Open er eens een apart topic overquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef karr-1 het volgende:
Hoeveel van deze topics hebben we al gehad?
Vraag het een moderatorquote:En waarom staat er gewoon spam in de openingspost?
Done. En voortaan niet zo zuur doen, ik heb je niets misdaan.quote:
Zo, jij bent snel de laatste tijd!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Geluk het volgende:
Wie heeft er ervaring met e-mail thuiswerk zoals::
E-mail-werk.nl
E-mail enzo (zelfde aanbieder, zelfde teksten website etc)
Je moet 20 euro betalen en dan kan je tot 800 euro per dag verdienen.
Het ziet er uiterst dubieus uit.....
En dan dit:
Inpaktwerk thuis, niet eens vragen en antwoorden, je kan je alleen aanmelden. Je zal we een gigi-berg spam krijgen als je je daarvoor inschrijft....
Ik ben benieuwd of er al een fokker hier ingetrapt is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:55 schreef noraliene het volgende:
Hier heb je een adres voor thuiswerk. Ik heb er zelf geen ervaring mee:
http://www.paypro.nl/prod(...)uiswerkcom/3403/2685
Hey hier wil ik wel even op inhaken, ik ook maar dan op de zaak zelf...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:59 schreef vamperotica het volgende:
ikwerk voor een callcenter, voornamelijk thuis.. goed te doen hoor!
En qua ervaring, een jaartje of 10 met die meuk ja, het betaalt niks en het is er ook bijna niet meer dus. Je bent trouwens veel beter af met een krantenwijk, betaalt meer en kost minder tijd.quote:Check de LOKALE huis aan huis bladen, voor Rotterdam de delta, maaspost etc... met een 010 of 06. Er zal nagenoeg niets meer zijn op dit gebied. Flink wat jaartjes geleden alweer zijn er wat machines gekomen die het envelopjesvullen en stickersplakken volledig geautomatiseerd hebben. Er is nog wel een snoep boer die handmatig laat inpakken, maar dat is aan zoveel gezeik gebonden dat dat niet loont + gigantisch veel pestzooi geeft bij je thuis voor een habbekrats.
Alle advertenties die willen dat je naar een 0900 belt of dat je geld betaalt zijn nep. (Waarom zou je betalen om geld te gaan verdienen? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |