SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Camera volgen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
ahhhhhh Rienk; mooie man!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Die handjes![]()
Dan smelt ik helemaal
Ja, dat had ik van jou! Ik vond het zo mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
en oorspronkelijk Elins tuniekjewat een dotje
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:14 schreef Memmel het volgende:
Gewoon omdat hij al zo niet meer een kleine baby is...
[ afbeelding ]
Waarom plaats je dit net nu ik er vrede mee heb dat we het bij één kindje houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Memmel het volgende:
En deze dan nog van broer en zus. Die echt verliefd zijn op elkaar.
'Stil maar Morrissie, nie huile, is al over. Morrissie, morrissie, morrissie, oh, oh, oh, lieve kleine morrissie"
[ afbeelding ]
Ah, wat lief! Van Ivan kan ik er gerust nog een stuk of drie bij hebben, want hij is ook nog eens erg makkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
de meisjes zijn ook leuk hoor maar ik ben in mijn jongetjesperiode
komt door Ivan
Leuk truitje heeft Evie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
en idd Evie heeft ook een H&M-pakje aan![]()
Ja, nou, idd. Ik moet een nieuwe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Memmel wat hebben ze met je baby gedaan??????????
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
Die handjes van Rienk!Ik heb een werkelijk prachtige borstvoedingsfoto van Ivan waar ik heel blij mee ben. Die durf ik hier alleen niet te posten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Die handjes![]()
Dan smelt ik helemaal
Ik moet zn onderste handje ook altijd onder mn borst proppen, anders stopt ie die in zn mondquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Bij Harry moet ik dat onderste handje altijd helemaal wegvouwen langs zijn lijf en dat bovenste handje friemelt dan altijd zo lief langs mijn borst...
Ik moet er dan ook niet teveel op letten, anders schiet ik vol...
Dat is een voedingskussen. Goed om te zien dat die later ook nog van pas komt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die dikke rol een soort speelkleed ofzo? Ziet er wel handig uit
Oh ik dacht een soort van opblaaszwembad maar dan van stof en zonder waterquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een voedingskussen. Goed om te zien dat die later ook nog van pas komt!
Wat een lekker ding is je dochter, Fruppel. En óóóh die twee tandjes!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oh ik dacht een soort van opblaaszwembad maar dan van stof en zonder water![]()
Is inderdaad het voedingskussen, vind ze super om overheen te rollen en gek mee te doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is die dikke rol een soort speelkleed ofzo? Ziet er wel handig uit
[..]
Prachtige foto!
Ze is zeker groot, volgt netjes het bovenste lijntjequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die ogen blijven haar handelsmerk he Fruppel! Ze is groot geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |