog nooit geweest). Daar stond Jay-Z ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef rubbereend het volgende:
Jay-Z vind ik nou niet echt wat voor Lowlands op de één of andere manier
Recensiemateriaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat ik me dus afvroeg hè, vast het verkeerde topic maar gezien het over uitlekken gaat. Hoe de fuck lekt een album uit? Dat wordt toch überbeschermd door de platenmaatschappij enzo? Dan kan het toch niet ineens op internet staan.
Dat was ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Haunter het volgende:
Jaaa, hop!
Oja, die uitgelekte tourschema's van Daft Punk zijn al meteen ontkracht. (Ik weet niet meer wie het zei in het vorige topic)
Wat Glastonbury allemaal op de Piramid stage neerzet zou op Lowlands absoluut niet kunnen. Dingen Paul McCartney, Shirley Bessy, Tom Jones of The Who.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Snoop Dogg wel? Uiteindelijk zie ik Lowlands toch als een mini-Glastonbury (kan aan mij liggen hoor, ben er allebei nog nooit geweest). Daar stond Jay-Z ook.
Allebei.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef Dupje het volgende:
Ik zit nu hard te twijfelen tussen een tripje Sziget en Lowlands
Daarom mini. Ik bedoelde qua muzieksoorten, heel divers allebei. Dus ik zie Jay-Z er nog wel staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat Glastonbury allemaal op de Piramid stage neerzet zou op Lowlands absoluut niet kunnen. Dingen Paul McCartney, Shirley Bessy, Tom Jones of The Who.
Holy shit.quote:Net een mooi telefoongesprek in New Music met Eric van #LL10 ! Koop snel een kaartje, het gaat heel snel uitverkopen! #kinkfm
quote:Hmmm: veel mensen denken dat berichten over snelle #LL10 sales een marketingtruc is. Ik probeer juist te de-marketen...
ik weet niet, heb nog nooit zoveel mensen gehoord/gezien die op dag 1 of 2 al een kaartje kochten dan nu, ik denk dat het hard gaatquote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het dit jaar zonder vroege vogel korting sneller uitverkoopt dan vorig jaar.
Straks is het echt deze week uitverkocht à la Glastonbury.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet niet, heb nog nooit zoveel mensen gehoord/gezien die op dag 1 of 2 al een kaartje kochten dan nu, ik denk dat het hard gaat
Maar met dit soort praatjes en twitters zorgt men voor een snellere verkoop. Dus wellicht dat het volgende maand uitverkoopt, maar dat komt dan alleen omdat iedereen bang is dat ze te laat zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet niet, heb nog nooit zoveel mensen gehoord/gezien die op dag 1 of 2 al een kaartje kochten dan nu, ik denk dat het hard gaat
Jammer dat dat nog even gaat duren.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb wel voldoende aan het Lowlandsforum straks
Ligt er aan hoe het beschermd wordtquote:Op maandag 22 februari 2010 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat ik me dus afvroeg hè, vast het verkeerde topic maar gezien het over uitlekken gaat. Hoe de fuck lekt een album uit? Dat wordt toch überbeschermd door de platenmaatschappij enzo? Dan kan het toch niet ineens op internet staan.
Festivalinfo http://www.festivalinfo.nl/review_images.php?review_id=1243&pag=1quote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Utca het volgende:
Is iemand foto's van Llaunch tegengekomen? Zo ja, waar?
Eerder een PP-band, maar ik heb ze twee jaar terug op PP gemist, dus ze mogen wel naar LL komenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Stereophonics is ook wel een heuse LL band imo.
Ik bestel/haal altijd in de eerste week een kaartje. Moet alleen dit maal even wachten op het loon aangezien ik een paar"bestellingen" heb ontvangen en daar moet ik wel genoeg geld voor hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:46 schreef PiRANiA het volgende:
Even een vraagje van een LL-newb: maakt het nog uit of je de kaarten 'los' of met zijn allen haalt?
En dat ze mijn meuk over de brug moeten dragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:26 schreef wormtrein het volgende:
De regel is daarbij wel, dat newbies op camping 5 of hoger staan
Dit vooral.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat ze mijn meuk over de brug moeten dragen.
Krijgt een roze met wit bandje, en een soort van feestmuts met Rapid Razor Bob er op.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kun je op LL zien of iemand een newbie is dan?
Zijn er ook mensen die elk jaar weer heen gaan zonder de oude bandjes om te doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef portie het volgende:
Vrij simpel. Iedereen krijgt elk jaar een nieuw bandje. Newbie's hebben er maar 1
Ik verheug me nu al.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Krijgt een roze met wit bandje, en een soort van feestmuts met Rapid Razor Bob er op.
Ik wil ook een roze bandjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Krijgt een roze met wit bandje, en een soort van feestmuts met Rapid Razor Bob er op.
Een hele week 3fm aandacht vor de begin van de voorverkoop doet heel veel natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het dit jaar zonder vroege vogel korting sneller uitverkoopt dan vorig jaar.
En zo'n pre-party.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een hele week 3fm aandacht vor de begin van de voorverkoop doet heel veel natuurlijk.
ja, ik ben massochisitsch ingesteld en houdt er van om als nep newbie met alle rotzooi van de oudbies te moeten slepen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die elk jaar weer heen gaan zonder de oude bandjes om te doen.![]()
Iggi Pop, Grace Jones, maar inderdaad geen tent waar alleen maar golden oldies komen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat Glastonbury allemaal op de Piramid stage neerzet zou op Lowlands absoluut niet kunnen. Dingen Paul McCartney, Shirley Bessy, Tom Jones of The Who.
Ik heb een Llaunch bandjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die elk jaar weer heen gaan zonder de oude bandjes om te doen.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Word pas mijn 3e keer heb er spijt van dat ik niet eerder ben gegaan.
Was het vorig jaar oranje? Ik weet het niet eens meer
Ik heb hem gezien @ LLquote:
Ik zie het sowieso gebeurenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef vault_tec het volgende:
Uhm zeiden ze niet bij mgmt in 2008 dat ze over 2 jaar er weer zouden staan?
zwart is geen kleurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef idealcrash2 het volgende:
zwart! is kleur van Llaunch-polsbandje, en van de officiele site. en zwart met wit is al lang niet meer gebruikt
Ik ook! En daarna veeg ik mijn reedt af met Interpol en Kasabian. Mwuhahaha!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop op Miike Snow, KiD CuDi en C-mon & Kypski.
C-Mon & Kypski lijkt me ook tof jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop op Miike Snow, KiD CuDi en C-mon & Kypski.
mogen ze nog wel ff mee wachten van mij, ik heb nu al moeite met het bijhouden van deze reeksquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
De verkoop is gestart, waar is het LOW subforum?
Je krijgt meteen ook een link naar een .pdf als je besteld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
geen kaartje in de bushad m 10.10 besteld en kreeg gister rond 10uur n mailtje dat ie verstuurd was
en anderen die later besteld hebben, hebben m wel
Ah zo. Normaal kaartje zie ik het nut niet meer echt van in eig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
niet als je een normaal kaartje wilt hoor
Ik heb nu een half jaar om het uit te printen en behoudt de electronische versie. Ik voorzie geen problemenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vertrouw die etickets dingen niet, je zal maar printproblemen hebben of het ding verlept door vocht sta je voor de poortmaarja dit gedoe tot je m binnen hebt is ook niet relaxed, ik ben al zo'n stresskip
stukje voorpret, sowieso vind echte kaartjes mooier dan zo'n dom uitdraaitjequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo. Normaal kaartje zie ik het nut niet meer echt van in eig.
Ik heb hem ook nog nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
geen kaartje in de bushad m 10.10 besteld en kreeg gister rond 10uur n mailtje dat ie verstuurd was
Ik mis de Ticketmasterkaartjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef frame-saw het volgende:
Ja echte kaartjes <3 Dat is die twee euro dubbel en dwars waard. Ik koop echt nooit E-tickets als het ook anders kan.
Ik wilde een soort collage maken van alle concertkaartjes, maar door die lelijke eventimkaartjes is daar de lol dus wel vanafquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
Kaartje is leuk tot aan de deur. Dan is er het bandje
Mijn domme uitdraaitje hangt mooi ingelijst boven mijn bureau! A4, veul groter dan zo'n stom kartonnetje!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
stukje voorpret, sowieso vind echte kaartjes mooier dan zo'n dom uitdraaitje
Ik print ze uit op kartonquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn domme uitdraaitje hangt mooi ingelijst boven mijn bureau! A4, veul groter dan zo'n stom kartonnetje!
Een beetje van twee walletjes eten he!?!..quote:
True. Ik ga ze wel allemaal inplakken, al is dat al het plan vanaf mijn eerste concert. Maar ik heb echt allemaal Ticketmaster-kaartjes, een enkele van de Ekko en dan twee grote Eventim-kaartjes. Jammerdebammer, maar ach. Wat foto's er half overheen plakken en het is weer mooiquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis de TicketmasterkaartjesMet de logo's erop enzo
.
Lelijke eventimkaartjes
Moet je hem wel ingelijst meenemen en zo bij de ingang aanbiedenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn domme uitdraaitje hangt mooi ingelijst boven mijn bureau! A4, veul groter dan zo'n stom kartonnetje!
Inderdaad jammer. Elk jaar met Pinkpop kan ik weer even genieten van ticketmasterquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Lelijke eventimkaartjes
Vorig jaar gedaan!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:11 schreef rubbereend het volgende:
Moet je hem wel ingelijst meenemen en zo bij de ingang aanbieden
Als je je normale ticket kwijt bent laat je je originelen ongeldig maken en krijg je een nieuwe toegestuurd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:50 schreef julian6 het volgende:
Voordeel van een E-ticket is wel dat je hem niet kunt kwijtraken en zovaak kan uitprinten als je wilt..
opschieten voor het uitverkocht isquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:55 schreef julian6 het volgende:
Die bewaar ik zodra ik 'm heb veilig in een schoenendoos onder m'n bed
eerst maar is even gaan sparen voor een kaartje..
quote:Verleden jaar waren de meeste domme dingen ook de leukste dingen
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Die ticketmaster kaartjes waren een stuk eleganterquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef CherryLips het volgende:
.
Lelijke eventimkaartjes
die grote glazen bier moeten zeker blijvenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.
Verlanglijstje:
Mark Schulz
Lady Gaga
En grotere glazen bier![]()
Je kan altijd nog over het hek klimmen, deed ik vroeger ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef julian6 het volgende:
Ik rochel wel een kaartje, linksom of rechtsom
Jaaaa Lady Gagaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.
Verlanglijstje:
Mark Schulz
Lady Gaga
En grotere glazen bier![]()
quote:
Ja, maar toen kwamen we erachter dat het 2 uur was en zijn we weer terug naar de tent gelopen om daar wat verder te gaan zuipen. We snapten er ook niets van totdat we na een korte beredenatie erachter kwamen dat we normaal pas om 4 á 5 uur het terrein op gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef JackHerrer het volgende:
Moesten meer mensen vorig jaar op vrijdag ook zo lang wachten om van de camping op het festivalterrein te komen?
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uurquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwamen we erachter dat het 2 uur was en zijn we weer terug naar de tent gelopen om daar wat verder te gaan zuipen. We snapten er ook niets van totdat we na een korte beredenatie erachter kwamen dat we normaal pas om 4 á 5 uur het terrein op gaan.
We zitten dan altijd bij te praten met onze lowlands vrienden. We zien die namelijk maar eens per jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uur
Volgens mij was het zaterdag, maar het was idd verekte druk daar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef JackHerrer het volgende:
Moesten meer mensen vorig jaar op vrijdag ook zo lang wachten om van de camping op het festivalterrein te komen?
Ik stond om 13.00 uur al in de file om op tijd voor White Lies te zijn, wat een volk voor de ingangquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uur
Volgens mij wel vrijdag, ik stond volgens mij rond 1 uur in de rij en was pas na 2en op het terrein, en toen was de rij maar nog 10 meter ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Volgens mij was het zaterdag, maar het was idd verekte druk daar.
Same herequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
We zitten dan altijd bij te praten met onze lowlands vrienden. We zien die namelijk maar eens per jaar.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:00 schreef Gaijin het volgende:
Waarschijnlijk word dit jaar mijn eerste Lowlands.
OP is excl. servicekosten neem ik aan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:15 schreef Tasha het volgende:
Of ik ben genaaid, of de prijs in de OP is te laag... Ik mocht 155 euri aftikken bij Eventim voor een gewoon kaartje. Mik daar nog eens servicekosten, postbezorging en het betalen voor het betalen (creditcard is goedkoper dan iDeal) bij op... pffff. Je moet er wat voor over hebben!
Maar dan heb je ook wat
Pcies, de servicekosten komen nog bovenop die 155 euro. Die CJP korting is leuk, maar een CJP is verleden tijd voor mij. Doe mij maar een Vroege Vogel actie, dat zet meer zoden aan de dijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Aure het volgende:
normaal kaartje is 155, kaartje met cjp korting is 145...
Nein. 155 inclusief.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef Tasha het volgende:
[..]
Pcies, de servicekosten komen nog bovenop die 155 euro. Die CJP korting is leuk, maar een CJP is verleden tijd voor mij. Doe mij maar een Vroege Vogel actie, dat zet meer zoden aan de dijk
Wanneer ben je van plan nog eens 10 euro over te maken dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Tasha het volgende:
[..]
Mijn Eventim bevestiging zegt toch echt wat anders...
Dat is als je niet met iDeal betaalt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef Tasha het volgende:
Ik noem het servicekosten, maar er staat transactiekosten. In mijn geval is dat 5,45 bovenop die 155.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen, bij een iDeal betaling zou dit bedrag dan hoger moeten uitkomen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is als je niet met iDeal betaalt?
Nee dat klopt niet. Een kaartje kost gewoon ¤155 als je met iDeal betaalt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:36 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad zomaar kunnen, bij een iDeal betaling zou dit bedrag dan hoger moeten uitkomen.
Laten we het Eventim-sponsoring noemen
Schiet mij maar lekquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Een kaartje kost gewoon ¤155 als je met iDeal betaalt.
De trend de laatste jaren is om je kaartje mee te nemen, waarom precies weet ik ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Gaijin het volgende:
Wat zijn btw dé dingen die je moet meenemen naar LL?
Een goeie rugzak, dus niet zo'n reistas op wieltjes, ik heb krom gelegen afgelopen jaar om een vriendin van me. Prinsesje op hakjes, koffertje met wieltjes.. en maar strompelen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Gaijin het volgende:
Wat zijn btw dé dingen die je moet meenemen naar LL?
Vriendin van me had de eerste keer ook een koffer mee, wat een helquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Een goeie rugzak, dus niet zo'n reistas op wieltjes, ik heb krom gelegen afgelopen jaar om een vriendin van me. Prinsesje op hakjes, koffertje met wieltjes.. en maar strompelen.
Poncho's zijn handig en aspirines!
Haha, deze vriendin gaat ook geen 2e keer meer..quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:30 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Vriendin van me had de eerste keer ook een koffer mee, wat een hel
Die van mij dan weer wel maar dan wel zonder kofferquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haha, deze vriendin gaat ook geen 2e keer meer..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:44 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Die van mij dan weer wel maar dan wel zonder koffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |