quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Och, we hebben hier een C1000, een Jumbo en een Aldi. Prima spul en niet zo schofterig duur als bij de AH.
Hier ongeveer hetzelfde zit hier super de boer en emte. Beide zijn duurder ( even niet naar de aanbiedingen gekeken).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:49 schreef toimoi het volgende:
[..]C1000 is regelmatig duurder dan de AH. Wij zijn thuis bij de AH in ieder geval flink goedkoper uit in boodschappen.
Hier ook. Ik doe altijd de boodschappen bij de AH, ideaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde zit hier super de boer en emte. Beide zijn duurder ( even niet naar de aanbiedingen gekeken).
Maar je moet niet met een pizza schudden, dan valt alles eraf!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Ik had geneuzel met de 4 kazen pizza/bon, die pizza was er dus niet, ook niet standaard, heb geregeld dat ik een mozzarella ervoor in de plaats mocht maar toen wilde de kassa niet mee werken, afijn ruim 20 minuten later de boodschappen mee met korting![]()
ze doen dus niet moeilijk met een alternatief mits overlegd, anders kun je het schudden ( nouja bij die winkel bij mij dan)
die kassa's scannen de bonnetjes slechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Ik had geneuzel met de 4 kazen pizza/bon, die pizza was er dus niet, ook niet standaard, heb geregeld dat ik een mozzarella ervoor in de plaats mocht maar toen wilde de kassa niet mee werken, afijn ruim 20 minuten later de boodschappen mee met korting![]()
ze doen dus niet moeilijk met een alternatief mits overlegd, anders kun je het schudden ( nouja bij die winkel bij mij dan)
Ah, bij mij ging het vlekkeloos.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef Ole het volgende:
[..]
die kassa's scannen de bonnetjes slecht
Moest gister ook al naar de balie
Maar wel geld teruggekregen
Kan ook aan jr printer liggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef Ole het volgende:
[..]
die kassa's scannen de bonnetjes slecht
Moest gister ook al naar de balie
Maar wel geld teruggekregen
Dan heb je die bonnen niet eens nodigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah, bij mij ging het vlekkeloos.
En mocht het niet goed komen, mijn oom is filiaalmanager bij de AH hier
ga ze morgen ook even op mijn werk printen, is inderdaad beter!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan ook aan jr printer liggen.
Wanneer ik hem met de budgetprinter afdruk, hapert hij ook wel eens.
Print ik hem met de laser, heb ik nergens geen problemen mee
Komt wellicht omdat het Pinksterweekend er tussen zat. De post kwam ook een dag later.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, ik heb de mail nu ook ineensTerwijl ie hier al geprint klaarligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Totaal: 68,59
Te betalen: 60,18
Uw AH bonusvoordeel: 9,61
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef McGilles het volgende:
Afgelopen week weer mooi 2 maaltijdsalades met kip meegenomen voor 0,60 euro per stuk, bij mij bij de AH zijn ze te dom en tellen ze 35% en 50% korting bij elkaar op tot 85% korting in plaats van vermenigvuldigen. Heerlijk!
Wat een sukkels!! Hahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magoed, die bon van de maaltijdsalade heb ik nog Die was uitverkocht bij mijn AH[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Je kan dezelfde bonnen meerdere keren gebruiken hoor, op dezelfde bonuskaart! Geen probleem.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een sukkels!! Hahaha!
Magoed, die bon van de maaltijdsalade heb ik nog Die was uitverkocht bij mijn AH
Ik ga die salade van de week wel halen bij een andere AH, komt goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je kan dezelfde bonnen meerdere keren gebruiken hoor, op dezelfde bonuskaart! Geen probleem.
Heb zelf 3 weken geleden meerdere keren die hangop gehaald, lekker joh
Ik heb puur alleen al door die bonnen in m'n eentje meestal per week al 10-15 euro korting, vaak lekkere producten erbij! Hopelijk volgende actie weer zuivelproducten in de aanbieding, eet zo 2 van die bakken weg op een dagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga die salade van de week wel halen bij een andere AH, komt goed
Die hangop was lekker ja. Maar aan één had ik echt wel genoeg.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef McGilles het volgende:
Afgelopen week weer mooi 2 maaltijdsalades met kip meegenomen voor 0,60 euro per stuk, bij mij bij de AH zijn ze te dom en tellen ze 35% en 50% korting bij elkaar op tot 85% korting in plaats van vermenigvuldigen. Heerlijk!
ik dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Vaak wel iedere week nieuwe bonnen maar ze gaan twee weken meequote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bonnen komen niet elke week uit maar elke 2 weken.
Appie, van albert heijn en iphone app, grapjurkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef jack4ya het volgende:
Grappig... Appie noemt zichzelf ook Appie
http://www.ah.nl/appie
*proest*
"Appie kan je helpen bij het maken van je boodschappenlijst. Met de nieuwe versie sorteert Appie je boodschappen op de meest gebruikte looproute van je eigen Albert Heijn."![]()
Kan jij niet rekenen ofzo? het verschil is 8,41quote:
Ik heb de bon overgetikt, en daarop staat ¤ 9,61 bonusvoordeel. Dus de bon kan niet rekenenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kan jij niet rekenen ofzo? het verschil is 8,41
Euh, rozijnenvriendjes...?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef samara het volgende:![]()
![]()
![]()
http://cmgtcontent.ahold.(...)CouponsEfteling3.pdf
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |