Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[assiej modus]
Wat een sletje ben jij Wouter!!
DIT TOPIC WAS VAN MIJ!
JIJ HEBT HET GESTOLUUH!!!![]()
![]()
[/assiej modus]
Heuj schatje.quote:
ik hoop het welquote:
Nee ik heb heel stoer zelfs, maar ik wil zo graag met jullie FOK!en.quote:
Mijn training gaat altijd door.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Meestal verbied de gemeente om te gaan trainen![]()
En niet de clubs
Maar dat komt omdat de gemeente de eigenaar is van het veld. de hoeve heeft 1 veld van zichzelfquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Meestal verbied de gemeente om te gaan trainen![]()
En niet de clubs
je zit toch wel droog in 't cafe?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn training gaat altijd door.
NERDquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik heb heel stoer zelfs, maar ik wil zo graag met jullie FOK!en.
aah okequote:Op maandag 22 februari 2010 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat de gemeente de eigenaar is van het veld. de hoeve heeft 1 veld van zichzelf
Niet op maandag. M'n winamp ofzo is verneukt, hij spuwt maar uit 1 box herrie.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je zit toch wel droog in 't cafe?
Heuj Marko.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
aah oke
waar ik voetbal dus niet, al verwacht ik woensdag hopelijk toch wel te kunnen trainen.
moet je op maandag trainen dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Niet op maandag. M'n winamp ofzo is verneukt, hij spuwt maar uit 1 box herrie.
Iedere dag, maar geen voetbal!, voetbalquote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je op maandag trainen dan?
Waarom negeer je me?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:28 schreef Fems het volgende:
Jongens, ik wil ook trainen. Ookal doe ik een binnensport. Het wil niet. VERDOMME
wat wel dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Iedere dag, maar geen voetbal!, voetbal
Jij vroeg wat ik wou doen, toen ze ik dat het me niets uitmaakt dus nu is het your turnquote:
Geblesseerd toch? hoe lang duurt het nog?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:28 schreef Fems het volgende:
Jongens, ik wil ook trainen. Ookal doe ik een binnensport. Het wil niet. VERDOMME
Hmm, ik wil de martinitoren beklimmen. maar dat kan ik niet:Dquote:Op maandag 22 februari 2010 18:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij vroeg wat ik wou doen, toen ze ik dat het me niets uitmaakt dus nu is het your turn
Ik heb geen idee. zit nu in mijn 12e niet speel week. De dokters kunnen niets vinden. de fysio zorgt voor veel pijn en moet nu woensdag naar de orthopeed, kijken of deze wat kan vinden..Denk niet dat ik dit seizoen nog speelquote:Op maandag 22 februari 2010 18:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geblesseerd toch? hoe lang duurt het nog?
Staat de balans wel in het midden?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Niet op maandag. M'n winamp ofzo is verneukt, hij spuwt maar uit 1 box herrie.
Ik wil naar Serious Request, maar die zijn al weg.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, ik wil de martinitoren beklimmen. maar dat kan ik niet:D
Tja.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wil naar Serious Request, maar die zijn al weg.
Nou dan is het toch beter dat je niet traint? Straks gaat het echt een keer fout, en dan zit je nog langer met de penariequote:Op maandag 22 februari 2010 18:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. zit nu in mijn 12e niet speel week. De dokters kunnen niets vinden. de fysio zorgt voor veel pijn en moet nu woensdag naar de orthopeed, kijken of deze wat kan vinden..Denk niet dat ik dit seizoen nog speel
Dan gaan we naar de bios.quote:
Maar sport is wel mijn uitlaatklep, laat ik het zo zeggen. En ik mis het wedstrijden spelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou dan is het toch beter dat je niet traint? Straks gaat het echt een keer fout, en dan zit je nog langer met de penarie
Welke sport deed je?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar sport is wel mijn uitlaatklep, laat ik het zo zeggen. En ik mis het wedstrijden spelen.Maar ik wil zekerheid. weten wat er is en weten wat ik er aan kan doen. EN ik wil van mijn pijn af. want die is er gewoon constant.
Laat ik maar niet zeggen wat ik denkquote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Fems het volgende:
[..]
En uit eten?de jongen betaalt toch?
Ja inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Fems het volgende:
[..]
En uit eten?de jongen betaalt toch?
Ja! al gereboot maar dat helpt ook niet. Godverdekut. Oh wacht hij werkt alweer. Vet maf, als winamp iets zachter staat als 100% werkt er maar 1 box?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat de balans wel in het midden?
Komt wel goed hoop ik. Over 'n kleine 14 dagen kom ik sowieso langs voor 'n massage.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. zit nu in mijn 12e niet speel week. De dokters kunnen niets vinden. de fysio zorgt voor veel pijn en moet nu woensdag naar de orthopeed, kijken of deze wat kan vinden..Denk niet dat ik dit seizoen nog speel
Leef je uit met iets wat alleen je bovenlijf belast, zoals borstcrawl met een plankje tussen je benen, of van die apparaten in de sportschool voor je bovenlijf. Daar kan je ook veel in kwijtquote:Op maandag 22 februari 2010 18:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar sport is wel mijn uitlaatklep, laat ik het zo zeggen. En ik mis het wedstrijden spelen.Maar ik wil zekerheid. weten wat er is en weten wat ik er aan kan doen. EN ik wil van mijn pijn af. want die is er gewoon constant.
vol gas of niks natuurlkquote:Op maandag 22 februari 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja! al gereboot maar dat helpt ook niet. Godverdekut. Oh wacht hij werkt alweer. Vet maf, als winamp iets zachter staat als 100% werkt er maar 1 box?
Oke leuke sport wel, ik zou ook niet zonder sport kunnen (voetbal). We zijn voor elkaar gemaakt denk ik.quote:
True. Je hebt maar een lijf.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Leef je uit met iets wat alleen je bovenlijf belast, zoals borstcrawl met een plankje tussen je benen, of van die apparaten in de sportschool voor je bovenlijf. Daar kan je ook veel in kwijt
Ik ken de frustratie, ik heb ooit mijn enkelband gescheurd, met als eindconclusie dat ik mijn favo sport niet meer kon doen (jaar later nog steeds pijn met trainen)gelukkig is er genoeg anders te doen en kan ik wel hardlopen zolang ik niet ineens van richting hoef te wisselen, dus ik doe dit jaar mee met de 3mijl in Enschede.
Wees zuinig op je lijf, je hebt er maar eendus liever nu even wachten en straks trainen dan nu toch forceren en nooit meer kunnen trainen. Beterschap!
en jij bent een lekker wijfquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
dat rijmt:D:D
!!1!!1111:D:D:D
:D : D; D:D:D:
Mor'n weer volgas door 't deurp!quote:
Daar heb je helemaal gelijk in! En ik heb mijne al teveel overbelast, denk ik. Aangezien mijn voeten en knieën prut zijn. Kijken wat er aan gedaan wordt. Bij de fysio doe ik inderdaad wel wat oefeningen. Maar ik vind fitnessen niet echt wat! Helaas. En het is niet van het mooie weer dus ik kan ook geen mooie stukken fietsen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Leef je uit met iets wat alleen je bovenlijf belast, zoals borstcrawl met een plankje tussen je benen, of van die apparaten in de sportschool voor je bovenlijf. Daar kan je ook veel in kwijt
Ik ken de frustratie, ik heb ooit mijn enkelband gescheurd, met als eindconclusie dat ik mijn favo sport niet meer kon doen (jaar later nog steeds pijn met trainen)gelukkig is er genoeg anders te doen en kan ik wel hardlopen zolang ik niet ineens van richting hoef te wisselen, dus ik doe dit jaar mee met de 3mijl in Enschede.
Wees zuinig op je lijf, je hebt er maar eendus liever nu even wachten en straks trainen dan nu toch forceren en nooit meer kunnen trainen. Beterschap!
van jou altijdquote:
Ik kom d'r an, zet de koffie maar aanquote:
Geen idee welke dag!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
Fems naar welke film gaan we? Waar gaan we uit eten? Welke dag?
voor een kusje, doe ik een klusjequote:Op maandag 22 februari 2010 18:54 schreef omearos het volgende:
[..]
wil jij mijn sinterklaasgedichten schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Remcoquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor een kusje, doe ik een klusje![]()
Lekker met de boormachine in de weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Ik moest googlen wat chickflick betekende majaquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Geen idee welke dag!![]()
En welke film = chickflick
uiteten= Bij een restaurant waar ze goed eten hebben
zolang ik niet een dag kwijt ben en/of de afwas moet doenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lekker met de boormachine in de weer.
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat chickflick betekende maja
Wat jij wil, it's all about you. Ik kan vanaf volgende week elke doordeweekse dag
Ik zit HBO, daar doen ze niet zo moeilijkquote:
Nee ik bedoelde meer een situatie enkele weken geleden, waarbij een niet nader te noemen persoon m'n glas bier uit mn hand greep en een slok nam en het weer teruggafquote:
zolang 't maar niet in de vakantie is oniequote:Op maandag 22 februari 2010 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zit HBO, daar doen ze niet zo moeilijk
Ik nu blijkbaar ook dusquote:Op maandag 22 februari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ChickflicksDe kerels die je daar in de zaal ziet zitten moeten verplicht mee van 't vrouwtje
Daar ben ik altijd heel duidelijk in geweest tegen mn ex: géén zeikfilm als we naar de bios gaan!
dat heb ik vorig jaar toen ik mijn verjaardag vierde (half mei) ook afgestokenquote:
nee dan moet ik werkenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zolang 't maar niet in de vakantie is onie
Allebei aanpassenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik nu blijkbaar ook dusMaar 1e date moet de kerel wel aanpassen hé.
En dan nog afvragen waarom t uit is hequote:Op maandag 22 februari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ChickflicksDe kerels die je daar in de zaal ziet zitten moeten verplicht mee van 't vrouwtje
Daar ben ik altijd heel duidelijk in geweest tegen mn ex: géén zeikfilm als we naar de bios gaan!
nou, waarom?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom t uit is he
Neehoorquote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom t uit is he
inderdaad, die kwijlfilms moet ze maar met de vriendinnenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeehoorWe hadden gewoon geregeld dat zij met vriendinnen naar zulke films kan gaan, en ik met mn maten naar harde actie. Alles er tussenin deden we samen
14.gifquote:Op maandag 22 februari 2010 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
inderdaad, die kwijlfilms moet ze maar met de vriendinnen
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
14.gif
Flikker maar mooi op met je Hugh Grant/Julia Roberts films etc
jij weet gewoon niet hoe je chickies moet hosselenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:45 schreef Redbaron het volgende:
je bent gewoon een freak machiel![]()
en robin een watje als ie naar chickflicks gaat
Vingeren doe je toch wel?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:41 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga bijna nooit naar de bios, en heb de ballen verstand van films.
Als ik met een meisje naar de bios ga maakt het me ook geen zak uit welke film het is.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
jij weet gewoon niet hoe je chickies moet hosselen
afcaquote:
hoezoquote:
Wat absoluut geen kwijlfilm is. Dus dat zegt meer over jou dan over de film.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
14.gif
Flikker maar mooi op met je Hugh Grant/Julia Roberts films etc
Ik zou als vriend ook pertinent weigeren om mee te gaan naar Komt een vrouw bij de dokter.
't Is een typische vrouwenfilm. Daar ga ik niet naartoe.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat absoluut geen kwijlfilm is. Dus dat zegt meer over jou dan over de film.
Het is ook geen typische vrouwenfilm. Volgensmij is het hele onderwerp langs je geschoten of niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is een typische vrouwenfilm. Daar ga ik niet naartoe.
Ik gebruikte het woord kwijlfilm trouwens niet, dat was Liniaal
Die verplicht mee moesten van de vrouwquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook geen typische vrouwenfilm. Volgensmij is het hele onderwerp langs je geschoten of niet?
Er zaten vet veel mannen in de zaal, toen wij gingen kijken
Naar wat?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Redbaron het volgende:
ik zou ook niet naar een vrouw gaat naar een dokter toe gaan
Zitten ze bij jou in Amersfoort nog op zomertijd ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BAM! Dikke betonstrijkers, boh gek
Lolwut?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Redbaron het volgende:
ik zou ook niet naar een vrouw gaat naar een dokter toe gaan
't Is gewoon het lokale tuig, heb je overal welquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zitten ze bij jou in Amersfoort nog op zomertijd ofzo?
Beetje laat om vuurwerk af te steken
Hier in Oldenzaal niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is gewoon het lokale tuig, heb je overal wel
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[assiej modus]
Wat een sletje ben jij Wouter!!
DIT TOPIC WAS VAN MIJ!
JIJ HEBT HET GESTOLUUH!!!![]()
![]()
[/assiej modus]
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn lekkere chickies liedje?
omdat ik netquote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn lekkere chickies liedje?
ie heb altied zinquote:
Huh?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgens mij google je gewoon op wannabee naked pics assiej
Omdat je in het vorige topic zei dat ik je al naked pics gestuurd had ..quote:
wild welquote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat je in het vorige topic zei dat ik je al naked pics gestuurd had ..
Of heb je vanacht weer wilt lopen dromen ?
Dan jat je m gewoon hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben benieuwd
[..]
nee, gooi hem weg als ik hem gekeken heb
Maar ik heb zitten fappen en toen heerlijk geslapen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh die was wel erg slecht die fout
shame on me
gelukkig is vermoeidheid een goed excuus
QFTquote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar ik heb zitten fappen en toen heerlijk geslapen.
I know, I was there remember?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar ik heb zitten fappen en toen heerlijk geslapen.
Dus ik heb voor niets een half uur op mijn hand gezeten?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
I know, I was there remember?
ik sliep naast je
En dan laat je de arme jongen fappen?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
I know, I was there remember?
ik sliep naast je
Denk je dat ik hem ga helpen?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan laat je de arme jongen fappen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Denk je dat ik hem ga helpen?
dan moet ik weer uit bed om mijn handen te wassen
smetvrees
We hadden het over fappen, zelfs ik weet dat nog dat dat geen pijpen isquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]waarom handen wassen na het pijpen?
Omdat jij niks deed. Als je wel wat had gedaan had je hem afgezogen, jwtquote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
We hadden het over fappen, zelfs ik weet dat nog
wut,niet gewwend van jouquote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
We hadden het over fappen, zelfs ik weet dat nog dat dat geen pijpen is![]()
Ik zuig - lik helemaal niksquote:Op maandag 22 februari 2010 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat jij niks deed. Als je wel wat had gedaan had je hem afgezogen, jwt
en als je wakker bent kraam je onzin uitquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zuig - lik helemaal niks
als ik in bed lig ga ik slapen!
padoem tsjjjquote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en als je wakker bent kraam je onzin uit
Oh, ik welquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zuig - lik helemaal niks
als ik in bed lig ga ik slapen!
GEVONDEN!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een spelletje! ZOEK DE---------><------------- !!
Niet in de regen/kou/sneeuw.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee dat wel in bed, maar sex buiten is wel geyler
Ik seks helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik welJuist in bed, lekker seksen voor het slapen gaan
Padoem tsjj!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
@Redbaron, ga jij nou maar verder met je hand want beter kun je toch niet krijgen
Huh? Als in tijdelijk niet tot ik een vriend heb, helemaal nooit meer of je hebt het nooit gehad en wilt het ook niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
@Redbaron, ga jij nou maar verder met je hand want beter kun je toch niet krijgen
Never done beforequote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Als in tijdelijk niet tot ik een vriend heb, helemaal nooit meer of je hebt het nooit gehad en wilt het ook niet?
ik ben geen maagd meerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
Maar, je wilt het ook niet doen? Nooit?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Never done before
Juustem, ik weet niet wat ik mis
en ik heb de behoefte niet
shocking!!!
Wat kost dat nou tegenwoordig?quote:
Are u f*cking serious ?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, je wilt het ook niet doen? Nooit?
Laatst zei je nog van wel?quote:
Wel flink dat je je niets door anderen enzo laat wijs maken maar er helemaal zelf voor kiest.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Are u f*cking serious ?
Ik ben geen non...
ik heb de behoefte tot nu toe nog niet
en geen relatie dus..
wie weet wacht ik nog 10 jaar, zou mij niks uitmaken
Maar zo gaat het bij haar met álles. Geen vakantie 'want dat is eng'. Niet uit eten, 'want dat is eng'. Niets leuks doen 'want smetvrees'. Geen sex, want geen behoefte.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wel flink dat je je niets door anderen enzo laat wijs maken maar er helemaal zelf voor kiest.
Ja, maar welke dan? Waar haal je het nog vandaan als je alle leuke dingen in het leven niet waardeert? Je kan me toch niet wijsmaken dat het leuk is om 7 dagen per week bij je ouders en broertje/zusje in huis Lingo te kijken. Dan faal je toch wel ernstig in het maximale uit het leven halen.quote:
Ik seks alleen uit liefde en op liefde kan ik onbeperkt wachten. Het is niet dat ik intussen elke maand loops ben en iemand per se moet dekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
Juistquote:
Ze durft wel uit eten hoor, maar dan moet ze alleen even smsen wat er nou op de menukaart staat,quote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zo gaat het bij haar met álles. Geen vakantie 'want dat is eng'. Niet uit eten, 'want dat is eng'. Niets leuks doen 'want smetvrees'. Geen sex, want geen behoefte.
Mijn god, waar haal je je lol nog vandaan?
En dát, mijn waarde Krea, is de diversiteit van de mens.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar welke dan? Waar haal je het nog vandaan als je alle leuke dingen in het leven niet waardeert? Je kan me toch niet wijsmaken dat het leuk is om 7 dagen per week bij je ouders en broertje/zusje in huis Lingo te kijken. Dan faal je toch wel ernstig in het maximale uit het leven halen.
Ben je verdwaald, D_Kquote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik seks alleen uit liefde en op liefde kan ik onbeperkt wachten. Het is niet dat ik intussen elke maand loops ben en iemand per se moet dekken.
Ik quote even Dr Phil:quote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En dát, mijn waarde Krea, is de diversiteit van de mens.
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
@Redbaron, ga jij nou maar verder met je hand want beter kun je toch niet krijgen![]()
Dus word je Tukker?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit gewoon als export van brabant naar gelderland in een identiteitscrisis
That's mequote:Op maandag 22 februari 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wel flink dat je je niets door anderen enzo laat wijs maken maar er helemaal zelf voor kiest.
Er zijn teveel topics met Tukker in de titelquote:
waarom kan jij Dr. Phil quoten?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik quote even Dr Phil:
"Dr Phil, ben ik nu abnormaal?'
'Je bent pas abnormaal als je dingen doet of laat die anderen of jezelf schade toebrengen.'
...en aangezien ik haar verder niet ken, zullen we het dan maar op diversiteit houden. Maar als we het daar dan toch over hebben....ik ben een type die daar dan wat van zegt..
Sja... Ik kan me er weinig bij voorstellen. Ik was al veel eerder vet nieuwsgierig en m'n vriendinnen allemaal ook. En vooral de toevoeging dat je wel 10 jaar wilt wachten...quote:
Kun jij ook iemand gewoon respecteren zoals diegene is?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zo gaat het bij haar met álles. Geen vakantie 'want dat is eng'. Niet uit eten, 'want dat is eng'. Niets leuks doen 'want smetvrees'. Geen sex, want geen behoefte.
Mijn god, waar haal je je lol nog vandaan?
Tja... We rulequote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zijn teveel topics met Tukker in de titel
Waar zie je dat ik respectloos doe?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef Assiej het volgende:
Kun jij ook iemand gewoon respecteren zoals diegene is?
Dr. Phil, die ken ik dan weer niet. En mijn inziens heeft iedereen het recht om te zeggen wat hij denkt, maar dan moet je ook bereid zijn de consequenties te aanvaarden. En dát wil men tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik quote even Dr Phil:
"Dr Phil, ben ik nu abnormaal?'
'Je bent pas abnormaal als je dingen doet of laat die anderen of jezelf schade toebrengen.'
...en aangezien ik haar verder niet ken, zullen we het dan maar op diversiteit houden. Maar als we het daar dan toch over hebben....ik ben een type die daar dan wat van zegt..
Om te laten zien dat je wel volwassen bent?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:
Assiej kan mij niet eens respecteren, waarom moeten wij haar o zo leuke leven wel respecteren?
Dat doe ik toch ook. Zij begint ineens over respectloos enzo. Kennelijk raak ik dan toch een gevoelige snaar, een waarheid. Terwijl ik gewoon simpelweg mijn mening ventileer.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En mijn inziens heeft iedereen het recht om te zeggen wat hij denkt, maar dan moet je ook bereid zijn de consequenties te aanvaarden.
cheese unionquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik sta momenteel trouwens voor 'n keus: bolognesechips, natural of paprika?
daarom probeer ik zo min mogelijk te reagerenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je wel volwassen bent?
Bolognese.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jup, ik verwoordde het niet helemaal goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook. Zij begint ineens over respectloos enzo. Kennelijk raak ik dan toch een gevoelige snaar, een waarheid. Terwijl ik gewoon simpelweg mijn mening ventileer.
Als iemand dat over mij had gedaan, had ie een keer eensmiley gekregen en was ik verdergegaan.
Het is tegenwoordig is het abnormaal als je op je 13e nog niet geneukt hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Ik kan me er weinig bij voorstellen. Ik was al veel eerder vet nieuwsgierig en m'n vriendinnen allemaal ook. En vooral de toevoeging dat je wel 10 jaar wilt wachten...
Vind ik raar... Sorry
Ja goed idee, ik sla de chips over vanavond, even zien.quote:
Davidquote:
Je bent nog maagd?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig is het abnormaal als je op je 13e nog niet geneukt hebt
Sorry maar Dat vind Ik dan weer raar.
en ik vind het raar dat een andermans wens niet gerespecteerd kan worden
Dude, ga je fappen, daar vraag je zelf omquote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:
Assiej kan mij niet eens respecteren, waarom moeten wij haar o zo leuke leven wel respecteren?
ow, heb net de helft van de zak wokkels van m'n broertje weggegeten. nu stamppot met een karbootjequote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja goed idee, ik sla de chips over vanavond, even zien.
Ho ho, je hebt mij nooit horen zeggen dat ik op je 13 neuken normaal vind. Want dat vind ik absoluut niet. Ik respecteer absoluut je wens, maar laat mij het dan ook vreemd vinden dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig is het abnormaal als je op je 13e nog niet geneukt hebt
Sorry maar Dat vind Ik dan weer raar.
laat me even voorproeven dan zal ik zeggen welke het lekkerst isquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jij denkt dat jouw leven o zo geweldig isquote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook. Zij begint ineens over respectloos enzo. Kennelijk raak ik dan toch een gevoelige snaar, een waarheid. Terwijl ik gewoon simpelweg mijn mening ventileer.
Als iemand dat over mij had gedaan, had ie een keer eensmiley gekregen en was ik verdergegaan.
Nogmaals, waar is het gebrek aan respect? Ik zeg alleen dat ik me er niets bij voor kan stellen. Als je niet wil dat ik op je inga, moet je misschin niet elke keer zoveel van jezelf op dit forum gooien...dan kun je een mening verwachten.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Assiej het volgende:
Het is vreemd omdat het niet meer vaak voor komt.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt mij nooit horen zeggen dat ik op je 13 neuken normaal vind. Want dat vind ik absoluut niet. Ik respecteer absoluut je wens, maar laat mij het dan ook vreemd vinden dat je er zo over denkt.
Ik ben ook geen geile puber.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is vreemd omdat het niet meer vaak voor komt.
Prima als je het vreemd vind
Ik ben er zelf trots op
en kan nog vele jaren door gaan. ik ben niet een geile 'puber' die smacht naar seks..
Ik smacht naar liefde
en dat is er nog niet van gekomen dus wacht ik nog lekker even
Wat jij met kerels uitvoert is jouw pakkie an
DUIDELIJK BOLOGNESE!!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik kom eraan lieviequote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef omearos het volgende:
[..]
laat me even voorproeven dan zal ik zeggen welke het lekkerst is
Mijn leven IS geweldig. Want het is mijn leven en ik doe wat ik wil. Ik heb een mooie baan, een fantastisch geweldig superdeluxe sexleven, ik zie veel van de wereld en ik ben gelukkig.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
Jij denkt dat jouw leven o zo geweldig is
en doe je maar alsof dat van mij Eng is.
Tief een end op ofzo. Ik praat over wat ik wil, met wie ik wil. Je hebt er geen flauw idee van wat ik wel of niet ken. Je doet nu zelf de kansloze aannames, waarvan je mij beschuldigt dat ik ze maak.quote:maar praat niet over iets wat je niet kent
Gerards patatkruidenquote:
Oh het is o zo veel informatiequote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogmaals, waar is het gebrek aan respect? Ik zeg alleen dat ik me er niets bij voor kan stellen. Als je niet wil dat ik op je inga, moet je misschin niet elke keer zoveel van jezelf op dit forum gooien...dan kun je een mening verwachten.
quote:
hej 'n google maps linkje waar ik gerard kan vinden?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gerards patatkruidenen die patat speciaal daar
kroket
frikandel
boh boh boh
zijn bamischijven zijn ook donders lekker trouwens!
Weet je wat je eens moet proberen trouwens, je neemt 2 schnitzels, en 2 eieren, en dan bak je die apart, doe je 1 schnitzel, daardoe je die gebakken eieren bovenop, en dan weer 'n schnitzel! de ideale bodem voor iedere activiteit!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh het is o zo veel informatie
Ik hoef andermans mening niet want dat heeft niks geen betrekking tot mijn besluit
dus wat heeft het voor een nut om dan je mening te uiten? ik bemoei me toch ook niet met de eerste seks ervaring van jou ?
Ik zei alleen dat ik niet seks, als daarop in gegaan wordT
tsjaga ik het niet ontkennen dat ik maagd ben
want waarom zou ik, als ik er trots op ben?
En niet zo scheinheilig doen, net trok jij je eigen conclusie dat je vond dat ik alles als 'eng' zie.
Dhr Phill.
Ben je jaloers ofzo ?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn leven IS geweldig. Want het is mijn leven en ik doe wat ik wil. Ik heb een mooie baan, een fantastisch geweldig superdeluxe sexleven, ik zie veel van de wereld en ik ben gelukkig.
En ja ik vind jouw leven eng. Wat boeit het je?
[..]
Tief een end op ofzo. Ik praat over wat ik wil, met wie ik wil. Je hebt er geen flauw idee van wat ik wel of niet ken. Je doet nu zelf de kansloze aannames, waarvan je mij beschuldigt dat ik ze maak.
En dat je maagd bent interesseert me niet. Ik vind alleen je beweegredenen in het algemeen nogal zwakzinnig.
hmmquote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet je wat je eens moet proberen trouwens, je neemt 2 schnitzels, en 2 eieren, en dan bak je die apart, doe je 1 schnitzel, daardoe je die gebakken eieren bovenop, en dan weer 'n schnitzel! de ideale bodem voor iedere activiteit!
Hier kun je recensies kwijt. Let ook op de reactiesquote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej 'n google maps linkje waar ik gerard kan vinden?
als iemands mening er niet toe doet, waarom reageer je dan zo fel op iemands mening?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh het is o zo veel informatie
Ik hoef andermans mening niet want dat heeft niks geen betrekking tot mijn besluit
dus wat heeft het voor een nut om dan je mening te uiten? ik bemoei me toch ook niet met de eerste seks ervaring van jou ?
Ik zei alleen dat ik niet seks, als daarop in gegaan word
tsjaga ik het niet ontkennen dat ik maagd ben
want waarom zou ik, als ik er trots op ben?
En niet zo scheinheilig doen, net trok jij je eigen conclusie dat je vond dat ik alles als 'eng' zie.
Dhr Phill.
Als je fouten verbetert moet je ook de hele erge er wel uithalen. Scheinheilig is er daar 1 van.quote:
Ik heb het nergens over dat besluit hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Fems het volgende:
Oh assiej meid! Weet je wel wat je nu aan het doen bent? Waarom ga je zo op deze mensen in! Als jij geen seks wil, helemaal prima! Is jou keuze en als je jezelf respecteert, dan is dat geheel prima toch? No big deal! maar je maakt er zelf wel een big deal van, dat is het probleem!
damn goed id, morgen schnitzels halenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet je wat je eens moet proberen trouwens, je neemt 2 schnitzels, en 2 eieren, en dan bak je die apart, doe je 1 schnitzel, daardoe je die gebakken eieren bovenop, en dan weer 'n schnitzel! de ideale bodem voor iedere activiteit!
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over dat besluit hoor.
Ja, ik wil ook graag het leven van een plant. Elke dag een beetje water, 1 keer per half jaar een beetje grond en voor de rest gewoon glimlachend in de vensterbank het leven aan me voorbij zien gaan.quote:
Niets, die zijn er niet zoveel meer op je leeftijd. Niet dat het mij wat boeit of je nu wel of geen maagd bent. Jouw leven, jouw keuze.quote:
Omdat ik er moe van word dat mensen altijd hun woordje klaar hebben staan als iets anders is dan het ' normale ' ....quote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef omearos het volgende:
[..]
als iemands mening er niet toe doet, waarom reageer je dan zo fel op iemands mening?
Kort maar krachtigquote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets, die zijn er niet zoveel meer op je leeftijd. Niet dat het mij wat boeit of je nu wel of geen maagd bent. Jouw leven, jouw keuze.
Dat klinkt goed! ondertussen ook nog omdraaien neem ik aan? ik kom wel 'n keer kokenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Fems het volgende:
Weetje wat ook lekker is trouwens: (het ging over eten, en daar kan ik heel erg leuk over mee praten)
Ik heb vandaag gehad: Spinazie, heel veel knoflook en gehakt, wat kruiden, even aanrullen. Daarna in bladerdeeg doen, oprollen en 15 minuten in de oven op 200 graden! Gegarandeerd succes!
Ik ken wel meer vrouwen die maagd zijn en daar zo hun redenen voor hebben. Beter maagd met een reden dan ontmaagd zonder reden.quote:
Ik heb ze niet omgedraaid, dat was even teveel werk! Morgen mijn zelfbedachte pestopasta maar eten. Moet voor meerdere mensen koken. Heb trouwens ook de meest goddelijke brownies liggen hier! MMquote:Op maandag 22 februari 2010 22:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! ondertussen ook nog omdraaien neem ik aan? ik kom wel 'n keer kokenlasagne is ook zo tof
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hier kun je recensies kwijt. Let ook op de reacties
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=Dr.%20Ari%C3%ABnsstraat%2063%207572%20ZN%20Oldenzaal&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
heb jij die geschreven?quote:Door Esther
Booooooooh!
Die heerlijke kruiden op de patat altijd!
Ik kom altijd vanuit Nijmegen naar Oldenzaal speciaal voor zijn patat inclusief kruiden!
Eindcijfer 10 op schaal 1 - 10
Eten & drinken 10
Service 10
Sfeer 10
Price 10
22/02/2010
mensen zullen altijd raar reageren op afwijkende ideeen, wen er maar aan. Niet op reageren, heeft toch geen nut.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat ik er moe van word dat mensen altijd hun woordje klaar hebben staan als iets anders is dan het ' normale ' ....
Daarom reageer ik daar fel op, en dat is niet hier
dat is op alles..
mensen kunnen anderen altijd makkelijk afzeiken
er zijn hier maar weinig die zeggen wow respect.
en dat mis ik..
want tsja, negatief comment leveren is altijd makkelijker en beter voor andermans ego
dan een positief compliment.
Ontopic again, want het is tenslotte mijn leven
oh en Krea.
ik doe 2 opleidingen en ik dans op het hoogste niveau van nederland, ik heb weldegelijk mijn lol
Sja... Ik vertel ook bijna nooit dat ik vegetarisch ben. Gewoon omdat ik geen aandacht erop wil vestigen. En waarom wil je respect verdienen voor een keuze die je zelf maakt?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat ik er moe van word dat mensen altijd hun woordje klaar hebben staan als iets anders is dan het ' normale ' ....
Daarom reageer ik daar fel op, en dat is niet hier
dat is op alles..
mensen kunnen anderen altijd makkelijk afzeiken
er zijn hier maar weinig die zeggen wow respect.
en dat mis ik..
want tsja, negatief comment leveren is altijd makkelijker en beter voor andermans ego
dan een positief compliment.
Ontopic again, want het is tenslotte mijn leven
oh en Krea.
ik doe 2 opleidingen en ik dans op het hoogste niveau van nederland, ik heb weldegelijk mijn lol
Nee, die bovenste heeft 'n maat van me gedaanquote:
Haha will tryquote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
[..]
mensen zullen altijd raar reageren op afwijkende ideeen, wen er maar aan. Niet op reageren, heeft toch geen nut.
Hoi Femquote:Op maandag 22 februari 2010 22:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Das geen kusje !![]()
Ik wilde alleen de lieve vrede bewaren.
Ik reageer niet raar. Ik zeg wat heel veel mensen denken, maar niet durven of willen zeggen, omdat ze iemand niet willen kwetsen of geen zin hebben in de discussie.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
mensen zullen altijd raar reageren op afwijkende ideeen, wen er maar aan. Niet op reageren, heeft toch geen nut.
Ik zei net alleen dat ik niet sex, en het was opeens het hoofdonderwerp.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Ik vertel ook bijna nooit dat ik vegetarisch ben. Gewoon omdat ik geen aandacht erop wil vestigen. En waarom wil je respect verdienen voor een keuze die je zelf maakt?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaaa!
Ik heb trouwens ook hele lekkere gehaktballen!
ik weet al wie 'm geschreven heeftquote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, die bovenste heeft 'n maat van me gedaanis ook 'n donders goeie tent, net zoals Alfons in Hengelo.
maar voor de zoveelste keer je standpunt moeten uitleggen wordt ook vervelend. Dan hou ik het vaak bij "oke, jouw mening"quote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reageer niet raar. Ik zeg wat heel veel mensen denken, maar niet durven of willen zeggen, omdat ze iemand niet willen kwetsen of geen zin hebben in de discussie.
'niet op reageren' vind ik wel wat simpel. Het is toch juist prettig om dingen eens van een andere kant te zien?
Maar waarom maak jij je zo ongelofelijk druk over wat mensen met hun levens doen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reageer niet raar. Ik zeg wat heel veel mensen denken, maar niet durven of willen zeggen, omdat ze iemand niet willen kwetsen of geen zin hebben in de discussie.
'niet op reageren' vind ik wel wat simpel. Het is toch juist prettig om dingen eens van een andere kant te zien?
Ik ben het nog steeds.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Hai San!![]()
Ik wist dat jij vegatariër was!
Waarom eet je in godsnaam zo laat?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, stamppot en karbonade is op.
nu het stukje appeltaart dat nog voor mij in de koelkast stond
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
Ik heb trouwens ook hele lekkere gehaktballen!
Was jij niet de jongen die zo idioot reageerde toen Nath zei dat ze het over had met dr vriendin?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef Oldenzaal het volgende:
![]()
[..]
Maar waarom maak jij je zo ongelofelijk druk over wat mensen met hun levens doen?
Als iemand de Godganse dag in een roze onderbroek in het bos vogels willen spotten, wie ben jij dan om daar wat van te zeggen?
Waar maak je je druk om?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef Oldenzaal het volgende:
![]()
[..]
Maar waarom maak jij je zo ongelofelijk druk over wat mensen met hun levens doen?
Als iemand de Godganse dag in een roze onderbroek in het bos vogels willen spotten, wie ben jij dan om daar wat van te zeggen?
Waar maak je je druk om?
omdat ik rond 2200 uur pas thuis wasquote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom eet je in godsnaam zo laat?
..is dat lampje in mijn monitor dan toch een camera?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Waar maak je je druk om?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat moet ik toch lekker zelf weten
Oke dan mag't.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik rond 2200 uur pas thuis was
quote:
Ik met bier en mijn pik in de hand.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
..is dat lampje in mijn monitor dan toch een camera?.
.
Ik zit hier heerlijk relaxed met een glaasje Dr. Pepper en een glimlach te typen hoor.
Waarom weet jij waar zulke dingen staan?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat moet ik toch lekker zelf weten
Hoe heet die zooi ookalweer?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef Fems het volgende:
[..]! Wat eet je trouwens als vleesvervanger. De standaard dingen of eet je ook veel bonen. Mijn ouders zitten er ook aan te denken om vaker vegetarisch te eten, enkel mijn vader wil wel alle voedingstoffen binnen krijgen. Hij heeft het dan vaak over heel veel bonen eten.
Het vriendje van mijn zus is ook vegetariër en die eet heel veel kaas. Maar ik heb gelezen dat kaas geen goede vleesvervanger is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |