quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, ik besloot dat ik er tegen die tijd pas weer over na mag denken. En dus ook voor die tijd niet hoef te miepen bij hem. Alhoewel hij wel ja zegt... kronkel in zn hoofd ofzo, geen idee. Van mijn kant was er geen probleem, hij kreeg beetje cold feet ofzo... maar we doen ons best.
Is Stiemie uberhaupt een naam dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Nou! Nu ben ik helemaal in de war en ik moet zo naar bed.... lekker dan!
Joh, als jij nu zwanger zou raken is Lennon toch ruim 2 jaar voor het kleintje er isquote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik niet al 36 jaar was, zou ik zelf nog een jaartje wachten... dat is ook een beetje het twijfelpunt. Lennon is nu bijna 15 maanden en erg bewerkelijk, ik moet er niet aan denken om er nu al een kleintje bij te hebben, dan kom ik handen te kort. Het liefst zou ik wachten totdat hij een jaar of 2,5 was...
Ik gebruik geen pil, maar heb spiraaltje, daar moet je toch alweer een afspraak enz. voor maken om te laten verwijderen. Maar waarschijnlijk gaan we dat wel laten doen en de natuur maar te laten beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |