Annetquote:
Ik denk dat je dat laatste een beetje te ver doorgedreven hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Zo gezellig, maar weer eens een avondje op fok rondfokken, je moet toch wat

Flutsite? Jij bent eerder een flutvent/flutuser. Verder jat ik niets maar embed ik slechts afbeeldingen die je zelf nota bene hier op fok! geupload hebt. Hoe je op plagiaat komt is mij een raadsel, je zou je eventueel hooguit nog kunnen beroepen op je portretrecht maar mede gezien het voorgenoemde geef ik je weinig kans.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pffff er zitten hier alleen maar attentionhoeren, dus in dat opzicht......
Bovendien is deze flutsite bedoeld om te fokken, en daar ben ik mee bezig, het begint al wat te lukken
Verrek zo maar foto's jatten das plagiaat,,,,,, ik wist niet eens dat dezen ergens stonden, mag wel een boekhouding bij houden geloof ik
Ach maak je niet druk,,, Its not you
Overschat jezelf nou niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Tjonge opgefokt?![]()
Dan ben ik toch wel weer goed bezig![]()
Welnee man das helemaal in tegenwoordig, je moet eens zien wat er allemaal op straat rondloopt
Prima open er nog een topic bij, het houd je van de straat
Tuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hey Ratel,,,, ook nog van de aanwezige hier?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
maar dan zonder die ellendige reclameblokken
Ik hoorde dat ze je willen nomineren voor een lintje volgend jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Met bewonderenswaardig doorzettingsvermogen stort ik me weer aan de noeste arbeid hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |