Is dit dan een soort lening? (ik google ff)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:10 schreef bijderechter het volgende:
Ligt aan de gemeente waarin je woont of ze een voorschot willen geven.
Google eens op 'voorschot uitkering 'je gemeente'.
Je weet niet wat er aan de hand is natuurlijk! Wellicht is TS echt niet in staat te werken, het bestaat!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:10 schreef karr-1 het volgende:
Het enige advies is: Ga een baan zoeken
En nee er zijn geen potjes
Ja een voorschot is een soort lening, althans als je recht hebt op iets is het wat je van te voren krijgt en wat dan later verrekend wordt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Is dit dan een soort lening? (ik google ff)
Omdat jij bepaald of je ziek wordt of niet, dat heeft niets met zaken te maken die buiten jouw macht liggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:15 schreef pisnicht het volgende:
Ik geef toch serieus antwoord? Ik zou nooit in je situatie terecht komen maar in het hypothetische geval dat het zo zou zijn zou ik bij kennissen gaan schoonmaken of klusjes doen om zo alsnog geld te kunnen vangen.
Mocht je echt compleet zonder geld komen te zitten dan ben je gewoon te lam geweest om er wat aan te doen.
Het zou moeten veranderen. Alsof er voor elke scheet die dwars zit een apart potje is...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Is er wat veranderd dan? Vertel
Het is maar goed dat er wel voor de mensen die het echt nodig hebben een potje is om ze op te vangen. Stel je voor dat het niet zo is, maar er moet wel goed getoetst worden dat het een terechte uitkering is!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het zou moeten veranderen. Alsof er voor elke scheet die dwars zit een apart potje is...
Precies dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er wel voor de mensen die het echt nodig hebben een potje is om ze op te vangen. Stel je voor dat het niet zo is, maar er moet wel goed getoetst worden dat het een terechte uitkering is!
Ach krijg je dat argument weer... Als je fit genoeg bent om achter de computer te kruipen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:16 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Omdat jij bepaald of je ziek wordt of niet, dat heeft niets met zaken te maken die buiten jouw macht liggen
Lijkt me logisch ja en ik vermoed dat het hier dan ook geen ziektewet betreft. Mocht dat wel het geval zijn dan hou ik mijn mond en doneer ik ¤5,-quote:En ik denk dat je kan fluiten naar een ziektewetuitkering als je gaat staan werken (stel je kon het).
Lees eens een paar posts terug.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Nou ik heb maar weer eens met het UWV gebeld (voor de 89724e keer deze maand ). Ik word er morgen over terug gebeld want ze konden zo niet zeggen of ik een voorschot kon aanvragen of niet.
Die had ik gezien hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Muridae het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts terug.
Ik heb een link geplaatst naar de UWV website.
http://www.uwv.nl/Werkloo(...)orschot_krijgen.aspx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |