waarom kan jij Dr. Phil quoten?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik quote even Dr Phil:
"Dr Phil, ben ik nu abnormaal?'
'Je bent pas abnormaal als je dingen doet of laat die anderen of jezelf schade toebrengen.'
...en aangezien ik haar verder niet ken, zullen we het dan maar op diversiteit houden. Maar als we het daar dan toch over hebben....ik ben een type die daar dan wat van zegt..
Sja... Ik kan me er weinig bij voorstellen. Ik was al veel eerder vet nieuwsgierig en m'n vriendinnen allemaal ook. En vooral de toevoeging dat je wel 10 jaar wilt wachten...quote:
Kun jij ook iemand gewoon respecteren zoals diegene is?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zo gaat het bij haar met álles. Geen vakantie 'want dat is eng'. Niet uit eten, 'want dat is eng'. Niets leuks doen 'want smetvrees'. Geen sex, want geen behoefte.
Mijn god, waar haal je je lol nog vandaan?
Tja... We rulequote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zijn teveel topics met Tukker in de titel
Waar zie je dat ik respectloos doe?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef Assiej het volgende:
Kun jij ook iemand gewoon respecteren zoals diegene is?
Dr. Phil, die ken ik dan weer niet. En mijn inziens heeft iedereen het recht om te zeggen wat hij denkt, maar dan moet je ook bereid zijn de consequenties te aanvaarden. En dát wil men tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik quote even Dr Phil:
"Dr Phil, ben ik nu abnormaal?'
'Je bent pas abnormaal als je dingen doet of laat die anderen of jezelf schade toebrengen.'
...en aangezien ik haar verder niet ken, zullen we het dan maar op diversiteit houden. Maar als we het daar dan toch over hebben....ik ben een type die daar dan wat van zegt..
Om te laten zien dat je wel volwassen bent?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:
Assiej kan mij niet eens respecteren, waarom moeten wij haar o zo leuke leven wel respecteren?
Dat doe ik toch ook. Zij begint ineens over respectloos enzo. Kennelijk raak ik dan toch een gevoelige snaar, een waarheid. Terwijl ik gewoon simpelweg mijn mening ventileer.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En mijn inziens heeft iedereen het recht om te zeggen wat hij denkt, maar dan moet je ook bereid zijn de consequenties te aanvaarden.
cheese unionquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik sta momenteel trouwens voor 'n keus: bolognesechips, natural of paprika?
daarom probeer ik zo min mogelijk te reagerenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je wel volwassen bent?
Bolognese.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik sta momenteel trouwens voor 'n keus: bolognesechips, natural of paprika?
Jup, ik verwoordde het niet helemaal goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook. Zij begint ineens over respectloos enzo. Kennelijk raak ik dan toch een gevoelige snaar, een waarheid. Terwijl ik gewoon simpelweg mijn mening ventileer.
Als iemand dat over mij had gedaan, had ie een keer eensmiley gekregen en was ik verdergegaan.
Het is tegenwoordig is het abnormaal als je op je 13e nog niet geneukt hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Ik kan me er weinig bij voorstellen. Ik was al veel eerder vet nieuwsgierig en m'n vriendinnen allemaal ook. En vooral de toevoeging dat je wel 10 jaar wilt wachten...
Vind ik raar... Sorry
Ja goed idee, ik sla de chips over vanavond, even zien.quote:
Davidquote:
Je bent nog maagd?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig is het abnormaal als je op je 13e nog niet geneukt hebt
Sorry maar Dat vind Ik dan weer raar.
en ik vind het raar dat een andermans wens niet gerespecteerd kan worden
Dude, ga je fappen, daar vraag je zelf omquote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:
Assiej kan mij niet eens respecteren, waarom moeten wij haar o zo leuke leven wel respecteren?
ow, heb net de helft van de zak wokkels van m'n broertje weggegeten. nu stamppot met een karbootjequote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja goed idee, ik sla de chips over vanavond, even zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |