quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze zo snel buigen, beetje bedrijf had je keihard uitgelachen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Netjes dat ze het gedaan hebben, maar in mijn ogen totaal overbodig.
Ja hoor dat kan ik, al waren het hier 2 verschillende zakenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef Nizno het volgende:
kan Karr-1 zijn mening niet eens gewoon éénmalig melden ipv elke 11 minuten?
[..]
[..]
Wie heeft de Belastingteruggave al ontvangen? #4quote:
Staat dat ergens geschreven dat dat niet mag dan? Ik heb de FAQ zojuist hierop gechecked.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens mag baggeren niet.Even terzijde.
Ja, boeiequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wie heeft de Belastingteruggave al ontvangen? #4
Heb een brief gehad van de belastingdienst
Er er zullen er vast meer geweest zijn/volgen.
Ja, precies. Overigens staat het wel ergens geschreven, maar dat zie je blijkbaar over het hoofd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Staat dat ergens geschreven dat dat niet mag dan? Ik heb de FAQ zojuist hierop gechecked.
Maargoed, de ene keer mag het wel, de andere keer mag het niet, en als daar iemand over komt klagen dan zeg je dat je niet consequent hoeft te zijn.
Ah, dus dubbele topics worden alleen gesloten als het jou in de weg staatquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, boeie
Staat mij niet in de weg.![]()
Als je er last van heb, lees je het niet of haal je [WGR] uit je lijst.
Waar je dat vandaan haalt, weet ik niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ah, dus dubbele topics worden alleen gesloten als het jou in de weg staat
Let op uw taalgebruik, jongeman!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waar je dat vandaan haalt, weet ik niet.
Topics krijgen over het algemeen geen slot als ze 'dubbel' zijn (wat in dit geval sowieso niet zo is, maar dat terzijde), meestal worden ze samengevoegd als dat zinvol is.
Verder ben jij de enige die zeurt klaagt over dat topic, dus wat dat betreft kun je beter m'n eerdere raad opvolgen.
Mwoa... het zijn geen synoniemen.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waar je dat vandaan haalt, weet ik niet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, boeie
Staat mij niet in de weg.![]()
Dit is een vraag die al 100 keer voorbij is gekomen in de lopende reeks.quote:Topics krijgen over het algemeen geen slot als ze 'dubbel' zijn (wat in dit geval sowieso niet zo is, maar dat terzijde), meestal worden ze samengevoegd als dat zinvol is.
Verder ben jij de enige die zeurt over dat topic, dus wat dat betreft kun je beter m'n eerdere raad opvolgen.
Omdat het niet in de weg staat...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een vraag die al 100 keer voorbij is gekomen in de lopende reeks.
Waarom niet samenvoegen?
Je zit hier in WGR, niet in NWSquote:En bovendien krijgen dubbele topics 9 van de 10 keer een slotje, zie NWS.
kill!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja... ze zijn een beetje hardnekkig
Nee. Dat doen Sjeen en FH prima. Begin alleen schijtziek te worden van bepaald betweterig gedrag, waarin geen nuance zit maar wat alleen maar gaat om anderen voor rotte vis uit te maken.quote:
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef Nizno het volgende:
Deze plaats ik even hier, begin het nu echt zat te worden.
[..]
Nee. Dat doen Sjeen en FH prima. Begin alleen schijtziek te worden van bepaald betweterig gedrag, waarin geen nuance zit maar wat alleen maar gaat om anderen voor rotte vis uit te maken.
er zijn grenzenquote:
Dat. Een "heeft iemand ervaring met ..." topic is niet ongebruikelijk, vraag me alleen af of ie niet beter in PTA kan.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Lijkt me niet, hij kan net zo goed negatieve reacties krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |