juhquote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef lily het volgende:
ah![]()
aah, vindt hij het leuk in de draagdoek?
en de speen uit een blije doos, zie ik...
Doen ik!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef freecell het volgende:
Rienk
En die foto van Minke der ruggetjeDie rimpeltjes! Om op te eten!
Uhm, ja knopen.... kom ff naar draagdoektopic, dan leg ik hem uit
Ik stiekem ookquote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef Groofsken het volgende:
Free ik vond die foto waar je Florian in de lucht hield echt geweldig![]()
.
Wat heb jij lang haar!quote:
Wat een leuke vrolijkerd is het!quote:
Wat een ukkie nog zeg!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Sabbelen op vingers is cool!
[ afbeelding ]
Liever gewoon allebei de handen in de mond (nomnom)
[ afbeelding ]
Stoer doen terwijl mama de rug masseert
[ afbeelding ]
Kiekeboe!
[ afbeelding ]
Moe!
[ afbeelding ]
Hihi, kijk mij eens gezellig doen tegen papa
Staan is leuk hoor meis! En wat een lekkere beentjes heb je!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou je zittend tv kijken??
[ afbeelding ]
ondeugend meisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dopeyquote:
Tja, de lol is er een beetje af hè, na een paar maanden.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de laatste dagen Evie niet zoveel gefotografeerd
het is ook echt een aanrader; kost maar 24,95 en gewoon te kopen bij Ikea.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hij is echt gaaf en lekker groot! Waar heb je hem vandaan BJ?
succesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Iek... *ga naar Ikea vanavond*
En ik zou nog wel niet meer kopen dan 3 theeglazen en 4 kussentjes.![]()
lief van je Freecell; hoor ook steeds meer mensen die vinden dat ze echt op mama lijkt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef freecell het volgende:
[..]
succes
Evie is echten BJ, ze lijkt zo op je
een aardbeivlekje (hemangioom):quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef Vlindur het volgende:
Wat een superkleed! Die wil ik ook!![]()
(Wat heeft Evie aan de linkerkant van haar hoofd?)
En dat doet hij dus echt heel vaak!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef oeke het volgende:
Oh Gossie Asyniur, die laatste foto! Ik heb het nog nooit gezegd hier, maar daar ga ik echt enorm van rammelen!![]()
![]()
Ja maar toch, wat ie doet, wat ie aanheeft, z'n haartjes zo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef freecell het volgende:die pasfoto!
En hij staat op een krukje hoor
Ja, zelfdequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Groof, zijn jou kinderen van dezelfde donor? (toch?)
ze zijn zo verschillend en toch weer niet.
Moeilijk te zeggen zelf. Soms zie ik dat ze op mijn kinderfoto's lijkt, maar soms ook juist helemaal niet. R. lijkt door zijn haardos en grote ogen meer op mijn babyfoto's eigenlijk. Maar dat is dan weer een ventje, waardoor hij meteen toch ook weer minder lijkt. Ik weet het niet, ik kan daar zelf maar weinig van zeggen. Dat laat ik maar over aan anderenquote:
S is van de zomer mee naar Aruba gevlogen en ze was 6 weken op de foto in mijn paspoort. Ze moesten er om lachen maar deden er echt niet moeilijk over. En deze van R is inderdaad ook voor mijn paspoort.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef Poppejans het volgende:
Willow zegt kiss my ass![]()
![]()
Wat heldhaftig, rode ui proeven Leanderlief zo bij dat grote aanrecht zo'n klein jongetje te zien
![]()
aah Groofsken, TE liefffff Allebei zeer geslaagde pasfoto'sVooral van R. zeer geslaagd, een babytje moet maar net leuk kijken
kan je dat op ieder moment doen, je baby laten bijschrijven in paspoort? Wij gaan in aug vliegen, maar dan lijkt hij toch helemaal niet meer op die foto als ik binnenkort hem in mijn paspoort laat zetten?!
Bedankt! Ga ik dat door deze leuke pasfoto's ook eens effe doen morgen, ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Groofsken het volgende:
[..]
S is van de zomer mee naar Aruba gevlogen en ze was 6 weken op de foto in mijn paspoort. Ze moesten er om lachen maar deden er echt niet moeilijk over. En deze van R is inderdaad ook voor mijn paspoort.
Pak je der voor me in? In roze pakpapier graag!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleurdoos het volgende:
groof![]()
en Leander![]()
en Willow gaat opeens heel hard
prachtige kijkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze heeft nog geen meisje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
nee want dan heb ik er geuneun meer, jij hebt er 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie, die van mn vriend lijken ook donkerbruin
arme elin
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie, die van mn vriend lijken ook donkerbruin
arme elin![]()
Make love, not war ☮
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bedankt! Ga ik dat door deze leuke pasfoto's ook eens effe doen morgen, ben benieuwd![]()
en om ontopic te blijven hier mijn kereltje, klaar om te slapen
[ afbeelding ]
In het kleine baby'tjes topic bedoelde ik, maar je bedoelde zeker dat je naar Thijs toegaatquote:
Oeh! nu is Niels jaloersquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Hahahaha ja druif! Isabeau gaat haar aanstaande ontmoeten vrijdag.
psies muhahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hé Rozijntjes zijn verschrompeldEn Isabeau neemt het niet zo nauw hoor.. is niet zo van de monogamie.
Ja, die haren staan vanzelf zo, ik moet moeite doen ze plat te krijgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef Groofsken het volgende:
. Staan die haartjes vanzelf zo overeind? Heerlijk manneke lijkt me.
Thijs ook niet, die heeft ook een Sophie, en zelfs een soort van kusjes uitgewisseld met Lentequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hé Rozijntjes zijn verschrompeldEn Isabeau neemt het niet zo nauw hoor.. is niet zo van de monogamie.
Leander heeft dat idd ook maar dan alleen de lange haren die bovenop aan de achterkant zitten zeg maar. Zelf gel helpt nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, die haren staan vanzelf zo, ik moet moeite doen ze plat te krijgen
Eigenlijk heb ik een drieling, maar 1 is al 2 1/2 als ik foto's naast elkaar houd lijken ze allemaal precies!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
mamanik, je hebt een mooi stel.
ik wil ook wel een dubbele Elin
quote:
Behalve de nachten ja pffff breek me de bek niet openquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had een dubbele Leander ook wel makkelijk gevonden (behalve de nachten). leander wil altijd met zijn broer spelen maar die wil dat nooit. Als ik er dan 2 had gehad dan hadden ze met elkaar kunnen spelen
Schutkleur-nijntjequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:17 schreef Lijnloos het volgende:
Oh MamaNik, wat een mooie kerels heb je zeg! zo lief om samen te zien...
Jolie, lekker met de fohn in de weer... hihi, toffe meid!![]()
Ivan, ik vind jou zo'n leuke kerel... hoe relaxed in de box en zo geconcentreerd boekje lezen. Te gek!
Evi, lekkere bolle hapwangen en zo lekker blij! En alweer een half jaar joh, wauw!
Ik kan het niet laten, ik moet ook weer even spammen
[ afbeelding ]
Lekker in de box
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minke's ik-ben-aan-het-poepen-hoofd![]()
[ afbeelding ]
Grijp de beestjes van de wipper... en toen had ze hem ook daadwerkelijk vast
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:54 schreef McLaura het volgende:
Thijs had vandaag een date met het mooiste en liefste meisje van zijn harem
Gelukkig is Isabeau ook niet van het monogame, dus no hard feelings
Eerst een beetje verlegen
[ afbeelding ]
--------------------------
'Wat ben je leuk, Isabeau'
[ afbeelding ]
--------------------------
'En wat smaak je heerlijk!'
[ afbeelding ]
-------------------------
'Psssst... die dingen van jouw mama hè, krijg jij die later ook?'
[ afbeelding ]
-------------------------
En een mooie foto van een nog mooier meisje![]()
en haar moeder
[ afbeelding ]
Vond ik ook!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:56 schreef Asyniur het volgende:
Dit vind ik echt zo'n leuk topic! Andere topics zijn vooral 'handig' en gezellig maar dit is echt gewoon een 'feel good' topic...
Die is helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
Nu weet ik waar Ivan me altijd aan doet denken! Najib Amhali!![]()
Wat een fantastische schoolfoto! Zo kan het dus ook.quote:
Die mag bij mij ook wel in de co-sleeperquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
....
Die is helemaal niet leuk.Ik denk dat het komt door de oren:
[ afbeelding ]
Echt Hema!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:55 schreef Groofsken het volgende:
En waar komt het shirt van die knappe Ivanvandaan? R heeft het nl nog niet
.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:32 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik niet wilde dat m'n affaire aan 't licht kwam
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is lekker naar de Olympische Spelen aan het kijken. Even bijkomen van een drukke dag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was z'n derde setje kleding van vandaag, en de broek heb ik maar uitgelaten nadat hij zich wéér onder had gepoept.![]()
Whehquote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
prille liefde
Totem met Totte volgens Ruben
Ahquote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
prille liefde
Ik was vantevoren nog wel bang dat ik m'n eigen kind lelijk zou vinden, haha. Dankjewel.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je hebt echt een supermooi kindje
Ik dacht dat BJ de foto had gepost en begreep al niet wie van de twee Evie moest zijn. Dat kindje lijkt toch sprekend op Lotte?!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
prille liefde
Wat een super leuk stel kids zeg. Die lijken zich goed te vermaken met z'n 2enquote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef lily het volgende:
Uit den ouden doosch!
grote broertjes spam![]()
*weg op verzoek van lily*
Die laatste foto is erg cool.. Een beetje attitude is niks mis meequote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef Kleurdoos het volgende:
pettefletkindjes![]()
ik vind je kids geweldig lily!
en die van Draaijer zijn (nog steeds) mooi
elin had gisteren bezoek
[ afbeelding ]
mijn puberzusje
[ afbeelding ]
ze wordt zo walgelijk snel groot
[ afbeelding ]
even wakker worden in mijn nieuwe roze indio
maak nog maar zo'n mooie Ivanquote:Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
Lily, wat heb jij ongelooflijk leuke kinderen. Mag ik er ééntje hebben?![]()
Ja, kloptquote:Op zondag 28 februari 2010 19:06 schreef draaijer het volgende:
Wat een super leuk stel kids zeg. Die lijken zich goed te vermaken met z'n 2en
Wat een leuk jurkje! Op de foto's van gister ook, trouwens!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Sorbootje het volgende:
Voor de mama van Innepin, Isabeau is BLIJ met haar jurk!
[ afbeelding ]
Hij was het jongetje dat kroopquote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Claudia_x het volgende:
That's it, ik ga gewoon jurkjes voor Ivan kopen. Wat ontzettend schattig! Isabeau lacht haar "tanden" trouwens altijd bloot, dat is erg cute. En dat tongetje erbij, haha.
mama_papa, wat leuk om foto's van je dochter te zien! Wat had ze haar ogen al open, joh. Merk je dat ze inmiddels alerter aan het worden is?
Diaan: en ik heb Lennon gewoon helemaal niet gezien! Ik kan me alleen herinneren dat ik mezelf aan je heb voorgesteld. Ik ben gewoon de kring rondgegaan. Lekker suf.Ik wist duidelijk niet zo goed wat ik met de situatie aan moest.
Nog steeds maar 2 hoor... hij loopt wat dat betreft een beetje "achter". En hij wordt inderdaad groot....quote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Oooh Lennon wat word je al groot!En wat heb je een lekker koppie
Mét tandjes!
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
en oorspronkelijk Elins tuniekjewat een dotje
Ah okayquote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ergens nog een jurkje dat erbij hoorde..als ik m vind, stuur ik m wel naar je op. As ik m vind
Die is nog van mezelf geweest, dus extra speciaalquote:
groooot iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:14 schreef Memmel het volgende:
Gewoon omdat hij al zo niet meer een kleine baby is...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Camera volgen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
ahhhhhh Rienk; mooie man!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Die handjes![]()
Dan smelt ik helemaal
Ja, dat had ik van jou! Ik vond het zo mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
en oorspronkelijk Elins tuniekjewat een dotje
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:14 schreef Memmel het volgende:
Gewoon omdat hij al zo niet meer een kleine baby is...
[ afbeelding ]
Waarom plaats je dit net nu ik er vrede mee heb dat we het bij één kindje houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Memmel het volgende:
En deze dan nog van broer en zus. Die echt verliefd zijn op elkaar.
'Stil maar Morrissie, nie huile, is al over. Morrissie, morrissie, morrissie, oh, oh, oh, lieve kleine morrissie"
[ afbeelding ]
Ah, wat lief! Van Ivan kan ik er gerust nog een stuk of drie bij hebben, want hij is ook nog eens erg makkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
de meisjes zijn ook leuk hoor maar ik ben in mijn jongetjesperiode
komt door Ivan
Leuk truitje heeft Evie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
en idd Evie heeft ook een H&M-pakje aan![]()
Ja, nou, idd. Ik moet een nieuwe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Memmel wat hebben ze met je baby gedaan??????????
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
Die handjes van Rienk!Ik heb een werkelijk prachtige borstvoedingsfoto van Ivan waar ik heel blij mee ben. Die durf ik hier alleen niet te posten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Die handjes![]()
Dan smelt ik helemaal
Ik moet zn onderste handje ook altijd onder mn borst proppen, anders stopt ie die in zn mondquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Bij Harry moet ik dat onderste handje altijd helemaal wegvouwen langs zijn lijf en dat bovenste handje friemelt dan altijd zo lief langs mijn borst...
Ik moet er dan ook niet teveel op letten, anders schiet ik vol...
Dat is een voedingskussen. Goed om te zien dat die later ook nog van pas komt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die dikke rol een soort speelkleed ofzo? Ziet er wel handig uit
Oh ik dacht een soort van opblaaszwembad maar dan van stof en zonder waterquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een voedingskussen. Goed om te zien dat die later ook nog van pas komt!
Wat een lekker ding is je dochter, Fruppel. En óóóh die twee tandjes!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oh ik dacht een soort van opblaaszwembad maar dan van stof en zonder water![]()
Is inderdaad het voedingskussen, vind ze super om overheen te rollen en gek mee te doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die dikke rol een soort speelkleed ofzo? Ziet er wel handig uit
[..]
Prachtige foto!
Ze is zeker groot, volgt netjes het bovenste lijntjequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die ogen blijven haar handelsmerk he Fruppel! Ze is groot geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |