abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80563750
Ohhhhhh Ik heb jurkjes gemist Mag ik heeeeeeeeeeeeeeeel misschien ook een PMmetje van je Bellelena

Hier is t juist precies andersom...de oma's rammelen al harder voor onze nummer 2 dan wij Ik rammelde heel hard alweer, maar de laatste tijs is de storm weer wat gaan liggen...al waait t nog wel... Ik wil heel heel graag nog een broertje of zusje van Lena erbij..maar voor nu is t gewoon even goed zoals het is. De kans is groot dat de volgende zwangerschap mijn laatste zal zijn en ik wil daar zo graag nog even écht van kunnen genieten (hoewel ik me ook realiseer dat t best kan zijn dat ik t die 2e keer helemaal niet zo fijn kan vinden als mijn eerste zwangerschap)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80563773
Een 2e kindje als de eerste nog een middagdutje doet, dat klinkt ideaal

Huups, in mei gingen jullie er voor toch? Of ben ik nou in de war? het is al 21 april he
Lotte!
Noah!
pi_80563821
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef oeke het volgende:

[..]

Weet je Leonieke, dan kan er altijd wel wat op gevonden worden.
Bovendien kan mijn kind zelf ook werken tegen dan.
Dit!! Of ik krijg een kind wat niet wil studeren... en studiefinanciering kan tegenwoordig ook prima!
pi_80563854
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef oeke het volgende:

[..]

Weet je Leonieke, dan kan er altijd wel wat op gevonden worden.
Bovendien kan mijn kind zelf ook werken tegen dan.
Natuurlijk kan daar iets op gevonden worden. Ik wil er ook wel bij zeggen dat ik iemand ben die het financiële plaatje graag vooraf rond heeft en dat ik niet iemand ben die in het diepe DURFT te springen (je wil niet weten hoe vaak ik 's nachts ben opgestaan om ons budget van de bouw van ons huis opnieuw uit te rekenen ).
pi_80563884
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef Stiemie het volgende:
Mijn moeder had zelf graag 3 kinderen gewild, en mijn vader dus maar 2 en toen bleven het er 2. Nu is mijn moeder sinds de geboorte van Esmee wel lid van het drie-kinderen-is-het-allerleukste-dat-je-kan-overkomen-promoteam "Maar dat moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten he?"

"maar het is jullie keuze hoor!"
die ken ik
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef tessie het volgende:
Nu weet je lichaam hoe het moet, dan gaat het makkelijker. Tenminste, dat zeggen ze altijd toch. Bij mij was het nog waar ook
En volgens mij is een tweede kindje altijd wel extra zwaar, of je eerste nou nog heel jong is of al ietsjes ouder.
Dat denk ik dus ook ja.
En je kunt wel wachten tot de oudste naar school gaat bijvoorbeeld, maar dat moet je ook maar willen hoor, vier jaar tussen 2 kinderen. Lief en ik willen als het ons even gegund is 4 kinderen, dat wordt een 12-jaren plan dan Nou kan dat qua leeftijd wel voor mij (dan zou ik 38 zijn bij nr. 4) maar toch liever niet hoor.

En het lijkt mij persoonlijk dus ook zwaarder en meer een omschakeling om van 1 naar 2 kindjes te gaan. Gek genoeg lijkt van 2 naar 3 me dan weer minder zwaar als van 1 naar 2. Maar ik heb geen idee waarom ik dat denk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 16:26:39 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80563889
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Dat hoor ik ook meer idd. En vooral omdat je met 1 kindje toch je ritme hebt een baby daar dwars doorheen fietst eigenlijk.
Ja als je met 1 kindje een slechte nacht hebt gehad, kan je (als je vrij bent ) ook even gaan liggen als hij/zij gaat slapen. Met een peuter erbij zit dat er niet meer in. En zo zijn er meer dingen. Naar buiten gaan is hier soms een wiskundige formule om te zien wanneer het het makkelijkste is qua slaapjes, flessen, fruit eten en lunch
  woensdag 21 april 2010 @ 16:26:54 #209
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80563902
Linda

En dat 2e kindje doet dat dutje natuurlijk niet altijd tegelijk met de beeb he? Aan de ene kant is het denk ik fijn als je eerste (of eerste en tweede) kindje nog thuis is en slaapjes doet enzo, aan de andere kant ook juist als de oudere kindjes naar school of psz gaan, lijkt mij. Al zit je dan natuurlijk wel met brengen en halen enzo. Oh man man, waar maak je je druk om he? Komt wat komt en dan komt het ook vast goed, daar ben ik van overtuigd. Een mens kan heel wat hebben, ben ik achter gekomen
pi_80563916
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef Orea het volgende:

[..]

Dit!! Of ik krijg een kind wat niet wil studeren... en studiefinanciering kan tegenwoordig ook prima!
In België bestaat er niet zoiets als een studiefinanciering Enkel een beurstarief voor wat het inschrijvingsgeld betreft, maar daar zouden wij bv niet voor in aanmerking komen
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 16:28:10 #211
5428 crew  miss_sly
pi_80563957
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef tessie het volgende:
Nu weet je lichaam hoe het moet, dan gaat het makkelijker. Tenminste, dat zeggen ze altijd toch. Bij mij was het nog waar ook
En volgens mij is een tweede kindje altijd wel extra zwaar, of je eerste nou nog heel jong is of al ietsjes ouder.
Nou ja, dat maakt het rammelen bij mij wel heftiger, da tik inene een cyclus heb Alsof mijn lichaam wil zeggen: kijk, het kan wel hoor, ga je gang.
Terwijl mijn schaapje zegt: foei, nee, gaan we echt niet doen.

Twee verschillende stemmetjes, dus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80563966
Hier ook wat Stiemie zegt. Van 1 naar 2 vond/vind ik pittiger dan van 0 naar 1
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 april 2010 @ 16:29:02 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80563991
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja als je met 1 kindje een slechte nacht hebt gehad, kan je (als je vrij bent ) ook even gaan liggen als hij/zij gaat slapen. Met een peuter erbij zit dat er niet meer in. En zo zijn er meer dingen. Naar buiten gaan is hier soms een wiskundige formule om te zien wanneer het het makkelijkste is qua slaapjes, flessen, fruit eten en lunch
Ho wacht, dat kan alleen maar als je kindjes hetzelfde ritme hebben. Dat kon (en kan) hier eigenlijk nooit dus in dat opzicht...
pi_80564010
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef mikoxx het volgende:
Linda

En dat 2e kindje doet dat dutje natuurlijk niet altijd tegelijk met de beeb he? Aan de ene kant is het denk ik fijn als je eerste (of eerste en tweede) kindje nog thuis is en slaapjes doet enzo, aan de andere kant ook juist als de oudere kindjes naar school of psz gaan, lijkt mij. Al zit je dan natuurlijk wel met brengen en halen enzo. Oh man man, waar maak je je druk om he? Komt wat komt en dan komt het ook vast goed, daar ben ik van overtuigd. Een mens kan heel wat hebben, ben ik achter gekomen
Of: er zijn ons al zoveel mensen voorgegaan die het ook kunnen (zo heb ik althans zitten denken toen ik zwanger was ).
Wel een voordeel dat kinderen hier op 2,5 jaar naar school gaan (ik had ook altijd zitten zeggen dat nr 2 er pas zou komen als nr 1 naar school gaat... maar again... ik weet nog niet of 2 er ooit zal komen ).
pi_80564030
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef mikoxx het volgende:
Linda

Dat weet ik, dat ze niet tegelijk slapen. Maar dan heb je er iig een tijdje maar 1. Quality time enzo

En wat Linda?
Lotte!
Noah!
pi_80564035
Mijn schoonzusje vond het vooral zwaar om zo lang onder de invloed van hormonen te zijn, zwanger-ontzwangeren-zwanger-ontzwangeren.
En ik zie dat het zwaar is voor ze. Maar de kindjes worden groter, nu 3 en 5 en zijn zo leuk.
Spijt hebben ze er absoluut niet van.
Maar die derde die ze zo graag wilden komt er echt niet meer.

Oh Poppedein, daar zeg je me wat, dat boezemt me ook een beetje angst in, ik heb zo'n heerlijke zwangerschap gehad. Zou een tweede keer wel zo leuk zijn...

Mikoxx, Tessie bedoelt dat een tweede keer zwanger worden vaak makkelijker gaat, omdat je lichaam het al een keer gedaan heeft.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 21 april 2010 @ 16:30:18 #217
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80564052
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ho wacht, dat kan alleen maar als je kindjes hetzelfde ritme hebben. Dat kon (en kan) hier eigenlijk nooit dus in dat opzicht...
Ja in het geval van een tweeling is het natuurlijk weer anders Maar daar heb ik geen ervaring mee.
pi_80564070
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, dat maakt het rammelen bij mij wel heftiger, da tik inene een cyclus heb Alsof mijn lichaam wil zeggen: kijk, het kan wel hoor, ga je gang.
Terwijl mijn schaapje zegt: foei, nee, gaan we echt niet doen.

Twee verschillende stemmetjes, dus
Voor je leeftjd Miss? Of omdat je geen zin hebt in MMM mocht het niet lukken ofzo? Tis wel leuk natuurlijk, nog een Sennaatje
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 16:32:01 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80564131
LInda, ik bedoelde dat je zei dat het AL 21 april is tegen huups....
  woensdag 21 april 2010 @ 16:32:23 #220
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80564140
Oh maar 2 is wel heel leuk hoor dames Hier gaan de 2 zusjes nu echt al een beetje samen spelen. Dan doet Linde een doekje over haar hoofd en Esmee trekt dat weg en dan schreeuwt Linde "Kiekeboe" en liggen ze samen in een deuk
pi_80564149
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef mikoxx het volgende:
LInda, ik bedoelde dat je zei dat het AL 21 april is tegen huups....
Is toch zo
Lotte!
Noah!
pi_80564168
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef oeke het volgende:

Mikoxx, Tessie bedoelt dat een tweede keer zwanger worden vaak makkelijker gaat, omdat je lichaam het al een keer gedaan heeft.
ik denk meer het bevallen dan het zwanger worden. Bij Amber was ik meteen de 1e maand zwanger, bij Tess duurde het 9 mnd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80564184
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar 2 is wel heel leuk hoor dames Hier gaan de 2 zusjes nu echt al een beetje samen spelen. Dan doet Linde een doekje over haar hoofd en Esmee trekt dat weg en dan schreeuwt Linde "Kiekeboe" en liggen ze samen in een deuk
Dat lijkt me ook zo geweldig Aan de andere kant... een eerste is vast niet heel voorzichtig met een tweede. Dat kost me wrs 10 jaar van mn leven
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 16:34:49 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80564237
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook zo geweldig Aan de andere kant... een eerste is vast niet heel voorzichtig met een tweede. Dat kost me wrs 10 jaar van mn leven
Uh ja Linde is al een paar keer bijna op Esmee haar hoofd gaan zitten enzo... Maar die kleintjes kunnen heel veel hebben. Vaak als ik denk oooojeeeeee dan gaat Esmee nog lachen
pi_80564247
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef Vicky het volgende:
ik denk meer het bevallen dan het zwanger worden. Bij Amber was ik meteen de 1e maand zwanger, bij Tess duurde het 9 mnd.
Nou, ik dacht begrepen te hebben dat bij PCOS, wat Tessie en ik hebben, het vaak na een zwangerschap, zelfs een onvoldragen zwangerschap, dat het daarna toch beter gaat.
Alsof het kwartje is gevallen zeg maar.
pi_80564252
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

Nou ik bedoelde wel het zwanger worden hoor. Dat hoor je toch wel vaker... In elk geval in mijn familie. Alle vrouwen hebben wel iets waardoor de eerste baby heeeeel lang op zich laat wachten, en dan ineens is er een 2e, zomaar onverwachts
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80564300
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:03 schreef Orea het volgende:
Ik dacht voordat ik zwanger werd van Roelofje dat ik het misschien wel bij 1 zou laten... al dat gedoe om uberhaupt zwanger te worden... En zelfs nu met de ongemakken regelmatig, ben ik al aan het rammelen voor nr. 2 is dat niet erg? Nummer 1 is er nog niet eens uit

Hier willen we er het liefst ook niet teveel tijd tussen....
ik herken t wel hoor dat nu al rammelen voor een tweede met nummer 1 onderweg haha.
ik heb altijd geroepen dat ik 2 kinderen wil, maar nu heb ik zoiets van: 3 is misschien ook wel leuk... of iig het idee dat het hierna nog 1 keer is en dan niet meer das zo definitief ofzo..
nou ja eerst nummer 1 maar even en dan kijken of nummer 2 wel zo'n goed idee is :p en dan kan altijd nog nummer 3 haha.

(van vriendlief mag ik niet eens over een nummer 2 nadenken nu al )
pi_80564301
Mja, mijn buurmeisje viel laatst boven op Lotte... iedereen schrok, buurmeisje huilen en Lotte riep nog net niet "nog een keer " Maar idd kleine kinderen die niet bepaald zachtjes over d'r koppie wrijven enzo, terwijl ik altijd zo voorzichtig ben en nouja, noem maar op

Maar echt op dr hoofd gaan zitten? Expres?
Lotte!
Noah!
pi_80564312
Aha. Verkeerd begrepen. Sorry!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 16:37:44 #230
5428 crew  miss_sly
pi_80564354
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Voor je leeftjd Miss? Of omdat je geen zin hebt in MMM mocht het niet lukken ofzo? Tis wel leuk natuurlijk, nog een Sennaatje
De leeftijd. Of ik weer de MMM in zou willen ,weet ik niet, maar als mijn lichaam het netjes doet zoals nu lijkt (hier ook PCOS en dus ook een beter werkend lichaam mbt zwangerschap nu), zou die MMM misschien niet eens nodig zijn. In ieder geval zou ik met alle liefde hard aan het oefenen slaan als ik niet al 41 was
pi_80564530
Nou ja, of juist hard aan de slag gaan, voordat je 42 bent ofzo?
Ik vind het hier wel wonderlijk hoor, met dat PCOS en dat het nu zomaar zelfs zonder cyclus met condoom gelukt is
pi_80564564
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef tessie het volgende:
Nou ja, of juist hard aan de slag gaan, voordat je 42 bent ofzo? Ik vind het hier wel wonderlijk hoor, met dat PCOS en dat het nu zomaar zelfs zonder cyclus met condoom gelukt is
Ik durfde het niet te zeggen
Lotte!
Noah!
pi_80564567
mijn oma kreeg mijn moeder nog met 42
pi_80564606
Anna Julia, het wondermeisje!

En Linda, ik heb mijn neefje ook heel erg vaak bovenop mijn nichtje zien zitten. En datzelfde nichtje moet ik nu af en toe van Kobus af plukken.
  woensdag 21 april 2010 @ 16:48:08 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80564716
Oohooooohhh jullie maken het alleen maar moeilijker voor mij!!!

Ik ben er eigenlijk ook heel erg van overtuigd dat je altijd wel een reden kan verzinnen waarom een kindje niet uitkomt, en dat als het gewenst is, het altijd wel goed zal komen
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:01 schreef oeke het volgende:
Wat heb je/heeft een kindje nou werkelijk nodig?
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef leonieke het volgende:
Of: er zijn ons al zoveel mensen voorgegaan die het ook kunnen (zo heb ik althans zitten denken toen ik zwanger was ).
Helemaal mee eens!!

Ik blijf gewoon werk zoeken, maar in juni gaat die spiraal eruit en dan ga ik er gewoon langzaam voor Het kan ook wel even duren allemaal, en misschien vind ik alsnog een baan

* Positivisme praktiseert
pi_80564740
Oh, trouwens, in mijn omgeving dus heel veel verse mama's van rond de 40.
Een ervan was bijna tegelijk met mij uitgerekend en is bevallen op haar 45ste...
pi_80564802
Fijn Ladyblack! En spannend vooral.
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 16:50:46 #238
5428 crew  miss_sly
pi_80564813
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef tessie het volgende:
Nou ja, of juist hard aan de slag gaan, voordat je 42 bent ofzo?
Ik vind het hier wel wonderlijk hoor, met dat PCOS en dat het nu zomaar zelfs zonder cyclus met condoom gelukt is
Nou ja, die pin mijn hart vind ik het ook te eng en ben ik wel blij dat schaap me behoedt voor teveel enthousiasme en mogelijk een hoop verdriet. Als ik nu zwanger zou worden en er zou iets met het kindje niet in orde blijken, dat zou ik zo vreselijk vinden. Zeker als het dus een leeftijdgerelateerd iets is. Ik weet wel dat iedere zwangerschap risico's met zich meebrengt, maar je kunt het lot ook tarten, heb ik het gevoel.

tessie, zonder cyclus en met condoom? dat is werkelijk een groot wonder jullie meisje! Zo leuk, een zusje voor Graeme
pi_80564842
Slecht topic is dit. Ik zie veel te veel goede redenen om er nu al voor te gaan...
pi_80564881
Miss, ik snap het wel hoor.
Het is je alleen zo gegund. En Senna is zo vreselijk leuk, daar zou ik best nog een variant van op de wereld willen zien.
pi_80564907
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef oeke het volgende:
Miss, ik snap het wel hoor.
Het is je alleen zo gegund. En Senna is zo vreselijk leuk, daar zou ik best nog een variant van op de wereld willen zien.
Wat Oeke zegt! Maar je argumenten zijn meer dan begrijpelijk
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 16:53:41 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80564926
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Linda2205 het volgende:
Mja, mijn buurmeisje viel laatst boven op Lotte... iedereen schrok, buurmeisje huilen en Lotte riep nog net niet "nog een keer " Maar idd kleine kinderen die niet bepaald zachtjes over d'r koppie wrijven enzo, terwijl ik altijd zo voorzichtig ben en nouja, noem maar op

Maar echt op dr hoofd gaan zitten? Expres?
Neuh niet express, maar eerder een nog verder te ontwikkelen motoriek
pi_80564979
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik herken t wel hoor dat nu al rammelen voor een tweede met nummer 1 onderweg haha.
ik heb altijd geroepen dat ik 2 kinderen wil, maar nu heb ik zoiets van: 3 is misschien ook wel leuk... of iig het idee dat het hierna nog 1 keer is en dan niet meer das zo definitief ofzo..
nou ja eerst nummer 1 maar even en dan kijken of nummer 2 wel zo'n goed idee is :p en dan kan altijd nog nummer 3 haha.

(van vriendlief mag ik niet eens over een nummer 2 nadenken nu al )
Ja ik droom stiekem ook van 3... ook nog net handig met de auto en op stap gaan enzo
Manlief trekt alleen wit weg als ik het over 3 heb dus dat moet met beleid
pi_80564999
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Neuh niet express, maar eerder een nog verder te ontwikkelen motoriek
Misschein moet ik dan toch maar wachten tot Lotte een jaar of 10 is. Dan ben ik 31...dan lukt het hopelijk ook nog wel

Ik gahier weg dames, ik krijg er kriebels van in mn buik en das niet goed nu
Lotte!
Noah!
pi_80565025
Ik ga rammelen van dit topic..

tessie, wat leuk zeg; een dochtertje

Ik was trouwens van oudste meteen in ronde 1 zwanger, van middelste in ronde 2, en de derde duurde anderhalf jaar..
pi_80565049
Wat een boel rammelbekentenissen hier
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80565106
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef innepin het volgende:
Wat een boel rammelbekentenissen hier
Heb je ook wat te melden?

Ik ga Lotje een hapje geven. Mijn grote kind
Lotte!
Noah!
pi_80565152
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Heb je ook wat te melden?

Ik ga Lotje een hapje geven. Mijn grote kind
Ik zei een tijdje geleden al dat ik rammelde Ik zou er best drie willen hoor Maar ehhh ja dan heeft vriendlief er vijf. En die wordt er ook niet jonger op. En we hebben er het geld niet voor. Blablabla. Maar een tweede komt er sowieso!
pi_80565190
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef Orea het volgende:

[..]

Ja ik droom stiekem ook van 3... ook nog net handig met de auto en op stap gaan enzo

en 3 is nog net handig in huis, dat past net (moeten we alleen onze slaapkamer weer kleiner gaan maken dan hebben we geen werkkamer meer)
Hier trekt ie nog net niet wit weg als ik het over een 2e heb mja gelukkig ben ik pas 24, dus heb nog wel even om er 3 te maken en om hem om te praten (zelfs als nummer 3 over 10 jaar komt, dan zijn we 34 )
  woensdag 21 april 2010 @ 17:00:52 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80565203
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:51 schreef Pyttpytt het volgende:
Slecht topic is dit. Ik zie veel te veel goede redenen om er nu al voor te gaan...
Ja precies!
  woensdag 21 april 2010 @ 17:02:41 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80565282
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef Orea het volgende:

[..]

Hier was ik het juist die een maximum van 2 had in mn hoofd (ben zelf enig kind, dus 4 mensen in een huis leek me druk genoeg ), maar vriendje ziet er wel 3 voor zich geloof ik (hij heeft dan ook een broer & zus en is het gewend)

Maar het lijkt me inmiddels heerlijk om een groot gezin te hebben Kan me al helemaal verheugen op vakanties, en spelletjes doen met zn allen
pi_80565468
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier trekt ie nog net niet wit weg als ik het over een 2e heb mja gelukkig ben ik pas 24, dus heb nog wel even om er 3 te maken en om hem om te praten (zelfs als nummer 3 over 10 jaar komt, dan zijn we 34 )
Van die van mij mag die tweede nu al gemaakt.
pi_80565842
nou ja tot augustus vorig jaar moest ie ook nog niet denken aan een eerste haha, opeens was ie om
  woensdag 21 april 2010 @ 17:19:50 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80565883
Ik merk wel bij mezelf dat het nog echt wel een vervanmijnbedshow is! Ja ok, we gaan in de zomer proberen een kindje te maken, maar dat ik dan dus nu ook echt openbaar ermee bezig mag zijn, dat voelt nog heel gek!!

Ik wil trouwens niet dat mijn omgeving weet dat ik mijn spiraaltje er in juni al uithaal ipv september, het lijkt me namelijk vreselijk als ze elke week gaan vragen of het al raak is (en daar zie ik met name mn beste vriendin wel voor aan )
pi_80565924
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:07 schreef oeke het volgende:

[..]

Van die van mij mag die tweede nu al gemaakt.
En jij hier in dit topic nu....
Kan je mooi ook uittesten of bij jou het nu ook makkelijker gaat
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 17:23:13 #256
5428 crew  miss_sly
pi_80565974
oeke, een brusje voor Ko
Ik vind Ko ook zo leuk, ik wil ook een Ko
pi_80566095
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:21 schreef tessie het volgende:
En jij hier in dit topic nu....
Kan je mooi ook uittesten of bij jou het nu ook makkelijker gaat
Zo erg, ik ga dan uitrekenen, zodat ze niet in dezelfde maand jarig zouden zijn. En het liefst heb ik dan de verjaardag van de tweede in december, maar dan ben ik te laat of we moeten nog heel lang wachten.

Hihi, dank je Miss!

LadyBlack, ik zou het ook aan niemand vertellen. Brrr, elke keer die vragen, nee.
  woensdag 21 april 2010 @ 17:30:27 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80566201
Ja en dan hopelijk iedereen vet verrassen

En dat uitrekenen, dat zou ik ook doen maar nu niet want nu wil ik gewoon zo snel mogelijk!!
pi_80566256
Waarom is dat dan erg als ze in dezelfde maand jarig zouden zijn? En als je nu begint, dan zit je nog wel wat maanden van juni vandaan hoor
Mn Lief, Graeme en ik zijn allemaal 5 dagen achter elkaar jarig. En Anna is 10 dagen na onze trouwdatum uitgerekend Ik vind dat ook wel leuk eigenlijk. Ik had liever gehad dat ze in het begin van de zomer geboren zou worden, zodat mn Lief ook weer de hele grote vakantie had om zn kindje te leren kennen, maar ja, je kan nou eenmaal niet alles plannen. En in oktober is er ook weer herfstvakantie in elk geval
  woensdag 21 april 2010 @ 17:43:54 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80566597
Esmee is op dezelfde dag als mijn vriend jarig. Nooit van te voren bij nagedacht toen we voor een 2e wilden gaan
pi_80566804
Nee, dat plannen werkt niet zo, heb ik gemerkt (na een heleboel negatieve testen en drie miskramen).

Wel heb ik twee maanden in dat anderhalve jaar anticonceptie gebruikt omdat ik niet wilde dat ik zou bevallen in juli of augustus. Wij gaan eind juli altijd met vakantie en ik wil dat zelf wel overslaan maar vond het voor mijn andere kinderen sneu want die verheugen zich altijd zo erg op onze vakantie.
pi_80566807
Wij hopen juist dat ze ongeveer 2 weken vroeger komt op de meneer zijn verjaardag (scheelt me weer een cadeautje kopen )
pi_80566846
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:32 schreef tessie het volgende:
Waarom is dat dan erg als ze in dezelfde maand jarig zouden zijn? En als je nu begint, dan zit je nog wel wat maanden van juni vandaan hoor
Mn Lief, Graeme en ik zijn allemaal 5 dagen achter elkaar jarig. En Anna is 10 dagen na onze trouwdatum uitgerekend Ik vind dat ook wel leuk eigenlijk. Ik had liever gehad dat ze in het begin van de zomer geboren zou worden, zodat mn Lief ook weer de hele grote vakantie had om zn kindje te leren kennen, maar ja, je kan nou eenmaal niet alles plannen. En in oktober is er ook weer herfstvakantie in elk geval
Wordt Anna echt haar naam of is het een ´werk´naam?
pi_80568167
Anna wordt echt haar naam
pi_80569305
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:33 schreef tessie het volgende:
Anna wordt echt haar naam

Oooh wat leuk, hele mooi naam. En wat leuk dat jullie haar echt al zo noemen, nu al zeg maar. Bijzonder
pi_80569462
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:51 schreef Orea het volgende:
Wij hopen juist dat ze ongeveer 2 weken vroeger komt op de meneer zijn verjaardag (scheelt me weer een cadeautje kopen )
ik hoop juist dat ie niet twee weken eerder komt
Als ie namelijk 2 weken en 1 dag eerder komt, is die op dezelfde dag als z'n vader jarig (en kadootjes doe ik toch niet aan, aangezien hij nooit iets weet)
(en twee weken later op de verjaardag van mijn zwager, ook niet ideaal)
  woensdag 21 april 2010 @ 19:30:36 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80570305
Hahaha ja het scheelde me vorig jaar wel een cadeautje inderdaad. En ook leuk waren al die mensen die belden om te feliciteren. "He gefeliciteerd he, ga je nog wat leuks doen vandaag? Uh nou Stiemie is nu aan het bevallen "
  woensdag 21 april 2010 @ 22:00:11 #268
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80577150
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:30 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha ja het scheelde me vorig jaar wel een cadeautje inderdaad. En ook leuk waren al die mensen die belden om te feliciteren. "He gefeliciteerd he, ga je nog wat leuks doen vandaag? Uh nou Stiemie is nu aan het bevallen "
heet jij echt stiemie? Als-in hot and steamy?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:09:54 #269
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_80577598
Zo wat een drukte/veel gepost hier vandaag .... nadat ik dacht dat ik er wel een beetje uit was en toch maar niet voor een derde te gaan, blijf ik maar twijfelen. Vandeweek echter gehoord dat we weer oom en tante worden en zojuist vertelden onze buren dat ze een derde krijgen. Nu begint het toch wel weer erg te kriebelen. Lastig is ook dat Peace er nog niet uit is...
Make love, not war ☮
  woensdag 21 april 2010 @ 22:11:44 #270
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80577693
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef mikoxx het volgende:

[..]

heet jij echt stiemie? Als-in hot and steamy?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:15:03 #271
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80577865
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Stiemie het volgende:

[..]

pi_80578114
Oh Diaan, das wel vervelend. En gewoon stoppen met de pil en maar zien waar het schip strandt? (Met medeweten van Peace uiteraard )

Ik heb hier net tijdens een wandelingetje naar de suup besloten dat ik iig moet wachten tot Lottes eerste verjaardag. Als het dan eventueel in 1x zou lukken is ze bijna 2 als de baby komt, dat kan best
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:23:56 #273
114177 Diaan73
pi_80578304
Als ik niet al 36 jaar was, zou ik zelf nog een jaartje wachten... dat is ook een beetje het twijfelpunt. Lennon is nu bijna 15 maanden en erg bewerkelijk, ik moet er niet aan denken om er nu al een kleintje bij te hebben, dan kom ik handen te kort. Het liefst zou ik wachten totdat hij een jaar of 2,5 was...

Ik gebruik geen pil, maar heb spiraaltje, daar moet je toch alweer een afspraak enz. voor maken om te laten verwijderen. Maar waarschijnlijk gaan we dat wel laten doen en de natuur maar te laten beslissen.
Make love, not war ☮
  woensdag 21 april 2010 @ 22:24:01 #274
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80578307
Heb jij besloten Linda? Huh? En je lief? En begrijp ik goed dat het de goede kant weer op lijkt te gaan?
pi_80578535
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef mikoxx het volgende:
Heb jij besloten Linda? Huh? En je lief? En begrijp ik goed dat het de goede kant weer op lijkt te gaan?
Nee, ik besloot dat ik er tegen die tijd pas weer over na mag denken. En dus ook voor die tijd niet hoef te miepen bij hem. Alhoewel hij wel ja zegt... kronkel in zn hoofd ofzo, geen idee. Van mijn kant was er geen probleem, hij kreeg beetje cold feet ofzo... maar we doen ons best.

Nu even Diaans reactie lezen
Spannend Diaan, wie weet is het jullie gegund en krijg je er nog zo'n leukerd bij. En mocht het niet zo zijn is dat jammer natuurlijk, maar je hebt al wel 2 prachtventjes
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:28:53 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80578578
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Nee joh
  woensdag 21 april 2010 @ 22:29:49 #277
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80578617
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nee joh

Nou! Nu ben ik helemaal in de war en ik moet zo naar bed.... lekker dan!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:30:50 #278
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80578663
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nee, ik besloot dat ik er tegen die tijd pas weer over na mag denken. En dus ook voor die tijd niet hoef te miepen bij hem. Alhoewel hij wel ja zegt... kronkel in zn hoofd ofzo, geen idee. Van mijn kant was er geen probleem, hij kreeg beetje cold feet ofzo... maar we doen ons best.

pi_80578669
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Nou! Nu ben ik helemaal in de war en ik moet zo naar bed.... lekker dan!
Is Stiemie uberhaupt een naam dan? Bij mijn weten niet
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:31:22 #280
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80578695
Maar Steamy wel
pi_80578785
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef mikoxx het volgende:
Maar Steamy wel
Een voornaam? Volgens mij is het idd bedtijd voor jou
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:34:04 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80578820
Klopt helemaal Linda, en een beetje offtopic zo he? Toedeloe!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:57:08 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80580022
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik niet al 36 jaar was, zou ik zelf nog een jaartje wachten... dat is ook een beetje het twijfelpunt. Lennon is nu bijna 15 maanden en erg bewerkelijk, ik moet er niet aan denken om er nu al een kleintje bij te hebben, dan kom ik handen te kort. Het liefst zou ik wachten totdat hij een jaar of 2,5 was...

Ik gebruik geen pil, maar heb spiraaltje, daar moet je toch alweer een afspraak enz. voor maken om te laten verwijderen. Maar waarschijnlijk gaan we dat wel laten doen en de natuur maar te laten beslissen.
Joh, als jij nu zwanger zou raken is Lennon toch ruim 2 jaar voor het kleintje er is

Ik zou denk ik hoe dan ook mn spiraal laten verwijderen als ik jou was Als je nog wel een kindje wilt, kun je kijken of het lukt, en als het niet lukt, dan niet. Of ben je bang voor complicaties bij het kindje?
  woensdag 21 april 2010 @ 23:00:26 #284
114177 Diaan73
pi_80580216
Ik bedoelde dan ook wachten totdat Lennon 2,5 jaar is om weer te gaan beginnen...

Dat speelt ook wel een beetje mee ja, hoe ouder je wordt hoe meer kans op complicaties. Ach, het is ook zo dubbel allemaal. Lennon gaat nu een beetje in ons ritme mee, het is dan ook weer afwachten hoe het gaat met slapen, eten en drinken. Voor mn gevoel zou ik er nu meer moeite mee hebben dan als toen Lennon geboren is.
Make love, not war ☮
pi_80638998
Hoi
Bij mij begint het nu behoorlijk te kriebelen, waarschijnlijk omdat momenteel in onze vriendenkring 5 meiden in verwachting zijn...!
Vriend en ik zijn beide 30, en hebben pas afgelopen weekend voor het eerst echt serieus erover gesproken. Jammer dat hij het echt (nog?) niet ziet zitten..... Maar ergens hoop ik dat ons gesprek hem wel aan het denken zet, hij had er namelijk nog helemaal niet over nagedacht. Tot die tijd kan ik hier mn ei wel kwijt voorlopig!
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:23:45 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80662016
5 vriendinnen zwanger!!! dat is wel héél veel ja, wel leuk straks met allemaal kindjes

Ben benieuwd hoe dat gaat bij jullie, zou natuurlijk leuk zijn als je op den duur aan kunt sluiten bij de rest van de zwangeren!
pi_80662807
Voorlopig reken ik helemaal nergens op, maar stiekem zou ik het echt wel graag willen..!
Ik zal over een tijdje nog eens een balletje opgooien...
pi_80691612
Ik kom me ook maar eens melden.

Met een schoonzus en een collega die zwanger is kriebelt het momenteel wel heel erg.
Aangezien we echt nog wel even moeten wachten kom ik hier maar mijn rammelen uiten zodat vriendlief er niet helemaal gek van wordt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 29 april 2010 @ 10:18:34 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80833775
Kunnen jullie me horen?

Niet nu al hoor, nog even volop genieten van deze 2, Oscar gaat al zo vreselijk hard met alles, maar mčn wat hoop ik toch stiekem dat F. nog bij gaat draaien ooit! Ik zou zoooooooooooo graag nog 1 keertje willen.

*wegsluipt*
pi_80834382
manlief was hier ook erg stellig na nummer 2 maar heeft zich toch weer bedacht
pi_80834566
Hoe is het met iedereen..?

Ik heb het idee dat mijn vriend behoorlijk geschrokken is... Allebei hebben we nooit zo stilgestaan bij het krijgen van kinderen. Hij hoeft (hoefde?) nooit zo, en ik vond dat wel prima (allebei fulltime baan, 2 honden, druk leventje).
Maar nu ik hem heb verteld dat ik daar toch anders over ben gaan denken, lijkt alles anders. Ik heb het idee dat het een beetje aan het bezinken is bij hem, en dat ie er ook wel serieus over aan het nadenken is. De verbouw- en klusplannen die we al een paar jaar hebben komen ineens in een stroomversnelling... Ik heb goede hoop!
pi_80835515
Die van mij moest ook wennen en we het is een regelmatig terugkerend thema. Doordat we het er gewoon over kunnen hebben is het ook niet meer zo'n beladen onderwerp. Dus met tijd moet 't goedkomen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_80863959
Ik had van de week een meet&greet met een geweldig meisje van 8 maanden
Sindsdien klapperen mijn eierstokken helemaal alle kanten op!

Ik kwam thuis en heb de hele verdere avond geprobeerd om vriendje te overtuigen dat we een babietje moeten gaan maken!
Echt een serieus gesprek hebben we er verder niet over gehad, maar och, ik hoop zo dat ie binnenkort voor de bijl gaat

Alhoewel ik dan soms ook opeens denk: ohhh het komt toch al een soort heel dichtbij nu, wil ik het echt wel en kan ik het echt wel? Stel je voor dat ik straks zwanger ben en dan opeens van gedachte verander Dat zou toch wat zijn!

Maar zodra ik een baby zie, dan smelt ik elke keer helemaal weg!

Lastig hoor, dat gerammel!

Straks zit ik nog tig jaar zo te klapperen, dat ga ik toch nooit volhouden?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:45:26 #294
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80899177
Ik meld me hier met rammelende eierstokken en geef het mooie weer, mijn liefe dochter en haar nieuwe vriendje van 8 weken de schuld
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 2 mei 2010 @ 16:12:02 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80935439

Ik ben een midweek weggeweest met mn moeder, en we hebben het erg veel over kindjes krijgen gehad..... ga maar na hoe ik nu rammel
Het komt hier best wel dichtbij, zo'n spannend gevoel!!! Spiraaltje gaat er dus over een maand uit, en daarna gaan we een tijdje mijn cyclus laten terugkeren, en dan........... proberen!!

pi_80936173
Spannend hoor Ladyblack! Ik hoop voor je dat het net zo snel gaat als bij mij, ik was een maand of anderhalf na het verwijderen van m'n spiraaltje zwanger
  zondag 2 mei 2010 @ 16:45:59 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80937142
Dat wil ik ook wel ja!!

Maargoed, gezamenlijke beslissing enzo, en het kan altijd nog vervroegd worden
Eerst dat spiraal er sowieso maar eens uit! Ik word af en toe al weer een beetje ongesteld, dus hij loopt toch tegen zn eind denk ik
pi_80944960
Ik ben zooooo in twijfel We hebben natuurlijk een heel leuk Jetje die nu bijna 3 is
Mij lijkt het echt wel leuk, maar ergens twijfelen we ook zo erg .... wanneer besluit je nou dat de tijd "rijp" is?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 2 mei 2010 @ 20:18:33 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80944994
Nu?
  zondag 2 mei 2010 @ 20:19:43 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80945040
Nee, zonder dollen, wanneer besluit je dat...
Kan je niet gewoon zeggen 'we stoppen met anticonceptie en we laten het op z'n beloop'?
Of wil je gewoon echt besluiten 'nu gaan we er voor' of 'we doen het niet'.

Ik zou niet weten hoe je dat besluit heel eerlijk gezegd. Voor mij zou het geen vraag zijn.

Waar hangt het dan vanaf? Ruimte? Tijd? Gevoel?
pi_80945275
Dat bedoel ik dus .... Kunnen we het aan en is de 2de net zo makkelijk als Jet toen ze baby was etc etc.
Ik wil wel liever dan Crook maar die twijfeld ook nog zo ....

We dachten dat het moeilijk was om voor een eerste te gaan, maar de keuze maken wel of geen ( wat ik echt geen optie vind ) tweede vind ik meerdere malen moeilijker!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')