quote:
Kom op zeg, het is een chineesquote:
Mijn tekening staat er ook inquote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef stegeman6 het volgende:
Grappig, ik zie hier alle namen die ik in de brief zag. Wiens idee was het om die paint tekening te maken?
Hehe iddquote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
Die bekeurgast is Rik van Sesamstraat.
Ja dat volgde ik ook even niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik lette even niet op: eerst had hij een legerpak en daarna een motorpak
Van ons allemaal natuurlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef stegeman6 het volgende:
Grappig, ik zie hier alle namen die ik in de brief zag. Wiens idee was het om die paint tekening te maken?
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef stegeman6 het volgende:
Apebeer heeft een ban van een maand.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat heeft Apebeer ooit eens geprobeerd, maar het lukte niet
Klopt. Omdat ie foto's van Paul had gepostquote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Apebeer heeft een ban van een maand.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt. Omdat ie foto's van Paul had gepost
Wie is paul ?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kan je daar een ban voor krijgen?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef stegeman6 het volgende:
Kijken jullie elke avond SBS 6 en reageren jullie vervolgens in deze chat?
Hij was een paar keer gewaarschuwd door FA's dat ie het niet mocht doen, en toen ging ie door. Dus vandaarquote:
laat ik het spelletje maar meespelen...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef stegeman6 het volgende:
We chatten hier alleen op zondag..quote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef stegeman6 het volgende:
Goed idee.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Oke, 9 minuten plaspauze.
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwschierig hoe Paul eruit zietquote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij was een paar keer gewaarschuwd door FA's dat ie het niet mocht doen, en toen ging ie door. Dus vandaar
Nee alleen op zondag, dan is het rustdag he? Mogen we de deur niet uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef stegeman6 het volgende:
Ik weet hetquote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwschierig hoe Paul eruit ziet
Christenen. Hardstikke goed jongens. Weten jullie nog een leuk onderwerp voor mijn programma?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen op zondag, dan is het rustdag he? Mogen we de deur niet uit.
Foto's van oude ONZ-meets zoeken.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwschierig hoe Paul eruit ziet
Illegale immigranten?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
Christenen. Hardstikke goed jongens. Weten jullie nog een leuk onderwerp voor mijn programma?
Bewijs maar eerst dat je Alberto bent.. als je echt Alberto bent kan je het ons ook niet kwalijk nemen, want "jij" doet ook altijd eerst onderzoekquote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
Christenen. Hardstikke goed jongens. Weten jullie nog een leuk onderwerp voor mijn programma?
Ga nog eens een keer naar een militaire basis zonder pasjequote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef teamlead het volgende:
wtfik zit niet op te letten ook zeg.... Alberto hier??
we kunnen ff een FA optrommelen om te kijken met welk mailadres er geregistreerd is ter verificatie
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen op zondag, dan is het rustdag he? Mogen we de deur niet uit.
Neem eens een kijkje bij de fabriekshallen van DAS. Probeer te infiltreren in de juristen-productielijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
Heb een beter idee.. wij konden het e-mail adres van jou niet lezen in de brief.. laat hem even een mailtje sturen ofzoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed ideeHoe gaan we dat doen
?
Whehehe, infiltreer op campings waar Piet het weerbericht doet, ik verdenk hem van voorkennis.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
Ik heb Bio gePM'd voor een kloonscanquote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef teamlead het volgende:
wtfik zit niet op te letten ook zeg.... Alberto hier??
we kunnen ff een FA optrommelen om te kijken met welk mailadres er geregistreerd is ter verificatie
Is hij online?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb Bio gePM'd voor een kloonscan
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bewijs maar eerst dat je Alberto bent.. als je echt Alberto bent kan je het ons ook niet kwalijk nemen, want "jij" doet ook altijd eerst onderzoek
Ik heb antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
infiltreer eens in een sektequote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Vertel eens Alberto, wat heb je voor kado's gekregen? Infraroodcamera en dat soort spul?
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik heb rustig thuis met vrienden en famillie geviert. Heb wat leuke boeken gehad en een aantal envelopjes met inhoud. Al de 007-gadgets krijg ik gewoon van de zaakquote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Vertel eens Alberto, wat heb je voor kado's gekregen? Infraroodcamera en dat soort spul?
Sorry lieverd, maar foto's kan je overal vandaan halenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hier een foto van mij op de trouwerij van mijn broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |