In het kleine baby'tjes topic bedoelde ik, maar je bedoelde zeker dat je naar Thijs toegaatquote:
Oeh! nu is Niels jaloersquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Hahahaha ja druif! Isabeau gaat haar aanstaande ontmoeten vrijdag.
psies muhahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hé Rozijntjes zijn verschrompeldEn Isabeau neemt het niet zo nauw hoor.. is niet zo van de monogamie.
Ja, die haren staan vanzelf zo, ik moet moeite doen ze plat te krijgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef Groofsken het volgende:
. Staan die haartjes vanzelf zo overeind? Heerlijk manneke lijkt me.
Thijs ook niet, die heeft ook een Sophie, en zelfs een soort van kusjes uitgewisseld met Lentequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hé Rozijntjes zijn verschrompeldEn Isabeau neemt het niet zo nauw hoor.. is niet zo van de monogamie.
Leander heeft dat idd ook maar dan alleen de lange haren die bovenop aan de achterkant zitten zeg maar. Zelf gel helpt nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, die haren staan vanzelf zo, ik moet moeite doen ze plat te krijgen
Eigenlijk heb ik een drieling, maar 1 is al 2 1/2 als ik foto's naast elkaar houd lijken ze allemaal precies!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
mamanik, je hebt een mooi stel.
ik wil ook wel een dubbele Elin
quote:
Behalve de nachten ja pffff breek me de bek niet openquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had een dubbele Leander ook wel makkelijk gevonden (behalve de nachten). leander wil altijd met zijn broer spelen maar die wil dat nooit. Als ik er dan 2 had gehad dan hadden ze met elkaar kunnen spelen
Schutkleur-nijntjequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:17 schreef Lijnloos het volgende:
Oh MamaNik, wat een mooie kerels heb je zeg! zo lief om samen te zien...
Jolie, lekker met de fohn in de weer... hihi, toffe meid!![]()
Ivan, ik vind jou zo'n leuke kerel... hoe relaxed in de box en zo geconcentreerd boekje lezen. Te gek!
Evi, lekkere bolle hapwangen en zo lekker blij! En alweer een half jaar joh, wauw!
Ik kan het niet laten, ik moet ook weer even spammen
[ afbeelding ]
Lekker in de box
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minke's ik-ben-aan-het-poepen-hoofd![]()
[ afbeelding ]
Grijp de beestjes van de wipper... en toen had ze hem ook daadwerkelijk vast
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:54 schreef McLaura het volgende:
Thijs had vandaag een date met het mooiste en liefste meisje van zijn harem
Gelukkig is Isabeau ook niet van het monogame, dus no hard feelings
Eerst een beetje verlegen
[ afbeelding ]
--------------------------
'Wat ben je leuk, Isabeau'
[ afbeelding ]
--------------------------
'En wat smaak je heerlijk!'
[ afbeelding ]
-------------------------
'Psssst... die dingen van jouw mama hè, krijg jij die later ook?'
[ afbeelding ]
-------------------------
En een mooie foto van een nog mooier meisje![]()
en haar moeder
[ afbeelding ]
Vond ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |