Dat mag!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:38 schreef sbientje het volgende:
[Centraal] TNT Medewerkerstopic #65 - Ook in de zomer mag deze centraal?
Mja, op zich mag je zulke links in je profiel zetten. En zijn posts zijn in principe gewoon informatiefquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef fruityloop het volgende:
Deze gebruiker is ook wat dubieus, en heeft overal in zijn profiel links naar een vage site tegen hoge incassokosten?
Ik zeg... wegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef ManAtWork het volgende:
Boekhouding
Kick, link en enige post: ik zeg SPAM.
Ik heb even het gebitch weggehaald uit het topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zou een modje even een klein bezempje voor mijn topic willen halen?In afwachting uitkering; nu geen inkomen...
Voor zover daar sprake van was natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even het gebitch weggehaald uit het topic.
Het ging behoorlijk offtopic en op het laatst was het ook niet echt vriendelijk meer. Dus een poetsbeurt in het topic kon geen kwaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor zover daar sprake van was natuurlijk
Mwaoh och, daar over verschillen de meningenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging behoorlijk offtopic en op het laatst was het ook niet echt vriendelijk meer. Dus een poetsbeurt in het topic kon geen kwaad.
Dat kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mwaoh och, daar over verschillen de meningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |