Waarom?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:53 schreef sarah199 het volgende:
dat ik vaak verwend wordt genoemd
Denk dat TS boos is omdat ze uit wordt gemaakt voor 'verwende nest', dat het eigenlijk heel normaal is wanneer je een cadeau krijgt waar anderen (jarenlang) hard voor moeten werken. En dat het eigenlijk allemaal jaloezie is.quote:
Ja, de mensen buiten 't Gooi, die hebben pas vooroordelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef sarah199 het volgende:
vooral door mensen buiten het gooi hebben vaak meteen al een oordeel klaar
Hypocrietquote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef sarah199 het volgende:
Wat een flauwe grap zeg... Die kunnen zich helemaal geen oordelen veroorloven.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef sarah199 het volgende:
Louis Vutton.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Elcadarn het volgende:
stomme vraag, maar wat is een LV ?
levensverzekering ? luchtvaartuig ? lekkerventje ?
Zelfs nadat je dit zei moest ik nog Googlenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Louis Vutton.
Waarom weet ik dit.
Louis Vuitton jij cultuurbarbaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Elcadarn het volgende:
Ik gok iets van Louis Vitton.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Elcadarn het volgende:
En ik vind dat TS niet zo moet zeiken...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef wijsneus het volgende:
Ik denk dat TS vindt dat hun gewoon niet zo moeten zeiken.
Je kan er ook voor kiezen niet mee te gaan in die weelde.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef sarah199 het volgende:
LV is Louis Vuitton maar het is wel degelijk zo dat mensen buiten het Gooi vooroordelen hebben over mij bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |