Neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:06 schreef Alexanderlg het volgende:
Ik heb een vraag aan de mensen die een elektrische barbeque hebben.
Ik heb een opa die een paar uur per dag aan het zuurstof zit en hij mag geen rook binnenkrijgen, dat is slecht voor hem. Hij houdt alleen heel erg van barbequën...
de vraag:
Komt er van een elektrische barbeque veel rook af?
*wind draait* opa doodquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef vosss het volgende:
Godsklere, als hij van BBQ-en houdt dan zet je hem ergens uit de wind.
Je gaat toch niet voor iemand die BBQ-en lekker vind vleesch klaarmaken op zo een elektrische bakplaat die je geen BBQ mag noemen
Daarvoor is toch bbq saus uitgevonden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef vosss het volgende:
Godsklere, als hij van BBQ-en houdt dan zet je hem ergens uit de wind.
Je gaat toch niet voor iemand die BBQ-en lekker vind vleesch klaarmaken op zo een elektrische bakplaat die je geen BBQ mag noemen
Meer vleesch voor TSquote:
wedden dat als het vet uit het vlees druppelt er rook komt!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:08 schreef trovey het volgende:
Nee, er komt helemaal geen rook af van een electrische barbecue. Zijn mijn buren ook heel blij mee.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:18 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
wedden dat als het vet uit het vlees druppelt er rook komt!
misschien had ik de handleiding moeten lezenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Water onderin de alubak van de barbecue voorkomt dat.Wel steeds dat water bijvullen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:24 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
misschien had ik de handleiding moeten lezen
Als het vlees maar gaar is/wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Electrisch barbecueën is gewoon gourmetten in het groot
maar dat geeft niet die typische barbecuesmaakquote:
Dat dus...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:42 schreef MOD het volgende:
Het idee achter bbquen is voor mij dat de rook in het vlees trekt dat zorgt voor die ene smaak.
Wat is er leuk aan een electrische of een gasbbq. Dat smaakt het zelfde als uit de pan.
Nee die proef je nog met een liter BBQsaus over je stukkie vlees heenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:45 schreef __Saviour__ het volgende:
maar dat geeft niet die typische barbecuesmaak
BBQsaus is zo gemaakt dat er een rooksmaak aan zit voor alle paupers die elektrisch bbqen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:58 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee die proef je nog met een liter BBQsaus over je stukkie vlees heen
Culinaire barbaren verdrinken hun vlees in dat soort sausjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:58 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee die proef je nog met een liter BBQsaus over je stukkie vlees heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |