Dat was ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Haunter het volgende:
Jaaa, hop!
Oja, die uitgelekte tourschema's van Daft Punk zijn al meteen ontkracht. (Ik weet niet meer wie het zei in het vorige topic)
Wat Glastonbury allemaal op de Piramid stage neerzet zou op Lowlands absoluut niet kunnen. Dingen Paul McCartney, Shirley Bessy, Tom Jones of The Who.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Snoop Dogg wel? Uiteindelijk zie ik Lowlands toch als een mini-Glastonbury (kan aan mij liggen hoor, ben er allebei nog nooit geweest). Daar stond Jay-Z ook.
Allebei.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef Dupje het volgende:
Ik zit nu hard te twijfelen tussen een tripje Sziget en Lowlands
Daarom mini. Ik bedoelde qua muzieksoorten, heel divers allebei. Dus ik zie Jay-Z er nog wel staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat Glastonbury allemaal op de Piramid stage neerzet zou op Lowlands absoluut niet kunnen. Dingen Paul McCartney, Shirley Bessy, Tom Jones of The Who.
Holy shit.quote:Net een mooi telefoongesprek in New Music met Eric van #LL10 ! Koop snel een kaartje, het gaat heel snel uitverkopen! #kinkfm
quote:Hmmm: veel mensen denken dat berichten over snelle #LL10 sales een marketingtruc is. Ik probeer juist te de-marketen...
ik weet niet, heb nog nooit zoveel mensen gehoord/gezien die op dag 1 of 2 al een kaartje kochten dan nu, ik denk dat het hard gaatquote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het dit jaar zonder vroege vogel korting sneller uitverkoopt dan vorig jaar.
Straks is het echt deze week uitverkocht à la Glastonbury.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet niet, heb nog nooit zoveel mensen gehoord/gezien die op dag 1 of 2 al een kaartje kochten dan nu, ik denk dat het hard gaat
Maar met dit soort praatjes en twitters zorgt men voor een snellere verkoop. Dus wellicht dat het volgende maand uitverkoopt, maar dat komt dan alleen omdat iedereen bang is dat ze te laat zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet niet, heb nog nooit zoveel mensen gehoord/gezien die op dag 1 of 2 al een kaartje kochten dan nu, ik denk dat het hard gaat
Jammer dat dat nog even gaat duren.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb wel voldoende aan het Lowlandsforum straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |