Moeilijk te zeggen zelf. Soms zie ik dat ze op mijn kinderfoto's lijkt, maar soms ook juist helemaal niet. R. lijkt door zijn haardos en grote ogen meer op mijn babyfoto's eigenlijk. Maar dat is dan weer een ventje, waardoor hij meteen toch ook weer minder lijkt. Ik weet het niet, ik kan daar zelf maar weinig van zeggen. Dat laat ik maar over aan anderenquote:
S is van de zomer mee naar Aruba gevlogen en ze was 6 weken op de foto in mijn paspoort. Ze moesten er om lachen maar deden er echt niet moeilijk over. En deze van R is inderdaad ook voor mijn paspoort.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef Poppejans het volgende:
Willow zegt kiss my ass![]()
![]()
Wat heldhaftig, rode ui proeven Leanderlief zo bij dat grote aanrecht zo'n klein jongetje te zien
![]()
aah Groofsken, TE liefffff Allebei zeer geslaagde pasfoto'sVooral van R. zeer geslaagd, een babytje moet maar net leuk kijken
kan je dat op ieder moment doen, je baby laten bijschrijven in paspoort? Wij gaan in aug vliegen, maar dan lijkt hij toch helemaal niet meer op die foto als ik binnenkort hem in mijn paspoort laat zetten?!
Bedankt! Ga ik dat door deze leuke pasfoto's ook eens effe doen morgen, ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Groofsken het volgende:
[..]
S is van de zomer mee naar Aruba gevlogen en ze was 6 weken op de foto in mijn paspoort. Ze moesten er om lachen maar deden er echt niet moeilijk over. En deze van R is inderdaad ook voor mijn paspoort.
Pak je der voor me in? In roze pakpapier graag!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleurdoos het volgende:
groof![]()
en Leander![]()
en Willow gaat opeens heel hard
prachtige kijkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze heeft nog geen meisje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
nee want dan heb ik er geuneun meer, jij hebt er 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie, die van mn vriend lijken ook donkerbruin
arme elin
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie, die van mn vriend lijken ook donkerbruin
arme elin![]()
Make love, not war ☮
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bedankt! Ga ik dat door deze leuke pasfoto's ook eens effe doen morgen, ben benieuwd![]()
en om ontopic te blijven hier mijn kereltje, klaar om te slapen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |