Ik ben ook nat, kutweer.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef Yuki het volgende:
Gegeneerd
Net totaal uit m'n dak gegaan bij mn ouders, broer en schoonzusje
Weet t allemaal ff niet meer
*knuf geeft*...quote:Op maandag 22 februari 2010 18:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Ronduit kut.![]()
Ben ook echt niet te genieten nu...![]()
Ik zou vanavond bezoek krijgen, maar zelfs dat heb ik maar afgebeld...
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef Yuki het volgende:
Gegeneerd
Net totaal uit m'n dak gegaan bij mn ouders, broer en schoonzusje
Weet t allemaal ff niet meer
Dan ben ik wel heel benieuwd wat ze te zeggen hadquote:Op maandag 22 februari 2010 18:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
.
OT: Ik ben uitgescholden door een dameof moet ik het als een compliment opvatten? Vrouwen en hun cryptische scheldwoorden
!
Dank jequote:Op maandag 22 februari 2010 19:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
*knuf geeft*...![]()
OT: soms moet ik zoooo lachen om bepaalde personen....![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Happy (ik heb zo'n lief vriendinnetje)
Maarja, het kan ook een belediging zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd wat ze te zeggen had
Oh? Doe maar PM-en danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:18 schreef laforest het volgende:
Kalm, sterk, geduldig, zeker, vrolijk en heel erg happy.
Oh en ik had over Pluis gedroomd
Maar daar ga ik inhoudelijk verder maar niet op in.![]()
Ik droom regelmatig dat ik iemand vermoord, ik vind het wel leuk, krijg je net zo'n rush van als dat wanneer je droomt dat je valt ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Oh? Doe maar PM-en dan.
Alles is beter dan over twee enge mannen dromen die je iets aan willen doen waarna je ze allebei vermoord (uit zelfverdediging).. en waarna je ontdekt dat er eentje 30000 euro op zak heeft.. en het eerste wat je denkt is: oh nu kan ik allemaal instrumenten kopen..
![]()
Verder goed geslapen, kon de slaap alleen eerst niet echt vatten
Toch niet op mij................quote:
nee gek, op mn buren, wie andersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
Toch niet op mij................
OT ; ellendig
komt goed sgatje....quote:
Komt het ook wel, volste vertrouwen in.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef heavenstar het volgende:
[..]
komt goed sgatje....![]()
![]()
OT: wat begon als een klote dag is nu omgetoverd tot een megasupervetleukedag met een lekker etentje in het vooruitzicht straks..![]()
![]()
![]()
![]()
En dan word je dus ineens ruim 2 uur later wakker.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
2010: eerst mijn baan kwijt en toen mijn vriendin. Heb me wel eens beter gevoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]FFFFFUUUUUUU!!11!EINZ!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
Liefje niet kut voelen.quote:
Ik weet het lieverd, en ik ben jullie er dankbaar voor, maar soms is er gewoon geen ontkomen aan...quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefje niet kut voelen.
We denken allemaal aan je en houden van je wat er ook gebeurd
Ik snap het wel hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 06:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik weet het lieverd, en ik ben jullie er dankbaar voor, maar soms is er gewoon geen ontkomen aan...
Absoluut.quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor![]()
Maar een hart onder de riem is toch wel fijn
Ach, Sven was ook z'n baan kwijt gisteren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
2010: eerst mijn baan kwijt en toen mijn vriendin. Heb me wel eens beter gevoeld.
same here maar denk om hele andere redenenquote:
* kopje warme thee aan geeft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:02 schreef Heidi- het volgende:
Te kort geslapen, sliep volgens mij pas 02.00 en wekker gaat altijd om 06.00.
Buikpijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:24 schreef Fes1-2 het volgende:
Weer helemaaaaaaal kut... 6 keer snachts wakker geworden.. huilend
Try and take a pic.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Zo --->
Het is dat ik zelf niet echt zo'n gezicht kan trekken anders had ik het gedaan.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef ad0rable het volgende:
kut...
ik heb al zo lang geen sex meer gehad. heb echt het gevoel dat ik er gewoon ziek van word...
same here.. seksen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef ad0rable het volgende:
kut...
ik heb al zo lang geen sex meer gehad. heb echt het gevoel dat ik er gewoon ziek van word...
pic first plzquote:
wil t je best vertellen maar je bent nooit op msn en op hyves chat reageer je ook nietquote:
Dude! Hoe was karaoke?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:Mijn stem deed niet wat ik wilde.
Er zal ook eens iets gaan zoals ik het voor ogen had.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:00 schreef zwartedoos het volgende:
niet gedronken maar toch kotsmisselijk en emotioneelletterlijk
je kan: langskomen,bellen,smsen,mailen,krabbelen,pm'enquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wil t je best vertellen maar je bent nooit op msn en op hyves chat reageer je ook niet
vandaag dus n rustdag thuis...ik moest ffquote:Op donderdag 25 februari 2010 06:55 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kan: langskomen,bellen,smsen,mailen,krabbelen,pm'enhyveschat stond aan maar deed t dus blijkbaar weer niet
![]()
ot: nog steeds dipje en beetje pijn aan mijn eindelijk genezende voet,teveel gewerkt dusnu moet ik gaan vertellen dat ik minder moet gaan doen op mn werk...
ok: te lang alleen sex met mezelf gehadquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet zeuren, daar heb je handjes voor.
OT: Goed, straks naar de stad, karaoke.
En verder erg emo en mijn huis is een puinhoop door een verbouwingquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
gestressedteveel te doen, te weinig tijd..
![]()
zal wel loslopen skatjequote:
en je kan spontaan geen nederlands meer...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef i10TD het volgende:
opgelaten.. im in love with my exgirlfriend
</care>quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:25 schreef ad0rable het volgende:
[..]
en je kan spontaan geen nederlands meer...
zielig.
als je met je gezicht naar het verleden blijft kijken, sta je met je rug naar de toekomst....quote:
So truequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:24 schreef heavenstar het volgende:
[..]
als je met je gezicht naar het verleden blijft kijken, sta je met je rug naar de toekomst....![]()
I don't know,..quote:
Houden zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
I don't know,..
maar tis afgelopen paar weken ook wel een paar keer minder geweest ..
maar nu it's like WOAH!![]()
En hoe reageerden ze?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Eindelijk geklaagd bij de burenTrots op mezelf
M'n buurman best goed. Die was het eigenlijk helemaal met me eens.quote:
Fijn is dat , he, dat mensen je toch nog kunnen verrassen met reageren. Het is zoooo moeilijk om iets wat gevoelig ligt bespreekbaar te maken. Knap!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n buurman best goed. Die was het eigenlijk helemaal met me eens.
M'n buurvrouw ook wel goed, maar dan als een boer met kiespijn. Het gaat namelijk ook om haar probleem, dus in dat opzicht snap ik t wel.
Nu afwachten of ze er iets mee gaan doen
Zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef nateke het volgende:
[..]
Fijn is dat , he, dat mensen je toch nog kunnen verrassen met reageren. Het is zoooo moeilijk om iets wat gevoelig ligt bespreekbaar te maken. Knap!
nounouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef ChipsZak. het volgende:
vieze gore kankerzooi
Dus jij gaat het hele weekend rondtoeren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef Heidi- het volgende:
[..]
nounou![]()
OT.
M'n dag lijkt super langzaam te gaan ineens....![]()
Morgen komt m'n nieuwe auto!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Houniet het volgende:
Ik ben gesloopt, vanmorgen was ik nog in Alkmaar, nu weer in Nijmegen. Zo door naar werk, voetbal een een feestje. Morgen weer de hele dag werken.
Houniet is zo duf als een gebakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |