Waarom negeer je me?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:28 schreef Fems het volgende:
Jongens, ik wil ook trainen. Ookal doe ik een binnensport. Het wil niet. VERDOMME
wat wel dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Iedere dag, maar geen voetbal!, voetbal
Jij vroeg wat ik wou doen, toen ze ik dat het me niets uitmaakt dus nu is het your turnquote:
Geblesseerd toch? hoe lang duurt het nog?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:28 schreef Fems het volgende:
Jongens, ik wil ook trainen. Ookal doe ik een binnensport. Het wil niet. VERDOMME
Hmm, ik wil de martinitoren beklimmen. maar dat kan ik niet:Dquote:Op maandag 22 februari 2010 18:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij vroeg wat ik wou doen, toen ze ik dat het me niets uitmaakt dus nu is het your turn
Ik heb geen idee. zit nu in mijn 12e niet speel week. De dokters kunnen niets vinden. de fysio zorgt voor veel pijn en moet nu woensdag naar de orthopeed, kijken of deze wat kan vinden..Denk niet dat ik dit seizoen nog speelquote:Op maandag 22 februari 2010 18:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geblesseerd toch? hoe lang duurt het nog?
Staat de balans wel in het midden?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Niet op maandag. M'n winamp ofzo is verneukt, hij spuwt maar uit 1 box herrie.
Ik wil naar Serious Request, maar die zijn al weg.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, ik wil de martinitoren beklimmen. maar dat kan ik niet:D
Tja.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wil naar Serious Request, maar die zijn al weg.
Nou dan is het toch beter dat je niet traint? Straks gaat het echt een keer fout, en dan zit je nog langer met de penariequote:Op maandag 22 februari 2010 18:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. zit nu in mijn 12e niet speel week. De dokters kunnen niets vinden. de fysio zorgt voor veel pijn en moet nu woensdag naar de orthopeed, kijken of deze wat kan vinden..Denk niet dat ik dit seizoen nog speel
Dan gaan we naar de bios.quote:
Maar sport is wel mijn uitlaatklep, laat ik het zo zeggen. En ik mis het wedstrijden spelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou dan is het toch beter dat je niet traint? Straks gaat het echt een keer fout, en dan zit je nog langer met de penarie
Welke sport deed je?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar sport is wel mijn uitlaatklep, laat ik het zo zeggen. En ik mis het wedstrijden spelen.Maar ik wil zekerheid. weten wat er is en weten wat ik er aan kan doen. EN ik wil van mijn pijn af. want die is er gewoon constant.
Laat ik maar niet zeggen wat ik denkquote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Fems het volgende:
[..]
En uit eten?de jongen betaalt toch?
Ja inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef Fems het volgende:
[..]
En uit eten?de jongen betaalt toch?
Ja! al gereboot maar dat helpt ook niet. Godverdekut. Oh wacht hij werkt alweer. Vet maf, als winamp iets zachter staat als 100% werkt er maar 1 box?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat de balans wel in het midden?
Komt wel goed hoop ik. Over 'n kleine 14 dagen kom ik sowieso langs voor 'n massage.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. zit nu in mijn 12e niet speel week. De dokters kunnen niets vinden. de fysio zorgt voor veel pijn en moet nu woensdag naar de orthopeed, kijken of deze wat kan vinden..Denk niet dat ik dit seizoen nog speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |