Inderdaad, even meenemen naar de ANWB voor een keuring.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tip: spreek af dat als je gaat proefrijden, de auto gaat laten keuren door een onafhankelijke derde. Uit de reactie kan je al veel opmaken.
Hoeft niet eens. ANWB is vrij duur, en je kunt de auto ook voor de prijs van een APK laten nakijken. Gewoon een APK laten doen zonder af te melden.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:31 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Inderdaad, even meenemen naar de ANWB voor een keuring.
Merk? Type? Leeftijd? Zo is er niks zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef Gates het volgende:
Het gaat om een auto van 16.000 euro met 41000 op de teller...........
I
Lijkt op het eerste gezicht wel goed met de prijs overeen te komen, hoewel ik auto's in die prijsklasse niet goed inschatten kan.quote:
APK is zeker geen garantie voor een goede auto .quote:Op zondag 23 mei 2010 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. ANWB is vrij duur, en je kunt de auto ook voor de prijs van een APK laten nakijken. Gewoon een APK laten doen zonder af te melden.
Maar los daarvan kan je uit de reactie van de verkoper al veel opmaken.
Klopt, maar nog steeds heel wat beter dan geen garantie.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:53 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
APK is zeker geen garantie voor een goede auto .
als hun zeggen dat de auto goed is, dan moet je proberen af te spreken dat hun de anwb keuring betalen, en als de auto dan goedgekeurd word, dat je dan de auto koopt en uiteraard de keuring volledig terugbetaald. Zo maak je in elk geval zelf geen verlies.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:23 schreef Gates het volgende:
Als de proefrit bevalt zal ik aangeven dat ik een anwb keuring wil alvorens defintief tot koop over te gaan........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |