heb geduld het komt vast wel binnen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef Jadelynn het volgende:
Gaat het erom hoe groot het bedrag is?
Krijgen mensen die een klein bedrag terug krijgen het eerder?
Ik heb het nog steeds niet...
Had ook iets van 8 mei bericht gehad met dagtekening 15 mei..
Iedereen heeft het al behalve ikke..
En ik heb fortis...
net weer de belastingdienst lastig gevallen..
Maar ze konden niet bij mijn gegevens want er was storing in de betalingsoverzichten...
Zeggen ze dat nou om van me af te komen???
Word een beetje moedeloos van het gewaCHT..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef Jadelynn het volgende:
hahaha!!
Nou de zwarte lijst en ook nog eens minder dan 25000!!!
Ik heb echt pech he..
Zelfs mensen met dagtekening 22 mei hebben het al..
Tjah me gedult raakt elke dag na 6 uur op..
Want fortis stort pas na 6 uur..
Ik moet het iig vrijdag hebben..
max 5 w dagen toch na dagtekening?
Hoop het
Teruggave voor pedo's.quote:
Na dagtekening maximaal 5 werkdagen, wat wil je nou nog meer weten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Jadelynn het volgende:
oke ik zeg al niks meer,
Ik wacht gewoon af want de antwoorden gaan nergens over
TVP betekent TerugVindPost. dan komt het topic in je actieve topiclijstquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Jadelynn het volgende:
oke ik zeg al niks meer,
Ik wacht gewoon af want de antwoorden gaan nergens over
Die mensen moeten met geld om leren gaan, de sloebersquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Na dagtekening maximaal 5 werkdagen, wat wil je nou nog meer weten?Dit topic gaat wel lekker hard zo met al die mensen die enkel kunnen reageren met : Boehoehoe ik wacht al zo lang , ik wil het nu
en ondertussen is hun F5 knop van saldo checken kapot.
Is het al 1 juli?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef CecilBDemented het volgende:
nog geen flikker gehoord van die staatscriminelen
Dan maakt óf hij een fout (bij een eventuele voorlopige teruggave) óf z'n werkgever houdt niet genoeg in.quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:34 schreef jaronsch het volgende:
Ik nog niet. De zoon van mijn buurvrouw echter kan ¤1400 bijbetalen op een belastbaar inkomen van zo'n ¤17000. Netto verdient hij nauwelijks meer dan een uitkering.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:34 schreef jaronsch het volgende:
Ik nog niet. De zoon van mijn buurvrouw echter kan ¤1400 bijbetalen op een belastbaar inkomen van zo'n ¤17000. Netto verdient hij nauwelijks meer dan een uitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |