Bankier zijn is geen belangrijk beroep. Als je iets belangrijks wilt doen doe dan een docente opleiding oid.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef sarah199 het volgende:
ook en omdat er hoge bonussen uitgekeerd worden, ik wil wel een belangrijk beroep
Dus uit het ontvangen van hoge bonussen concludeer jij dat het een belangrijk beroep is? Ik kan zo nog wel twintig andere beroepen op noemen die óók erg belangrijk zijn (iets belangrijk vinden is ook relatief) en waar je misschien niet zo veel geld voor vangt. Ik moet eerlijk zeggen dat na deze post ik het moeilijk vindt om niet te denken dat je het alleen maar voor het geld zou doen...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef sarah199 het volgende:
ook en omdat er hoge bonussen uitgekeerd worden, ik wil wel een belangrijk beroep
Dat zou in principe ook niet nodig moeten zijn. Je kunt ook een aardig persoon zijn en een LV bezitten, de vooroordelen gaan over haar persoonlijkheid (je hebt een '...' dus ben je een '...'). Dus wanneer je plots geen LV meer hebt ben je geen verwend nest meer?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:07 schreef ehqo. het volgende:
Je vindt die vooroordelen alleen niet zodanig lastig dat je je 'LV' ervoor aan de kant legt?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:07 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dus uit het ontvangen van hoge bonussen concludeer jij dat het een belangrijk beroep is? Ik kan zo nog wel twintig andere beroepen op noemen die óók erg belangrijk zijn (iets belangrijk vinden is ook relatief) en waar je misschien niet zo veel geld voor vangt. Ik moet eerlijk zeggen dat na deze post ik het moeilijk vindt om niet te denken dat je het alleen maar voor het geld zou doen...
Jawel hoor een verwend nest wil wel werken, maar alleen in een heel goed betaalde functie waar ook dikke bonussen worden uitgekeerd.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef sarah199 het volgende:
een verwend nest wil niet gaan werken
Nee, dat kan niet. Een echte troll zou nu gaan vragen: wat is dat, een troll?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef HugoBaas het volgende:
Dit moet wel een troll zijn.
Als TS serieus is dan![]()
![]()
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Een echte troll zou nu gaan vragen: wat is dat, een troll?
Je houding is gewoon die van een verwend kut kind, maar dat zie je niet omdat je volgens mij niet heel slim bent.quote:
Natuurlijk zou het ook niet moeten, maar het is nu eenmaal zo dat mensen op basis van bepaalde observaties inschattingen maken over zijn/haar persoonlijkheid. Misschien is dat maar goed ook omdat je de manier van communiceren op die manier bij voorbaat op iemand af kan stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat zou in principe ook niet nodig moeten zijn. Je kunt ook een aardig persoon zijn en een LV bezitten, de vooroordelen gaan over haar persoonlijkheid (je hebt een '...' dus ben je een '...'). Dus wanneer je plots geen LV meer hebt ben je geen verwend nest meer?
Nee, jij bent domquote:
En dan ga jij beweren dat anderen vooroordelen hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef sarah199 het volgende:
[..]
ja nep dat is zo triest koop echte of koop ze niet
FAILquote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef sarah199 het volgende:
voor ''verwende kakkers'' is het gewoon normaal.
de meeste mensen moeten gewoon werken, en hun hebben gewoon al veel te veel geld. Hun ouders zijn ook meestal bankier ,advocaat, of een een of andere zakenman of ze komen gewoon uit en rijke familie.
En tja, als je vader een miljoenenbonus krijgt als bankier denk ik dat het heel normaal is dat je een nieuwe LV krijgt. Ik denk dat het deels te maken heeft met jaloezie, dat je zoiets niet zelf kan kopen, of het van je ouders kan krijgen.
dat mensen daardoor van die reacties gaan sturen als verwend nest enzo.
ik ben niet verwendquote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Rubstah het volgende:
[..]
FAIL
Als je echt zulke succesvolle ouders zou hebben en uit een fatsoenlijk milieu zou komen zou je niet met dit taalgebruik wegkomen.
Zielig hoor als je op deze manier op internet blijkbaar iets wil bewijzen...
Nou zeg, ben ik even in vergadering, blijkt het een stormlooptopic.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dat iedereen TS nog kan geloven ook
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |