abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78681927
quote:
Branson: “Virgin probeert de Formule 1 nog sexyer te maken”
Virgin Racing was in de eerste maanden van 2010 een opvallende verschijning. Op de baan teisterden hydraulicaproblemen de nieuwe renstal, maar naast het asfalt toonde het Britse team zich als een ontspannen equipe. Helemaal wat Virgin-baas Richard Branson voor ogen had toen hij besloot om bij Manor Grand Prix in te stappen.

Branson in de Evening Standard: “Wat ik vorig jaar ontdekte is dat een miljard mensen de Formule 1 volgt, en het overgrote deel doet dat zeer fanatiek. Het merk Virgin behoort bij de twintig grootste merken ter wereld, dus onze betrokkenheid in de Formule 1 is goed voor het merk.”

“De Formule 1 is een een sexy beest en wij proberen deze sport nog een beetje sexyer te maken. Het is spannend, het is leuk en dat zijn eigenschappen die ook op Virgin van toepassing zijn. We steunen graag de underdog. Vorig jaar was dat Brawn GP, nu zijn wij het. Wij beleven meer plezier aan de support aan een nieuwe team dan aan een grote cheque uitschrijven voor een gevestigd team.”

“We verwachten ooit als winnaar uit de bus te komen, maar we zullen dit jaar niet net zoveel geluk hebben als in 2009. Het is zaak om ons respectabel te presenteren en iets op te bouwen voor de komende jaren. We verwachten geen zeges, er staat geen druk op. Het team gaat zijn best doen en hopelijk klimmen we langzaam maar zeker op. In ons tweede jaar willen we in het linkerrijtje staan en misschien kunnen we in jaar drie voor de top vijf gaan.”
Zodra meneer Branson ziet dat dat er niet in zit doekt ie het team ook direct weer op.
Hoeveel nieuwkomers hebben dat nou al niet geroepen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:54:00 #257
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78683326
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Zodra meneer Branson ziet dat dat er niet in zit doekt ie het team ook direct weer op.
Hoeveel nieuwkomers hebben dat nou al niet geroepen?
Ach, aan de andere kant. Als je de ambitie niet hebt om bovenin mee te doen heb je er uberhaupt niets te zoeken imo.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_78683922
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Ach, aan de andere kant. Als je de ambitie niet hebt om bovenin mee te doen heb je er uberhaupt niets te zoeken imo.
Het is niet erg om realistisch te zijn.
Ik hoorde liever minardi zeggen dat ze voor plaats 16 gingen ipv top 3 klassering.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:23:00 #259
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78684585
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Het is niet erg om realistisch te zijn.
Ik hoorde liever minardi zeggen dat ze voor plaats 16 gingen ipv top 3 klassering.
Ambitie en realisme gaan vaak moeilijk samen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_78685190
Ach Midland, Spyker, Force India riepen ook allemaal dat ze binnen 3 jaar een top team wilden zijn. We weten allemaal hoe het gegaan is Virgin zal niet snel een top team worden, misschien als Branson er wat meer geld tegen aan gooit ooit. Ik denk overigens dat Virgin geen verkeerde toevoeging is aan het F1 veld. Het zou me niks verbazen als het een soort van Jordan gaat worden.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:43:47 #261
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78685485
Lijkt me idd een soort Jordan. Force India is aardig bezig btw de laatste 2 jaar.
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:52:12 #262
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78685928
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Lijkt me idd een soort Jordan. Force India is aardig bezig btw de laatste 2 jaar.
Inderdaad Daar zit zeker een stijgende lijn in. Door Adam Cooper (dacht ik) worden ze momenteel als vijfde team ingeschat.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_78686667
Ze stijgen zeker, maar volgens mij zijn ze nog steeds lang geen top team. Terwijl ze van tevoren zeiden dat ze dat binnen 3 jaar zouden worden of zo.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_78687105
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Waffle het volgende:
Ze stijgen zeker, maar volgens mij zijn ze nog steeds lang geen top team. Terwijl ze van tevoren zeiden dat ze dat binnen 3 jaar zouden worden of zo.


Een stuk continuiteit, investering en doorontwikkeling is nodig om op termijn bij de top te gaan horen. Daar zijn ze bij FI absoluut goed mee bezig. Dan zullen de grotere sponsoren ook komen. Dan kan je ook stappen blijven maken!
pi_78687903
quote:
[size=large]Webber hits out at new teams[/size]
Red Bull driver blasts 'Mickey Mouse' F1

Mark Webber has blasted the current state of Formula One, stating that it is 'embarrassing' that teams who haven't yet tried out their cars may race in the season-opening grand prix.

Four new teams were granted entry into Formula One for the 2010 season, but of the four, only two teams have engaged in pre-season testing, one is reportedly out of business and the other looks set to undergo a name change.

Considered the pinnacle of motorsport, Red Bull driver Webber believes that the sport is now being made to look amateurish.

"It's embarrassing," Webber said of the situation. "It's incredible that people who haven't yet turned a wheel take part in grands prix.

"It's the sort of stuff from Mickey Mouse or Tom and Jerry," he added.

While Virgin Racing and Lotus look set to make it to the first race in Bahrain, USF1 are in a financial quagmire and will reportedly ask the FIA to defer their entry to the 2011 season.

Campos Meta seem to have weathered the financial storm that looked set to derail their attempts this year, and according to reports in the Spanish media, the team will now be known as Hispania Racing after securing new sponsors. Whether new sponsors will be enough to get the team on the grid remains to be seen.
Hij heeft wat mij betreft volkomen gelijk.
pi_78688058
Zekers, want er waren bedrijven als Lola en Prodrive, die zeker wel op tijd hadden kunnen zijn. Ik had overigens van tevoren meer verwacht van Campos. Dat was eigenlijk het enige team waar ik vertrouwen in had, aangezien dat een GP2 team was. Van Manor had ik verwacht dat ze het niet op zouden redden, al hebben ze nu natuurlijk wel een groot bedrijf als Virgin achter hen staan.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_78703940
quote:
FIA gunt vacante gridplek niet aan Stefan GP

De startgrid wordt in 2010 bevolkt door twaalf teams. Zelfs het wegvallen van US F1 is voor de FIA geen reden Stefan GP alsnog een startbewijs te gunnen.

De Servische renstal is al enige tijd volop in voorbereiding op het seizoen en was er heilig van overtuigd dat het in Bahrein op de grid zou staan. Die hoop is vervlogen nu de FIA de definitieve deelnemerslijst heeft gepubliceerd.

De autosportbond bevestigt dat US F1 niet van de partij is en dat er vooralsnog geen vervanger wordt geselecteerd. “De FIA is van mening dat het voor een team niet mogelijk is op dit late moment alsnog in te stappen”, luidt de verklaring.

De FIA start op korte termijn een selectieprocedure voor seizoen 2011. Stefan GP, US F1 en andere geïnteresseerden mogen via deze weg proberen een startbewijs te bemachtigen. Het Amerikaanse team vertelde dat het op dit moment 'niet in staat is om deel te nemen'.

Op basis van de deelnemerslijst is nu tevens officieel dat Campos – met Bruno Senna – verder gaat onder de noemer HRT en dat BMW Sauber het voorvoegsel BMW behoudt. Bovendien bevestigt de FIA dat BMW Sauber in 2010 met de startnummer 23 en 24 rijdt.

De startnummers van BMW Sauber waren enige tijd onzeker omdat het team de sport korte tijd formeel had verlaten. Pedro de la Rosa krijgt nummer 23 toegewezen, Kamui Kobayashi plakt 24 op zijn auto.
Over en uit.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:13:09 #268
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78705550
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Over en uit.
Knopen doorhakken - heel goed
Please, make yourself uncomfortable.
pi_78707779
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Over en uit.
Dus nu moet usf1 een jaar overbruggen zonder geld en trachten de auto te ontwikkelen. Lijkt me zeer realistisch.....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_78707994
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Knopen doorhakken - heel goed
Mee eens .

Wel jammer.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_78711625
Jammer, jammer dat USF1 ooit een startbewijs heeft gekregen. Ik hoop dat de FIA de volgende keer voor de gerenomeerde raceorganisaties gaat (Lola / Prodrive). En vooral geen USF1 meer.

Had graag Stefan GP gezien, maar goed het wordt een mooi seizoen.
-
pi_78711808
Ik ben benieuwd hoe genant langzaam die nieuwe teams gaan zijn, worden echt rijdende chicanes denk ik.
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:47:35 #273
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78712335
Goed dat de knoop doorgehakt is, wel raar dat het zo moet.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78713168
Belachelijk dat de FIA hier zo laat mee komt. Ecclestone riep een half jaar terug al dat één van de nieuwe teams het niet zou redden.Toen had de FIA de knoop al moeten doorhakken en nu niet Stefan GP de startplekken gunnen? Belachelijk. Dat er in zo'n korte tijd geen team opgebouwd zou kunnen worden volgens hen, hebben ze gelijk in. Alleen de auto is er al. Toyota heeft tot het einde van afgelopen jaar die auto ontwikkeld en ik durf er bijna wel geld op in te zetten dat de auto minstens zo snel is als de Virgin of de Lotus.

Goed bezig FIA. Zelfs met een nieuwe president kunnen ze nog steeds waardeloze beslissingen maken.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_78714087
quote:
“De FIA is van mening dat het voor een team niet mogelijk is op dit late moment alsnog in te stappen”
En waarom niet? Hispania Racing heeft ook nog geen centimeter gereden.
Waarom zouden hun het wel kunnen en StefanGP niet vraag ik me dan hardop af?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78714249
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef vosss het volgende:

[..]

En waarom niet? Hispania Racing heeft ook nog geen centimeter gereden.
Waarom zouden hun het wel kunnen en StefanGP niet vraag ik me dan hardop af?
Ik denk dat Stefan GP zelfs verder was dan US F1...


Maar ja: de wegen van de FIA zijn ondoorgrondelijk.............
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 maart 2010 @ 00:28:43 #277
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78714257
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:23 schreef vosss het volgende:

[..]

En waarom niet? Hispania Racing heeft ook nog geen centimeter gereden.
Waarom zouden hun het wel kunnen en StefanGP niet vraag ik me dan hardop af?
Ik denk dat het een politiek spel is. Stefan GP heeft er op gegokt dat ze gewoon door het bouwen van een auto wel een plaatsje op de F1-grid zouden krijgen. De Serviërs hebben eerder al de FIA aangeklaagd en klaagden ook vorige week nog over de FIA. Hiermee hebben ze hun eigen graf gegraven, want de FIA laat door dit besluit zien dat ze niet met zich laten sollen.

Daarnaast tonen ze ook dat de door hun uitgeschreven inschrijfprocedures gelden en dat de teams die zich er niet aan houden geen plek op de grid verdienen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78719226
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik denk dat het een politiek spel is. Stefan GP heeft er op gegokt dat ze gewoon door het bouwen van een auto wel een plaatsje op de F1-grid zouden krijgen. De Serviërs hebben eerder al de FIA aangeklaagd en klaagden ook vorige week nog over de FIA. Hiermee hebben ze hun eigen graf gegraven, want de FIA laat door dit besluit zien dat ze niet met zich laten sollen.

Daarnaast tonen ze ook dat de door hun uitgeschreven inschrijfprocedures gelden en dat de teams die zich er niet aan houden geen plek op de grid verdienen.
Dit is de enige reden. Je kan niet een team twee weken van te voren een plek op de grid gunnen omdat ze toevallig een (en nog steeds geen twee naar ik heb begrepen) auto klaar hebben. Dat zou een precedent scheppen, die de FIA zich niet kan veroorloven, want dan hebben we de komende jaren teams, die geen plek op de grid hebben verkregen, die een auto ontwikkelen en dan via de rechter een plek afdwingen omdat Stefan GP ook een plek op die manier heeft gekregen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78719412
En de FIA legt de "zwarte markt" aan banden. Het begon er al aardig op te lijken dat die plekken opgekocht werden om later voor veel geld door te verkopen.

Goed besluit.
Calm down, please!
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:32:23 #280
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78720985
wat Google zegt
pi_78721608
McLaren's achtervleugel illegaal?
quote:
The FIA is set to rule on whether the rear wing on McLaren's 2010 car is legal.

According to the Telegraph, both Red Bull and Ferrari have requested the clarification about a slot on the wing of the MP5-25 designed to reduce drag and add 10kph to the car's speed on straights.

"There's a bit of a fuss over McLaren's rear wing," confirmed Red Bull team boss Christian Horner.

"They have a slot on it and they can pick up a lot of straight-line speed. I think it will get resolved before the first race.

"We've asked the FIA for clarification although I think Ferrari are probably more excited than we are to be honest," said the Briton.

Horner said the issue is not as serious as the double diffuser controversy of 2009, but is quoted by the Daily Mail as saying McLaren's wing is "certainly a different device from all of the other teams".

"They must be very confident that it's legal. I would think it will be legal," he admitted.

"Basically, if you stall the wing you take all the drag off it and pick up straight-line speed. It's something that's been done quite a lot over the years but with the wing separators you're not supposed to do that.

"Our question ultimately will be: is it clever design or is it in breach of the regulations?" added Horner.
En tot zover de betrouwbaarheid van Stefan GP
quote:
Stefan GP parent company's credentials questioned

The credentials of Zoran Stefanovic's Serbian engineering company AMCO have been called into question, according to the Cologne newspaper Express.

Before supporting Stefanovic's Formula One foray Stefan GP, Cologne based Toyota Motorsport was told AMCO was involved with space and military technology.

AMCO claimed it worked with Germany's Federal Defence Force (Bundeswehr) on flight drones and contributed to the European Space Agency's orbit launch rocket Ariane 5.

"After consulting with the system manufacturers of the drones KZO and LUNA we can confirm that in the Bundeswehr product there are no technologies of the Serbian company AMCO," said a spokesman of the German defence department Bundesamtes fur Wehrtechnik und Beschaffung.

Moreover, the manufacturers Rheinmetall Defense Electronics and Schrick said they are not aware of AMCO as a manufacturer of military technology.

Stefan GP was not granted an entry to contest the 2010 world championship.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78724454
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dus nu moet usf1 een jaar overbruggen zonder geld en trachten de auto te ontwikkelen. Lijkt me zeer realistisch.....
Startbewijzen worden per jaar vergeven, USF1 is hun bewijs nu dus gewoon kwijt want je kan niet zomaar ff zeggen van he ik heb een startbewijs voor 2010 maarrre het lukt nu ff niet dus kom in 2011 wel terug. Zo werkt het niet. Dan moet je opnieuw meedoen aan het selectie proces en gezien hun geschiedenis (of het gebrek daaraan) gaan ze dus never nooit meer een startbewijs krijgen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_78724613
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef Radegast het volgende:
Ik ben benieuwd hoe genant langzaam die nieuwe teams gaan zijn, worden echt rijdende chicanes denk ik.
Dat lijkt me inherent aan een debuutseizoen. Ik denk dat weinigen hen het echt kwalijk gaan nemen .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:58:30 #284
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78726993
quote:
Ik kan helaas geen technische tekening vinden van wat er nu precies aan de hand is. Vind dit soort dingen altijd interessant
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:02:15 #285
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78727125
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Startbewijzen worden per jaar vergeven, USF1 is hun bewijs nu dus gewoon kwijt want je kan niet zomaar ff zeggen van he ik heb een startbewijs voor 2010 maarrre het lukt nu ff niet dus kom in 2011 wel terug. Zo werkt het niet. Dan moet je opnieuw meedoen aan het selectie proces en gezien hun geschiedenis (of het gebrek daaraan) gaan ze dus never nooit meer een startbewijs krijgen.
hopelijk krijg je gelijk.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:05:00 #286
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78727235
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik kan helaas geen technische tekening vinden van wat er nu precies aan de hand is. Vind dit soort dingen altijd interessant
Als hij zelf al denkt dat het legaal is waarom dan nog er tijd aan besteden!
Als ik het goed lees zit er ergens een sleuf om lucht door te laten wat ze 10 klicks extra geeft op de rechte stukken!
Alleen maar slim gevonden denk ik zo.

Verderop in het stuk staat iets over wingseperators.. geen idee wat dat zijn.
Ik denk deze zwarte dingen (in elke andere vorm dan ook):

Wellicht dat die iets van buigbaar zijn? Of misschien met die haaienvin iets van doen hebben...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78727861
Hij is niet hol aan de bovenkant, dus misschien iets van lucht dat er doorheen gaat, of dat aan de onderkant een sleuf zit?
Where facts are few, experts are many.
pi_78729675
Ik zit er ook naar te kijken, maar kan niks aparts aan de achtervleugel van Mclaren zien. Mischien aan de onderkant ofzo?
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:06:45 #289
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78730819


pi_78731408
quote:
Uit de eerste forumthread:
quote:
in as few words as possible:

F1 rear wing: highly cambered

high camber: downforce comes with severe induced drag penalty

closing rear-wing slot-gap or making it stall in any other way: downforce reduced

downforce reduced: drag reduced (significantly outweighing the drag penalty of a more lossy wake)

drag reduced: improved top speed
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 maart 2010 @ 15:26:58 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78732821
F1-rijdersveld compleet

HRT F1 Team, het vroegere Campos heeft Karun Chandhok vastgelegd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78735262
Toch wel raar dat HRT F1 Team zo mag mee doen aan het wereld kampioenschap Formule 1, zonder getest te hebben
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:28:09 #294
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78735315
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef Trystar het volgende:
Toch wel raar dat HRT F1 Team zo mag mee doen aan het wereld kampioenschap Formule 1, zonder getest te hebben
Hebben we überhaupt al een auto gezien eigenlijk???
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 maart 2010 @ 16:36:42 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78735754
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef Trystar het volgende:
Toch wel raar dat HRT F1 Team zo mag mee doen aan het wereld kampioenschap Formule 1, zonder getest te hebben
Ze hebben een inschrijving op zak en zijn van plan die na te komen. Lijkt me trouwens dat ze in de eerste races rijdende chicanes worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:05:24 #296
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78737048
Vandaag ff inkopen gedaan bij GPworld
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78737422
Nice. Welk merk?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78737972
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik kan helaas geen technische tekening vinden van wat er nu precies aan de hand is. Vind dit soort dingen altijd interessant
Check-out http://www.formula1.com/news/technical/2010/0/720.html?
quote:
McLaren MP4-25 - rear aero solutions

The rear of the new MP4-25 features various aerodynamic solutions that have been devised through wind-tunnel testing and on-track work. At first glance it's the car's long wheelbase, with its long and narrow gearbox, that catches the eye, but it's actually the airflow management at the back which is more unusual. Like the Red Bull, the exhaust exits have been moved towards the rear of the car (large red arrow), whilst air from the gearbox radiator, which has been cooled with the help of air carefully channelled through the airbox (blue arrow), is also utilised for aerodynamic benefit. Directed towards the top of the rear wing's lower section and the diffuser (small red arrows), it intentionally interferes with airflow over these parts at certain speeds, causing them to stall. Another change to the design of the MP4-25 is the unique central pillar (yellow area) on which the rear wing is mounted.
En ik zie dat ook sas al wat gevonden had
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:32:36 #299
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78738268
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:13 schreef vosss het volgende:
Nice. Welk merk?
Minichamps...

Alleen ze sturen niet meer... wel ff wennen, laatste model was uit 2007 alweer!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78740016
Nice mijn laatste is de F2003GA, die bij een Ferrari magazine zat en maar 1:43 was..

Al kostte hij toen ook maar een tientje
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_78740284
Minichamps heeft wel mooie modellen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')