Nope.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
He Muts, eerste knallertje al gemaakt na het halen van Uwes rijbewijs?
Kleed je als toen je hier was: fikkie's 2 de topicquote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hoe word ik bekend in een paar weken?
Wat verwacht je anders op zondagnacht?quote:Op maandag 22 februari 2010 03:39 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Het loopt nog niet echt goed mijn topic geloof ik, kom kom, dat moet toch wel wat beter kunnen?
Maar het is wel fikkie, een fok legendequote:Op maandag 22 februari 2010 06:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders op zondagnacht?
Kijk dat klikt hoopvolquote:Op maandag 22 februari 2010 09:30 schreef Ezechielk het volgende:
Ik werd geattendeerd op een toekomstig pareltje van een topic, derhalve kom ik mij hier even melden
Je grootste fan van dit forum, Huppelquote:Op maandag 22 februari 2010 09:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Kijk dat klikt hoopvol
Door wie dat dan?
Ik ben ook fan.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nou al een fan, dat belooft nog wat
wauw helemaal top,,,,er komt geloof ik schot inquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je grootste fan van dit forum, Huppel
Muffinquote:Op maandag 22 februari 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
Ter ere van Fikkie, een photoshopje met een andere held!
[ afbeelding ]
Dat is Muffin niet, maar hij lijkt er zo idd wel aardig op!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
Ter ere van Fikkie, een photoshopje met een andere held!
[ afbeelding ]
Jij hebt fikkie nog nooit echt meegemaakt?quote:
Ik ken alleen de foto's!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt fikkie nog nooit echt meegemaakt?
Je kan ook filmpjes uploaden op tinypicquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Tis jammer dat ik ze niet gewoon op fok kan zetten ipv youtube, voor hetzelfde geld weer weg
Compilatie van foto's, cool!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Snel ff een nieuwe account gemaakt daar, nu maar hopen dat hij blijft staan
Tis een ouwe maar komen ook nieuw aan
nopequote:Op dinsdag 23 februari 2010 05:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tjonge het begint toch al "aardig" te lopen geloof ik!
Zeker, zeker. Heb je al een tekst in gedachten? Op een bestaande melodie is meestal wel het makkelijkst natuurlijk. Misschien op dat shalalie-liedje, voor het songfestival? Dat is ook nog eens lekker actueel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:09 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ah daar zit wat in
Heb ook nog wel wat andere, en dat liedje maak ik eind van de week
Fans ook wat in spanning houden vanzelf
Leuk dansje hoor. Alleen jammer dat ie een beetje schokkerig is. Misschien even investeren in een iets betere webcam. Of met een videocamera of fototoestel ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Shalalie-liedje, dat word in ieder geval het nummer een hele goede tip, bedankt!!![]()
En Bekijk "hier" op YouTube alvast een leuk dansje voor de trouwe fans![]()
De link maar ff, geen idee hoe je hier zo'n playertje neer mietert
Diepgaand, ontroerend! Zielstrelend!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
alvast een muzikaal wondertje van mij op Youtube ter gelegenheid van het schaatsenrijden
(en dat het maar gauw over moge zijn, oervervelend
Mooi, ook met die compilatie van foto's. Ga zo door!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
alvast een ter gelegenheid van het schaatsenrijden
(en dat het maar gauw over moge zijn, oervervelend
Yep, dacht why not, wie a zegt..........quote:
Ik vond je altijd nog wel zo'n goede modquote:
ik mocht jou nooit,lolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ik vond je altijd nog wel zo'n goede mod
Ah kut de meest kansloze persoon in Nederland mag me niet, ik ga nu even huilen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ik mocht jou nooit,lol
speciaal daarom kwam ik weer terug
ps Geen dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
He, is dat in de Rebelle?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nog open?
Goed Topic op weg naar faam en roem![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik zo
Tja zou je toch moeten weten, zoekt en gy............quote:
Waar dan? Waar dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zo een geheel nieuwe variant ingestudeerd van dat vreselijke shalalie-liedje, dat zal strax wel een enorme hit worden
Op weg naar faam en beroemdheid
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tvp was dat nou weer?
Beetje geluk maken ze daar gehakt van je, (ohw sorry wishfull thinkingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef appeltjap het volgende:
Ik zit ondertussen in Bulgarije en nog steeds is dit topic kut.
ah merci Ratel, kom gerust nog eens langsquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hier binnenkort ook maar een wat leven in blazen weer
Dream on.........quote:
Jep. Schiet eens op?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:31 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Iedereen is nu natuurlijk vol van spanning in afwachting van mijn nieuwe nummer!
Dat draai ik al een ruim half jaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw die komt, reken maar
maar had eerst ff iets anders bij de poot, ff w7 ultimate erop, (was toch gratis)![]()
afijn ik denk dat de nieuwe eind volgende week uitkomt!
Als ik daar niet mee win en bekent mee word dan weet ik het niet meer!
En zo lekker vriendelijke reacties ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kijk eens aan het begint al storm te lopen, de bekendheid komt er kennelijk al aan
Waah, tof! Op de goede weg inderdaad. En negatieve reacties zijn ook reacties natuurlijk, niks mis mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kijk eens aan het begint al storm te lopen, de bekendheid komt er kennelijk al aan
Merci, kijk daar heb je wat aan zo'n fanquote:Op maandag 22 maart 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
Hey Fik, trouwe fan meldt zich![]()
Go Fikkie...
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dat gaat als een speer, die nieuwe Youtube van me
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dat gaat als een speer, die nieuwe Youtube van me
hehe goed puntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pffff, dat ken beter niet, krijgen ze rooie oortjes van
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Even een paar van die dingen voor je meegenomen
Ik weet, maar deze kwamen van Europaplein en niet het vrijheidsplein, ff stratenboekkie erbij pakken? Das aan de andere kant van de stadquote:
Oh, niet gezien dat ;t ;t Europaplein was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik weet, maar deze kwamen van Europaplein en niet het vrijheidsplein, ff stratenboekkie erbij pakken? Das aan de andere kant van de stad
Jow Fik ouwe reusquote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nee maar, ben jij dat? Kom kom geef het maar toe
Altijd welkomquote:Op donderdag 1 april 2010 19:10 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hey vrolijke vriend, ik dacht kom ik neus hier nog maar ff rond
Waarom ben je niet ff op de koffie gegaan?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
He joh, ik was vandaag nog bij je in de buurt, was in Fire
ah het oude politiebureau, tja daar zat ik vroeger ook wel esquote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
He joh, ik was vandaag nog bij je in de buurt, was in Fire
Het was eenmalig hoor, opnames voor een nieuwe serie die een vriend van me schrijftquote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ah het oude politiebureau, tja daar zat ik vroeger ook wel es![]()
Verder vind ik het maar een ballentent![]()
maar goed als jij er was is er hoop voor ze (slijm slijm)
Omdat ik werd gefilmdquote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet ff op de koffie gegaan?
Ohja dat wist ikquote:
Niet dat het vlakbij Fik wasquote:
Niks voor jouquote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah daar heb ik nou noooooooit last van
weer wat gemist
Bijna 20 jaar geleden dus?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nope, heb daar vroeger genoeg afgezopen,,,, toen liep jij nog in de luiers
Annetquote:
Ik denk dat je dat laatste een beetje te ver doorgedreven hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Zo gezellig, maar weer eens een avondje op fok rondfokken, je moet toch wat
Flutsite? Jij bent eerder een flutvent/flutuser. Verder jat ik niets maar embed ik slechts afbeeldingen die je zelf nota bene hier op fok! geupload hebt. Hoe je op plagiaat komt is mij een raadsel, je zou je eventueel hooguit nog kunnen beroepen op je portretrecht maar mede gezien het voorgenoemde geef ik je weinig kans.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pffff er zitten hier alleen maar attentionhoeren, dus in dat opzicht......
Bovendien is deze flutsite bedoeld om te fokken, en daar ben ik mee bezig, het begint al wat te lukken
Verrek zo maar foto's jatten das plagiaat,,,,,, ik wist niet eens dat dezen ergens stonden, mag wel een boekhouding bij houden geloof ik
Ach maak je niet druk,,, Its not you
Overschat jezelf nou niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Tjonge opgefokt?![]()
Dan ben ik toch wel weer goed bezig![]()
Welnee man das helemaal in tegenwoordig, je moet eens zien wat er allemaal op straat rondloopt
Prima open er nog een topic bij, het houd je van de straat
Tuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hey Ratel,,,, ook nog van de aanwezige hier?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
maar dan zonder die ellendige reclameblokken
Ik hoorde dat ze je willen nomineren voor een lintje volgend jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Met bewonderenswaardig doorzettingsvermogen stort ik me weer aan de noeste arbeid hier
Voor mij ook. Ik bedoel, je hebt bewezen van grote waarde te zijn voor Fok! en dan hebben we het nog niet eens over de heldendaden gehad die je voor volk en vaderland verricht hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
een lintje? Ik zou er niet van opzien, voor het eerst een juiste en terechte keuze inderdaad .
Waarom ik dit jaar overigens overgeslagen werd is me nog steeds een raadsel
zo is het maar net.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Jij ziet het tenminste, baanbrekend werk was het., erg ondergewaardeerd ook
Als het met dit land niet goed komt kan het niet aan mij hebben gelegen.
Deze fikkieaan is den vaderland getrouwe, maar gelukkig niet van Duitschen bloed
half juni dus je hebt nog even tijd om je huis te versierenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
huh uh, is er voetbal dan?
Ben er nooit echt een liefhebber van geweest vandaar
Ook goed hoor! Wat een trendsetter ben je toch ook. Tegen de tijd dat het WK agelopen heeft speelt het Nederlands elftal ook in het roze gok ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Mooi nou dan maak ik alles maar roze of zo, oranje is niet echt mijn kleur
Ik vind het wel leuk ja. Gewoon beetje vertellen waar je mee bezig bent en berichten lezen van mensen die wel iets nuttigs te melden hebben. En kunt er altijd weer mee kappen mocht je het niks vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
twitter, nou nee, is daar wat aan dan ik heb het eigenlijks nooit gevolgd
zou dat wat voor me zijn?
uhm het kan gelul in de ruimte zijn jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:16 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Een twitter van de fikkieaan, why not?
Ff een naam of zoiets en twitter maar? Ik heb er nog nooit naar gezien, krijg je dan wel wat response of zo ? Of is het gelul in de ruimte?
Goed planquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Mij best ik open ff zo'n dingetje, maak ik er hier gelijk ook even reclame voor mischien kunnen ze er wat mee
En dan in het menu rechts staat ergens @slaaf_fikkie. Daar komen alle berichten waarin jou naam genoemd wordquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ik heb um moest even zoeken http://twitter.com/slaaf_fikkie voilla
Mij ook. We gaan het zien..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef slaaf_fikkie het volgende:
het zal me benieuwen of er wat leven in valt te krijgen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is echt te fucking ziek voor woorden.![]()
![]()
![]()
Misschien een eigen forum beginnen met eigen moderatie enzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:22 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hola,,,,,, ik ken de drukte niet meer aan hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |