Jawel hoor een verwend nest wil wel werken, maar alleen in een heel goed betaalde functie waar ook dikke bonussen worden uitgekeerd.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef sarah199 het volgende:
een verwend nest wil niet gaan werken
Nee, dat kan niet. Een echte troll zou nu gaan vragen: wat is dat, een troll?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef HugoBaas het volgende:
Dit moet wel een troll zijn.
Als TS serieus is dan![]()
![]()
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Een echte troll zou nu gaan vragen: wat is dat, een troll?
Je houding is gewoon die van een verwend kut kind, maar dat zie je niet omdat je volgens mij niet heel slim bent.quote:
Natuurlijk zou het ook niet moeten, maar het is nu eenmaal zo dat mensen op basis van bepaalde observaties inschattingen maken over zijn/haar persoonlijkheid. Misschien is dat maar goed ook omdat je de manier van communiceren op die manier bij voorbaat op iemand af kan stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat zou in principe ook niet nodig moeten zijn. Je kunt ook een aardig persoon zijn en een LV bezitten, de vooroordelen gaan over haar persoonlijkheid (je hebt een '...' dus ben je een '...'). Dus wanneer je plots geen LV meer hebt ben je geen verwend nest meer?
Nee, jij bent domquote:
En dan ga jij beweren dat anderen vooroordelen hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
ja nep dat is zo triest koop echte of koop ze niet
FAILquote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef sarah199 het volgende:
voor ''verwende kakkers'' is het gewoon normaal.
de meeste mensen moeten gewoon werken, en hun hebben gewoon al veel te veel geld. Hun ouders zijn ook meestal bankier ,advocaat, of een een of andere zakenman of ze komen gewoon uit en rijke familie.
En tja, als je vader een miljoenenbonus krijgt als bankier denk ik dat het heel normaal is dat je een nieuwe LV krijgt. Ik denk dat het deels te maken heeft met jaloezie, dat je zoiets niet zelf kan kopen, of het van je ouders kan krijgen.
dat mensen daardoor van die reacties gaan sturen als verwend nest enzo.
ik ben niet verwendquote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Rubstah het volgende:
[..]
FAIL
Als je echt zulke succesvolle ouders zou hebben en uit een fatsoenlijk milieu zou komen zou je niet met dit taalgebruik wegkomen.
Zielig hoor als je op deze manier op internet blijkbaar iets wil bewijzen...
Nou zeg, ben ik even in vergadering, blijkt het een stormlooptopic.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dat iedereen TS nog kan geloven ook
[ afbeelding ]
Vraag je wel eens iets aan je ouders wat je dan vervolgens niet krijgt of mag? En zo ja, wat dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef saarrr het volgende:
naam is beter maar waarom ben ik verwend?
Daar maak ik me minder zorgen om dan om de coherentie van je manier van schrijvenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef saarrr het volgende:
Zou idd zonde zijn van de Manolo Blahniksquote:Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef saarrr het volgende:
ik loop niet naast mijn schoenen
Waarom vind jij merkspul zo belangrijk?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef saarrr het volgende:
wat een grapquote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef geppie het volgende:
[..]
Zou idd zonde zijn van de Manolo Blahniks
Wat is je punt nou. Gedraag je gewoon normaal en het gros van de mensen behandelt jou zo. De enkeling die het dan niet doet is gewoon niet je zorgen waard.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
maar ik erger me eraan als ik door mensen buiten Laren of verwend nest wordt uitgemaakt terwijl ze me niet knennen?? misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Zucht...niets. Maar de manier waarop ze uitgekeerd worden momenteel wel.quote:
merkkleding is van betere kwaliteitquote:Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Waarom vind jij merkspul zo belangrijk?
Ja, want merkkleding wordt voor 12 cent per uur geproduceerd i.p.v. 10 cent.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef saarrr het volgende:
[..]
merkkleding is van betere kwaliteit
Dus als dat merknaampje er niet op zou staan, maar het wel keidegelijke schoenen zijn, is het ook goed?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef saarrr het volgende:
[..]
merkkleding is van betere kwaliteit
nee ik vind dat toch wel belangrijk dat het merk erop staatquote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dus als dat merknaampje er niet op zou staan, maar het wel keidegelijke schoenen zijn, is het ook goed?
Jawel joh, droppen in Alaska en op eigen houtje terug laten komen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef DeBassist het volgende:
Ts, ik hoop dat dit topic 1 grote grap is![]()
is dit echt... dan ben je niet meer te redden
Sterkte
Terecht. Ik lach mensen zonder merkkleding altijd pontificaal in hun gezicht uit. Mezelf incluis.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:06 schreef saarrr het volgende:
[..]
nee ik vind dat toch wel belangrijk dat het merk erop staat
Jij bent hopelijk een grapquote:
Weet je dat jongens alleen met jouw naar bed gaan voor de centen van je papa. Je bent eigenlijk gewoon een ordinaire ****!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:06 schreef saarrr het volgende:
[..]
nee ik vind dat toch wel belangrijk dat het merk erop staat
Verwend is verwend, of je het nou een beetje bent, of gigantisch. Jij bent duidelijk het laatste. Word nog wat als ze beide de geest geven.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef saarrr het volgende:
ik kan echt wel op mijn eigen benen staan en hoe verwend ik ben valt toch wel mee?
nee zij hebben zelf ook geldquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Weet je dat jongens alleen met jouw naar bed gaan voor de centen van je papa. Je bent eigenlijk gewoon een ordinaire ****!
maar dat je mensen met minder geld met de nek aankijkt ontken je niet?quote:
dat doe ik ook niet ben wel verwend maar niet arrogant in ieder geval dan niet bewustquote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef loecje het volgende:
[..]
maar dat je mensen met minder geld met de nek aankijkt ontken je niet?
hoop dat je ooit tijdelijk zonder (veel) geld komt te zitten. dan merk je wat echt belangrijk is in het leven.
geld is heel handig om te hebben, maar van meer en meer geld word je niet gelukkig
Waar gaat dit hele topic dan over????quote:Op maandag 22 februari 2010 18:14 schreef saarrr het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet ben wel verwend
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:20 schreef saarrr het volgende:
ha ben echt niet dom ofzo maar jullie vinden het dus schandalig om 549,99 uit te geven aan jimmy choo schoenen?
Jij bent zo'n eentje die zeker allemaal nepspul haalt.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:20 schreef saarrr het volgende:
ha ben echt niet dom ofzo maar jullie vinden het dus schandalig om 549,99 uit te geven aan jimmy choo schoenen?
Dat hoor (of in dit geval lees) je toch nergens? Dat jij nou als 16-jarig kuttekopje wil pochen met wat je allemaal wel niet wilt hebben/kopen. Koop die dingen, wat zou het jou boeien wat wij daarvan vinden?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:20 schreef saarrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |