Ho ho, je hebt mij nooit horen zeggen dat ik op je 13 neuken normaal vind. Want dat vind ik absoluut niet. Ik respecteer absoluut je wens, maar laat mij het dan ook vreemd vinden dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig is het abnormaal als je op je 13e nog niet geneukt hebt
Sorry maar Dat vind Ik dan weer raar.
en ik vind het raar dat een andermans wens niet gerespecteerd kan worden
laat me even voorproeven dan zal ik zeggen welke het lekkerst isquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik sta momenteel trouwens voor 'n keus: bolognesechips, natural of paprika?
Jij denkt dat jouw leven o zo geweldig isquote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook. Zij begint ineens over respectloos enzo. Kennelijk raak ik dan toch een gevoelige snaar, een waarheid. Terwijl ik gewoon simpelweg mijn mening ventileer.
Als iemand dat over mij had gedaan, had ie een keer eensmiley gekregen en was ik verdergegaan.
Nogmaals, waar is het gebrek aan respect? Ik zeg alleen dat ik me er niets bij voor kan stellen. Als je niet wil dat ik op je inga, moet je misschin niet elke keer zoveel van jezelf op dit forum gooien...dan kun je een mening verwachten.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Assiej het volgende:
en ik vind het raar dat een andermans wens niet gerespecteerd kan worden
Het is vreemd omdat het niet meer vaak voor komt.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt mij nooit horen zeggen dat ik op je 13 neuken normaal vind. Want dat vind ik absoluut niet. Ik respecteer absoluut je wens, maar laat mij het dan ook vreemd vinden dat je er zo over denkt.
Ik ben ook geen geile puber.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is vreemd omdat het niet meer vaak voor komt.
Prima als je het vreemd vind
Ik ben er zelf trots op
en kan nog vele jaren door gaan. ik ben niet een geile 'puber' die smacht naar seks..
Ik smacht naar liefde
en dat is er nog niet van gekomen dus wacht ik nog lekker even
Wat jij met kerels uitvoert is jouw pakkie an
DUIDELIJK BOLOGNESE!!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik sta momenteel trouwens voor 'n keus: bolognesechips, natural of paprika?
Ik kom eraan lieviequote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef omearos het volgende:
[..]
laat me even voorproeven dan zal ik zeggen welke het lekkerst is
Mijn leven IS geweldig. Want het is mijn leven en ik doe wat ik wil. Ik heb een mooie baan, een fantastisch geweldig superdeluxe sexleven, ik zie veel van de wereld en ik ben gelukkig.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
Jij denkt dat jouw leven o zo geweldig is
en doe je maar alsof dat van mij Eng is.
Tief een end op ofzo. Ik praat over wat ik wil, met wie ik wil. Je hebt er geen flauw idee van wat ik wel of niet ken. Je doet nu zelf de kansloze aannames, waarvan je mij beschuldigt dat ik ze maak.quote:maar praat niet over iets wat je niet kent
Gerards patatkruidenquote:
Oh het is o zo veel informatiequote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogmaals, waar is het gebrek aan respect? Ik zeg alleen dat ik me er niets bij voor kan stellen. Als je niet wil dat ik op je inga, moet je misschin niet elke keer zoveel van jezelf op dit forum gooien...dan kun je een mening verwachten.
quote:
hej 'n google maps linkje waar ik gerard kan vinden?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gerards patatkruidenen die patat speciaal daar
kroket
frikandel
boh boh boh
zijn bamischijven zijn ook donders lekker trouwens!
Weet je wat je eens moet proberen trouwens, je neemt 2 schnitzels, en 2 eieren, en dan bak je die apart, doe je 1 schnitzel, daardoe je die gebakken eieren bovenop, en dan weer 'n schnitzel! de ideale bodem voor iedere activiteit!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh het is o zo veel informatie
Ik hoef andermans mening niet want dat heeft niks geen betrekking tot mijn besluit
dus wat heeft het voor een nut om dan je mening te uiten? ik bemoei me toch ook niet met de eerste seks ervaring van jou ?
Ik zei alleen dat ik niet seks, als daarop in gegaan wordT
tsjaga ik het niet ontkennen dat ik maagd ben
want waarom zou ik, als ik er trots op ben?
En niet zo scheinheilig doen, net trok jij je eigen conclusie dat je vond dat ik alles als 'eng' zie.
Dhr Phill.
Ben je jaloers ofzo ?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn leven IS geweldig. Want het is mijn leven en ik doe wat ik wil. Ik heb een mooie baan, een fantastisch geweldig superdeluxe sexleven, ik zie veel van de wereld en ik ben gelukkig.
En ja ik vind jouw leven eng. Wat boeit het je?
[..]
Tief een end op ofzo. Ik praat over wat ik wil, met wie ik wil. Je hebt er geen flauw idee van wat ik wel of niet ken. Je doet nu zelf de kansloze aannames, waarvan je mij beschuldigt dat ik ze maak.
En dat je maagd bent interesseert me niet. Ik vind alleen je beweegredenen in het algemeen nogal zwakzinnig.
hmmquote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet je wat je eens moet proberen trouwens, je neemt 2 schnitzels, en 2 eieren, en dan bak je die apart, doe je 1 schnitzel, daardoe je die gebakken eieren bovenop, en dan weer 'n schnitzel! de ideale bodem voor iedere activiteit!
Hier kun je recensies kwijt. Let ook op de reactiesquote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej 'n google maps linkje waar ik gerard kan vinden?
als iemands mening er niet toe doet, waarom reageer je dan zo fel op iemands mening?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh het is o zo veel informatie
Ik hoef andermans mening niet want dat heeft niks geen betrekking tot mijn besluit
dus wat heeft het voor een nut om dan je mening te uiten? ik bemoei me toch ook niet met de eerste seks ervaring van jou ?
Ik zei alleen dat ik niet seks, als daarop in gegaan word
tsjaga ik het niet ontkennen dat ik maagd ben
want waarom zou ik, als ik er trots op ben?
En niet zo scheinheilig doen, net trok jij je eigen conclusie dat je vond dat ik alles als 'eng' zie.
Dhr Phill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |