Dat sowieso.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat je je een beeld vormt van degenen die je 'ontmoet' op i-net.
Met jouw beoordeliingsvermogen is niks mis, alhoewel ik nu thuis zit op mijn sokkenquote:Ik zie jou als een klein Indisch wijffie met een heel grote mond, die rondstruint op hoge hakken en heerlijk kan koken
Ik zie dr inderdaad (ik ken er namelijk een paar) als zo'n klein indisch vrouwtje wat eruit flapt wat ze bedenkt en vaak dan ook meteen weer denkt "wat zeg ik nu weer" . Een hele hoop lacht en giecheld, er een feestje van wil maken, feestjes dan ook goed kan waarderen, vooral de familiefeestjes waar lekker bij gekookt kan worden, goede familieband ook heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie jou als een klein Indisch wijffie met een heel grote mond, die rondstruint op hoge hakken en heerlijk kan koken
Rode laarzen met hoge hakkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:07 schreef Bastard het volgende:
Ik zie dr inderdaad (ik ken er namelijk een paar) als zo'n klein indisch vrouwtje wat eruit flapt wat ze bedenkt en vaak dan ook meteen weer denkt "wat zeg ik nu weer" . Een hele hoop lacht en giecheld, er een feestje van wil maken, feestjes dan ook goed kan waarderen, vooral de familiefeestjes waar lekker bij gekookt kan worden, goede familieband ook heeft.
Vlgs mij staat ze graag in de keuken, ook om maaltijden te bereiden waar lange wachttijden bij zijn.
Ze is vlgs iets meer extravagant gekleed meer dan dat burgelijk zou zijn, inderdaad hoge hakken waarmee ze ook vaak op de tenen trapt bij andere. Ik wed dat ze een paar rode laarzen heeft met hoge hakken.
Maar kan er naast zitten
Maar nog even over nederigheid...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
Dat weet je dan ook niet door een aantal forumposts door te lezen, of afgaan op frustraties die hij/zij op dit forum uit. Daarom zijn nederigheid en respect 2 zaken die ik graag zie.
Als je de context begreep, had je het antwoord gehad op deze vraag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar nog even over nederigheid...
Dat vind ik echt onzin. Ik zie liever iedereen als gelijk. Wie zou zich dan tegenover wie nederig moeten gedragen
Nederigheid hoeft geen vies woord te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar nog even over nederigheid...
Dat vind ik echt onzin. Ik zie liever iedereen als gelijk. Wie zou zich dan tegenover wie nederig moeten gedragen
Dus jij vindt dat ik me nederig moet gedragen tegenover jouquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef mediaconsument het volgende:
Als je de context begreep, had je het antwoord gehad op deze vraag.
Om het dan toch nog te beantwoorden, als je respect wilt verdienen bij mensen kun je het beste niet jezelf introduceren door ze uit te lachen,
Wat bedoel je hiermee?quote:of achteraf hun goede wil tegen deze mensen te gebruiken.
quote:Dan zul je jezelf netjes moeten gedragen volgens mij.
Als ik iets in het algemeen zeg, bedoel ik daarmee niet per definitie jou. Oftewel is dit weer een mooi gevalletje wishful thinking. Succes daarmee.quote:
Dus jij vindt dat men zich nederig moet gedragen tegenover jou?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef mediaconsument het volgende:
Als ik iets in het algemeen zeg, bedoel ik daarmee niet per definitie jou. Oftewel is dit weer een mooi gevalletje wishful thinking. Succes daarmee.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef mediaconsument het volgende:
of achteraf hun goede wil tegen deze mensen te gebruiken.
Als ik iets in het algemeen zeg, dan bedoel ik in het algemeen. Oftewel voor iedereen tegenover iedereen.quote:
Ja maar, als de 1 zich nederig gedraagt tegenover de ander, is die ander dus niet meer nederig in de ogen van de 1 IN HET ALGEMEEN.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef mediaconsument het volgende:
Als ik iets in het algemeen zeg, dan bedoel ik in het algemeen. Oftewel voor iedereen tegenover iedereen.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef mediaconsument het volgende:
of achteraf hun goede wil tegen deze mensen te gebruiken.
Daarom kijk je naar intenties. Wat is wiens doel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja maar, als de 1 zich nederig gedraagt tegenover de ander, is die ander dus niet meer nederig in de ogen van de 1 IN HET ALGEMEEN.
Zoals ik het zeg. Als je iets netjes vraagt aan iemand, en je lacht diegene dan uit om het antwoord, zal dat niet in dank worden afgenomen denk ik.quote:Wat bedoel je hiermee?
Kun je dit toelichten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom kijk je naar intenties. Wat is wiens doel?
Als jij daar zo over denkt; waarom doe jij dat zelf dan zo vaak?quote:Zoals ik het zeg. Als je iets netjes vraagt aan iemand, en je lacht diegene dan uit om het antwoord, zal dat niet in dank worden afgenomen denk ik.
quote:
hahaha dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Amos_ het volgende:
Haha het is best komisch om dit te zien, al hoop ik dat jullie het allebei als spelletje meespelen, of zijn jullie bloedserieus?
Nou doe dus weer datgene wat je zelf verafschuwt, uitlachen dus. Ben je (vroeger) veel gepest ofzo?quote:
Voor mijn eigen sanity wel ja.quote:
Ik ben bloedserieusquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Amos_ het volgende:
Haha het is best komisch om dit te zien, al hoop ik dat jullie het allebei als spelletje meespelen, of zijn jullie bloedserieus?
Hij heeft kennelijk het idee dat je niet oprecht ben tegen hem, daar zal hij waarschijnlijk zijn redenen voor hebben gekregen ? Laat het dan rusten zou ik denken ipv te voeren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou doe dus weer datgene wat je zelf verafschuwt, uitlachen dus. Ben je (vroeger) veel gepest ofzo?
Dat idee heeft hij zelf gefantaseerd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:54 schreef Bastard het volgende:
Hij heeft kennelijk het idee dat je niet oprecht ben tegen hem,
Die redenen heeft hij zelf gefantaseerd.quote:daar zal hij waarschijnlijk zijn redenen voor hebben gekregen ?
Nee, ik vind het leuk om de mensen hier beter te leren kennenquote:Laat het dan rusten zou ik denken ipv te voeren?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou doe dus weer datgene wat je zelf verafschuwt, uitlachen dus. Ben je (vroeger) veel gepest ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |