heb geduld het komt vast wel binnen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef Jadelynn het volgende:
Gaat het erom hoe groot het bedrag is?
Krijgen mensen die een klein bedrag terug krijgen het eerder?
Ik heb het nog steeds niet...
Had ook iets van 8 mei bericht gehad met dagtekening 15 mei..
Iedereen heeft het al behalve ikke..
En ik heb fortis...
net weer de belastingdienst lastig gevallen..
Maar ze konden niet bij mijn gegevens want er was storing in de betalingsoverzichten...
Zeggen ze dat nou om van me af te komen???
Word een beetje moedeloos van het gewaCHT..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef Jadelynn het volgende:
hahaha!!
Nou de zwarte lijst en ook nog eens minder dan 25000!!!
Ik heb echt pech he..
Zelfs mensen met dagtekening 22 mei hebben het al..
Tjah me gedult raakt elke dag na 6 uur op..
Want fortis stort pas na 6 uur..
Ik moet het iig vrijdag hebben..
max 5 w dagen toch na dagtekening?
Hoop het
Teruggave voor pedo's.quote:
Na dagtekening maximaal 5 werkdagen, wat wil je nou nog meer weten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Jadelynn het volgende:
oke ik zeg al niks meer,
Ik wacht gewoon af want de antwoorden gaan nergens over
TVP betekent TerugVindPost. dan komt het topic in je actieve topiclijstquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Jadelynn het volgende:
oke ik zeg al niks meer,
Ik wacht gewoon af want de antwoorden gaan nergens over
Die mensen moeten met geld om leren gaan, de sloebersquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Na dagtekening maximaal 5 werkdagen, wat wil je nou nog meer weten?Dit topic gaat wel lekker hard zo met al die mensen die enkel kunnen reageren met : Boehoehoe ik wacht al zo lang , ik wil het nu
en ondertussen is hun F5 knop van saldo checken kapot.
Is het al 1 juli?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef CecilBDemented het volgende:
nog geen flikker gehoord van die staatscriminelen
Dan maakt óf hij een fout (bij een eventuele voorlopige teruggave) óf z'n werkgever houdt niet genoeg in.quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:34 schreef jaronsch het volgende:
Ik nog niet. De zoon van mijn buurvrouw echter kan ¤1400 bijbetalen op een belastbaar inkomen van zo'n ¤17000. Netto verdient hij nauwelijks meer dan een uitkering.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:34 schreef jaronsch het volgende:
Ik nog niet. De zoon van mijn buurvrouw echter kan ¤1400 bijbetalen op een belastbaar inkomen van zo'n ¤17000. Netto verdient hij nauwelijks meer dan een uitkering.
Misschien heb je het dan zelfs vandaag alquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:29 schreef Mojave het volgende:
Net brief gehad, dagtekening 22 mei dus zal er maandag wel wezen..
Mocht ook maar iemand geïnteresseerd zijn:
- 20 februari ingediend
- 2009 een huis gekocht
- 1e keer fiscaal partner
Hier ook rabo, maar betalingen van de belastingdienst zijn hier altijd rond 14:30. Iedere maand opnieuw. Dus vandaag ws ook wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:34 schreef debster851 het volgende:![]()
zal toch blij zijn als ik de pegels zou ontvangen
![]()
![]()
zou het nou ook nog per bank kunnen schelen wanneer of dat ze storten? heb rabo maar vraag me af of die nou steeds later gaan storten ook de zvt heb ik nog niet ontvangen en normaal is dat er altijd heel vroeg
Doen ze zelf, ze moeten al die sloebers die bellen maar 1 ding zeggen: voor 1 april verstuurd... is voor 1 juli bericht. Bedankt voor het bellen. *klik*quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef debster851 het volgende:
ja dat denk ik ook wel maar ik denk dat er ook een hoop gelachen wordtje zal er vast weleens wat meemaken dat je denk .............
en tja ze worden er voor betaald toch dus je weet het van te voren haha
Waarom zijn mensen die wat willen weten meteen per definitie "sloebers" ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Doen ze zelf, ze moeten al die sloebers die bellen maar 1 ding zeggen: voor 1 april verstuurd... is voor 1 juli bericht. Bedankt voor het bellen. *klik*
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Doen ze zelf, ze moeten al die sloebers die bellen maar 1 ding zeggen: voor 1 april verstuurd... is voor 1 juli bericht. Bedankt voor het bellen. *klik*
1. De regels zijn duidelijk, voor 1 april verstuurd is voor 1 juli bericht. Waarom bellen voor 1 juli?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef Glennpo het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen die wat willen weten meteen per definitie "sloebers" ?
het is toch logisch dat mensen graag willen weten wanneer ze op dat geld kunnen rekenen.. ivm vakantie plannen, e.d.
Gast wat probeer je nou ontzettend verheven over te komen. Voor veel mensen, inclusief voor mij, is dat bedrag gewoon mooi meegenomen. Ik ga zelf op vakantie van mijn vakantie geld, maar dit geld gaat in mijn geval naar de investering in een camera, waardoor ik deze zomer waarschijnlijk nog net een aantal extra klusjes kan mee pakken. Wat is er dan raar aan dat ik hoop dat het geld zo snel mogelijk komt? Iedereen zal zo zijn redenen hebben om het graag snel te willen hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1. De regels zijn duidelijk, voor 1 april verstuurd is voor 1 juli bericht. Waarom bellen voor 1 juli?
2. Als je je belastingteruggave nodig hebt voor je vakantie doe je wat verkeerd. Voor de vakantie hebben we vakantiegeld en/of sparen.
3. Het gaat echt niet sneller door te bellen
4. Bellen voordat je iets gehoord hebt is gewoon per definitie kansloos, zolang het voor 1 juli is. Als je de brief hebt en al een week op je geld wacht is het iets anders overigens.
Ofwel, ik blijf je gewoon een sloeber noemen. Blijkbaar heb je de geldstromen niet goed op orde als je zo afhankelijk bent dat je geen paar dagen kan wachten op een paar centen.
100% mee oneens.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gast wat probeer je nou ontzettend verheven over te komen. Voor veel mensen, inclusief voor mij, is dat bedrag gewoon mooi meegenomen. Ik ga zelf op vakantie van mijn vakantie geld, maar dit geld gaat in mijn geval naar de investering in een camera, waardoor ik deze zomer waarschijnlijk nog net een aantal extra klusjes kan mee pakken. Wat is er dan raar aan dat ik hoop dat het geld zo snel mogelijk komt? Iedereen zal zo zijn redenen hebben om het graag snel te willen hebben.
Je hebt je geldzaken niet op orde als je de teruggave nodig hebt voor schulden e.d. Maar doe eens normaal.
volgens mij is het nu wel duidelijk wat de standpunten hier zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
100% mee oneens.
Nooit gehoord van een voorlopige teruggaaf? Je kan ook het hele jaar door geld terugkrijgen, dan hoef je niet te wachten tot 1 juli van het volgende jaar. Als je van te voren al weet dat je geld tegoed gaat hebben, is dat de snelste en slimste weg.
En verheven voelen, nee hoor. Maar ik heb het wel op orde. De mensen die hier het hardst jammeren en meest bellen naar de BD hebben allemaal zorg en/of huurtoeslag en hebben het geld nodig om gaten te dichten of om "eindelijk wat leuks te doen". Dan heb je het dus niet goed op orde, of niet zo breed. Beide gevallen zijn geen reden om de BD meer onder druk te zetten. Want als je een beetje goed meegelezen hebt de laatste paar topics zijn deze mensen die bellen ook regelmatig grote schoften die schelden over en tegen de BD. Net of die er iets aan kunnen doen. Zolang het nog geen 1 juli is, heb je geen enkel recht van spreken. Dat hebben we nu eenmaal met elkaar afgesproken in Nederland. Als je het daar niet mee eens bent moet je je aansluiten bij een politieke partij die dit wil veranderen naar bijvoorbeeld: "voor 1 april aangifte, voor 3 april bericht". Dan is het probleem opgelost.
Dit topic is bedoeld voor mensen die de teruggaaf al hebben gehad, en het enige sloebergedrag wat ik zie is: "het is er nog niet, kut tering BD, ik ga direct bellen" en "ik heb de brief op 15 mei 14:00 gehad en het is nu 15 mei 14:01 waar blijft mijn geld". Daar is dit topic niet voor, dan begin je maar een topic: "sloeber hier om je paar rotcenten van de BD" oid.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Treurig dat er hier zoveel mensen op zitten te wachten. Verhalen over op vakantie gaan of een camera kopen. Misschien eens een jaartje over slaan en ophouden met boven je stand leven. Geld pas uitgeven zodra je het hebt.
daarom wachten ze ook tot ze het hebben zodat ze het kunnen kopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Treurig dat er hier zoveel mensen op zitten te wachten. Verhalen over op vakantie gaan of een camera kopen. Misschien eens een jaartje over slaan en ophouden met boven je stand leven. Geld pas uitgeven zodra je het hebt.
Ambieer je een mod functie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij is het nu wel duidelijk wat de standpunten hier zijn.
Kan het nu weer in het normale?
Zonder anderen uit te maken voor rotte vis.
Begin de discussies nu wel zat te worden.
Dat dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom wachten ze ook tot ze het hebben zodat ze het kunnen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |