maak nog maar zo'n mooie Ivanquote:Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
Lily, wat heb jij ongelooflijk leuke kinderen. Mag ik er ééntje hebben?![]()
Ja, kloptquote:Op zondag 28 februari 2010 19:06 schreef draaijer het volgende:
Wat een super leuk stel kids zeg. Die lijken zich goed te vermaken met z'n 2en
Wat een leuk jurkje! Op de foto's van gister ook, trouwens!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Sorbootje het volgende:
Voor de mama van Innepin, Isabeau is BLIJ met haar jurk!
[ afbeelding ]
Hij was het jongetje dat kroopquote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Claudia_x het volgende:
That's it, ik ga gewoon jurkjes voor Ivan kopen. Wat ontzettend schattig! Isabeau lacht haar "tanden" trouwens altijd bloot, dat is erg cute. En dat tongetje erbij, haha.
mama_papa, wat leuk om foto's van je dochter te zien! Wat had ze haar ogen al open, joh. Merk je dat ze inmiddels alerter aan het worden is?
Diaan: en ik heb Lennon gewoon helemaal niet gezien! Ik kan me alleen herinneren dat ik mezelf aan je heb voorgesteld. Ik ben gewoon de kring rondgegaan. Lekker suf.Ik wist duidelijk niet zo goed wat ik met de situatie aan moest.
Nog steeds maar 2 hoor... hij loopt wat dat betreft een beetje "achter". En hij wordt inderdaad groot....quote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Oooh Lennon wat word je al groot!En wat heb je een lekker koppie
Mét tandjes!
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
en oorspronkelijk Elins tuniekjewat een dotje
Ah okayquote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ergens nog een jurkje dat erbij hoorde..als ik m vind, stuur ik m wel naar je op. As ik m vind
Die is nog van mezelf geweest, dus extra speciaalquote:
groooot iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:14 schreef Memmel het volgende:
Gewoon omdat hij al zo niet meer een kleine baby is...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |