Waar dan? Waar dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zo een geheel nieuwe variant ingestudeerd van dat vreselijke shalalie-liedje, dat zal strax wel een enorme hit worden
Op weg naar faam en beroemdheid
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tvp was dat nou weer?
Beetje geluk maken ze daar gehakt van je, (ohw sorry wishfull thinkingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef appeltjap het volgende:
Ik zit ondertussen in Bulgarije en nog steeds is dit topic kut.
ah merci Ratel, kom gerust nog eens langsquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hier binnenkort ook maar een wat leven in blazen weer
Dream on.........quote:
Jep. Schiet eens op?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:31 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Iedereen is nu natuurlijk vol van spanning in afwachting van mijn nieuwe nummer!
Dat draai ik al een ruim half jaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw die komt, reken maar
maar had eerst ff iets anders bij de poot, ff w7 ultimate erop, (was toch gratis)![]()
afijn ik denk dat de nieuwe eind volgende week uitkomt!
Als ik daar niet mee win en bekent mee word dan weet ik het niet meer!
En zo lekker vriendelijke reacties ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kijk eens aan het begint al storm te lopen, de bekendheid komt er kennelijk al aan
Waah, tof! Op de goede weg inderdaad. En negatieve reacties zijn ook reacties natuurlijk, niks mis mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kijk eens aan het begint al storm te lopen, de bekendheid komt er kennelijk al aan
Merci, kijk daar heb je wat aan zo'n fanquote:Op maandag 22 maart 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
Hey Fik, trouwe fan meldt zich![]()
Go Fikkie...
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dat gaat als een speer, die nieuwe Youtube van me
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dat gaat als een speer, die nieuwe Youtube van me
hehe goed puntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pffff, dat ken beter niet, krijgen ze rooie oortjes van
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Even een paar van die dingen voor je meegenomen
Ik weet, maar deze kwamen van Europaplein en niet het vrijheidsplein, ff stratenboekkie erbij pakken? Das aan de andere kant van de stadquote:
Oh, niet gezien dat ;t ;t Europaplein was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik weet, maar deze kwamen van Europaplein en niet het vrijheidsplein, ff stratenboekkie erbij pakken? Das aan de andere kant van de stad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |