quote:Verleden jaar waren de meeste domme dingen ook de leukste dingen
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
geen kaartje in de bushad m 10.10 besteld en kreeg gister rond 10uur n mailtje dat ie verstuurd was
en anderen die later besteld hebben, hebben m wel
Die ticketmaster kaartjes waren een stuk eleganterquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de TicketmasterkaartjesMet de logo's erop enzo
.
Lelijke eventimkaartjes
die grote glazen bier moeten zeker blijvenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.
Verlanglijstje:
Mark Schulz
Lady Gaga
En grotere glazen bier![]()
Je kan altijd nog over het hek klimmen, deed ik vroeger ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef julian6 het volgende:
Ik rochel wel een kaartje, linksom of rechtsom
Jaaaa Lady Gagaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.
Verlanglijstje:
Mark Schulz
Lady Gaga
En grotere glazen bier![]()
quote:
Ja, maar toen kwamen we erachter dat het 2 uur was en zijn we weer terug naar de tent gelopen om daar wat verder te gaan zuipen. We snapten er ook niets van totdat we na een korte beredenatie erachter kwamen dat we normaal pas om 4 á 5 uur het terrein op gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef JackHerrer het volgende:
Moesten meer mensen vorig jaar op vrijdag ook zo lang wachten om van de camping op het festivalterrein te komen?
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uurquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwamen we erachter dat het 2 uur was en zijn we weer terug naar de tent gelopen om daar wat verder te gaan zuipen. We snapten er ook niets van totdat we na een korte beredenatie erachter kwamen dat we normaal pas om 4 á 5 uur het terrein op gaan.
We zitten dan altijd bij te praten met onze lowlands vrienden. We zien die namelijk maar eens per jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uur
Volgens mij was het zaterdag, maar het was idd verekte druk daar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef JackHerrer het volgende:
Moesten meer mensen vorig jaar op vrijdag ook zo lang wachten om van de camping op het festivalterrein te komen?
Ik stond om 13.00 uur al in de file om op tijd voor White Lies te zijn, wat een volk voor de ingangquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uur
Volgens mij wel vrijdag, ik stond volgens mij rond 1 uur in de rij en was pas na 2en op het terrein, en toen was de rij maar nog 10 meter ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Volgens mij was het zaterdag, maar het was idd verekte druk daar.
Same herequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
We zitten dan altijd bij te praten met onze lowlands vrienden. We zien die namelijk maar eens per jaar.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:00 schreef Gaijin het volgende:
Waarschijnlijk word dit jaar mijn eerste Lowlands.
OP is excl. servicekosten neem ik aan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:15 schreef Tasha het volgende:
Of ik ben genaaid, of de prijs in de OP is te laag... Ik mocht 155 euri aftikken bij Eventim voor een gewoon kaartje. Mik daar nog eens servicekosten, postbezorging en het betalen voor het betalen (creditcard is goedkoper dan iDeal) bij op... pffff. Je moet er wat voor over hebben!
Maar dan heb je ook wat
Pcies, de servicekosten komen nog bovenop die 155 euro. Die CJP korting is leuk, maar een CJP is verleden tijd voor mij. Doe mij maar een Vroege Vogel actie, dat zet meer zoden aan de dijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Aure het volgende:
normaal kaartje is 155, kaartje met cjp korting is 145...
Nein. 155 inclusief.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef Tasha het volgende:
[..]
Pcies, de servicekosten komen nog bovenop die 155 euro. Die CJP korting is leuk, maar een CJP is verleden tijd voor mij. Doe mij maar een Vroege Vogel actie, dat zet meer zoden aan de dijk
Wanneer ben je van plan nog eens 10 euro over te maken dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Tasha het volgende:
[..]
Mijn Eventim bevestiging zegt toch echt wat anders...
Dat is als je niet met iDeal betaalt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef Tasha het volgende:
Ik noem het servicekosten, maar er staat transactiekosten. In mijn geval is dat 5,45 bovenop die 155.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen, bij een iDeal betaling zou dit bedrag dan hoger moeten uitkomen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is als je niet met iDeal betaalt?
Nee dat klopt niet. Een kaartje kost gewoon ¤155 als je met iDeal betaalt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:36 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad zomaar kunnen, bij een iDeal betaling zou dit bedrag dan hoger moeten uitkomen.
Laten we het Eventim-sponsoring noemen
Schiet mij maar lekquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Een kaartje kost gewoon ¤155 als je met iDeal betaalt.
De trend de laatste jaren is om je kaartje mee te nemen, waarom precies weet ik ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Gaijin het volgende:
Wat zijn btw dé dingen die je moet meenemen naar LL?
Een goeie rugzak, dus niet zo'n reistas op wieltjes, ik heb krom gelegen afgelopen jaar om een vriendin van me. Prinsesje op hakjes, koffertje met wieltjes.. en maar strompelen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Gaijin het volgende:
Wat zijn btw dé dingen die je moet meenemen naar LL?
Vriendin van me had de eerste keer ook een koffer mee, wat een helquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Een goeie rugzak, dus niet zo'n reistas op wieltjes, ik heb krom gelegen afgelopen jaar om een vriendin van me. Prinsesje op hakjes, koffertje met wieltjes.. en maar strompelen.
Poncho's zijn handig en aspirines!
Haha, deze vriendin gaat ook geen 2e keer meer..quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:30 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Vriendin van me had de eerste keer ook een koffer mee, wat een hel
Die van mij dan weer wel maar dan wel zonder kofferquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haha, deze vriendin gaat ook geen 2e keer meer..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:44 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Die van mij dan weer wel maar dan wel zonder koffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |