Ik heb het nergens over dat besluit hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Fems het volgende:
Oh assiej meid! Weet je wel wat je nu aan het doen bent? Waarom ga je zo op deze mensen in! Als jij geen seks wil, helemaal prima! Is jou keuze en als je jezelf respecteert, dan is dat geheel prima toch? No big deal! maar je maakt er zelf wel een big deal van, dat is het probleem!
damn goed id, morgen schnitzels halenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weet je wat je eens moet proberen trouwens, je neemt 2 schnitzels, en 2 eieren, en dan bak je die apart, doe je 1 schnitzel, daardoe je die gebakken eieren bovenop, en dan weer 'n schnitzel! de ideale bodem voor iedere activiteit!
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over dat besluit hoor.
Ja, ik wil ook graag het leven van een plant. Elke dag een beetje water, 1 keer per half jaar een beetje grond en voor de rest gewoon glimlachend in de vensterbank het leven aan me voorbij zien gaan.quote:
Niets, die zijn er niet zoveel meer op je leeftijd. Niet dat het mij wat boeit of je nu wel of geen maagd bent. Jouw leven, jouw keuze.quote:
Omdat ik er moe van word dat mensen altijd hun woordje klaar hebben staan als iets anders is dan het ' normale ' ....quote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef omearos het volgende:
[..]
als iemands mening er niet toe doet, waarom reageer je dan zo fel op iemands mening?
Kort maar krachtigquote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets, die zijn er niet zoveel meer op je leeftijd. Niet dat het mij wat boeit of je nu wel of geen maagd bent. Jouw leven, jouw keuze.
Dat klinkt goed! ondertussen ook nog omdraaien neem ik aan? ik kom wel 'n keer kokenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Fems het volgende:
Weetje wat ook lekker is trouwens: (het ging over eten, en daar kan ik heel erg leuk over mee praten)
Ik heb vandaag gehad: Spinazie, heel veel knoflook en gehakt, wat kruiden, even aanrullen. Daarna in bladerdeeg doen, oprollen en 15 minuten in de oven op 200 graden! Gegarandeerd succes!
Ik ken wel meer vrouwen die maagd zijn en daar zo hun redenen voor hebben. Beter maagd met een reden dan ontmaagd zonder reden.quote:
Ik heb ze niet omgedraaid, dat was even teveel werk! Morgen mijn zelfbedachte pestopasta maar eten. Moet voor meerdere mensen koken. Heb trouwens ook de meest goddelijke brownies liggen hier! MMquote:Op maandag 22 februari 2010 22:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! ondertussen ook nog omdraaien neem ik aan? ik kom wel 'n keer kokenlasagne is ook zo tof
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hier kun je recensies kwijt. Let ook op de reacties
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=Dr.%20Ari%C3%ABnsstraat%2063%207572%20ZN%20Oldenzaal&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
heb jij die geschreven?quote:Door Esther
Booooooooh!
Die heerlijke kruiden op de patat altijd!
Ik kom altijd vanuit Nijmegen naar Oldenzaal speciaal voor zijn patat inclusief kruiden!
Eindcijfer 10 op schaal 1 - 10
Eten & drinken 10
Service 10
Sfeer 10
Price 10
22/02/2010
mensen zullen altijd raar reageren op afwijkende ideeen, wen er maar aan. Niet op reageren, heeft toch geen nut.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat ik er moe van word dat mensen altijd hun woordje klaar hebben staan als iets anders is dan het ' normale ' ....
Daarom reageer ik daar fel op, en dat is niet hier
dat is op alles..
mensen kunnen anderen altijd makkelijk afzeiken
er zijn hier maar weinig die zeggen wow respect.
en dat mis ik..
want tsja, negatief comment leveren is altijd makkelijker en beter voor andermans ego
dan een positief compliment.
Ontopic again, want het is tenslotte mijn leven
oh en Krea.
ik doe 2 opleidingen en ik dans op het hoogste niveau van nederland, ik heb weldegelijk mijn lol
Sja... Ik vertel ook bijna nooit dat ik vegetarisch ben. Gewoon omdat ik geen aandacht erop wil vestigen. En waarom wil je respect verdienen voor een keuze die je zelf maakt?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat ik er moe van word dat mensen altijd hun woordje klaar hebben staan als iets anders is dan het ' normale ' ....
Daarom reageer ik daar fel op, en dat is niet hier
dat is op alles..
mensen kunnen anderen altijd makkelijk afzeiken
er zijn hier maar weinig die zeggen wow respect.
en dat mis ik..
want tsja, negatief comment leveren is altijd makkelijker en beter voor andermans ego
dan een positief compliment.
Ontopic again, want het is tenslotte mijn leven
oh en Krea.
ik doe 2 opleidingen en ik dans op het hoogste niveau van nederland, ik heb weldegelijk mijn lol
Nee, die bovenste heeft 'n maat van me gedaanquote:
Haha will tryquote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
[..]
mensen zullen altijd raar reageren op afwijkende ideeen, wen er maar aan. Niet op reageren, heeft toch geen nut.
Hoi Femquote:Op maandag 22 februari 2010 22:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Das geen kusje !![]()
Ik wilde alleen de lieve vrede bewaren.
Ik reageer niet raar. Ik zeg wat heel veel mensen denken, maar niet durven of willen zeggen, omdat ze iemand niet willen kwetsen of geen zin hebben in de discussie.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
mensen zullen altijd raar reageren op afwijkende ideeen, wen er maar aan. Niet op reageren, heeft toch geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |