Waar dan? Waar dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zo een geheel nieuwe variant ingestudeerd van dat vreselijke shalalie-liedje, dat zal strax wel een enorme hit worden
Op weg naar faam en beroemdheid
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tvp was dat nou weer?
Beetje geluk maken ze daar gehakt van je, (ohw sorry wishfull thinkingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef appeltjap het volgende:
Ik zit ondertussen in Bulgarije en nog steeds is dit topic kut.
ah merci Ratel, kom gerust nog eens langsquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hier binnenkort ook maar een wat leven in blazen weer
Dream on.........quote:
Jep. Schiet eens op?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:31 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Iedereen is nu natuurlijk vol van spanning in afwachting van mijn nieuwe nummer!
Dat draai ik al een ruim half jaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw die komt, reken maar
maar had eerst ff iets anders bij de poot, ff w7 ultimate erop, (was toch gratis)![]()
afijn ik denk dat de nieuwe eind volgende week uitkomt!
Als ik daar niet mee win en bekent mee word dan weet ik het niet meer!
En zo lekker vriendelijke reacties ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kijk eens aan het begint al storm te lopen, de bekendheid komt er kennelijk al aan
Waah, tof! Op de goede weg inderdaad. En negatieve reacties zijn ook reacties natuurlijk, niks mis mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kijk eens aan het begint al storm te lopen, de bekendheid komt er kennelijk al aan
Merci, kijk daar heb je wat aan zo'n fanquote:Op maandag 22 maart 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
Hey Fik, trouwe fan meldt zich![]()
Go Fikkie...
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dat gaat als een speer, die nieuwe Youtube van me
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dat gaat als een speer, die nieuwe Youtube van me
hehe goed puntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pffff, dat ken beter niet, krijgen ze rooie oortjes van
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Even een paar van die dingen voor je meegenomen
Ik weet, maar deze kwamen van Europaplein en niet het vrijheidsplein, ff stratenboekkie erbij pakken? Das aan de andere kant van de stadquote:
Oh, niet gezien dat ;t ;t Europaplein was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ik weet, maar deze kwamen van Europaplein en niet het vrijheidsplein, ff stratenboekkie erbij pakken? Das aan de andere kant van de stad
Jow Fik ouwe reusquote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nee maar, ben jij dat? Kom kom geef het maar toe
Altijd welkomquote:Op donderdag 1 april 2010 19:10 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hey vrolijke vriend, ik dacht kom ik neus hier nog maar ff rond
Waarom ben je niet ff op de koffie gegaan?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
He joh, ik was vandaag nog bij je in de buurt, was in Fire
ah het oude politiebureau, tja daar zat ik vroeger ook wel esquote:Op donderdag 1 april 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
He joh, ik was vandaag nog bij je in de buurt, was in Fire
Het was eenmalig hoor, opnames voor een nieuwe serie die een vriend van me schrijftquote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ah het oude politiebureau, tja daar zat ik vroeger ook wel es![]()
Verder vind ik het maar een ballentent![]()
maar goed als jij er was is er hoop voor ze (slijm slijm)
Omdat ik werd gefilmdquote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet ff op de koffie gegaan?
Ohja dat wist ikquote:
Niet dat het vlakbij Fik wasquote:
Niks voor jouquote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah daar heb ik nou noooooooit last van
weer wat gemist
Bijna 20 jaar geleden dus?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nope, heb daar vroeger genoeg afgezopen,,,, toen liep jij nog in de luiers
Annetquote:
Ik denk dat je dat laatste een beetje te ver doorgedreven hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Zo gezellig, maar weer eens een avondje op fok rondfokken, je moet toch wat

Flutsite? Jij bent eerder een flutvent/flutuser. Verder jat ik niets maar embed ik slechts afbeeldingen die je zelf nota bene hier op fok! geupload hebt. Hoe je op plagiaat komt is mij een raadsel, je zou je eventueel hooguit nog kunnen beroepen op je portretrecht maar mede gezien het voorgenoemde geef ik je weinig kans.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pffff er zitten hier alleen maar attentionhoeren, dus in dat opzicht......
Bovendien is deze flutsite bedoeld om te fokken, en daar ben ik mee bezig, het begint al wat te lukken
Verrek zo maar foto's jatten das plagiaat,,,,,, ik wist niet eens dat dezen ergens stonden, mag wel een boekhouding bij houden geloof ik
Ach maak je niet druk,,, Its not you
Overschat jezelf nou niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Tjonge opgefokt?![]()
Dan ben ik toch wel weer goed bezig![]()
Welnee man das helemaal in tegenwoordig, je moet eens zien wat er allemaal op straat rondloopt
Prima open er nog een topic bij, het houd je van de straat
Tuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hey Ratel,,,, ook nog van de aanwezige hier?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
maar dan zonder die ellendige reclameblokken
Ik hoorde dat ze je willen nomineren voor een lintje volgend jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Met bewonderenswaardig doorzettingsvermogen stort ik me weer aan de noeste arbeid hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |