Leef je uit met iets wat alleen je bovenlijf belast, zoals borstcrawl met een plankje tussen je benen, of van die apparaten in de sportschool voor je bovenlijf. Daar kan je ook veel in kwijtquote:Op maandag 22 februari 2010 18:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar sport is wel mijn uitlaatklep, laat ik het zo zeggen. En ik mis het wedstrijden spelen.Maar ik wil zekerheid. weten wat er is en weten wat ik er aan kan doen. EN ik wil van mijn pijn af. want die is er gewoon constant.
vol gas of niks natuurlkquote:Op maandag 22 februari 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja! al gereboot maar dat helpt ook niet. Godverdekut. Oh wacht hij werkt alweer. Vet maf, als winamp iets zachter staat als 100% werkt er maar 1 box?
Oke leuke sport wel, ik zou ook niet zonder sport kunnen (voetbal). We zijn voor elkaar gemaakt denk ik.quote:
True. Je hebt maar een lijf.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Leef je uit met iets wat alleen je bovenlijf belast, zoals borstcrawl met een plankje tussen je benen, of van die apparaten in de sportschool voor je bovenlijf. Daar kan je ook veel in kwijt
Ik ken de frustratie, ik heb ooit mijn enkelband gescheurd, met als eindconclusie dat ik mijn favo sport niet meer kon doen (jaar later nog steeds pijn met trainen)gelukkig is er genoeg anders te doen en kan ik wel hardlopen zolang ik niet ineens van richting hoef te wisselen, dus ik doe dit jaar mee met de 3mijl in Enschede.
Wees zuinig op je lijf, je hebt er maar eendus liever nu even wachten en straks trainen dan nu toch forceren en nooit meer kunnen trainen. Beterschap!
en jij bent een lekker wijfquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
dat rijmt:D:D
!!1!!1111:D:D:D
:D : D; D:D:D:
Mor'n weer volgas door 't deurp!quote:
Daar heb je helemaal gelijk in! En ik heb mijne al teveel overbelast, denk ik. Aangezien mijn voeten en knieën prut zijn. Kijken wat er aan gedaan wordt. Bij de fysio doe ik inderdaad wel wat oefeningen. Maar ik vind fitnessen niet echt wat! Helaas. En het is niet van het mooie weer dus ik kan ook geen mooie stukken fietsen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Leef je uit met iets wat alleen je bovenlijf belast, zoals borstcrawl met een plankje tussen je benen, of van die apparaten in de sportschool voor je bovenlijf. Daar kan je ook veel in kwijt
Ik ken de frustratie, ik heb ooit mijn enkelband gescheurd, met als eindconclusie dat ik mijn favo sport niet meer kon doen (jaar later nog steeds pijn met trainen)gelukkig is er genoeg anders te doen en kan ik wel hardlopen zolang ik niet ineens van richting hoef te wisselen, dus ik doe dit jaar mee met de 3mijl in Enschede.
Wees zuinig op je lijf, je hebt er maar eendus liever nu even wachten en straks trainen dan nu toch forceren en nooit meer kunnen trainen. Beterschap!
van jou altijdquote:
Ik kom d'r an, zet de koffie maar aanquote:
Geen idee welke dag!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
Fems naar welke film gaan we? Waar gaan we uit eten? Welke dag?
voor een kusje, doe ik een klusjequote:Op maandag 22 februari 2010 18:54 schreef omearos het volgende:
[..]
wil jij mijn sinterklaasgedichten schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Remcoquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor een kusje, doe ik een klusje![]()
Lekker met de boormachine in de weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Ik moest googlen wat chickflick betekende majaquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Geen idee welke dag!![]()
En welke film = chickflick
uiteten= Bij een restaurant waar ze goed eten hebben
zolang ik niet een dag kwijt ben en/of de afwas moet doenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lekker met de boormachine in de weer.
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat chickflick betekende maja
Wat jij wil, it's all about you. Ik kan vanaf volgende week elke doordeweekse dag
Ik zit HBO, daar doen ze niet zo moeilijkquote:
Nee ik bedoelde meer een situatie enkele weken geleden, waarbij een niet nader te noemen persoon m'n glas bier uit mn hand greep en een slok nam en het weer teruggafquote:
zolang 't maar niet in de vakantie is oniequote:Op maandag 22 februari 2010 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zit HBO, daar doen ze niet zo moeilijk
Ik nu blijkbaar ook dusquote:Op maandag 22 februari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ChickflicksDe kerels die je daar in de zaal ziet zitten moeten verplicht mee van 't vrouwtje
Daar ben ik altijd heel duidelijk in geweest tegen mn ex: géén zeikfilm als we naar de bios gaan!
dat heb ik vorig jaar toen ik mijn verjaardag vierde (half mei) ook afgestokenquote:
nee dan moet ik werkenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zolang 't maar niet in de vakantie is onie
Allebei aanpassenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik nu blijkbaar ook dusMaar 1e date moet de kerel wel aanpassen hé.
En dan nog afvragen waarom t uit is hequote:Op maandag 22 februari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ChickflicksDe kerels die je daar in de zaal ziet zitten moeten verplicht mee van 't vrouwtje
Daar ben ik altijd heel duidelijk in geweest tegen mn ex: géén zeikfilm als we naar de bios gaan!
nou, waarom?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom t uit is he
Neehoorquote:Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom t uit is he
inderdaad, die kwijlfilms moet ze maar met de vriendinnenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeehoorWe hadden gewoon geregeld dat zij met vriendinnen naar zulke films kan gaan, en ik met mn maten naar harde actie. Alles er tussenin deden we samen
14.gifquote:Op maandag 22 februari 2010 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
inderdaad, die kwijlfilms moet ze maar met de vriendinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |