Is hij online?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb Bio gePM'd voor een kloonscan
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bewijs maar eerst dat je Alberto bent.. als je echt Alberto bent kan je het ons ook niet kwalijk nemen, want "jij" doet ook altijd eerst onderzoek
Ik heb antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
infiltreer eens in een sektequote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
Christenen. Hardstikke goed jongens. Weten jullie nog een leuk onderwerp voor mijn programma?
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Vertel eens Alberto, wat heb je voor kado's gekregen? Infraroodcamera en dat soort spul?
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik heb rustig thuis met vrienden en famillie geviert. Heb wat leuke boeken gehad en een aantal envelopjes met inhoud. Al de 007-gadgets krijg ik gewoon van de zaakquote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Vertel eens Alberto, wat heb je voor kado's gekregen? Infraroodcamera en dat soort spul?
Sorry lieverd, maar foto's kan je overal vandaan halenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef stegeman6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hier een foto van mij op de trouwerij van mijn broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |