Waarom worden die nu pas gepostquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:56 schreef davo1979 het volgende:
Zo te zien nog meer bonnen!
http://www.pokemonevolution.nl/AHbonnen3.pdf
Ach, ze zijn nog tot en met zondag. Dat ga ik wel reddenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom worden die nu pas gepost![]()
Super lekkere dingen, jammer man. In ieder geval vandaag gelijk gebruik van maken
Inderdaad, maar anders had ik er wel bijna elke dag gebruik van gemaakt, zeker die lekkere yoghurtquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoera, oosterse tweevaksmaaltijden en lasagna
[..]
Ach, ze zijn nog tot en met zondag. Dat ga ik wel redden
Dan neem je toch lekker 4 van die emmers mee per dag! kan bestquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, maar anders had ik er wel bijna elke dag gebruik van gemaakt, zeker die lekkere yoghurt
Ik vind ze beide erg lekker, die ene heeft een echte koeksmaak, moet je wel van houden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef samara het volgende:
[..]
Dan neem je toch lekker 4 van die emmers mee per dag! kan best.
Welke smaken zijn er en is die echt zo lekker?
AH XL heeft wel allesquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:42 schreef einschtein het volgende:
Control+P en dan gewoon even bij de stippellijntjes uitknippen.
Opletten, meeste winkels hebben de helft van die producten niet.
Iemand ze al geprobeerd? Ziet er een beetje uit als een slechte photoshop en het komt ook niet van de originele AH site zo te zien..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:56 schreef davo1979 het volgende:
Zo te zien nog meer bonnen!
http://www.pokemonevolution.nl/AHbonnen3.pdf
Hier deden ze het een paar uur geleden gewoon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Iemand ze al geprobeerd? Ziet er een beetje uit als een slechte photoshop en het komt ook niet van de originele AH site zo te zien..
Jeps hier ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hier deden ze het een paar uur geleden gewoon.
Ze zijn het nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef UncleSam het volgende:
Ze zien er inderdaad heel nep uit. De afbeeldingen hebben verkeerde verhoudingen en er zijn heel veel JPG artifacts..
Ze lijken idd nep, maar ze zijn echt. Het komt van een doelgroepmailing die bonuskaarthouders via de post kunnen krijgen. Dit zijn dus officieel geen bonnetjes die je mag uitprinten, zoals deze en deze.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Iemand ze al geprobeerd? Ziet er een beetje uit als een slechte photoshop en het komt ook niet van de originele AH site zo te zien..
Bosbessen-muffinsmaakquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef samara het volgende:
[..]
Dan neem je toch lekker 4 van die emmers mee per dag! kan best.
Welke smaken zijn er en is die echt zo lekker?
Ik had dinsdag de salade geitenkaas en die met kip gehaald, dus je kan er wel meer tegelijk inleveren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef risje2 het volgende:
Ik had vandaag de geitenkaassalade en die mozzarellapizza gehaald. Maar degene achter de kassa zei dat die pizzabon niet geldig was?! Hebben meer mensen dat gehad? Je kan er toch gewoon meerdere per keer inleveren?
Je moet je niet laten afschepen door die kassatroela´s. Beetje brutaal zijn eigenlijk! Waar staat dat je niet meer dan één bon mag inleveren. Er staat wel staat dat je maximaal 2 producten op één bon kan kopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef risje2 het volgende:
Ik had vandaag de geitenkaassalade en die mozzarellapizza gehaald. Maar degene achter de kassa zei dat die pizzabon niet geldig was?! Hebben meer mensen dat gehad? Je kan er toch gewoon meerdere per keer inleveren?
Idd, ik had pas geleden 4 pizza's op 2 bonnen. En er werd er maar 1 gescant dus het is wel mogelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef samara het volgende:
[..]
Je moet je niet laten afschepen door die kassatroela´s. Beetje brutaal zijn eigenlijk! Waar staat dat je niet meer dan één bon mag inleveren. Er staat wel staat dat je maximaal 2 producten op één bon kan kopen.
Ik heb laatst iets van 5 bonnen van verschillende producten ingeleverd en dat ging prima.
Hier ook! Geen probleemquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef samara het volgende:
[..]
Je moet je niet laten afschepen door die kassatroela´s. Beetje brutaal zijn eigenlijk! Waar staat dat je niet meer dan één bon mag inleveren. Er staat wel staat dat je maximaal 2 producten op één bon kan kopen.
Ik heb laatst iets van 5 bonnen van verschillende producten ingeleverd en dat ging prima.
Daar kan je zolang ze geldig zijn, ze inderdaad downloaden. en je krijg ook nog notificatiemailtjes, maar groep A van de mijn-AH leden krijgt coupon-set A ,en B krijgt B. Er zijn verschillende in omloop, en wie welke waarom wel of niet krijgt, is niet echt helder te benoemen. Vandaar dat dit topic zo handig is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef heaven7 het volgende:
Maar je kan ze dan wel altijd zelf opzoeken op mijnah toch?
Maar dat kan wel en het werkt dus ook aan de kassa?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef korting het volgende:
[..]
Ze lijken idd nep, maar ze zijn echt. Het komt van een doelgroepmailing die bonuskaarthouders via de post kunnen krijgen. Dit zijn dus officieel geen bonnetjes die je mag uitprinten, zoals deze en deze.
Zeker! Want bij de kassa doen ze dus nooit moeilijk?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daar kan je zolang ze geldig zijn, ze inderdaad downloaden. en je krijg ook nog notificatiemailtjes, maar groep A van de mijn-AH leden krijgt coupon-set A ,en B krijgt B. Er zijn verschillende in omloop, en wie welke waarom wel of niet krijgt, is niet echt helder te benoemen. Vandaar dat dit topic zo handig is.
De tweede is gratis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef samara het volgende:
Die bonnen zijn zeer slecht voor me.
Voor ik er erg in had is een bak vol yoghurt met bosbessenmuffin smaak op....en het smaakt naar meer.
Daar kom ik nu ook achterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ook dan krijg je ze at random hoorIk krijg ze lang niet altijd. Daarom, dit topic
Ja, dat zijn leuke aanbiedingen!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef lynda het volgende:
Kijk dat word weer woksaus en verschillende peper en zout meenemen
Hier ook!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef lynda het volgende:
Kijk dat word weer woksaus en verschillende peper en zout meenemen
Dank je wel!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:04 schreef technofreak86 het volgende:
En er zijn weer nieuwe bonnen:
http://cmgtcontent.ahold.(...)uponsSmaakmakers.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |