Voor mij ook. Ik bedoel, je hebt bewezen van grote waarde te zijn voor Fok! en dan hebben we het nog niet eens over de heldendaden gehad die je voor volk en vaderland verricht hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
een lintje? Ik zou er niet van opzien, voor het eerst een juiste en terechte keuze inderdaad .
Waarom ik dit jaar overigens overgeslagen werd is me nog steeds een raadsel
zo is het maar net.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Jij ziet het tenminste, baanbrekend werk was het., erg ondergewaardeerd ook
Als het met dit land niet goed komt kan het niet aan mij hebben gelegen.
Deze fikkieaan is den vaderland getrouwe, maar gelukkig niet van Duitschen bloed
half juni dus je hebt nog even tijd om je huis te versierenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
huh uh, is er voetbal dan?
Ben er nooit echt een liefhebber van geweest vandaar
Ook goed hoor! Wat een trendsetter ben je toch ook. Tegen de tijd dat het WK agelopen heeft speelt het Nederlands elftal ook in het roze gok ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Mooi nou dan maak ik alles maar roze of zo, oranje is niet echt mijn kleur
Ik vind het wel leuk ja. Gewoon beetje vertellen waar je mee bezig bent en berichten lezen van mensen die wel iets nuttigs te melden hebben. En kunt er altijd weer mee kappen mocht je het niks vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
twitter, nou nee, is daar wat aan dan ik heb het eigenlijks nooit gevolgd
zou dat wat voor me zijn?
uhm het kan gelul in de ruimte zijn jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:16 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Een twitter van de fikkieaan, why not?
Ff een naam of zoiets en twitter maar? Ik heb er nog nooit naar gezien, krijg je dan wel wat response of zo ? Of is het gelul in de ruimte?
Goed planquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Mij best ik open ff zo'n dingetje, maak ik er hier gelijk ook even reclame voor mischien kunnen ze er wat mee
En dan in het menu rechts staat ergens @slaaf_fikkie. Daar komen alle berichten waarin jou naam genoemd wordquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ik heb um moest even zoeken http://twitter.com/slaaf_fikkie voilla
Mij ook. We gaan het zien..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef slaaf_fikkie het volgende:
het zal me benieuwen of er wat leven in valt te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |