Vraag je wel eens iets aan je ouders wat je dan vervolgens niet krijgt of mag? En zo ja, wat dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef saarrr het volgende:
naam is beter maar waarom ben ik verwend?
Daar maak ik me minder zorgen om dan om de coherentie van je manier van schrijvenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef saarrr het volgende:
Zou idd zonde zijn van de Manolo Blahniksquote:Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef saarrr het volgende:
ik loop niet naast mijn schoenen
Waarom vind jij merkspul zo belangrijk?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef saarrr het volgende:
wat een grapquote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef geppie het volgende:
[..]
Zou idd zonde zijn van de Manolo Blahniks
Wat is je punt nou. Gedraag je gewoon normaal en het gros van de mensen behandelt jou zo. De enkeling die het dan niet doet is gewoon niet je zorgen waard.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef sarah199 het volgende:
maar ik erger me eraan als ik door mensen buiten Laren of verwend nest wordt uitgemaakt terwijl ze me niet knennen?? misschien omdat mijn vader werkzaam is als bankier
Zucht...niets. Maar de manier waarop ze uitgekeerd worden momenteel wel.quote:
merkkleding is van betere kwaliteitquote:Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Waarom vind jij merkspul zo belangrijk?
Ja, want merkkleding wordt voor 12 cent per uur geproduceerd i.p.v. 10 cent.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef saarrr het volgende:
[..]
merkkleding is van betere kwaliteit
Dus als dat merknaampje er niet op zou staan, maar het wel keidegelijke schoenen zijn, is het ook goed?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef saarrr het volgende:
[..]
merkkleding is van betere kwaliteit
nee ik vind dat toch wel belangrijk dat het merk erop staatquote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dus als dat merknaampje er niet op zou staan, maar het wel keidegelijke schoenen zijn, is het ook goed?
Jawel joh, droppen in Alaska en op eigen houtje terug laten komen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef DeBassist het volgende:
Ts, ik hoop dat dit topic 1 grote grap is![]()
is dit echt... dan ben je niet meer te redden
Sterkte
Terecht. Ik lach mensen zonder merkkleding altijd pontificaal in hun gezicht uit. Mezelf incluis.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:06 schreef saarrr het volgende:
[..]
nee ik vind dat toch wel belangrijk dat het merk erop staat
Jij bent hopelijk een grapquote:
Weet je dat jongens alleen met jouw naar bed gaan voor de centen van je papa. Je bent eigenlijk gewoon een ordinaire ****!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:06 schreef saarrr het volgende:
[..]
nee ik vind dat toch wel belangrijk dat het merk erop staat
Verwend is verwend, of je het nou een beetje bent, of gigantisch. Jij bent duidelijk het laatste. Word nog wat als ze beide de geest geven.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef saarrr het volgende:
ik kan echt wel op mijn eigen benen staan en hoe verwend ik ben valt toch wel mee?
nee zij hebben zelf ook geldquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Weet je dat jongens alleen met jouw naar bed gaan voor de centen van je papa. Je bent eigenlijk gewoon een ordinaire ****!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |