Ik heb hem gezien @ LLquote:
Ik zie het sowieso gebeurenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef vault_tec het volgende:
Uhm zeiden ze niet bij mgmt in 2008 dat ze over 2 jaar er weer zouden staan?
zwart is geen kleurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef idealcrash2 het volgende:
zwart! is kleur van Llaunch-polsbandje, en van de officiele site. en zwart met wit is al lang niet meer gebruikt
Ik ook! En daarna veeg ik mijn reedt af met Interpol en Kasabian. Mwuhahaha!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop op Miike Snow, KiD CuDi en C-mon & Kypski.
C-Mon & Kypski lijkt me ook tof jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop op Miike Snow, KiD CuDi en C-mon & Kypski.
mogen ze nog wel ff mee wachten van mij, ik heb nu al moeite met het bijhouden van deze reeksquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
De verkoop is gestart, waar is het LOW subforum?
Je krijgt meteen ook een link naar een .pdf als je besteld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
geen kaartje in de bushad m 10.10 besteld en kreeg gister rond 10uur n mailtje dat ie verstuurd was
en anderen die later besteld hebben, hebben m wel
Ah zo. Normaal kaartje zie ik het nut niet meer echt van in eig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
niet als je een normaal kaartje wilt hoor
Ik heb nu een half jaar om het uit te printen en behoudt de electronische versie. Ik voorzie geen problemenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vertrouw die etickets dingen niet, je zal maar printproblemen hebben of het ding verlept door vocht sta je voor de poortmaarja dit gedoe tot je m binnen hebt is ook niet relaxed, ik ben al zo'n stresskip
stukje voorpret, sowieso vind echte kaartjes mooier dan zo'n dom uitdraaitjequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo. Normaal kaartje zie ik het nut niet meer echt van in eig.
Ik heb hem ook nog nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
geen kaartje in de bushad m 10.10 besteld en kreeg gister rond 10uur n mailtje dat ie verstuurd was
en anderen die later besteld hebben, hebben m wel
Ik mis de Ticketmasterkaartjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef frame-saw het volgende:
Ja echte kaartjes <3 Dat is die twee euro dubbel en dwars waard. Ik koop echt nooit E-tickets als het ook anders kan.
Ik wilde een soort collage maken van alle concertkaartjes, maar door die lelijke eventimkaartjes is daar de lol dus wel vanafquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
Kaartje is leuk tot aan de deur. Dan is er het bandje
Mijn domme uitdraaitje hangt mooi ingelijst boven mijn bureau! A4, veul groter dan zo'n stom kartonnetje!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
stukje voorpret, sowieso vind echte kaartjes mooier dan zo'n dom uitdraaitje
Ik print ze uit op kartonquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn domme uitdraaitje hangt mooi ingelijst boven mijn bureau! A4, veul groter dan zo'n stom kartonnetje!
Een beetje van twee walletjes eten he!?!..quote:
True. Ik ga ze wel allemaal inplakken, al is dat al het plan vanaf mijn eerste concert. Maar ik heb echt allemaal Ticketmaster-kaartjes, een enkele van de Ekko en dan twee grote Eventim-kaartjes. Jammerdebammer, maar ach. Wat foto's er half overheen plakken en het is weer mooiquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis de TicketmasterkaartjesMet de logo's erop enzo
.
Lelijke eventimkaartjes
Moet je hem wel ingelijst meenemen en zo bij de ingang aanbiedenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn domme uitdraaitje hangt mooi ingelijst boven mijn bureau! A4, veul groter dan zo'n stom kartonnetje!
Inderdaad jammer. Elk jaar met Pinkpop kan ik weer even genieten van ticketmasterquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis de TicketmasterkaartjesMet de logo's erop enzo
.
Lelijke eventimkaartjes
Vorig jaar gedaan!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:11 schreef rubbereend het volgende:
Moet je hem wel ingelijst meenemen en zo bij de ingang aanbieden
Als je je normale ticket kwijt bent laat je je originelen ongeldig maken en krijg je een nieuwe toegestuurd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:50 schreef julian6 het volgende:
Voordeel van een E-ticket is wel dat je hem niet kunt kwijtraken en zovaak kan uitprinten als je wilt..
opschieten voor het uitverkocht isquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:55 schreef julian6 het volgende:
Die bewaar ik zodra ik 'm heb veilig in een schoenendoos onder m'n bed
eerst maar is even gaan sparen voor een kaartje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |