abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 februari 2010 @ 15:39:52 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78306556
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het model is standaard een coupe lamlul. Als je een station wil koop je een RS6
Lamlul ?!?! doe eens normaal joh, ik heb gofterdomme je moeder niet geneukt ofzo

Een rappe station is veeeel toffer als een sportcoupé waar het aan alle kanten vanaf druipt
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78306630


Haha V6 mn reet . Klinkt meer als een dikke V10
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78306707
Leuk bij het stoplicht. Dan trek je al die seat 1.8t n00bs er zo uit.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:43:28 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78306715
V10
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78306911
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Is ie ook nog een beetje snel dan?
Ik kan je eerlijk zeggen dat de 1.8TFSI mij tegenviel, maar ook niet niks was (maakte een 520i Vanos af)..

Ik kan wel vertrouwen dat de RS5 een ware hel wordt
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_78306996
520 vanos
pi_78307137
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik kan je eerlijk zeggen dat de 1.8TFSI mij tegenviel, maar ook niet niks was (maakte een 520i Vanos af)..

Ik kan wel vertrouwen dat de RS5 een ware hel wordt
Ach voor minder dan een derde van die Audi heb je veel sneller spul:



Maar als je idd nog een paar ton hebt liggen dan is die RS5 wel de ultieme bazenbak idd

Maar dan niet in het rood
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78307249
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ach voor minder dan een derde van die Audi heb je veel sneller spul:



Maar als je idd nog een paar ton hebt liggen dan is die RS5 wel de ultieme bazenbak idd

Maar dan niet in het rood
Het zal wel snel zijn, het is ook oerlelijk.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:56:52 #44
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78307264
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Sounddragon het volgende:


Een rappe station is veeeel toffer als een sportcoupé waar het aan alle kanten vanaf druipt

Ja dan moet je dus geen model uitzoeken wat in de basis al een coupe is. De kans dat daar een station van komt is zeer klein.
pi_78307294
Waarom zie ik niet overal de chromen spiegels, maar soms ook de rode?

Overigens zal het wel de geblazen V6 worden en niet de V8
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78307332
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zie ik niet overal de chromen spiegels, maar soms ook de rode?

Overigens zal het wel de geblazen V6 worden en niet de V8
De s5 een v8 en de RS5 een v6? Lijkt me sterk.
pi_78307364
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Het zal wel snel zijn, het is ook oerlelijk.
Yup

Maar wel als kanttekening dat je dus bij die Audi alleen voor de status van het merk betaalt . En de schoonheid want een plaatje is het .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78307396
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zie ik niet overal de chromen spiegels, maar soms ook de rode?

Overigens zal het wel de geblazen V6 worden en niet de V8
V10 , check dat filmpje maar en luister
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78307998
Hebben, hebben, hebben
pi_78308101
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Yup

Maar wel als kanttekening dat je dus bij die Audi alleen voor de status van het merk betaalt . En de schoonheid want een plaatje is het .
En aan de staat. Nog steeds helaas.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:32:27 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78308739
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja dan moet je dus geen model uitzoeken wat in de basis al een coupe is. De kans dat daar een station van komt is zeer klein.
Van de voorgaande versies waren er ook station uitvoeringen dus ik zie niet waarom dat nu niet gaat komen..

Daarbij zoek ik niks uit, ik wil geen nieuwe auto's, ik moet er eerst eens 2 kwijt; oprit is (te) vol
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78308811
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

V10 , check dat filmpje maar en luister
No way. Die is echt te zwaar om voorin te lepelen. Hooguit een V8.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308844
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Sounddragon het volgende:

Van de voorgaande versies waren er ook station uitvoeringen dus ik zie niet waarom dat nu niet gaat komen..

Daarbij zoek ik niks uit, ik wil geen nieuwe auto's, ik moet er eerst eens 2 kwijt; oprit is (te) vol
Volgens mij is dit de eerste RS5 ooit.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78308867
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

De s5 een v8 en de RS5 een v6? Lijkt me sterk.
Ja sorry, zit niet helemaal op te letten. Haalde even de S4 met de RS4 door elkaar. Maar van de RS4 is nog geen nieuw model uit . De S4 van het recente model had namelijk 'maar' een V6, waar de vorige een V8 had.

Maar de RS'en zullen wel V8'en krijgen. Dat V10 blok voorin de A5 lijkt me too much en ook funest voor de gewichtsverdeling.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308873
Het gerucht gaat dat er in ieder geval wel een cabriolet-versie gaat komen.
pi_78308887
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van de voorgaande versies waren er ook station uitvoeringen dus ik zie niet waarom dat nu niet gaat komen..

Daarbij zoek ik niks uit, ik wil geen nieuwe auto's, ik moet er eerst eens 2 kwijt; oprit is (te) vol
De A5 is een nieuw model, nooit een Avant van geweest .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308908
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Anne het volgende:
Het gerucht gaat dat er in ieder geval wel een cabriolet-versie gaat komen.
Zou goed kunnen, past er wel bij aangezien de RS4 er ook gewoon als cabrio was. Geniale auto.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308934
Ha, Autoweeknews:
quote:
Getergd door het voortijdige lekken van de RS5-brochure heeft Audi dan maar besloten om zelf voortijdig alle informatie over de auto vrij te geven. Zodoende weten we nu dat de beul uit Neckarsulm een vermogen van 450 pk tot z’n beschikking krijgt.

De kracht komt van een 4,2-liter V8, die nauw verwant is aan de 5,2-liter V10 in de Audi R8 V10. Het maximumkoppel bedraagt 430 Nm en gaat via een zeventraps S-Tronic transmissie met dubbele koppeling naar alle vier de wielen. Speciaal voor de RS5 heeft Quattro GmbH een nieuw middendifferentieel (Kronenraddifferential) ontwikkeld.

De sprint naar 100 kilometer per uur kost 4,6 seconden. De topsnelheid is begrensd op 250 kilometer per uur. Eventueel kan Quattro GmbH deze elektrische waakhond in slaap laten vallen tot 280 kilometer per uur op de teller staat. De RS5 weegt 1.725 kilogram. Het gemiddeld verbruik is 10,8 liter per 100 kilometer. Hier voegt Audi ‘slechts’ aan toe, en inderdaad: z’n aartsrivaal –de BMW M3 Coupé met M DCT transmissie- verbruikt 11,9 liter per 100 kilometer. Niet echt een argument om die auto te laten staan, maar toch.

De RS5 ligt 20 millimeter dichter bij het asfalt dan een gewone A5. Lichtmetaal met een diameter van 19 inch behoort tot de standaarduitrusting. Koolstofvezel remmen staan op de optielijst. Een achterspoiler komt bij 120 kilometer per uur automatisch omhoog, een handig controlemiddel bij de Nederlandse maximumsnelheden. Als de snelheid onder 80 kilometer per uur zakt, verdwijnt de spoiler weer.

Binnenin behoren met leder en alcantara beklede sportstoelen tot de standaarduitrusting. Sportievere kuipstoelen of juist comfortabeler zetels staan op de optielijst. De stuurwiel is met geperforeerd leder bekleed. Het interieur is bekleed met elementen van koolstofvezel. De pedalen, het MMI-paneel en de voetsteun hebben aluminiumlook. Sierstukken van geborsteld aluminium en pianolak staan op de optielijst.

In Duitsland start de levering van de Audi RS5 in het voorjaar. De prijs van de auto bedraagt bij onze oosterburen 77.700 euro. Daarmee is de auto in Duitsland ongeveer 5.000 euro duurder dan een BMW M3 Coupé met M DCT transmissie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:38:30 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78308980

Deze Sjonnie eet Audi's voor ontbijt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 22 februari 2010 @ 16:46:11 #60
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_78309249
netjes......
Geweldige auto
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_78309274
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:37 schreef Mikkie het volgende:
Ha, Autoweeknews:
[..]
Jezus Christus, 1725 kg, is dat ding van lood gemaakt oid?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:48:48 #62
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78309338
Beter dan de nieuwe A8; dat is een stap terug richting saai...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 22 februari 2010 @ 16:49:04 #63
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78309351
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van de voorgaande versies waren er ook station uitvoeringen dus ik zie niet waarom dat nu niet gaat komen..


Van de A4 ja, en de A6. Kans dat er een Q7 station komt lijkt me ook gering.
pi_78309471
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jezus Christus, 1725 kg, is dat ding van lood gemaakt oid?
Komt ook door die dikke motoren en alle luxe en opties hè. Maar lichtgewicht is het inderdaad zeker niet. Een M3 doet 1655kg, ook flink.

En ach, een RS6 Avant weegt meer dan twee ton .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:56:04 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78309623
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef ShaoliN het volgende:

[..]



Van de A4 ja, en de A6. Kans dat er een Q7 station komt lijkt me ook gering.
Je zou bijna zeggen dat deze S5 precies tussen de A4 en A6 in ligt he, en het is ook een heel stuk minder een SUV als een Q7, wat wil je nou joh, gelijk krijgen ofzo ?
Of zou er ook geen gewone A5 sedan komen denk je ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 22 februari 2010 @ 17:01:27 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_78309849
Aiaiai wat een dikke bak

De gewone A5 vind ik persoonlijk sowieso al de mooiste coupe die er de laatste jaren is gemaakt, maar deze RS5 is gewoon über!

Doe mij maar een witte aub
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:12:46 #67
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_78310303
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]


[..]



Deze twee plaatjes vind ik zeer mooi

Jammer alleen dat ik de A5 in het echt te lomp vind overkomen. Je ziet gewoon dat hij te 'dik' is. De verhoudingen kloppen prima, maar hij is gewoon een maatje te groot.

Niet te vergelijken natuurlijk, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als toen de Peugeot 307 op de markt kwam; ook veel te groot en te zwaar.....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 22 februari 2010 @ 17:13:53 #68
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78310331
Vette kar
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 22 februari 2010 @ 17:15:59 #69
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_78310394
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn eerste gedachte, heb de A5 altijd al een mooie auto gevonden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 februari 2010 @ 17:16:10 #70
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78310401
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

Deze twee plaatjes vind ik zeer mooi

Jammer alleen dat ik de A5 in het echt te lomp vind overkomen. Je ziet gewoon dat hij te 'dik' is. De verhoudingen kloppen prima, maar hij is gewoon een maatje te groot.

Niet te vergelijken natuurlijk, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als toen de Peugeot 307 op de markt kwam; ook veel te groot en te zwaar.....
Lekkere vergelijking ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')