quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
even de zorgverzekering opbellen dat zij de betaling doorgeven aan het incasso bureau
Ze waren al op de hoogte, hij moet nu nog alleen de incassokosten betalen.quote:dat hij alsnog de incassokosten moet betalen binnen een week
Maarja, Is het bij elke incassobureau zo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef plusminus het volgende:
Ik heb voor een incassobureau gewerkt en daarbij gaan ze pas vanaf ¤ 250 nadenken over een rechtzaak.
Gewoon zorgverzekering bellen!! Zij zullen de vordering wel intrekken bij het incassobureau.
Het bedrag is niet bekend gemaakt dus wij kunnen er weinig over zeggen, ik schat rond de 35 euro.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef klotezooi het volgende:
Moeten de kosten van een incassobureau ook niet in fatsoenlijke verhouding staan tot het te innen bedrag?
Lijkt mij namelijk dat 100% incassokosten totaal niet mogen
Jawel:quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef Pas259 het volgende:
Het bedrag is niet bekend gemaakt dus wij kunnen er weinig over zeggen, ik schat rond de 35 euro.
100% kosten dus. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:26 schreef Doezie het volgende:
Hallo.
Mijn zoon had een achterstand bij de zorgverzekeraar van 77,77¤. Op de een of andere manier, is het aan zijn aandacht onglipt dat ie een aanmaning had liggen van de zorgverz. Nu heeft ie van een incassobureau het bericht gekregen dit EN 77,45¤ te betalen aan het incassobureau.
Overheen gelezen dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
100% kosten dus. Slaat nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |