Johnny Lion?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
Nu denk ik 'de zanger van rock around the clock' maar dat is Bill Haley toch?
Neen. De tip is bijna letterlijk op te nemen, in een andere taal.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Westbroek het volgende:
Jennifer Rush?
Anders geef ik het op.
quote:
Ofyles2 +1quote:
Brian May? Althans dat eerste nummer is wel van hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
Liedjes van hem:
It's late
Hello Mary Lou
quote:
Stand #1895:quote:
Juist.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
Ja dacht erna ook aan. Gorilla's.
Wel zo netjes als je dat punt van jezelf ook weer weghaalt dan lijkt me.quote:
quote:
Niet moeilijk, ik heb er zelf eenquote:
Ik heb toch 2 vragen correct beantwoord?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wel zo netjes als je dat punt van jezelf ook weer weghaalt dan lijkt me.
Ja, maar bij de tweede kon je het gewoon op de foto lezen, dat is niet echt een antwoord.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Ik heb toch 2 vragen correct beantwoord?
Enclave is wel het woord dat ik zoek, maar Baarle is geen enclave en het is ook niet het juiste telwoordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
Het is een enclave.
Nou ja, niet helemaal. Er liggen tientallen Belgische exclaves en ook Nederlandse enclaves in Belgische gebieden. 'Een enclave' is dus niet echt waar. Maar met de plaatsnamen erbij zal ik het nu maar goed rekenenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Bart het volgende:
Wat wil je dan weten? Baarle-Nassau is het Nederlandse deel, Baarle-Hertog het Vlaamse deel, dat een Belgische enclave in Nederland is.
Ik heb de fout niet gemaakt, dus ik lever er geen punt voor in.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb het punt van Westbroek maar laten staan maar echt netjes vind ik het niet.
Ja oke, officieel zijn het een stuk of 20 enclaves, maar sommige zijn maar enkele tientallen vierkante metersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal. Er liggen tientallen Belgische exclaves en ook Nederlandse enclaves in Belgische gebieden. 'Een enclave' is dus niet echt waar. Maar met de plaatsnamen erbij zal ik het nu maar goed rekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |