abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78335733
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wed dat Albers geen wereldkampioen wordt.
!
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:11:20 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_78336185
No 2010 return for Ralf Schumacher
23/02/2010

Ralf Schumacher is not returning to Formula One in 2010.

Although he was linked with a race seat at the hopeful Serbian outfit Stefan GP, the Cologne newspaper Express says the German will be a mere commentator when his brother is competing in Bahrain next month.

34-year-old Schumacher's DTM employer Mercedes has scheduled the former 6-time GP winner for an event in Berlin in mid-March, when he will give expert race commentary for a gathering of the marque's guests and clients.

The report was confirmed by official Walter Muller.

"It is true, Ralf Schumacher will be our star guest," he said.
pi_78336250
Ik zet dan in op Massa, mag Alonso helemaal niet na dat gebeuren na Crash en Spy-gate, en zijn hoge huil gehaalte als het niet allemaal meezit. Dan liever Massa
pi_78336374
Where facts are few, experts are many.
pi_78336877
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:13 schreef Ermanon het volgende:
Ik zet dan in op Massa, mag Alonso helemaal niet na dat gebeuren na Crash en Spy-gate, en zijn hoge huil gehaalte als het niet allemaal meezit. Dan liever Massa
Ik mag Alonso ook voor geen Newtonmeter maar hij is wel een betere coureur dan Massa. Schumacher mach ik ook niet maar hij is ook een betere coureur dan Massa. Of we iemand aardig vinden staat dus los van skills.

Bovendien is Massa de eeuwige tweede coureur. Iemand die support en goedkeuring van o.a. Schumacher nodig heeft om het publiek te overtuigen dattie in dat stoeltje hoort is niets anders dan een overstap-coureur tussen twee grootheden.
Calm down, please!
pi_78337881
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef 4-elements het volgende:
Zolang er 13 teams aan de start staan vind ik alles best. Begint al een beetje op begin jaren negentig te lijken zo met al die armlastige teams.
Liever 13 teams met een paar armlastige ertussen (maar wel 26 auto's op de baan) dan net 10 teams.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78338009
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:57 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Liever 13 teams met een paar armlastige ertussen (maar wel 26 auto's op de baan) dan net 10 teams.
precies maar als je na al die maanden tussen je licentie e.d. en nu nog geen meter gereden hebt klopt er iets niet.
pi_78346945
quote:
Ferrari haalt flink uit naar nieuwe teams
23 februari 2010

Het team van Ferrari heeft een column op zijn website geplaatst, waarin de Italiaanse formatie behoorlijk hard uithaalt naar de vier nieuwe teams in de Formule 1. Ook krijgt voormalig FIA-president Max Mosley nog een flinke trap na.

"Van de dertien teams die zich hebben aangemeld, hebben er nog maar elf hun gezicht laten zien op het circuit", valt in de column van Ferrari te lezen. "Sommigen hebben nog maar een paar honderd kilometer gereden. Anderen hebben iets meer gereden, maar zijn nog veel te langzaam. Bij het twaalfde team, Campos Meta, heeft onlangs een verandering in het management plaatsgevonden. Het team heeft een flinke financiële injectie gekregen van een gulle gever, maar het team zal er snel achterkomen dat deze ook wat terug verwacht voor het geld. Het valt nog te bezien of de door Dallara ontworpen auto straks over de baan van Barcelona rijdt. Waaschijnlijk zien we de Senna-naam pas in Bahrein in de Formule 1 terugkeren."

"Het dertiende team, US F1, verstopt zich vooralsnog in Charlotte, North Carolina", gaat de column verder. "De Argentijn Lopez zal wel verbaasd zijn. Hij dacht dat hij in de Formule 1 zat, maar nu zal hij helemaal opnieuw moeten beginnen. Verrassend genoeg heeft het team nog steeds het lef om te beweren dat alles in orde is onder die met sterren en strepen gevulde hemel van hun."

"Verder hebben we nog de Servische aasgieren (Stefan Grand Prix, red.). Eerst beginnen ze een belachelijke rechtszaak tegen de FIA en vervolgens pikken ze het Toyota-lijk volledig kaal. Ze hebben wat mensen bij elkaar verzameld waar nog steeds een lucht van schandalen omheen hangt. De Serviërs cirkelen nu in de lucht, wachtend tot het eerste team zich noodgedwongen moet terugtrekken."

"Dit is allemaal de erfenis van de heilige oorlog van een voormalig FIA-president (Max Mosley, die inmiddels is opgevolgd door Jean Todt, red.). Het doel was om kleinere teams toe te laten de Formule 1. En dit is het resultaat. Twee teams die naar de start van het seizoen strompelen en een derde team dat wordt geholpen door een onzichtbare hand. En het vierde team? Dat we kunnen we beter maar als vermist opgeven. Ondertussen hebben we met BMW en Toyota twee constructeurs verloren en is er van Renault weinig meer over dan alleen de naam. Was het het allemaal waard?"
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 februari 2010 @ 15:52:38 #73
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78347017
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_78347624
quote:

[..]
Toch wel humor die pastakauwers
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:26:53 #75
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_78353327
quote:
Verder hebben we nog de Servische aasgieren (Stefan Grand Prix, red.). Eerst beginnen ze een belachelijke rechtszaak tegen de FIA en vervolgens pikken ze het Toyota-lijk volledig kaal. Ze hebben wat mensen bij elkaar verzameld waar nog steeds een lucht van schandalen omheen hangt. De Serviërs cirkelen nu in de lucht, wachtend tot het eerste team zich noodgedwongen moet terugtrekken
Zelfs bij de Pizza-boeren denken ze hetzelfde over die Servische maffia baas
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:43:19 #76
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78353951
quote:

[..]

Mee eens!

Had maar een GP1 opgezet dan!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78354740
quote:

[..]

pi_78355335
Nou, dat BMW, Toyota en half Renault de sport verlaten hebben zat 'm volgens mij niet echt in de regeltjes van ome Max.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:52:48 #79
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78357130
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef k_man het volgende:
Nou, dat BMW, Toyota en half Renault de sport verlaten hebben zat 'm volgens mij niet echt in de regeltjes van ome Max.
ik denk dat het imago van de f1 dat max verkrachtte er wel een klein beetje mee te maken heeft gehad
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:08:25 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78357921
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef k_man het volgende:
Deels wel hé!
Als je toch zoveel geld erin pompt wil je ook wel wat te vertellen hebben!
Da's nu niet!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')