Waarom?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:53 schreef sarah199 het volgende:
dat ik vaak verwend wordt genoemd
Denk dat TS boos is omdat ze uit wordt gemaakt voor 'verwende nest', dat het eigenlijk heel normaal is wanneer je een cadeau krijgt waar anderen (jarenlang) hard voor moeten werken. En dat het eigenlijk allemaal jaloezie is.quote:
Ja, de mensen buiten 't Gooi, die hebben pas vooroordelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef sarah199 het volgende:
vooral door mensen buiten het gooi hebben vaak meteen al een oordeel klaar
Hypocrietquote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef sarah199 het volgende:
Wat een flauwe grap zeg... Die kunnen zich helemaal geen oordelen veroorloven.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef sarah199 het volgende:
Louis Vutton.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Elcadarn het volgende:
stomme vraag, maar wat is een LV ?
levensverzekering ? luchtvaartuig ? lekkerventje ?
Zelfs nadat je dit zei moest ik nog Googlenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Louis Vutton.
Waarom weet ik dit.
Louis Vuitton jij cultuurbarbaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Elcadarn het volgende:
Ik gok iets van Louis Vitton.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Elcadarn het volgende:
En ik vind dat TS niet zo moet zeiken...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef wijsneus het volgende:
Ik denk dat TS vindt dat hun gewoon niet zo moeten zeiken.
Je kan er ook voor kiezen niet mee te gaan in die weelde.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef sarah199 het volgende:
LV is Louis Vuitton maar het is wel degelijk zo dat mensen buiten het Gooi vooroordelen hebben over mij bijvoorbeeld
Dat vrouwen het weten, okay, maar jij bent een vent, gek!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Louis Vuitton jij cultuurbarbaar.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef Netsplitter het volgende:
Geef eens concrete voorbeelden TS?
En komt niet doordat je - excusez le mot - overkomt als een domme kut?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef sarah199 het volgende:
LV is Louis Vuitton maar het is wel degelijk zo dat mensen buiten het Gooi vooroordelen hebben over mij bijvoorbeeld
Sterker nog, zelfs mensen binnen 't Gooi hebben vooroordelen over je.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef sarah199 het volgende:
Ow kom op.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef sarah199 het volgende:
[..]
nou bijvoorbeeld bij hockey en je draagt ralph lauren en uggs owrdt je door de tegenstanders meteen verwend genoemd
maar verwend zijn is niet erg volgens jou ?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef sarah199 het volgende:
[..]
nou bijvoorbeeld bij hockey en je draagt ralph lauren en uggs owrdt je door de tegenstanders meteen verwend genoemd
Als je hockeyt op Uggs lijkt me dat nogal verwend overkomen ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Ik was toevallig dit aan het luisteren :quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat vrouwen het weten, okay, maar jij bent een vent, gek!
Ralph Lauren en Uggs vind ik nou niet direct iets voor verwende meisjes, dat draagt hier elke hockeydoosje... Daarvoor hoef je echt niet in het Gooi te wonen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef sarah199 het volgende:
[..]
En dan raak je in de war, let je niet op en wint de tegenpartij.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Agreed, maar je kunt weinig ontkennen dat het wel kenmerkend is voor 'zulk soort lui'. Dat mensen van buiten dit beginnen over te nemen, doet hier niets van af, wel?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ralph Lauren en Uggs vind ik nou niet direct iets voor verwende meisjes, dat draagt hier elke hockeydoosje... Daarvoor hoef je echt niet in het Gooi te wonen.
waarom dan>quote:Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs mensen binnen 't Gooi hebben vooroordelen over je.
Het is toch wat, meid.
Want hockeymeisjes zijn een Gooise uitvinding ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agreed, maar je kunt weinig ontkennen dat het wel kenmerkend is voor 'zulk soort lui'. Dat mensen van buiten dit beginnen over te nemen, doet hier niets van af, wel?
De vraag stellen is 'em beantwoorden he.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef sarah199 het volgende:
[..]
waarom dan>
en waarom ben ik een''domme kut''
Want alleen de uitvinders van een product beperken zich tot het product?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want hockeymeisjes zijn een Gooise uitvinding ofzo?
Het zal aan de omgeving zijn waarin ik me bevind, maar ik word echt al jaren omringt door Ralph Lauren, Hugo Boss, Gant, Gucci, Uggs etc. en ik hoor toch echt niet tot de bankiers en advocatenkringenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agreed, maar je kunt weinig ontkennen dat het wel kenmerkend is voor 'zulk soort lui'. Dat mensen van buiten dit beginnen over te nemen, doet hier niets van af, wel?
Geen idee, post eens een foto.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef sarah199 het volgende:
[..]
waarom dan>
en waarom ben ik een''domme kut'' en waar slaat hockeydoos op???
Nee, maar het is toch niet typisch Goois om je dochter rond laten lopen in Ralph Lauren en op hockey te zetten als je een beetje welgesteld bent? Dat doen ze in heel Nederland en al jaren ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want alleen de uitvinders van een product beperken zich tot het product?
waarom zou ik moeten werken? ik ken de waarde van geld alquote:Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm ik heb niet zo zeer vooroordelen over mensen uit het gooi, maar wel vooroordelen over domme kutjes zoals jou uit het gooi. Werd al misselijk toe ik je OP las..
Want ken ook mensen met mama's en papa's die veel geld hebben maar wel zelf werken om geld te verdienen. Die vind ik niet verwend, die hebben gewoon geluk dat ze misschien betere connecties hebben met mensen waardoor ze net iets meer voor elkaar kunnen krijgen.
Hou je mond even wanneer de grote mensen praten.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef sarah199 het volgende:
[..]
waarom zou ik moeten werken? ik ken de waarde van geld al
en ook wat is er mis met merkkleding?
veel mensen vinden dat dus wel typisch Gooischquote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet typisch Goois om je dochter rond laten lopen in Ralph Lauren en op hockey te zetten als je een beetje welgesteld bent? Dat doen ze in heel Nederland en al jaren ook.
Ik schrijf liever coherent dan dat ik verwend word door iemand.quote:
Foto?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef sarah199 het volgende:
[..]
veel mensen vinden dat dus wel typisch Gooisch
Worden we hier ook nog filosofischquote:
Deel die wijsheid eens met ons...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Op de albert cuyp lopen ze ook allemaal met Uggs, Ralph Lauren en Louis Vuitton.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Ik werk niet alleen maar om geld te verdienen hoor...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Met tijn en isa in een topic, is die domme kut toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Worden we hier ook nog filosofischRipley
Want jij kent veel mensen ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef sarah199 het volgende:
[..]
ja nep dat is zo triest koop echte of koop ze nietquote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de albert cuyp lopen ze ook allemaal met Uggs, Ralph Lauren en Louis Vuitton.
Je beseft dat dit geen slimme opmerking is??quote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
maar ik erger me eraan als ik door mensen buiten Laren of verwend nest wordt uitgemaakt terwijl ze me niet knennen?? misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Je wil gewoon verwend genoemd worden, krengquote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
maar ik erger me eraan als ik door mensen buiten Laren of verwend nest wordt uitgemaakt terwijl ze me niet knennen?? misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Maar ik zei dan ook niet dat wanneer iemand van buiten dit doet zij het Gooi willen imiteren. Met kenmerkend wil ik dat het iets zegt over de mensen van Gooi zelf en de gebruiken, niet van buitenaf, daarom zei ik ook dat mensen van buiten het Gooi dit doen daar niets aan af doet. Wanneer ik zeg dat het kenmerkend is dat welgestelde mensen van te voren goed voorgeselecteerd voedsel nuttigen zegt dat helemaal niets over boeren, vegetariërs etc die dit al eeuwen doen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet typisch Goois om je dochter rond laten lopen in Ralph Lauren en op hockey te zetten als je een beetje welgesteld bent? Dat doen ze in heel Nederland en al jaren ook.
Geef je vader maar weer de schuld. Als je net zo lult als je post zijn mensen niet jaloers op je, maar lachen ze je gewoon uit mopjequote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Jij woont zeker in Rozendaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het zal aan de omgeving zijn waarin ik me bevind, maar ik word echt al jaren omringt door Ralph Lauren, Hugo Boss, Gant, Gucci, Uggs etc. en ik hoor toch echt niet tot de bankiers en advocatenkringenDus neuh, ik kijk niet vreemd op van een paar Uggs... Kenmerkend voor 'zulk soort lui' vind ik het niet, het gedrag dat ze zich aanmeten, dan vind ik dan weer wel kenmerkend
Nee, met de echte. Elke kapster loopt op uggs en met een LV tas, ner of je daardoor nog onderscheidtquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
ja nep dat is zo triest koop echte of koop ze niet
troll alertquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Waarom zou 'nep' triest zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Rozendaal.
Inderdaad laat de hoge heren in Den Haag er wat aan doen in plaats van hun zakken te vullen want wie kan dat weer allemaal betalen de werkende burger zeker weer stem Wilders!!!11quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef Schenkstroop het volgende:
De bankiers zijn nu gered door belasting-centen incl. de bonussen, terwijl zij de ellende hebben veroorzaakt. Schande.
Chinese namaak denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de albert cuyp lopen ze ook allemaal met Uggs, Ralph Lauren en Louis Vuitton.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Ben je als man eindelijk opgeklommen tot bankier, blijk je van die domme kinderen bij elkaar gewipt te hebben.
Je kan je beter afvragen waarom je graag een kuddedier wilt zijn en ook uggs enzo wilt dragen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef sarah199 het volgende:
het zijn gewoon de vooroordelen waar ik me aan stoor ik bedoel wat is er mis met het Gooi?
Welke vooroordelen dan? Je bént toch ook een verwend nest? Of niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef sarah199 het volgende:
het zijn gewoon de vooroordelen waar ik me aan stoor ik bedoel wat is er mis met het Gooi?
De wijven zijn er meestal dom en lelijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef sarah199 het volgende:
Met het gooi niks hoor. Domme kutten zoals jij moeten ze echter wel verbiedenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef sarah199 het volgende:
Zachte of corporatieve facisme heet dat, en met de zorg en de banken is hier dus het bewijs. De overheid staat aan de kant van corporaties ook ten behoeve van de eigen zakken. ten nadele van de gemiddelde burger of course.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad laat de hoge heren in Den Haag er wat aan doen in plaats van hun zakken te vullen want wie kan dat weer allemaal betalen de werkende burger zeker weer stem Wilders!!!11
Het mooiste is als die figuren dan toch eisen dat hun kind het Gymnasium haalt en dat proberen te bereiken door er bakken geld tegenaan te gooien voor huiswerkbegeleiding en privélessen. Goudmijn is die business in die regionenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Ben je als man eindelijk opgeklommen tot bankier, blijk je van die domme kinderen bij elkaar gewipt te hebben.
Jensen Humor :quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Posdnous het volgende:
Voelen jullie wel eens aan elkaar in de hockeydouche?
*probeert topic te redden*.
nou ik ben allesbehalve een kuddedier heb een zeer eigen smaak ik en een paar vriendinnen waren ook 1 van de eerste hier die uggs hadden,quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom je graag een kuddedier wilt zijn en ook uggs enzo wilt dragen.
En dan worden die domme kutkinderen uiteindelijk jouw baasquote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef Tijn het volgende:
Het mooiste is als die figuren dan toch eisen dat hun kind het Gymnasium haalt en dat proberen te bereiken door er bakken geld tegenaan te gooien voor huiswerkbegeleiding en privélessen. Goudmijn is die business in die regionen
'n zachte g maar meer dan dubbel Dquote:
Jezus ze is net nieuw hier. Dimmen, kan dat?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met het gooi niks hoor. Domme kutten zoals jij moeten ze echter wel verbieden
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het mooiste is als die figuren dan toch eisen dat hun kind het Gymnasium haalt en dat proberen te bereiken door er bakken geld tegenaan te gooien voor huiswerkbegeleiding en privélessen. Goudmijn is die business in die regionen
Je denkt dat het een echte user is?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jezus ze is net nieuw hier. Dimmen, kan dat?
Hou jij anders even je smoel, schenkstroop. Met je kuttopics.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jezus ze is net nieuw hier. Dimmen, kan dat?
Spannend, Wat een prestatie! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:25 schreef sarah199 het volgende:
[..]
nou ik ben allesbehalve een kuddedier heb een zeer eigen smaak ik en een paar vriendinnen waren ook 1 van de eerste hier die uggs hadden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |