quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wed dat Albers geen wereldkampioen wordt.
Ik mag Alonso ook voor geen Newtonmeter maar hij is wel een betere coureur dan Massa. Schumacher machquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:13 schreef Ermanon het volgende:
Ik zet dan in op Massa, mag Alonso helemaal niet na dat gebeuren na Crash en Spy-gate, en zijn hoge huil gehaalte als het niet allemaal meezit. Dan liever Massa
Liever 13 teams met een paar armlastige ertussen (maar wel 26 auto's op de baan) dan net 10 teams.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef 4-elements het volgende:
Zolang er 13 teams aan de start staan vind ik alles best. Begint al een beetje op begin jaren negentig te lijken zo met al die armlastige teams.
precies maar als je na al die maanden tussen je licentie e.d. en nu nog geen meter gereden hebt klopt er iets niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever 13 teams met een paar armlastige ertussen (maar wel 26 auto's op de baan) dan net 10 teams.
quote:Ferrari haalt flink uit naar nieuwe teams
23 februari 2010
Het team van Ferrari heeft een column op zijn website geplaatst, waarin de Italiaanse formatie behoorlijk hard uithaalt naar de vier nieuwe teams in de Formule 1. Ook krijgt voormalig FIA-president Max Mosley nog een flinke trap na.
"Van de dertien teams die zich hebben aangemeld, hebben er nog maar elf hun gezicht laten zien op het circuit", valt in de column van Ferrari te lezen. "Sommigen hebben nog maar een paar honderd kilometer gereden. Anderen hebben iets meer gereden, maar zijn nog veel te langzaam. Bij het twaalfde team, Campos Meta, heeft onlangs een verandering in het management plaatsgevonden. Het team heeft een flinke financiële injectie gekregen van een gulle gever, maar het team zal er snel achterkomen dat deze ook wat terug verwacht voor het geld. Het valt nog te bezien of de door Dallara ontworpen auto straks over de baan van Barcelona rijdt. Waaschijnlijk zien we de Senna-naam pas in Bahrein in de Formule 1 terugkeren."
"Het dertiende team, US F1, verstopt zich vooralsnog in Charlotte, North Carolina", gaat de column verder. "De Argentijn Lopez zal wel verbaasd zijn. Hij dacht dat hij in de Formule 1 zat, maar nu zal hij helemaal opnieuw moeten beginnen. Verrassend genoeg heeft het team nog steeds het lef om te beweren dat alles in orde is onder die met sterren en strepen gevulde hemel van hun."
"Verder hebben we nog de Servische aasgieren (Stefan Grand Prix, red.). Eerst beginnen ze een belachelijke rechtszaak tegen de FIA en vervolgens pikken ze het Toyota-lijk volledig kaal. Ze hebben wat mensen bij elkaar verzameld waar nog steeds een lucht van schandalen omheen hangt. De Serviërs cirkelen nu in de lucht, wachtend tot het eerste team zich noodgedwongen moet terugtrekken."
"Dit is allemaal de erfenis van de heilige oorlog van een voormalig FIA-president (Max Mosley, die inmiddels is opgevolgd door Jean Todt, red.). Het doel was om kleinere teams toe te laten de Formule 1. En dit is het resultaat. Twee teams die naar de start van het seizoen strompelen en een derde team dat wordt geholpen door een onzichtbare hand. En het vierde team? Dat we kunnen we beter maar als vermist opgeven. Ondertussen hebben we met BMW en Toyota twee constructeurs verloren en is er van Renault weinig meer over dan alleen de naam. Was het het allemaal waard?"
quote:
Zelfs bij de Pizza-boeren denken ze hetzelfde over die Servische maffia baasquote:Verder hebben we nog de Servische aasgieren (Stefan Grand Prix, red.). Eerst beginnen ze een belachelijke rechtszaak tegen de FIA en vervolgens pikken ze het Toyota-lijk volledig kaal. Ze hebben wat mensen bij elkaar verzameld waar nog steeds een lucht van schandalen omheen hangt. De Serviërs cirkelen nu in de lucht, wachtend tot het eerste team zich noodgedwongen moet terugtrekken
Mee eens!quote:
ik denk dat het imago van de f1 dat max verkrachtte er wel een klein beetje mee te maken heeft gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef k_man het volgende:
Nou, dat BMW, Toyota en half Renault de sport verlaten hebben zat 'm volgens mij niet echt in de regeltjes van ome Max.
Deels wel hé!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef k_man het volgende:
Nou, dat BMW, Toyota en half Renault de sport verlaten hebben zat 'm volgens mij niet echt in de regeltjes van ome Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |