abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 februari 2010 @ 19:47:03 #1
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78273928
pi_78274269
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 21 februari 2010 @ 19:58:52 #3
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_78274337
Nog wel in zicht, maar wel nog verreweg het moeilijkste programma voor de boeg..
pi_78274409
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:41 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een schijtwedstrijd, wat een schijtsfeer. Bah!!
Ik vond het ook jammer van de fluitconcerten, op die momenten moet je juist extra achter het team gaan staan, ook al was het zoals al gezegd in het vorige topic een wanvertoning.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_78274595
écht een te slechte wedstrijd!
VOnd niemand van psv eruit springen

Volgende week beter!
pi_78274724
Zo, dat was een leuke wedstrijd met een geweldig einde.

Maar wat is dat uitvak dramatisch joh! Je ziet al helemaal niets omdat het zover van het veld is en dan zijn er ook nog 3 dubbele netten...

Fantastisch dat punt Maar PSV had eigenlijk wel moeten winnen. Ze hadden kanseen zat de eerste helft. Toch vond ik Sparta eigenlijk beter de 2e helft. Ontzettend veel fouten bij PSV. Dit moet echt beter als je tegen die Duitsers speelt.
pi_78274798
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef Snuf. het volgende:

Maar wat is dat uitvak dramatisch joh! Je ziet al helemaal niets omdat het zover van het veld is en dan zijn er ook nog 3 dubbele netten...

Fantastisch dat punt Maar PSV had eigenlijk wel moeten winnen. Ze hadden kanseen zat de eerste helft. Toch vond ik Sparta eigenlijk beter de 2e helft. Ontzettend veel fouten bij PSV. Dit moet echt beter als je tegen die Duitsers speelt.
Dat vond je niet alleen, dat was gewoon zo.
  zondag 21 februari 2010 @ 20:10:55 #8
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78274817
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:58 schreef Lemming22 het volgende:
Nog wel in zicht, maar wel nog verreweg het moeilijkste programma voor de boeg..
Klopt, maar dat is misschien nog wel goed ook. NAC uit, Ajax uit, Twente thuis zijn de wedstrijden waarin PSV zich wel kan motiveren. Je zag het met HSV afgelopen donderdag. Een wereld van verschil, dus wat het programma betreft maak ik me geen zorgen. Het is te hopen dat dit soort slordigheden eens ophouden. Of zou het vandaag toch echt vermoeidheid zijn geweest???
  zondag 21 februari 2010 @ 20:13:11 #9
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78274897
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef Snuf. het volgende:

Uitvak is misschien wel een van de slechtste vakken idd.
1e helft was voor PSV, hoewel het niet constant goed was. In de 2e helft had Sparta door dat er wat te halen viel en werd er gewoon terrecht een gelijkspel binnen gehaald. Qua kansen misschien niet, maar Sparta voetbalde gewoon beter en verdiende die gelijkmaker gewoon. Gefeli
pi_78275289
Psv moet het in de 1e helft gewoon beslissen...als dit gebeurd zeikt ook verder niemand meer. Nu wordt aan alle kanten gezegd dat psv ineens geen kampioen meer wordt en dat ons anti-voetbal afgestraft is. Nou maak er 2 of 3 in de 1e helft en niemand zegt wat. Want de kansen waren er duidelijk. Ook de sfeer in het stadion was te erg voor woorden. Telkens dat fluiten. De spelers wisten niet hoe snel ze naar binnen moesten rennen. Toivonen vond ik echt totaal niks waard vandaag. Raakte geen enkele bal fatsoendelijk. Engelaar trouwens ook.
pi_78275368
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:13 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Uitvak is misschien wel een van de slechtste vakken idd.
1e helft was voor PSV, hoewel het niet constant goed was. In de 2e helft had Sparta door dat er wat te halen viel en werd er gewoon terrecht een gelijkspel binnen gehaald. Qua kansen misschien niet, maar Sparta voetbalde gewoon beter en verdiende die gelijkmaker gewoon. Gefeli
Ja, dank je

Toen we anakwamen liepen we naar boven in het stadion, vroegen we ons echt af wanneer die trappen zouden ophouden

Maar waarom werd Lazovic eigenlijk gewisseld? Wassie gebleseerd? Want ik vond niet dat die Amrabat meer bracht dan hij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snuf. op 21-02-2010 20:30:14 ]
  zondag 21 februari 2010 @ 20:30:06 #12
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78275617
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv moet het in de 1e helft gewoon beslissen...als dit gebeurd zeikt ook verder niemand meer. Nu wordt aan alle kanten gezegd dat psv ineens geen kampioen meer wordt en dat ons anti-voetbal afgestraft is. Nou maak er 2 of 3 in de 1e helft en niemand zegt wat. Want de kansen waren er duidelijk. Ook de sfeer in het stadion was te erg voor woorden. Telkens dat fluiten. De spelers wisten niet hoe snel ze naar binnen moesten rennen. Toivonen vond ik echt totaal niks waard vandaag. Raakte geen enkele bal fatsoendelijk. Engelaar trouwens ook.
Nou, ik zat er op de terugweg naar huis nog aan te denken. Was ik echt blij geweest als het 1-0 was geweest? Tuurlijk, die 1-1 was zuur dat die nog valt en ben nog boos dat het 1-1 is geworden. Maar op de een of andere manier was ik echt niet blij geweest met een 1-0 overwinning tegen Sparta eigenlijk...

Fluitconcert was terrecht. Ik ben niet iemand die fluit, ik kan het niet eens. Maar na die 1-1 had ik het wel gehad. Het is namelijk niet de 1e keer dat we onszelf in zo`n positie hebben begeven. Ik noem een Roda uit, ik noem een FC Utrecht thuis, ik noem een Heracles uit....... eens is het geluk niet aan je zijde.

Maar goed, ik ben dan wel iemand die er donderdag gewoon weer trots naar het stadion gaat.
pi_78275656
Ik vind die TT maar een dubieus stukje onzekerheid. Het had moeten zijn "met de titel in zicht". Kom op zeg, er is nog geen man overboord.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:27 schreef Imperatore het volgende:
Ik eis dat we RKC he-le-maal van de mat tikken komend weekend.
Zullen we anders afspreken dat we die pot met 1-0 winnen, maar dat we donderdag HSV met 3-0 naar huis sturen. Dan teken ik er voor dat we op die manier tegen RKC winnen.

Als donderdag niet uitpakt, zoals we hopen moet het minimaal 5-0 worden zondag.
pi_78277736
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind die TT maar een dubieus stukje onzekerheid. Het had moeten zijn "met de titel in zicht". Kom op zeg, er is nog geen man overboord.
[..]

Zullen we anders afspreken dat we die pot met 1-0 winnen, maar dat we donderdag HSV met 3-0 naar huis sturen. Dan teken ik er voor dat we op die manier tegen RKC winnen.

Als donderdag niet uitpakt, zoals we hopen moet het minimaal 5-0 worden zondag.
Teken ik voor!
pi_78284999
Fluitconcert was volledig terecht. Geen inzet. Geen tempo. Geen wil om te winnen. Steeds dezelfde fouten en ergernissen. Heb me zelden zo gestoord aan PSV.

Afellay blijft eindeloos en nutteloos pingelen op de eigen helft met bijna nul rendement. Balazs wil naar een topclub maar heeft sinds de winterstop nog geen pepernoot geraakt. Manolev wederom drama, keer op keer op snelheid gepakt ook. Toivonen loopt geen meter te veel. Kansen van dichtbij niet eens op goal. Ergerlijk vanmiddag.

En dan na het fluitsignaal wie het eerst in de kleedkamer is.

Maar goed, ze kunnen zich donderdag revancheren. Laat 't maar zien.

Ohja, Amrabat. Waarom houd je in godsnaam die bal op die manier binnen in de 93e minuut. DAT kost ons 2 dure punten.
pi_78285503
Waarom is het publiek altijd zo stil.. Weinig sfeer de laatste tijd:(
  maandag 22 februari 2010 @ 00:15:24 #17
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78287626
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Rucebo het volgende:
Fluitconcert was volledig terecht. Geen inzet. Geen tempo. Geen wil om te winnen. Steeds dezelfde fouten en ergernissen. Heb me zelden zo gestoord aan PSV.
Amen, wat een schijtwedstrijd was het.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_78289375
Net de samenvatting gekeken op PSV.tv ik begon haast te twijfelen of het wel echt 1-1 was geworden. Zoveel kansen, het had wel 5-0 kunnen staan bij rust. Bah, ik ben er nog steeds kotsmisselijk van. Ik hoop echt dat dit een wake-up call is en dat de spelers zich realiseren dat ze er wel degelijk voor moeten knokken.

Ondanks wat er donderdag gebeurt, moet PSV minstens met 3 doelpunten verschil van RKC winnen. Laat maar eens zien waarom je koploper bent. En laat maar eens zien dat we wel (weer) efficient met de kansen om kunnen springen.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:29:38 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78292978
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:24 schreef Snuf. het volgende:

Maar waarom werd Lazovic eigenlijk gewisseld? Wassie gebleseerd? Want ik vond niet dat die Amrabat meer bracht dan hij.
Tenenkrommende wissel ja
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78294775
ED:
quote:
PSV's spel is veel te vrijblijvend
zondag 21 februari 2010 | 16:41 | Laatst bijgewerkt op: maandag 22 februari 2010 | 10:01

EINDHOVEN - Gadegeslagen door de beoogde technisch manager Marcel Brands verloor trainer Fred Rutten zondagmiddag even zijn zelfbeheersing. De mannen die de toekomst van PSV moeten gaan bouwen, zagen verbijsterd toe hoe hun club diep in blessuretijd twee punten verspeelde tegen Sparta (1-1).

Rutten acteerde zoals hij nooit eerder deed: hij schopte zijn trainersstoel omver. Het beeld riep herinneringen op aan de eerste wedstrijd van dit seizoen. Toen, vroeg in augustus, verspeelde PSV tegen VVV-Venlo een 'zekere' overwinning en ontstak Rutten in verbale woede.

Nu bleef hij diplomatiek. "Aan het eind van het seizoen zal blijken hoe duur dit slippertje is", zei de coach na afloop. Voor PSV kwam een einde aan een reeks van elf thuisoverwinningen. De vier punten die de ploeg in eigen stadion liet liggen, maken straks mogelijk het verschil tussen wel of geen Champions League-deelname. Op de begroting voor volgend seizoen kan dat verschil oplopen tot vijftien à twintig miljoen euro aan inkomsten.

Net als tegen VVV ging PSV de mist in door eigen falen. Bij de eerste miskleun dit seizoen was Dirk Marcellis de verantwoordelijke, gisteren Nordin Amrabat. Diep in blessuretijd verspeelde de invaller aan de zijlijn de bal, waarna Joshua John die met veel gevoel op het hoofd van Rydell Poepon neerlegde: 1-1.

De vrijblijvendheid waarmee Amrabat handelde, was symptomatisch voor het spel van PSV na de rust. Veel spelers bezondigden zich daaraan. Ola Toivonen leed als diepe spits teveel balverlies, Ibrahim Afellay kon zijn stempel niet drukken en Otman Bakkal kreeg een uitstekende kans om zijn tweede doelpunt van de middag te maken. Waar hij 'blind' had moeten uithalen, koos Bakkal voor een voorzichtig geplaatste inzet, waarmee doelman Aleksander Seliga geen problemen had.

PSV grossierde in kansen

Zo bleef het te lang 1-0, een treffer die in de veertiende minuut ontstond na een uitstekende crosspass van Afellay en een fijne voorzet van Balász Dzsudzsák. Bakkal was de maker ervan en zijn voorbeeld had gemakkelijk navolging kunnen krijgen. PSV grossierde in halve en hele mogelijkheden. Het had pech dat de paal een doelpunt van Dzsudzsák in de weg stond, maar mocht het zichzelf aanrekenen dat de meeste aanvallen slecht werden uitgespeeld. " De keuzes voor de goal waren verkeerd", zo noemde Rutten dat.

De coach had zelf geen gelukkige hand van wisselen. Toeval of niet, maar na het inbrengen van André Ooijer, Danny Koevermans en Amrabat werd het spel steeds onrustiger en uiteindelijk zelfs ronduit slordig. "Dat heeft me verbaasd, het past niet bij dit PSV", gaf Rutten aan. "Dit seizoen zijn we juist qua stabiliteit gegroeid en dan is 'het' er zomaar weer. Wij kunnen het ons niet permitteren om te denken: dit doen wij wel even. Voor PSV is dit gelijkspel een heel grote schade, het is ook heel zuur, maar we hebben het aan onszelf te wijten."
Kijk, en NU hadden we beelden vanuit de kleedkamer moeten hebben.
pi_78305029
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Rucebo het volgende:
Fluitconcert was volledig terecht.
Je eigen team uitfluiten
Daar heb ik nooit iets van begrepen.
Dit, dus.
pi_78307480
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je eigen team uitfluiten
Daar heb ik nooit iets van begrepen.
Het is toch heel normaal om je teleurstelling op deze manier te uiten? Het is dat ik niet op mijn vingers kan fluiten zonder de persoon voor mij onder te kwijlen...
We sure are cute for two ugly people.
pi_78307653
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:02 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Het is toch heel normaal om je teleurstelling op deze manier te uiten? Het is dat ik niet op mijn vingers kan fluiten zonder de persoon voor mij onder te kwijlen...
Het zorgt naar mijn mening voor nervositeit (en dus een hoop slechte ballen/passes), niet voor een steuntje in de rug.
Dit, dus.
pi_78309579
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het zorgt naar mijn mening voor nervositeit (en dus een hoop slechte ballen/passes), niet voor een steuntje in de rug.
Je mag toch een keertje je onvrede laten merken. Zeker als de instelling het probleem is. Ze worden ook niet constant uitgefloten. Dat zou inderdaad onwenselijk zijn. Heb zelf niet gefloten trouwens. Maar het was wel verdiend.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:28:29 #25
79837 Lemming22
pi_78312632
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Fluiten tijdens de wedstrijd heb ik ook mijn bedenkingen over. Ik kan me niet voorstellen dat dat helpt en dat dat de onzekerheid alleen maar erger maakt. Het fluitconcert na de wedstrijd was volledig terecht en ik vond het ook aardig zwak van de spelers dat ze binnen 5 seconden allemaal in de kleedkamer zaten. Ze hadden strompelend naar de tunnel moeten kruipen, moe van de inzet. Maar nee hoor, er konden er zelfs een paar rennend naar de tunnel
  maandag 22 februari 2010 @ 18:42:38 #26
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78313094
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 22 februari 2010 @ 18:54:23 #27
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78313483
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:28 schreef Lemming22 het volgende:

Fluiten tijdens de wedstrijd heb ik ook mijn bedenkingen over. Ik kan me niet voorstellen dat dat helpt en dat dat de onzekerheid alleen maar erger maakt. Het fluitconcert na de wedstrijd was volledig terecht en ik vond het ook aardig zwak van de spelers dat ze binnen 5 seconden allemaal in de kleedkamer zaten. Ze hadden strompelend naar de tunnel moeten kruipen, moe van de inzet. Maar nee hoor, er konden er zelfs een paar rennend naar de tunnel
Dit dus. De spelers hoefden voor mij ook niet te komen, was alleen maar slecht geweest denk ik.......

Donderdag krijgen ze weer alle steun!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 18:57:18 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78313583
Aha hier zitten we.

Schandalig afgelopen weekend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 22 februari 2010 @ 19:00:20 #29
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78313696
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:57 schreef rubbereend het volgende:
Schandalig afgelopen weekend
Snel vergeten en naar donderdag kijken
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 19:05:24 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78313874
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:00 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Snel vergeten en naar donderdag kijken
dat gaan we ook al niet redden
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 22 februari 2010 @ 19:06:06 #31
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78313901
Met de inzet van afgelopen zondag niet nee
  maandag 22 februari 2010 @ 19:08:25 #32
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78313971
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Met de inzet van afgelopen zondag niet nee
Met de inzet van afgelopen donderdag wel (en als we goals maken)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 19:09:33 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78314024
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Je moet er drie maken want je kan er donder op zeggen dat de Duitsers scoren....... en ik zie ons er geen drie maken
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 22 februari 2010 @ 19:18:08 #34
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78314393
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Die pingel in Duitsland was gewoon zuur, maar ze zullen donderdag toch echt met een goede instelling op het veld moeten staan. Anders zie ik het, net als rubbereend, somber in.
pi_78321537
Donderdag uitverkocht?
pi_78321773
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Je moet er drie maken want je kan er donder op zeggen dat de Duitsers scoren....... en ik zie ons er geen drie maken
Daar vrees ik ook voor
pi_78322464
Ze hadden in hun eigen stadion nauwelijks kansen.... psv had veel betere kansen.... de enige kans was die penalty en die was raak
pi_78323792
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ze hadden in hun eigen stadion nauwelijks kansen.... psv had veel betere kansen.... de enige kans was die penalty en die was raak
1 kans kan al teveel zijn, bij zulke ploegen heb ik het idee
pi_78329754
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Alleen v. Nistelrooij had al een écht dikke kans en die kwam er pas in de 2e helft in. Ook vlak voor en in blessuretijd kreeg HSV nog 2 moeilijk grote kansen. Dat de goals aan beide kanten niet vielen was vreemd, maar het naast 1-1 ook zomaar 3-0 kunnen zijn.
Dit, dus.
pi_78331971
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Donderdag uitverkocht?
Neen. Ik hoop eerlijk gezegd wel op een vol stadion. Maar ja, die tijd is ook ZO onmogelijk...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:41:08 #41
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78333517
quote:
Dzsudzsak met PSV om de tafel

EINDHOVEN - Balazs Dzsudzsak (23) praat deze week met PSV over een nieuw contract. De Hongaar is van mening dat zijn prestaties in het huidige seizoen nieuwe afspraken rechtvaardigen. Als de koploper hem niet tegemoet wenst te komen, hoopt de international dat PSV hem de garantie geeft dat er komende zomer gesproken kan worden over een transfer. "Mijn zaakwaarnemer komt hierheen om te praten over mijn toekomst. Of die bij PSV ligt, kan ik nu nog niet zeggen; er zijn meerdere opties", reageert de aanvaller.

Het contract van Dzsudzsak, met tien treffers en zeventien assists in alle competities tot dusver de PSV'er met het hoogste rendement, loopt nog tot de zomer van 2012.

Telegraaf.nl

Ja jongen je speelt inderdaad briljant de laatste maanden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78333718
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:41 schreef Zapper het volgende:

[..]

Telegraaf.nl

Ja jongen je speelt inderdaad briljant de laatste maanden.
Hij verdient inderdaad een opwaarding van zijn contract met het vertoonde spel van na de winterstop...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:09:22 #43
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78336124
Overigens:
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef Morrigun99 het volgende:
Van VI.nl

Ruud tegen ons in de spits 25 februari?
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Zapper het volgende:
Tegen die tijd is hij vast geblesseerd.
pi_78336205
quote:
'Geduld PSV met technisch directeur Brands (AZ) raakt op'

Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 23-feb-2010 10:09

'Geduld PSV met technisch directeur Brands (AZ) raakt op' PSV lijkt niet langer op Marcel Brands (foto) te willen wachten. De huidige technisch directeur van AZ is de topkandidaat om technisch manager te worden in Eindhoven. Hij kan echter maar geen uitsluitsel geven.

Brands is vorige maand door PSV benaderd, maar liet weten eerst het toekomstperspectief van het financieel geplaagde AZ te willen afwachten.

Dat is nog steeds het geval. 'Ik concentreer me volledig op AZ, daar wil ik het bij laten,' zegt Brands tegenover De Telegraaf. Volgens de krant bekijkt PSV om die reden nu ook andere opties.

Bosz
Peter Bosz, die in het verleden technisch directeur was bij Feyenoord, en de Duitser Andreas Müller zouden serieuze kandidaten zijn. Bosz zegt 'niet op de hoogte' te zijn van de interesse.

Müller werkte vorig seizoen bij Schalke 04 samen met PSV-trainer Fred Rutten. Hij werd daar kort voor de Nederlander ontslagen.

PSV wil het liefst vóór 1 april een technisch manager aanstellen. Dat is de dag dat de nieuwe algemeen directeur Tiny Sanders aan zijn baan in Eindhoven begint. (NUSport)
sportweek.nl

dinsdag 23 februari 2010 @ 11:13:18 #45
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78336237
Peter Bosz
pi_78336770
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:13 schreef Zapper het volgende:
Peter Bosz
Ben je fan van hem? Waarom?

Is hij niet debet aan de financiële malaise bij Feijenoord?
pi_78337005
Ach, ik gok dat die Duitsers snel willen scoren donderdag, dan is het gelijk afgelopen. Een vieze counter ofzo zie ik nog wel gebeuren
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:36:23 #48
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78337014
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:

Ben je fan van hem? Waarom?

Is hij niet debet aan de financiële malaise bij Feijenoord?
Heb geen kijk op wat hij bij Feyenoord heeft gedaan en in hoeverre hij verantwoordelijk is voor de ellende die daar is ontstaan. Mijn respect voor deze man is vanwege zijn werk bij Heracles, waar hij echt veel voor heeft betekend en iets moois heeft opgebouwd. Bovendien een enorm aardige, slimme kerel. Zijn vertrek uit Almelo was echt dramatisch, helemaal gezien zijn opvolger(s).
pi_78337049
Maar over Müller stelt Rutten dat hij een breed, internationaal netwerk heeft. Ook niet onbelangrijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 februari 2010 @ 13:55:13 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78342390
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Geen Bosz
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:02:19 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_78342711
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef rubbereend het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Geen Bosz
afleidingsmanoevre natuurlijk.
pi_78343096
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef rubbereend het volgende:

Geen Bosz
Dat dus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 februari 2010 @ 14:14:13 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78343140
Brands zou trouwens 6 ton gaan verdienen volgens VI gisteravond
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:15:46 #54
79837 Lemming22
pi_78352926
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar over Müller stelt Rutten dat hij een breed, internationaal netwerk heeft. Ook niet onbelangrijk.
Kunnen we eindelijk het plan van van Raaij uitvoeren en meedoen met de Duitse competitie

Ik geloof overigens dat het een afleidingsmanoeuvre is. Brands gaat gewoon tekenen. Alsof hij echt op de tribune zat voor Sparta spelers. Dat is allemaal nét iets te toevallig. Want hij schijnt toch ook al eerder op de tribune gezeten te hebben?
pi_78395406
quote:
Rutten heeft vertrouwen in goed resultaat en voelt geen angst

Na de nederlaag vorige week in Hamburg en het teleurstellende gelijkspel tegen Sparta Rotterdam hoopt men bij PSV donderdag weer eens aan het langste eind te kunnen trekken. De ploeg van Fred Rutten probeert in eigen huis een 0-1 achterstand weg te poetsen tegen HSV. “Ik voel helemaal geen angst”, zei Rutten op de website van zijn club.

De oefenmeester heeft goede hoop op een bevredigend resultaat. “HSV zal defensief wat stabieler in elkaar zitten”, voorspelde de coach op het gebruikelijke perspraatje. “Ik denk dus dat ze wat defensiever gaan spelen, wellicht is dat terug te zien op hun middenveld. We zullen controle moeten houden.”

Rutten, die over een vrijwel complete selectie kan beschikken en volgens regionale media met Danny Koevermans in de punt gaat beginnen, weet dat zijn ploeg niet kansloos is. “Het verschil is niet groot tussen PSV en HSV. Ik vond dat wij op fysiek en mentaal gebied genoeg overhadden tijdens de eindfase van het vorige duel. Voor een eventuele verlenging ben ik dan ook niet bang”, aldus Rutten.

Ook Francisco ‘Maza’ Rodríguez heeft goede hoop voor de wedstrijd tegen HSV. “Het wordt moeilijk, maar het is mogelijk. We gaan morgen op zoek naar doelpunten, en al wordt het lastig, we hebben er vertrouwen in. We spelen thuis en ook het team heeft vertrouwen in een goede afloop. HSV heeft met Petric en Berg hele goede aanvallers, maar ik heb ervaring met goede spitsen”, aldus Maza.

Op de vraag of hij het jammer vindt dat HSV donderdag zonder Ruud van Nistelrooij tegen PSV speelt gaf Rutten tegenover het ANP een opmerkelijk antwoord. ''Wat ik jammer vind is dat Ruud niet bij ons speelt", zei de coach. "Ik weet wat ik er aan heb gedaan om hem hier te krijgen. Dat is meer dan genoeg geweest. Het is nu een gepasseerd station en ik wil er niet veel meer over kwijt.''
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=98476

Heerlijk, dat vertrouwen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:41:18 #56
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78395530
Opmerkelijk, dat laatste stuk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 februari 2010 @ 16:09:35 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78396718
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef Zapper het volgende:
Opmerkelijk, dat laatste stuk
ligt in de lijn met eerdere berichtgeving. Face it, Ruud kon in Hamburg vast twee keer zoveel verdienen en dat was belangrijk voor hem.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_78400188
Gewoon 3-1 morgen
pi_78400306
quote:
HSV in Eindhoven gelandet - Jansen nicht im Kader

Die Rothosen sind zuversichtlich nach Eindhoven aufgebrochen. Marcell Jansen musste mit einem grippalen Infekt allerdings passen.
News
Schonfrist für Ruud verlängert
News
Alle Infos zur Europa League
News
Selbstbewusst zum Festtag nach Eindhoven
Hamburg - Mit 25 Minuten Verspätung hob der Hamburger SV am Mittwochvormittag (24.02.10) vom Flughafen in Fuhlsbüttel ab. Grund für die Zeitverzögerung war die Enteisung der Boing 737. Um 11.25 Uhr erhob sich die Maschine dann aber sicher in den wolkenverhangenen Hamburger Himmel. An Bord der Charter-Maschine konnte man die konzentrierte Stimmung in Reihen der Labbadia-Elf spüren. Mit 18 Mann machte sich der Trainer auf in Richtung Eindhoven. "Wir haben ein klares Ziel vor Augen. Wir wollen in die nächste Runde", so Guy Demel. Nicht mit an Bord war wie geplant Ruud van Nistelrooy, der aufgrund seiner Oberschenkel-Probleme in der Hansestadt blieb. Auch Marcell Jansen konnte die Reise nicht mit antreten. Der Linksfuß hat sich einen grippalen Infekt eingefangen und muss für das Rückspiel am Donnerstag (25.02.10, ab 18.45 Uhr live im HSV-Ticker) passen. Dafür rückte Nachwuchskraft Sören Bertram in den Kader.

Nach einer 20-minütigen Busfahrt ins Hotel und einem anschließenden Mittagessen stand für die Rothosen Ruhe auf dem Programm. Am Abend wird Bruno Labbadia seine Mannschaft dann im Philips-Stadion auf das Rückspiel in der Europa League-Zwischenrunde vorbereiten. "Wir wissen, dass uns ein schwerer Gang bevorsteht. Wir wissen aber auch, dass wir die Stärke haben, um in die nächste Runde einzuziehen", sagte der Trainer. Am Donnerstagabend wollen die Rothosen mit einem Erfolg im Rückspiel für frostige Stimmung beim Gegner sorgen. Da wird dann sicher auch keine Enteisung mehr helfen.
Geen Eliah, V. Nistelrooij, Jansen, Jarolim
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:25:01 #60
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78402191
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Gewoon 3-1 morgen
Dat zou mooi zijn, maar ik geloof er niet in.
pi_78402511
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Lemming22 het volgende:

Ik geloof overigens dat het een afleidingsmanoeuvre is. Brands gaat gewoon tekenen. Alsof hij echt op de tribune zat voor Sparta spelers. Dat is allemaal nét iets te toevallig. Want hij schijnt toch ook al eerder op de tribune gezeten te hebben?
Dit denk ik dus ook.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:21:45 #62
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78406996
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:09 schreef rubbereend het volgende:

ligt in de lijn met eerdere berichtgeving. Face it, Ruud kon in Hamburg vast twee keer zoveel verdienen en dat was belangrijk voor hem.
Dan valt me dat erg van hem tegen en is het wellicht maar goed dat 'ie morgen niet speelt. Zal vast verkeerd vallen bij een aantal fanatieke supporters.

Ik geloof wel in een overwinning overigens
pi_78413665
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

In dat geval vind ik het ook wel prima, gezien het feit dat hij nu ook al weer geblesseerd is. Voor veel geld zou ik ook graag een speler zien die meerdere maanden fit blijft...
pi_78427546
quote:
Uitschakeling in EL betekent dat PSV begroting niet zal halen
Donderdag, 25 februari 2010 om 08:42 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijden
Voor PSV is de wedstrijd tegen Hamburger SV niet alleen van sportief belang, maar zeker ook voor het financiële gedeelte. De Brabanders gingen in hun begroting voor uit van een winst van vijf miljoen euro uit deelname aan Europees voetbal. Aan dit beoogde bedrag komt de club nog lang niet.

Tot nu toe verdiende PSV iets meer dan een miljoen euro aan premies, zo weet Voetbal International. Deelname aan de Europa League wordt pas lucratief vanaf de halve finale: dan wacht een bonus van 630 duizend euro. De twee finalisten krijgen twee en drie miljoen euro bijgeschreven door de UEFA.
Een nederlaag of remise tegen HSV kan PSV zich zodoende niet veroorloven. “Uitschakeling houdt automatisch in dat we onze begroting niet halen”, gaf algemeen directeur Jan Reker toe. Tot welke ronde PSV moet reiken om quitte te spelen wilde het bestuurslid niet kwijt.
Het helpt qua kaartverkoop natuurlijk ook niet mee als je cherno morne varne ofzo loot.

Neem aan dat het vanavond wel vol zit ?

edit: 30 000 kaartjes verkocht zie ik. Jammer dat het niet nokkie vol zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiteguy op 25-02-2010 11:25:12 ]
pi_78433192
...en toen begonnen de zenuwen langzaam aan vorm te krijgen.....

pi_78433281
Mijn glazen bol zegt dat Lazovic gaat scoren
pi_78433325
ja vanavond ben ik in het stadion
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:53:45 #68
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78434677
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:01 schreef Whiteguy het volgende:

Het helpt qua kaartverkoop natuurlijk ook niet mee als je cherno morne varne ofzo loot.

Neem aan dat het vanavond wel vol zit ?

edit: 30 000 kaartjes verkocht zie ik. Jammer dat het niet nokkie vol zit.
Ja, die extra wedstrijden trekt gewoon niet blijkbaar. In de CL zat het ook vaak niet nokkie vol.

Ik heb er zin in vanavond hopelijk PSV ook!!
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:26:14 #69
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78436128
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:23 schreef Zapper het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Lazovic gaat scoren
Dat had ik dus afgelopen nacht gedroomt. Meer zeg ik niet.
pi_78437245
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ja, die extra wedstrijden trekt gewoon niet blijkbaar. In de CL zat het ook vaak niet nokkie vol.

Ik heb er zin in vanavond hopelijk PSV ook!!
Ik ben wel tevreden met de 30k die verkocht zijn.. ik had op 25k gerekend... maarja 30k is niet nokkie vol, maar wel behoorlijk vol!
pi_78438131
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik ben wel tevreden met de 30k die verkocht zijn.. ik had op 25k gerekend... maarja 30k is niet nokkie vol, maar wel behoorlijk vol!
Voor dat tijdstip inderdaad.
Houd er rekening mee dat veel mensen eerder van hun werk weg moeten om 19:00 u in het stadion te kunnen zijn.
pi_78438797
Ho eens!
quote:
'HSV bereidt bod op Afellay voor'
Uitgegeven: 25 februari 2010 15:17
Laatst gewijzigd: 25 februari 2010 15:16

AMSTERDAM - Hoewel Ruud van Nistelrooy in de winterstop de kans liet lopen om bij PSV ploeggenoot te worden van Ibrahim Afellay , is het duo binnenkort wellicht toch in één elftal te bewonderen.

Hamburger SV bereidt een bod van acht miljoen euro voor op de spelmaker, zo bericht de Hamburger Morgenpost.

De jonge Afellay zou voor Hamburger SV een waardevolle aanvulling zijn op de routiniers Zé Roberto en Ruud van Nistelrooy.

Afellay werd in de zomer van 2008 al in verband gebracht met een transfer naar Noord-Duitsland, toen HSV koortsachtig zocht naar een opvolger voor Rafael van der Vaart. Destijds deinsden Die Rothosen terug voor de vraagprijs van meer dan tien miljoen euro.

De clubleiding van HSV verwacht dat er in de zomer vruchtbaarder onderhandelingen mogelijk zijn met PSV, aangezien de verbintenis van de gedroomde nieuwe spelmaker afloopt in 2011. Weigert Afellay een nieuw contract, dan moeten de Eindhovenaren in de zomer overgaan tot verkoop om nog iets te verdienen aan de middenvelder.

De leiding van PSV zou liever vandaag dan morgen om tafel gaan met het kamp-Afellay om te praten over een nieuw, meerjarig contract. Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de international, zei twee weken geleden in Sportweek echter dat zijn cliënt geen haast heeft.

“Het contract van ‘Ibi’ loopt na dit seizoen nog één seizoen door. (…) De ene keer gaat zoiets sneller dan de andere, maar hier nemen we bewust alle tijd voor. Laat ik iets duidelijker zijn, Afellay is happy bij z’n club. Misschien wordt zijn contract straks verlengd, misschien ook wel niet. Daar kan ik inhoudelijk verder niks over zeggen.”
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:31:56 #73
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78439184
Ach rot toch op met je 8 miljoen euro! Verrekte koekwaus!
pi_78439820
Veel geluk alvast, moge Toivonen vanavond wel scherp zijn ..
pi_78439876
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Houd er rekening mee dat veel mensen eerder van hun werk weg moeten om 19:00 u in het stadion te kunnen zijn.
Zoals ik... uurtje eerder weg, met als voordeel dat ik vandaag dus al over 40 minuten klaar ben met werken
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:11:10 #76
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_78440658
Die appelflap wordt volgend jaar dus een apfelstrudel
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:11:12 #77
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78440663
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Morrigun99 het volgende:

Ja, en als het 21:00 uur begint kunnen veel mensen weer niet thuis komen (bij eventuele verlenging).

En een bod van HSV voor 8 miljoen.
Hopelijk tekent Ibi bij, voor PSV zodat ze meer kunnen ontvangen en natuurlijk wordt hij daarzelf ook rijker van.
Zou hem sieren als hij bijtekend, met natuurlijk de afspraak dat PSV meemerkt aan een transfer.
pi_78440790
Heeft ie inmiddels al bijgetekend, anders zal PSV eieren voor z'n geld kiezen, vrees ik.
Anders wandelt ie volgend jaar (zoiets?) gratis de deur uit.
Dit, dus.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:18:09 #79
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78440967
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat is toch redelijk vol Voller dan alle andere EL-avonden
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:26:01 #80
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_78441297
Is het uitgaan vanavond een beetje te doen, heb ik geen zin in psv falers die slaags raken
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:31:06 #81
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78441541
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef gniffie het volgende:
Is het uitgaan vanavond een beetje te doen, heb ik geen zin in psv falers die slaags raken
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:32:11 #82
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_78441590
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:31 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

elia schiet dmv een radslag toch de 0 - 5 erin dusss
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:32:36 #83
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78441606
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef gniffie het volgende:
Zal wel meevallen !!!
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:40:34 #84
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78444091
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:32 schreef gniffie het volgende:

ff quoten!

Voor rellen moet je bij het leidseplein zijn, of dat parkeerterrein. Na een uurtje is het wel matten meestal.
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:47:22 #85
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78444314
quote:

[..]

Ik verzoek u vriendelijk de uitgang op te zoeken, u bent door middel van uw laatste post niet langer wenselijk.
pi_78444817
Vanwege ziekte mijn kaartje op Oost voor 10¤ verpatst

Nee niet terminaal
U MAD?
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:04:07 #87
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78444830
Beterschap
pi_78446629
Weinig vertrouwen, zeker na zondag

PSV verras me
Patat Friet
pi_78446692
Wel kutweer in EHV zeg...
Jammer. Dat maakt foeballen moeilijker.
U MAD?
pi_78446880
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:52 schreef ganzenherder het volgende:

PSV verras me
Zelfde gevoel hier . Maar 1-0 moet kunnen (als ze daar maar niet weer op gaan spelen ).
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:02:53 #91
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_78446996
quote:

[..]

pi_78447006
quote:

PSV verras me
Check
pi_78448796
quote:

PSV verras me
Dit ga ik vaker gebruiken

Maargoed er is nog helemaal niks binnen, volhouden dus....
Patat Friet
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:42:06 #94
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78451217
Verloren van de scheids.
Levenslang verbod geven die lul.
pi_78451264
UEFA Maffia

Het verschil tussen PSV en HSV? De scheidsrechter. Als je voetballend niet de betere bent koop je toch gewoon de scheidsrechter om?

BAH
Patat Friet
pi_78451330
De scheidsrechters in Nederland vallen nog mee als je dit weer ziet.

Goed gespeeld, zeker met 11 tegen 11. Geeft wel hoop voor de Eredivisie. Vol voor de titel!
pi_78451877
Tyfus
pi_78451917
Wel echt een vermakelijke, spannende pot!
Maar wat een hoop (domme) kaarten zeg, niet te kort
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:55:26 #99
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78451954
PSV

Maar zo jammer dit.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:56:56 #100
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78452045
Wat een wedstrijd zeg! Helaas wel weer met een scheidsrechter die doorslaggevend is, ongeloof wat een fouten zijn er gemaakt. Overigens zowel in het nadeel van HSV als PSV. Maar die twee handsballen moet je zien, dat zijn strafschoppen en de volgende ronde voor PSV. Heel zuur
pi_78452069
Balen... Maar toch, deze wedstrijd geeft me wel vertrouwen voor het kampioenschap.

Heb erg genoten trouwens, een typische PSV Europacup-wedstrijd
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_78452216
Alles was goed vandaag, behalve de scheids...En Isaksson....
Patat Friet
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:02:07 #103
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78452375

pi_78452402
erg trots op wat ik gezien heb, PSV, jammer van de uitslag en nu gaan voor die titel!!
HO2I Ca2O
pi_78452484
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Robbiev85 het volgende:
erg trots op wat ik gezien heb, PSV, jammer van de uitslag en nu gaan voor die titel!!
Precies.

Moest op een bepaald moment wel even denken aan PSV-Kaiserslautern .
pi_78452526
ultiem slecht te verkroppen de manier waarop
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_78452732
genaaid door de scheids, klasse gespeeld van PSV, het is ook altijd hetzelfde tegen die moffen
pi_78452821
Minimaal 1 penalty moeten hebben.... ook verloren mede door Isaksson en Salcido... wat een domme overtreding van Salcido. Dudzsak was ook niet erg slim. Super wedstrijd gespeeld verder
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:17:14 #109
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78453173
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]

Uitprinten en op een mooi stevige houte plank plakken. Kan ik er lekker op los schieten.
pi_78453257
quote:
"Football is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:21:19 #111
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78453385
So true!
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:54:38 #112
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78455270
Wat is dit ENORM zuur zeg.

Domme rode kaart van Balasz evenals de pingel, die Salcido weg gaf. Op basis van vandaag was PSV de verdiende winnaar, maar hadden ze in Duitsland gewoon moeten scoren.

Nu maar richten op het landskampioenschap, want met het spel van vanavond is dat zeker wel te doen.
pi_78455645
Genaaid door een kutscheids

Gewoon een zuivere pingel op 2-1, dan had die rode kaart ook niet plaatsgevonden. Dat zag elke blinde hond nog.... behalve de scheids uiteraard

Wat een naaibal.
U MAD?
pi_78455935
Net terug uit t stadion, maar wat gebeurde er nou precies met Balasz? Ik zat precies in de andere hoek en kon het niet zien..

pi_78455981
Ik voel écht trots voor PSV. Hopen dat ze RKC uit frustratie komende zondag met 10-0 de mat af spelen.

Wát een ellende zeg. Goeie sfeer, mooie, boeiende vechtwedstrijd. Maar wat is dit ENORM zuur zeg.......
pi_78456060
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef Brigand het volgende:
Net terug uit t stadion, maar wat gebeurde er nou precies met Balasz? Ik zat precies in de andere hoek en kon het niet zien..

kreeg geel voor protesteren. Vervolgens zat ie (licht) aan de scheids. Rood.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_78456156
quote:
'Manolev scheurt hamstring'

25 februari 2010 RvN

Telegraaf.nl meldt zojuist dat Stanislav Manolev in het duel tegen HSV zijn hamstring zou hebben gescheurd. Manolev staat hierdoor minstens een maand aan de kant.
pi_78456161
De scheids zal in zijn jeugd wel misbruikt zijn, dat hij al niet tegen lichte aanrakingen kan.
Wat een klootzak.
U MAD?
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:10:21 #119
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78456162
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:08 schreef kollie het volgende:

[..]

kreeg geel voor protesteren. Vervolgens zat ie (licht) aan de scheids. Rood.
Das idd ook wat ik hoorde. Zo jammer!
pi_78456192
quote:
PSV weken zonder Manolev
PSV moet het vier tot zes weken stellen zonder Stanislav Manolev. De rechtsback liep in het Europa League-duel met Hamburger SV een hamstringblessure op.

Volgens De Telegraaf heeft Manolev een scheur opgelopen in zijn hamstring en staat hij ruim een maand aan de kant. De rechtsback moest zich al na 26 minuten laten vervangen door André Ooijer.

De blessure van Manolev maakt de weg vrij voor Ooijer. De Oranje-international was niet langer verzekerd van een basisplaats maar lijkt zich de komende weken te kunnen richten op de rechtsbackpositie. Ook Dirk Marcellis en Jan Kromkamp kunnen echter op die positie uit de voeten.
Jammer, ook al was hij de laatste tijd wat minder bezig. Ik hoop op Marcellis in plaats van Ooijer. Maar dat zal wel niet, anders bracht Rutten hem vandaag ook wel...
pi_78456514
Jammer maar helaas, ik hoop dat Fredje met dit team nog verder kan bouwen, zonder dat er te veel vertrekken. We hadden verdiend om door te gaan over twee wedstrijden gezien maar als je de klungelige momenten in de verdediging kijkt (zowel uit als thuis) dan lijkt het er net op of dit team voor de eerste keer europees voetbal speelt, te slordig gewoon af en toe, maar goed volgend jaar weer een kans maar dan in de
Champions League.
pi_78457091
Wat een spektakel, zeg! Zoals PSV kan en moet spelen. Vreselijk zuur, maar Balasz moet gewoon leren z'n klep te houden, zo simpel zie ik het dan ook wel weer. Laat me niet beginnen over de arbitrage, want die was om te jánken.
Dit, dus.
pi_78457425
Ik kook nog steeds van woede
Patat Friet
pi_78458002
Jammer. Maar als je dit zo ziet (de manier waarop PSV europees speelt, en de manier waarop Twente dat doet) dan zou je toch denken dat we Twente thuis moeten kunnen pakken.
pi_78458289
wat een k**.*** scheids
pi_78458447
Arbitrage dit seizoen, Europees maar zeker in competitie .. schandalig slecht, al zeker 100 penalty's niet gegeven.. vandaag weer, en dat heeft invloed op de rest van de wedstrijd zo ook bij PSV..

Bedankt 6 schele kut honden.. salaris zou ingenomen moeten worden
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:00:10 #127
242666 BeamofLight
pi_78459139
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef Brigand het volgende:

Kreeg geel voor protesteren en toen hij dat zag aaide hij het shirtje van DIE TERINGHOND
pi_78459320
mwah hij gaf hem toch echt een duw.. heel licht misschien maar gewoon erg dom
HO2I Ca2O
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:06:29 #129
242666 BeamofLight
pi_78459491
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef Robbiev85 het volgende:
mwah hij gaf hem toch echt een duw.. heel licht misschien maar gewoon erg dom
Nee was geen duw. Hij raakte hem aan.

Jullie moeten je eens afvragen waarom Doedel en de scheids op 2 cm. van elkaar afstonden...
Verder wel dom ja.
pi_78459765
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee was geen duw. Hij raakte hem aan.

Jullie moeten je eens afvragen waarom Doedel en de scheids op 2 cm. van elkaar afstonden...
Verder wel dom ja.
Ik vraag me liever af waarom Dzsudszak in discussie gaat met de scheids, en hem daarna ook nog aanraakt. Speel je bij de zondagamateurs of PSV in de Europa League?
Dit, dus.
pi_78459857
En dan ook nog eens met 6 stuks op het veld staan idd.
Wat een blinde teringhomo's.

Ach HSV zal wel moeten winnen van de UEFA, ivm stadion.
Kuthonden.
U MAD?
pi_78460070
Schijtarbitrage. We hadden zeker gewonnen als we betere hadden..

donderdag 25 februari 2010 @ 23:17:28 #133
242666 BeamofLight
pi_78460125
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
En dan ook nog eens met 6 stuks op het veld staan idd.
Wat een blinde teringhomo's.

Ach HSV zal wel moeten winnen van de UEFA, ivm stadion.
Kuthonden.
Ik denk soms ook wel eens zo iets. En nee ik ben geen klein naief kind.

Maar zo gaat het toch. Allemaal om geld. Hamburg > Eindhoven. Duitsland > Nederland.
En inderdaad finale = Hamburg.
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:17:45 #134
242666 BeamofLight
pi_78460146
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
Schijtarbitrage. We hadden zeker gewonnen als we betere hadden..

We hebben ook gewonnen
pi_78460243
Ik ben de eerste die zou zeggen dat we terecht niet door zijn, maar dit is de grootste naaierij.
Je zou de UEFA hiervoor voor de rechter moeten kunnen trekken ivm inkomstenderving.

UEFA MAFIA!
U MAD?
pi_78460347
Maar het is mij nu nog steeds niet helemaal duidelijk of het direct rood of 2x geel is... de ene helft van de sites geeft 2x geel de andere helft geeft direct rood aan..
En vanaf mijn plaats in het stadion was het niet te zien...
pi_78460358
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben de eerste die zou zeggen dat we terecht niet door zijn, maar dit is de grootste naaierij.
Je zou de UEFA hiervoor voor de rechter moeten kunnen trekken ivm inkomstenderving.

UEFA MAFIA!
STOND je ook op oost?
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:21:53 #138
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78460393
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik denk soms ook wel eens zo iets. En nee ik ben geen klein naief kind.

Maar zo gaat het toch. Allemaal om geld. Hamburg > Eindhoven. Duitsland > Nederland.
En inderdaad finale = Hamburg.
Idd en het brengt natuurlijk ook allemaal flink wat geld meer op met inkomsten.
Triest dat het zo gesteld is met de voetballerij

Trots op PSV!! Wat een verschil met afgelopen zondag zeg. Hoewel de 1e helft ook wel momenten had dat het even die kant op ging, maar de 2e helft toonde PSV veerkracht. Jammer van die fout, en die pingel.

En die goaltune en clubsong van HSV vind ik even niet zo leuk meer als vorige week
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:22:48 #139
242666 BeamofLight
pi_78460444
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef MMUFC het volgende:
Maar het is mij nu nog steeds niet helemaal duidelijk of het direct rood of 2x geel is... de ene helft van de sites geeft 2x geel de andere helft geeft direct rood aan..
En vanaf mijn plaats in het stadion was het niet te zien...
1x geel, daarna direct rood, MAAR WAT BOEIT DAT NOU
pi_78460662
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

STOND je ook op oost?
Ik HAD kaartje voor Oost ja, maar had kaartje verpatst ivm griep
Dus alles voor de TV gezien.
U MAD?
pi_78460828
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik HAD kaartje voor Oost ja, maar had kaartje verpatst ivm griep
Dus alles voor de TV gezien.
ajj dat is wel kut man.
pi_78460870
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

1x geel, daarna direct rood, MAAR WAT BOEIT DAT NOU
Dat maakt uit voor de schorsing van Dszudzak.
Maar ja, kutscheids. Maar gewoon belachelijk dom van die rode kaart, maar een goede scheids had dat beter opgelost
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:08:15 #143
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78462691
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Maar ja, kutscheids. Maar gewoon belachelijk dom van die rode kaart, maar een goede scheids had dat beter opgelost
Hij voelde de wedstrijd niet aan idd. PSV wil vaart maken, HSV vertragen (logisch natuurlijk).

Wat een mafkees zeg
Had een gevoel van Kaiserslautern thuis, toen die goal niet werd gegeven, Duitsers massaal naar de grens en hup toch een goal
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:46:36 #144
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_78464189
Was vandaag mn kaartje vergeten verdomme... gelukkig goed opgelost door PSV kaartverkoop zodat ik toch nog naar de wedstrijd kon.

Wat een frustratie door die kut scheids gvd, echt niet te geloven hoe hard we genaaid zijn door die schele homo.

Wat stond er trouwens op het doek was op oost omhoog kwam? stond zelf op V dus kon t niet zien

Nu volle focus op de competitie.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:57:06 #145
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78464465
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:46 schreef KELDER het volgende:
Was vandaag mn kaartje vergeten verdomme... gelukkig goed opgelost door PSV kaartverkoop zodat ik toch nog naar de wedstrijd kon.
Moest je extra betalen? Iig relax dat je op oost kon staan

Damn, er zit nog steeds adrealine in me lichaam.
pi_78468064
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:46 schreef KELDER het volgende:

Wat een frustratie door die kut scheids gvd, echt niet te geloven hoe hard we genaaid zijn door die schele homo.

Wat stond er trouwens op het doek was op oost omhoog kwam? stond zelf op V dus kon t niet zien

Nu volle focus op de competitie.
Er stond Timeless Love, met links een oud logo en rechts het huidige logo van PSV.
Boven het doek zat een ander doek met een tijdbalk(zonder jaartallen, maar gezien de streepjes begon die bij 1913 en eindigde die bij 2010) en dan sterren bij de jaren dat we kampioen zijn geworden...

En ik ben het niet eens met de reactie dat het niet boeit of Balazs 2x geel of direct rood kreeg.. de UEFA is nogal fel tegen "aanvallen" van de scheids.. als hij blijft en hij krijgt daar 3 duels of meer voor.. mis je hem bij een kampioenschap minimaal de helft van de CL groep.. dus ja of dat dan nog boeit...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:31:28 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78468334
Is 'ie levend Eindhoven uitgekomen? Mag hopen van niet.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:49:05 #148
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78468671
Hij word al urenlang gemarteld in The PSV Revenge chambers of Hell.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:56:51 #149
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78468835
Ik zou graag meedoen

Ik vond Engelaar weer dramatisch veel ballen inleveren trouwens.
pi_78469287
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:56 schreef Zapper het volgende:
Ik zou graag meedoen

Ik vond Engelaar weer dramatisch veel ballen inleveren trouwens.
Hij heeft wel 2x Ze Roberto met een afstandsknal tegen de grond gewerkt
pi_78469385
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Een goede scheids had ons onze verdiende penalty gegeven. Dat had het me verder totaal niet geboeid of Doedelzak rood kreeg en Salcido een penalty weggaf.

Kutzoooi. WAT een kater...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:27:31 #152
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78469422
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:20 schreef MMUFC het volgende:

Hij heeft wel 2x Ze Roberto met een afstandsknal tegen de grond gewerkt
Was die eerste trap niet van een andere speler?
pi_78469712
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:25 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Een goede scheids had ons onze verdiende penalty gegeven. Dat had het me verder totaal niet geboeid of Doedelzak rood kreeg en Salcido een penalty weggaf.

Kutzoooi. WAT een kater...
Als we die verdiende penalty gekregen hadden, had Dzsudzsak waarschijnlijk geen rood gekregen.. want 1 minuut na de niet gegeven penalty ging hij over de rooie door een niet gegeven corner(?) en kreeg hij geel en daarna rood..

wat een stumper die Demel, 2e geel krijgen en dan verrast zijn dat je na 2x geel rood krijgt

Wat mij in ieder geval bij blijft is dat HSV bijna geen fatsoenlijke kansen gecreëerd hebben en dat ze 3 goals cadeau gehad hebben van ons.. En uiteraard het feit dat we over 2 duels gezien 2 penalty's hadden moeten krijgen, maar er 0 kregen...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:45:09 #154
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78469849
Wat ook kut is, is dat die ransaap van een Aogo de aanleiding is tot alle ellende. Hij maakte overduidelijk hands waarna het duel uit de hand liep, maar had in de eerste wedstrijd rood moeten krijgen na die charge op Lazovic. Had er dus nooit mogen staan.

Wel geweldig om te zien hoe Lazovic hem gisteren weer aan het intimideren was. Sterke pot van hem.
pi_78470265
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:45 schreef Zapper het volgende:
Wat ook kut is, is dat die ransaap van een Aogo de aanleiding is tot alle ellende. Hij maakte overduidelijk hands waarna het duel uit de hand liep, maar had in de eerste wedstrijd rood moeten krijgen na die charge op Lazovic. Had er dus nooit mogen staan.

Wel geweldig om te zien hoe Lazovic hem gisteren weer aan het intimideren was. Sterke pot van hem.
Niets aan toe te voegen voor wat betreft Aogo...

Vond het ook wel mooi om te zien dat Lazovic het PSV publiek opzweepte bij de eerste corner die PSV kreeg

Maar sowieso wat een verschil in sfeer tussen afgelopen zondag en gister
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:09:06 #156
79837 Lemming22
pi_78470495
Waarom staan precies die 4e en 5e man achter de achterlijn? Stelletje blinde armoezaaiers, meteen afschaffen, totaal mislukt experiment. Ik zag vanaf vak GG nog wel dat het hands was, dat is ongeveer 100 meter verderop

Gisteren verloren van de scheidsrechter, wat een mislukkeling.
pi_78470785
En ik voel me ook gewoon echt nog steeds klote.....
pi_78471010
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:19 schreef Morrigun99 het volgende:
En ik voel me ook gewoon echt nog steeds klote.....
Ik ook! en normaal heb ik bij een nederlaag of uitschakeling er niet zo lang last van.,..
Zo zie je maar een terechte nederlaag blijft minder lang hangen dan een "nederlaag" waarbij je je genaaid voelt..
pi_78472105
Patat Friet
pi_78474859
PSV had er gewoon 1tje meer moeten scoren, klaar.
pi_78475124
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:05 schreef DJRV het volgende:
PSV had er gewoon 1tje meer moeten scoren, klaar.
Of 1tje minder weg moeten geven
pi_78477664
Ouderwetse schoppot met alles erin wat voetbal zo mooi maakt.
pi_78477911
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:12 schreef Drassss het volgende:
Ouderwetse schoppot met alles erin wat voetbal zo mooi maakt.
Als het echt mooi was geweest waren we door geweest en had onze Hongaar de scheids een klap voor zijn bakkus gegeven.
U MAD?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:19:14 #164
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78477979
Met z'n neus.
pi_78478133
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als het echt mooi was geweest waren we door geweest en had onze Hongaar de scheids een klap voor zijn bakkus gegeven.
Ja goed als ie er echt af wilde had ik niet zo'n laf duwtje gegeven
pi_78478704
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja goed als ie er echt af wilde had ik niet zo'n laf duwtje gegeven
Ik denk dat hij er ook niet af wilde.. alleen dacht de scheidsrechter daar anders over...
pi_78484917
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er ook niet af wilde.. alleen dacht de scheidsrechter daar anders over...
Joh
pi_78485162
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

Joh
Ik blijf trouwens de reactie van Demel grappig vinden.. krijgt zijn 2e gele kaart, accepteert dat, en dan die verrassing in zijn ogen zodra hij de rode kaart krijgt
pi_78485246
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:26 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik blijf trouwens de reactie van Demel grappig vinden.. krijgt zijn 2e gele kaart, accepteert dat, en dan die verrassing in zijn ogen zodra hij de rode kaart krijgt
Enige verklaring zou kunnen zijn dat ie niet wist dat hij al een gele kaart had hehe. Anders is het vrij suf...
pi_78486342
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Enige verklaring zou kunnen zijn dat ie niet wist dat hij al een gele kaart had hehe. Anders is het vrij suf...
Inderdaad.. maar of hij het nu wist of niet.. het blijft een grappig gezicht...

Ik hoop dat PSV zondag in ieder geval even goed speelt.. de kans bestaat dan dat RKC bij rust huilend naar de kleedkamer gaat
pi_78486869
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:55 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik hoop dat PSV zondag in ieder geval even goed speelt.. de kans bestaat dan dat RKC bij rust huilend naar de kleedkamer gaat
Nee. Zal weer zon sparta wedstrijd worden vrees ik. Europa League en competitie is een gigantisch verschil van PSV kant helaas
Patat Friet
pi_78487765
Het zijn vooral de moeilijke wedstrijden die goed zijn. Ajax, Twente en Feyenoord, bijvoorbeeld. Maar clubs als VVV en Sparta kosten punten.
Dit, dus.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:15:03 #173
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78488807
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:10 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Nee. Zal weer zon sparta wedstrijd worden vrees ik. Europa League en competitie is een gigantisch verschil van PSV kant helaas
Daar ben ik ook bang voor.. Maar hee, ik hoop natuurlijk ook dat ze de lijn van gisteren gewoon doortrekken
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:26:24 #174
79837 Lemming22
pi_78489111
Tsja, PSV kennende zal het wel weer 2-1 en billenknijpen worden tegen RKC...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:58:46 #175
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78490041
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:39 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn vooral de moeilijke wedstrijden die goed zijn. Ajax, Twente en Feyenoord, bijvoorbeeld. Maar clubs als VVV en Sparta kosten punten.
VVV en Sparta thuis zijn de enigste onnodige verliespunten van het seizoen tot nu toe. Twente uit was terrechte uitslag, FC Utrecht uit mogen we blij zijn met een punt. Oja, Vitesse uit was ook onnodig trouwens. Als je even had aangezet had je gewonnen.

Gelukkig krijgen we na RKC thuis een blok van 3 lastige wedstrijden
En niet te vergeten, geen midweekse wedstrijden meer zodat onze mannen niet vermoeid raken.

Nog maar 10 wedstrijden, dan is het seizoen trouwens alweer voorbij
pi_78490125
Nog te gaan:
quote:
zo 28-2 14.30 PSV - RKC Waalwijk ERE
za 6-3 20.45 NAC Breda - PSV ERE
zo 14-3 16.30 Ajax - PSV ERE
za 20-3 19.45 PSV - FC Twente ERE
zo 28-3 14.30 VVV-Venlo - PSV ERE
zo 4-4 14.30 Willem II - PSV ERE
zo 11-4 12.30 PSV - Feyenoord ERE
wo 14-4 20.00 SC Heerenveen - PSV ERE
zo 18-4 14.30 PSV - FC Groningen ERE
zo 2-5 14.30 AZ - PSV ERE
Het valt me nu pas op, maar wat een onzin dat er zo lang tussen die laatste twee wedstrijden zit .
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:03:19 #177
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78490226
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Rucebo het volgende:
Nog te gaan:

Het valt me nu pas op, maar wat een onzin dat er zo lang tussen die laatste twee wedstrijden zit .
Tussen die 2 ronde`s wordt de bekerfinale gespeeld, nieuw experiment van de KNVB.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 februari 2010 @ 19:24:05 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78491060
over gisteren:
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 februari 2010 @ 19:24:28 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78491074
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Tussen die 2 ronde`s wordt de bekerfinale gespeeld, nieuw experiment van de KNVB.
voor de KNVB:
DeLuna vindt me dik ;(
pi_78491144
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Wat een faalactie. Waarschijnlijk is het dan nog enorm spannend voor de titel. Maar daar gaat dan even 3 (!) weken pauze tussen...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:31:48 #181
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78491379
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Wat een faalactie. Waarschijnlijk is het dan nog enorm spannend voor de titel. Maar daar gaat dan even 3 (!) weken pauze tussen...
Dan komt de spanning tot een climax
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:41:36 #182
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78491742
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef Rucebo het volgende:

zo 25-4 bekerfinale

Zitten geen 3 weken tussen hoor, maar gewoon 1 week.
pi_78491810
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:41 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

zo 25-4 bekerfinale

Zitten geen 3 weken tussen hoor, maar gewoon 1 week.
Twee weken, sorry. Die bekerfinale tel ik niet mee. Het gaat gewoon om de finale van de Eredivisie...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:44:35 #184
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78491883
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Rucebo het volgende:

Twee weken, sorry. Die bekerfinale tel ik niet mee. Het gaat gewoon om de finale van de Eredivisie...
Ach, als we de komende 10 wedstrijden zo spelen worden we de 33e speeldag ofzo kampioen en doet die 34e wedstrijd er niet meer toe
pi_78492834
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:55 schreef MMUFC het volgende:
Haha. PSV - Volendam revisited.
pi_78493281
Zondag met 5-0 winnen.
Dat is zeker een must nu je alleen nog aan de competitie meedoet.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:05:14 #187
4984 KELDER
pi_78512622
het is weer gelukt
quote:
Beste PSV-supporter,

Bedankt voor je boeking via www.psvuitwedstrijd.nl.

Hieronder vind je een overzicht van de boeking die je hebt verricht.
Gegevens boeker: KELDER
Wedstrijd Ajax - PSV
Datum 14-MRT-2010
Totaal aantal kaarten 1
Totaal bedrag � 37,50 (inclusief 6% btw � 2,25)
belangrijke wedstrijd voor kampioenschap.. although iedere wedstrijd vanaf nu gewoon belangrijk is
pi_78512644
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:05 schreef KELDER het volgende:
het is weer gelukt
[..]

belangrijke wedstrijd voor kampioenschap.. although iedere wedstrijd vanaf nu gewoon belangrijk is
Hier is het kaartje ook besteld
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:37:43 #189
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78514724
Zo, al 500 man mee
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:46:09 #190
4984 KELDER
pi_78514913
Gaat goede kant op, dat het maar helemaal vol mag zitten.. En hopelijk gaat de NS nu deze keer eens niet etteren met het gigantische omrijden
pi_78515620
Kaartje ook in de pocket.
U MAD?
pi_78515653
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:37 schreef BruggiKeane het volgende:
Zo, al 500 man mee
Toen ik zojuist hoorde dat Dusseldorf maandag met 8000 man naar Aachen reist moest ik toch wel even gniffelen om die loseraantallen hier in NL.
U MAD?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:11:45 #193
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78523977
quote:
Otman Bakkal is zondagavond te gast in het voetbalprogramma Studio Voetbal bij de NOS op Nederland 1. Studio Voetbal is een wekelijks opiniërend voetbalprogramma, gepresenteerd door Jack van Gelder. In verband met de Olympische Spelen begint de uitzending al om 20.00 uur.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:55:03 #194
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78525194
Bakkal niet selecteren....

edit: De bekerfinale tussen de ener en allerlaatste competitiewedstrijd =
  zondag 28 februari 2010 @ 11:36:27 #195
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78546747
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef de_boswachter het volgende:

Toen ik zojuist hoorde dat Dusseldorf maandag met 8000 man naar Aachen reist moest ik toch wel even gniffelen om die loseraantallen hier in NL.
Duitsland is echt relax om naar uitwedstrijden te gaan, alleen zijn daar die afstanden kut.
Even op en neer van Dortmund naar Bayern bijvoorbeeld
pi_78546946
We zitten trouwens al boven de 800 voor Ajax

Hoezee! Hoezee!
U MAD?
  zondag 28 februari 2010 @ 11:57:38 #197
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78547212
Voor PSV begrippen is dat
pi_78551052
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Toivonen, Koevermans, Amrabat, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák en Ooijer.
Wissels: Cássio Ramos, Vukovic, Simons, Lazovoic *, Marcellis, Bakkal en Laybad.

* Lazovic is nog een vraagteken, mocht hij niet kunnen spelen dan komt Funso Ojo er bij.
Keep the faith!!
pi_78552316
Het staat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78554078
Kat int bakkie.
pi_78554698
Nu even NEC aanmoedigen!
  zondag 28 februari 2010 @ 16:26:09 #202
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78555784
Dan gaat nu dus het echte werk beginnen.
  zondag 28 februari 2010 @ 16:30:35 #203
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78555957
Kan er niet echt tevreden mee zijn.
pi_78556646
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:30 schreef Zapper het volgende:
Kan er niet echt tevreden mee zijn.
pi_78557780
Labyad goed gespeeld hoorde ik op radio?!
U MAD?
pi_78557827
Hup 5-1 gewonnen en nu op naar NAC uit.

De komende 3 wedstrijden winnen en dan staan we er goed voor.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:24:06 #207
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78558035
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Labyad goed gespeeld hoorde ik op radio?!
Mwoah. Niets bijzonders hoor. Als ik tegen dit RKC op die plek had gestaan met zo veel ruimte had ik ook een aardig potje kunnen spelen.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:26:14 #208
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78558109
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef mediaconsument het volgende:

Het was allemaal vrij magertjes van PSV kant hoor, ook zo typisch dat RKC nog weet te scoren. PSV had hier overheen moeten walsen maar heeft dat nagelaten.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:10:31 #209
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_78559401
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Hup 5-1 gewonnen en nu op naar NAC uit.

De komende 3 wedstrijden winnen en dan staan we er goed voor.
De moed begint een beetje in mijn schoenen te zinken.
Met het aankomende programma en maar 1 punt los.
Dit, dus.
pi_78559525
Engelaar, Dzsudzsak en Manolev geblesseerd ..... hopen dat Orlando en Balazs gauw weer fit zijn
pi_78559550
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met Zapper eens. Het was bij vlagen erg slordig, daarmee loop je tegen NAC, Ajax en Twente averij op.
pi_78560856
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met Zapper eens. Het was bij vlagen erg slordig, daarmee loop je tegen NAC, Ajax en Twente averij op.
. Het lag meer aan RKC dan aan PSV dat het 5-1 is geworden.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:01:17 #213
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78560995
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Engelaar, Dzsudzsak en Manolev geblesseerd ..... hopen dat Orlando en Balazs gauw weer fit zijn
Om Balasz zijn ze een beetje bezorgd Iets met een enkel. Over Engelaar heb ik nog niks gehoord.
pi_78562094
En nadeel, Balasz staat op scherp, dus als hij tegen NAC speelt geen geel pakken = missen ajax, tegen ajax geel = missen twente..

Not good, hopelijk geen langdurige blessures..
  zondag 28 februari 2010 @ 19:41:17 #215
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78562545
1e helft begon matig, even aangezet en 3 doelpunten achter elkaar. Dat was genoeg. Jammer dat de 2e helft dan slordig is, maar is meer een motivatie momentje. Vind het vandaag niet zo erg omdat de 1e helft oke was, en je een ruime voorsprong hebt zodat je niet hoeft te angsthazen. Tegen NAC, Ajax en Twente staan ze er wel
  zondag 28 februari 2010 @ 20:18:32 #216
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78564174
Leuk hoor die winst, maar ik zie toch problemen als ze zo tegen NAC,ajax en twente spelen.
pi_78569656
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuk hoor die winst, maar ik zie toch problemen als ze zo tegen NAC,ajax en twente spelen.
PSV kan tegen grotere tegenstanders altijd beter spelen
Zie de wedstrijden tegen HSV, dat niveau zie ik ze niet halen in de Eredivisie.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_78573545
Ik sta trouwens komende zaterdag om 10:50 bij de Primera om om 11:00 kaarten te kunnen kopen voor PSV - FCT.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_78574158
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta trouwens komende zaterdag om 10:50 bij de Primera om om 11:00 kaarten te kunnen kopen voor PSV - FCT.
Voor welke tribune ga je (boven/beneden)?
pi_78574244
Komende 3 duels = 4 punten
Mark me words
U MAD?
pi_78574929
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mark me words
Dat zijn er waarschijnlijk te weinig voor de titel, tenzij we winnen van Twente. Dan kan het nog wel, denk ik
pi_78575101
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Voor welke tribune ga je (boven/beneden)?
Nog geen idee eigenlijk, zit te denken aan vak B.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_78575117
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mark me words
Komende 3 duels: 9 punten.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:45:49 #224
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78575306
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

pi_78575454
quote:

[..]

maandag 1 maart 2010 @ 00:25:22 #226
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_78576426
quote:
Waarom bestel je niet gewoon via de site?
Dit, dus.
pi_78576559
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waarom bestel je niet gewoon via de site?
Ben bang dat ze snel uitverkocht zijn
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 1 maart 2010 @ 07:16:01 #228
79837 Lemming22
pi_78579552
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Om Balasz zijn ze een beetje bezorgd Iets met een enkel. Over Engelaar heb ik nog niks gehoord.
Zag er inderdaad ook pijnlijk uit, echt weer idioot dat daar niet voor gefloten werd.

Van Engelaar schijnt zijn achillespees weer opgespeeld te zijn. Hopelijk trekt dat met wat aangepaste training en rust weer weg. Geen oranje dus aub,
pi_78579826
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:16 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Zag er inderdaad ook pijnlijk uit, echt weer idioot dat daar niet voor gefloten werd.

Van Engelaar schijnt zijn achillespees weer opgespeeld te zijn. Hopelijk trekt dat met wat aangepaste training en rust weer weg. Geen oranje dus aub,
Dan heeft die operatie toch niet gebracht wat zou moeten, lijkt mij... of hij is te vroeg weer begonnen..
pi_78579902
Ik weet niet of dat hier al gepost is...

Maar Lazovic kan per direct naar een grote Russische club, ws. Zenith. Ze hebben naar alle waarschijnlijkheid een bod bij PSV neergelegd, wat Lazovic wel zag zitten, en Rutten niet.
Rutten schijnt ziedend te zijn op het bestuur.
U MAD?
  maandag 1 maart 2010 @ 08:30:21 #231
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78579994
Zou een schande zijn om Lazovic nu te verkopen, daarmee gooi je het kampioenschap ook in de prullenbak
  maandag 1 maart 2010 @ 09:42:46 #232
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78581152
quote:

[..]

Komende 3 duels: 9 punten. 4,5 of 6 punten.

edit: Als het bestuur met het directe verkoop van Lazovic instemt, zal ik vast niet de enige zijn die woedend is.
Die schuitema en dat andere zooitje idioten kan van mij wel naar Rusland oprotten. DAT zou pas een goede deal zijn.

[ Bericht 26% gewijzigd door HL_Dog43 op 01-03-2010 09:48:19 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 09:58:42 #233
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78581520
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

edit: Als het bestuur met het directe verkoop van Lazovic instemt, zal ik vast niet de enige zijn die woedend is.
Die schuitema en dat andere zooitje idioten kan van mij wel naar Rusland oprotten. DAT zou pas een goede deal zijn.
Die gozer speelt na jaren eindelijk een keer een redelijk seizoen. Als het bod goed genoeg is kan ik best begrijpen dat ie verkocht gaat worden.

Zie Salcido, kon ook voor 10 mln weg, maar men dacht dat ie nog wel verder zou groeien ....

Kampioenschap hangt echt niet af van Lazovic hoor.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:03:59 #234
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78581622
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:58 schreef Whiteguy het volgende:

Kampioenschap hangt echt niet af van Lazovic hoor.

Toch wel. Je hebt aan de zijkant alleen Amrabat nog, een speler die ook geen vast niveau haalt. Een blessure of schorsing en je bent kansloos.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:29:27 #235
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78582154
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

Toch wel. Je hebt aan de zijkant alleen Amrabat nog, een speler die ook geen vast niveau haalt. Een blessure of schorsing en je bent kansloos.
Je kan altijd nog 4-4-2 gaan spelen als het met Amrabat niet werkt.

-----------koef----toivonen--------
dsudzsak--engelaar--afellay--bakkal
pieters--maza--salcido--manolev/(marcellis/ooijer)

En volgend seizoen Nijland terug halen.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:32:43 #236
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78582223
Je kunt in deze fase van de competitie toch niet je systeem gaan omgooien? Je houdt verdorie twee spitsen en twee buitenspelers over als je Lazovic laat gaan, dat kán niet goed gaan. Helemaal niet met een marge van 1 punt. Kampioen worden is het enige dat telt en levert meer op dan nu Lazovic verkopen. Maar ik zie Reker het wel doen
  maandag 1 maart 2010 @ 10:41:04 #237
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78582426
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Zapper het volgende:
Je kunt in deze fase van de competitie toch niet je systeem gaan omgooien? Je houdt verdorie twee spitsen en twee buitenspelers over als je Lazovic laat gaan, dat kán niet goed gaan. Helemaal niet met een marge van 1 punt. Kampioen worden is het enige dat telt en levert meer op dan nu Lazovic verkopen. Maar ik zie Reker het wel doen
Transferperiode duurt in Rusland tot 31 maart.
Dan kan hij dus de volgende wedstrijden nog meedoen:
quote:
za 6-3 20.45 NAC Breda - PSV ERE
zo 14-3 16.30 Ajax - PSV ERE
za 20-3 19.45 PSV - FC Twente ERE
zo 28-3 14.30 VVV-Venlo - PSV ERE
En mist hij deze:
quote:
zo 4-4 14.30 Willem II - PSV ERE
zo 11-4 12.30 PSV - Feyenoord ERE
wo 14-4 20.00 SC Heerenveen - PSV ERE
Je kan altijd nog even aankijken hoe het gaat met de eerstvolgende vier wedstrijden natuurlijk, en als er winst is tegen ajax en twente kan ie ZEKER weg.

edit: foutje het is tot midden maart.
pi_78582874
waar kan ik de doelpuntne terug zien van de wedstrijd van gisteren
  maandag 1 maart 2010 @ 11:03:25 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_78582987
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:59 schreef psv-gomes het volgende:
waar kan ik de doelpuntne terug zien van de wedstrijd van gisteren
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7064

?
pi_78583495
quote:
Ik kan een ONS PSV pas lenen van een vriend en ga zaterdag ook kaartjes halen (mar dan gewoon bij het stadion om 9.00). Heb eigenlijk nog nooit online kaarten besteld. Werkt dat een beetje makkelijk en kan dat ook gewoon op een geleende pas?
  maandag 1 maart 2010 @ 11:21:25 #241
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_78583536
Hoe lang is Reis nu eigenlijk weg? Ik mag toch hopen dat ze tegen de Russen zeggen dat ze maar tot het eind van het seizoen wachten.
Dit, dus.
pi_78587408
Aha! DAAROM begon het publiek ineens Eric Addo te zingen:

pi_78587678
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Aha! DAAROM begon het publiek ineens Eric Addo te zingen:

[ afbeelding ]

Haha, tof van 'em
pi_78590155
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Haha, tof van 'em
Had al zo'n vermoeden dat hij niet in een of andere lounge zat maar gewoon op de tribune
  maandag 1 maart 2010 @ 17:46:21 #245
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78598930
lol
  maandag 1 maart 2010 @ 17:50:19 #246
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78599124
quote:
Er zijn geen tickets meer verkrijgbaar voor de wedstrijd Ajax - PSV. Het uitvak is uitverkocht, waardoor PSV steun krijgt van 1200 fans.
En ook nog; Labyad blijft met beide benen op de grond

[ Bericht 27% gewijzigd door Sj0rSz op 01-03-2010 17:59:27 ]
pi_78600805
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Zapper het volgende:
Met die anderhalve spits die we overhouden kun je het kampioenschap wel vergeten dan. Balazs is geblesseerd. Koef en Toivonen zijn fit. Amrabat speelt matig. Veel meer opties heb je voorin niet. Je kan hem nu echt niet weg doen. Alhoewel 5 miljoen opzich een mooie prijs voor hem is. Kom in de zomer maar terug zou ik zeggen...
  maandag 1 maart 2010 @ 18:44:47 #248
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78601310
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef MMUFC het volgende:

Had al zo'n vermoeden dat hij niet in een of andere lounge zat maar gewoon op de tribune
Gewoon op oost heel de wedstrijd, en de 2e helft op de trap
  maandag 1 maart 2010 @ 18:49:07 #249
79837 Lemming22
pi_78601538
Hoewel 5 miljoen voor Lazovic niet onaardig is, hebben we hem toch nodig nog dit seizoen. Amrabat speelt nog steeds niet geweldig, ondanks zijn statistisch gezien nette bijdrage gisteren. Ik vond hem buiten zijn goal en voorzet weer zéér matig weer. Hij is zo voorspelbaar. Hij is er op links denk ik in heel de wedstrijd 1 keer buitenom gegaan. Verder heeft hij 50 keer geprobeerd om een schijnbeweging naar buiten te maken en vervolgens naar binnen te trekken. Ook al lag er een zee van ruimte achter de verdediging. Enorm eenvoudig te verdedigen. Waarom de linkerkant zijn favoriete positie is, ik heb geen idee want de keren dat hij op rechts doorkwam waren veel gevaarlijker dan op links.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:47:13 #250
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78608271
Ik ben nu FC Eindhoven live aan het kijken via Omroep Brabant... man.... wat een verschil ineens met de eredivisie.
pi_78608421
Balazs en Orlando lijken me niet zo zwaar geblesseerd anders zouden ze niet met het nationaal team meegaan
pi_78609020
Met alle respect maar Lazovic nu verkopen zou "zelfmoord" wat titelaspiraties betreft kunnen betekenen... Als Dzsudzsak of Amrabat geblesseerd raakt of geschorst is heb je alleen Labyad over zonder te moeten schuiven in je opstelling... Mogelijk kunnen ook Bakkal en Afellay op de flanken, maar zoals ik al aangaf.. dan moet je schuiven..
  maandag 1 maart 2010 @ 21:49:17 #253
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_78611917
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef MMUFC het volgende:
Met alle respect maar Lazovic nu verkopen zou "zelfmoord" wat titelaspiraties betreft kunnen betekenen... Als Dzsudzsak of Amrabat geblesseerd raakt of geschorst is heb je alleen Labyad over zonder te moeten schuiven in je opstelling... Mogelijk kunnen ook Bakkal en Afellay op de flanken, maar zoals ik al aangaf.. dan moet je schuiven..
Ik zou ook echt alles op alles zetten om het tot de zomer te rekken. Maarja... 5 miljoen hè.
(Ga je trouwens niet mee naar NAC, gezien je sig?)
Dit, dus.
pi_78611983
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Niet overdrijven.... waren er maar tussen de 3 en 4000
pi_78612015
quote:
Wat het belangrijkste is: hoe reageert Rutten op de RvC? Ik zou op m'n pik getrapt zijn....
  maandag 1 maart 2010 @ 21:52:04 #256
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78612092
Eindhoven periodekampioen.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:54:01 #257
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_78612236
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eindhoven periodekampioen.
Van den Eede
pi_78614148
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zou ook echt alles op alles zetten om het tot de zomer te rekken. Maarja... 5 miljoen hè.
(Ga je trouwens niet mee naar NAC, gezien je sig?)
Qua prijs valt het mee, maar zit alleen met vervoer... Ik woon vlak boven Breda en zou dan omwisselen bij Gilze Rijen.. probleem is alleen dat vandaag mijn auto het begeven heeft en ik niet weet of die op tijd gemaakt kan zijn..
  maandag 1 maart 2010 @ 23:05:19 #259
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78616975
quote:
Alsof een keertje schuiven meteen een verloren wedstrijd is.

In de verdediging schuift Rutten ook vaak zat. Salcido heeft zo'n beetje overal al gestaan, net als Ooijer, Maza en Marcellis overigens. Simons heeft ook in de verdediging gestaan als middenvelder en dat ging prima. Dan kan Bakkal ook wel een wedstrijdje rechtsbuiten spelen.

Bovendien: was Lazovic niet zelf op rechtsbuiten gezet omdat rutten geschoven had??
pi_78618610
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

In de verdediging schuift Rutten ook vaak zat. Salcido heeft zo'n beetje overal al gestaan, net als Ooijer, Maza en Marcellis overigens. Simons heeft ook in de verdediging gestaan als middenvelder en dat ging prima. Dan kan Bakkal ook wel een wedstrijdje rechtsbuiten spelen.

Bovendien: was Lazovic niet zelf op rechtsbuiten gezet omdat rutten geschoven had??
Je gaat jezelf toch niet in de vingers snijden nu. Je kunt niet onbeperkt blijven schuiven. Als je de titel verspeelt door een gebrek aan stootkracht voorin, verlies je wel meer dan 5 miljoen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:18:23 #261
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_78621566
quote:

[..]

Het is heel makkelijk.We hebben nu eigenlijk al te weinig aanvallers, en als Lazo dan ook nog vertrekt houdt het gewoon op. Bij een blessure van een aanvaller, en met name een buitenspeler, staat er geen reserve klaar voor dit niveau. Heel leuk en aardig om een middenvelder als buitenspeler op te stellen maar dat dat niet werkt is al vaak genoeg gebleken bij PSV. Bakkal en Ibi hebben hier de kwaliteiten gewoon niet voor....

De enige enigszins reële optie zou zijn om 4-4-2 te gaan spelen, maar zo'n grote wijziging is niet meer door te voeren midden in een lopend seizoen vrees ik....
Patat Friet
pi_78623221
quote:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet

Maar ik vind het schuiven binnen de verdediging van Salcido anders dan het verschuiven van een middenvelder naar de aanval..
En daar komt bij dat Simons voor dit seizoen al regelmatig als verdediger gespeeld heeft...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:33:21 #263
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78623702
Vandaag schijnt bekend te worden of Lazovic blijft of vertrekt.
De competitie wordt vandaag dus beslist
pi_78624424
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:33 schreef Zapper het volgende:
Vandaag schijnt bekend te worden of Lazovic blijft of vertrekt.
De competitie wordt vandaag dus beslist
Ben benieuwd
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:19:41 #265
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78624449
Lazovic was goed dit seizoen, maar PSV zingt het echt wel uit zonder hem.
pi_78624702
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:19 schreef ShaoliN het volgende:
Lazovic was goed dit seizoen, maar PSV zingt het echt wel uit zonder hem.
Het is en blijft gissen.. als je hem verkoopt en je wordt geen kampioen, zal je nooit weten of je met hem wel kampioen geworden was.. verkoop je hem niet, en je wordt wel kampioen, zal je nooit weten of je zonder hem geen kampioen was geworden...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:55:19 #267
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78625254
Heeft er iemand nog een shirt met Lazovic achterop te koop?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:03:02 #268
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78625486
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Zapper het volgende:
http://www.psv.nl/PSV-FANstore/PSV-FANstore-Stadion.htm

Maar misschien kan je het aan Danko zelf vragen of je zijn shirtje mag. Binnenkort toch niet meer nodig
pi_78625549
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Zapper het volgende:
Heb wel een shirt van een paar jaar geleden met een andere Servische naam erop.. maar ik verkoop mijn Kezman shirt niet
(overigens twee weken geleden iemand met een Partizan shirt met Kezman achterop zien lopen )
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:05:31 #270
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78625556
Ik denk niet dat ik hem nog tegen zal komen
pi_78625761
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef Zapper het volgende:
Ik denk niet dat ik hem nog tegen zal komen
Misschien moet je een vakantie boeken naar Sint Petersburg, misschien dat je hem daar tegen komt
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:25:43 #272
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78626196
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Misschien moet je een vakantie boeken naar Sint Petersburg, misschien dat je hem daar tegen komt
Dat is sowieso een aanrader, toffe stad.

En ik meen me te herinneren dat er een zenit fanshop op het vliegveld zit, kan je meteen shirtje kopen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:29:30 #273
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78626328
Ik denk dat ik dan beter een goede imitatie-Chinees kan zoeken
pi_78630423
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:29 schreef Zapper het volgende:
Ik denk dat ik dan beter een goede imitatie-Chinees kan zoeken
die zijn over het algemeen goedkoper ja en scheelt een trip naar Rusland
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:21:43 #275
242666 BeamofLight
pi_78630970
Mensen die roepen dat Lazo nu verkcoht moet worden voor 5 miljoen snappen het niet vind ik:

1) de spoeling wordt wel erg dun zo na afvallen Reis en Nijland
2) Ik ben geen supporter van de bankrekening van PSV, maar van PSV zelf
3) Hij levert straks na het WK waar hij meedoet toch minimaal hetzelfde op, misschien meer
4) hij is voor meer aangekocht dan die 5
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:25:24 #276
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_78631103
Het voetbalwereldje blijft toch heerlijk opportunistisch. In de zomer hadden we met zijn allen Lazo persoonlijk naar Rusland gebracht voor dit bedrag. En nu kunnen we gewoon eigenlijk niet zonder hem...
Patat Friet
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:30:25 #277
242666 BeamofLight
pi_78631296
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef ganzenherder het volgende:
Het voetbalwereldje blijft toch heerlijk opportunistisch. In de zomer hadden we met zijn allen Lazo persoonlijk naar Rusland gebracht voor dit bedrag. En nu kunnen we gewoon eigenlijk niet zonder hem...
dat klopt.
pi_78631801
Voor een goed bod verkopen die handel, al moeten we wel oppassen voor een tekort aan aanvallers, mocht dsudszak ook weggaan, wat ik uiteraard niet hoop. Want dan zou je ineens wel heel weinig overhouden.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:48:20 #279
242666 BeamofLight
pi_78632011
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef patrickpsv het volgende:
Voor een goed bod verkopen die handel, al moeten we wel oppassen voor een tekort aan aanvallers, mocht dsudszak ook weggaan, wat ik uiteraard niet hoop. Want dan zou je ineens wel heel weinig overhouden.
jij snapt er niks van. En Doedel gaat dit seizoen al helemaal niet weg. Zit jij met je hoofd al bij het volgend seizoen ofzo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 maart 2010 @ 14:20:47 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78635632
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef patrickpsv het volgende:
Als Lazovic gaat gaat hij toch per direct weg en en hebben we per direct een probleem
DeLuna vindt me dik ;(
pi_78636892
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jij snapt er niks van. En Doedel gaat dit seizoen al helemaal niet weg. Zit jij met je hoofd al bij het volgend seizoen ofzo
Weggaan idd niet, maar hij kan wel geblesseerd raken/zijn(?) of een schorsing oplopen...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:53:36 #282
242666 BeamofLight
pi_78637040
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:50 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Weggaan idd niet, maar hij kan wel geblesseerd raken/zijn(?) of een schorsing oplopen...
eerst zegt ie: verkopen die handel, daarna zegt ie: als Doedel weggaat (of wegvalt in jouw woorden) hebben we een probleem. Contradictie nie
pi_78637765
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

eerst zegt ie: verkopen die handel, daarna zegt ie: als Doedel weggaat (of wegvalt in jouw woorden) hebben we een probleem. Contradictie nie
Inderdaad.. als hij deze uitspraak op 1 januari had gedaan, had ik het nog kunnen begrijpen, want dan is er nog wat te regelen.. maar voor deze periode is het inderdaad raar
pi_78640246

pi_78640950
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef ganzenherder het volgende:
Toen konden we ook op een vertrek inspelen, en nu niet? Weinig opportunistisch aan mijn inziens.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:42:02 #286
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_78644123
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Toen konden we ook op een vertrek inspelen, en nu niet? Weinig opportunistisch aan mijn inziens.
Ik doel ook meer op de waarde die Lazovic heeft voor PSV, in de zomer mocht hij gratis weg onderhand.....Hij was eigenlijk geen flikker waard toen....Liever kwijt dan rijk
Patat Friet
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:51:22 #287
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78644416
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
Mensen die roepen dat Lazo nu verkcoht moet worden voor 5 miljoen snappen het niet vind ik:

1) de spoeling wordt wel erg dun zo na afvallen Reis en Nijland
2) Ik ben geen supporter van de bankrekening van PSV, maar van PSV zelf
3) Hij levert straks na het WK waar hij meedoet toch minimaal hetzelfde op, misschien meer
4) hij is voor meer aangekocht dan die 5
1) Klopt, maar dat is niet onoverkomelijk.
2) Feyenoord heeft er jarenlang geen probleem van gemaakt met te dure spelers te werken. Leuk voor de supporters, achteraf niet zo leuk voor feyenoord EN de supporters.
3) Dat weet je niet. Dan is de transfermarkt in Rusland gesloten volgens mij, en in welk land hebben ze momenteel nog wel geld voor spelers behalve Rusland? En wat als hij zijn been breekt op het WK?
4) Dat is een non-argument, ga ik niet verder op in.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee, hij zegt 'als Dszudzsak OOK weg gaat'
Dat kleine woordje maakt een aanzienlijk verschil.
pi_78644597
Nog steeds geen nieuws
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:59:53 #289
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_78644753
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog steeds geen nieuws
Lazovic is nu vast de moeder van Rutten aan het neuken
Patat Friet
pi_78644787
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:59 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Alweer?
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 maart 2010 @ 18:25:37 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78645687
quote:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:37:27 #292
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78646099
quote:

[..]

* Sj0rSz wil niet visualiseren
pi_78646120
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

* Sj0rSz wil niet visualiseren
Hij neukt haar van rechtsbuiten
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:39:16 #294
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78646155
!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 maart 2010 @ 18:40:31 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78646196
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
pi_78646209
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar zit ze onder het bureau.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:41:19 #297
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_78646218
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
!
Patat Friet
pi_78646248
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Één wedstrijd op de bank en meteen gezeik
pi_78646262
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Één wedstrijd op de bank en meteen gezeik
Hehehehe
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:42:39 #300
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78646267
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Daar zit ze onder het bureau.
Hahahahahah!!!

Maar wat zit Salcido dan te grijnzen?
pi_78646297
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Hahahahahah!!!

Maar wat zit Salcido dan te grijnzen?
Die lacht, die is net klaar.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: