Hou je mond even wanneer de grote mensen praten.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef sarah199 het volgende:
[..]
waarom zou ik moeten werken? ik ken de waarde van geld al
en ook wat is er mis met merkkleding?
veel mensen vinden dat dus wel typisch Gooischquote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet typisch Goois om je dochter rond laten lopen in Ralph Lauren en op hockey te zetten als je een beetje welgesteld bent? Dat doen ze in heel Nederland en al jaren ook.
Ik schrijf liever coherent dan dat ik verwend word door iemand.quote:
Foto?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef sarah199 het volgende:
[..]
veel mensen vinden dat dus wel typisch Gooisch
Worden we hier ook nog filosofischquote:
Deel die wijsheid eens met ons...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Op de albert cuyp lopen ze ook allemaal met Uggs, Ralph Lauren en Louis Vuitton.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Ik werk niet alleen maar om geld te verdienen hoor...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Met tijn en isa in een topic, is die domme kut toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Worden we hier ook nog filosofischRipley
Want jij kent veel mensen ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef sarah199 het volgende:
[..]
ja nep dat is zo triest koop echte of koop ze nietquote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de albert cuyp lopen ze ook allemaal met Uggs, Ralph Lauren en Louis Vuitton.
Je beseft dat dit geen slimme opmerking is??quote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
maar ik erger me eraan als ik door mensen buiten Laren of verwend nest wordt uitgemaakt terwijl ze me niet knennen?? misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Je wil gewoon verwend genoemd worden, krengquote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
maar ik erger me eraan als ik door mensen buiten Laren of verwend nest wordt uitgemaakt terwijl ze me niet knennen?? misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Maar ik zei dan ook niet dat wanneer iemand van buiten dit doet zij het Gooi willen imiteren. Met kenmerkend wil ik dat het iets zegt over de mensen van Gooi zelf en de gebruiken, niet van buitenaf, daarom zei ik ook dat mensen van buiten het Gooi dit doen daar niets aan af doet. Wanneer ik zeg dat het kenmerkend is dat welgestelde mensen van te voren goed voorgeselecteerd voedsel nuttigen zegt dat helemaal niets over boeren, vegetariėrs etc die dit al eeuwen doen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet typisch Goois om je dochter rond laten lopen in Ralph Lauren en op hockey te zetten als je een beetje welgesteld bent? Dat doen ze in heel Nederland en al jaren ook.
Geef je vader maar weer de schuld. Als je net zo lult als je post zijn mensen niet jaloers op je, maar lachen ze je gewoon uit mopjequote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Jij woont zeker in Rozendaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het zal aan de omgeving zijn waarin ik me bevind, maar ik word echt al jaren omringt door Ralph Lauren, Hugo Boss, Gant, Gucci, Uggs etc. en ik hoor toch echt niet tot de bankiers en advocatenkringenDus neuh, ik kijk niet vreemd op van een paar Uggs... Kenmerkend voor 'zulk soort lui' vind ik het niet, het gedrag dat ze zich aanmeten, dan vind ik dan weer wel kenmerkend
Nee, met de echte. Elke kapster loopt op uggs en met een LV tas, ner of je daardoor nog onderscheidtquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
ja nep dat is zo triest koop echte of koop ze niet
troll alertquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Waarom zou 'nep' triest zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Rozendaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |