Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik dacht dat die jou kwam verplegenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
Suikertaartje, moet ik die stroopwafels nu allemaal zelf opeten?
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
TVP.
Ja, dat dacht ik ook... speciaal voor die gelegenheid heb ik nog kou gevat en stroopwafels gekocht, maar geen Suikertaartje hierquote:
dat dacht ik dus ookquote:
whehehehequote:Op zondag 21 februari 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook... speciaal voor die gelegenheid heb ik nog kou gevat en stroopwafels gekocht, maar geen Suikertaartje hier.
quote:
da's niet zo best. thee en je bedje in hup hupquote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was nog serieus ook... heb echt kou gevat. Sinds vrijdag al last van keelpijn en zo.
dat geloof ik wel maar niet dat je het speciaal voor suikertaartje hebt gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was nog serieus ook... heb echt kou gevat. Sinds vrijdag al last van keelpijn en zo.
Thee doe ik wel aanquote:Op zondag 21 februari 2010 16:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's niet zo best. thee en je bedje in hup hup
Natuurlijk doe ik dat speciaal voor Suikertaartje!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof ik wel maar niet dat je het speciaal voor suirtaartje hebt gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 koppen? WTF?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee doe ik wel aan.
Vrijdag maar 11 koppen gedronken.
Bed vind ik overdreven, ik ben niet ziek![]()
.
Ik had keelpijn, dan wil ik de keel gesmeerd houden!quote:
Mijn koffieconsumptie is de afgelopen week een stuk lager dan gebruikelijk geweest.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had keelpijn, dan wil ik de keel gesmeerd houden!
En het blijft nog altijd ver achter bij jouw koffieconsumptie!.
Lekker hoor!quote:
Maar ik had een krat uit de kast gehaald, daar gaan 24 flessen in. Als je dan drie keer zo'n krat leegtankt en daarnaast ook nog twee flessen drinkt, dan gaat het hard!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker hoor!.
Maar ik had een theepot uit de kast gehaald, daar gaan 3 koppen in. Als je dan 3 keer die theepot vult, en daarnaast ook nog 2 koppen drinkt, dan gaat het hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik had een krat uit de kast gehaald, daar gaan 24 flessen in. Als je dan drie keer zo'n krat leegtankt en daarnaast ook nog twee flessen drinkt, dan gaat het hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thee wordt niet per krat verkocht.
jij leest ook niet echt he ?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef friemelaar het volgende:ben tijdelijk overgelopen, Rooibos/vanille thee
met suiker en melk
toen was ik nog niet wakker slimmekosquote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jij leest ook niet echt he ?![]()
[..]
ik slaap als een roosje en slaap graag uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef Pheno het volgende:
Alsof jij ooit wakker bent. Alleen high van de hoeveelheden frisdrank
Waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Shit, Photoshop en Dreamweaver werken niet meer
Opnieuw installeren?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
marijkequote:
het bier verbruik nietquote:Op zondag 21 februari 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn koffieconsumptie is de afgelopen week een stuk lager dan gebruikelijk geweest.
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik had een krat uit de kast gehaald, daar gaan 24 flessen in. Als je dan drie keer zo'n krat leegtankt en daarnaast ook nog twee flessen drinkt, dan gaat het hard!wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterk puntquote:Op zondag 21 februari 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..].
Thee wordt niet per krat verkocht.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Raampjes 7 ?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
knuffel aan mini-meneerquote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Stroopwafels!
En weer weg...duty calls..
Sorry DM, amper geslapen een paar nachten, dus ik ben niet echt heel erg verpleeg-proof
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
Gedaan, lijkt erop dat mijn minder legale versie toch achterhaald isquote:
Japanse sake in vaten. Flesjesquote:
wat zit daar in?quote:
quote:
Dat zal je leren.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedaan, lijkt erop dat mijn minder legale versie toch achterhaald is
Bepaald niet neequote:
Maar dan had ik jou toch verzorgd als je hier was!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Stroopwafels!
En weer weg...duty calls..
Sorry DM, amper geslapen een paar nachten, dus ik ben niet echt heel erg verpleeg-proof
whehehequote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedaan, lijkt erop dat mijn minder legale versie toch achterhaald is
Wie is B?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef sararaats het volgende:
ik ga een dutje doen en dromen van B.![]()
![]()
Jij hier!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:45 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Little Snitch downloaden en weigeren dat de adobe programma's een bepaald ip-adres connecten, werk hier prima (y)
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef GooseFM het volgende:
[..]
ik hier!
Zondagmiddag en ik verveel me, dus ik dacht laat ik eens wat gana rondfok!ken
Doe maarquote:
Het zit je niet mee he?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, eindelijke een verplichte oefening gelukt, komt de laatste in de serie. Die krijg ik weer niet voor elkaarPheno wordt weer gep0wned door capcom.
Welke game?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, eindelijke een verplichte oefening gelukt, komt de laatste in de serie. Die krijg ik weer niet voor elkaarPheno wordt weer gep0wned door capcom.
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gezellig toch
Hoe is het met Loki vandaag?
![]()
Ga ik onthouden, al hoop ik nog op een andere oplossing.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:45 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Little Snitch downloaden en weigeren dat de adobe programma's een bepaald ip-adres connecten, werk hier prima (y)
Heb er ook hele erg naar gezocht, maar de enige andere oplossing is de programma's kopen lijkt hetquote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik onthouden, al hoop ik nog op een andere oplossing.
met dit character ook. Ik vind ze al insane. Nou ja, vond, nu ik weet hoe ze moeten en ik een arcade stick in huis heb. Maar sommige karakters zijn echt achterlijk lastigquote:
Genoeg open source te vinden. Of photoshop elements voor 79 euro of minder. Daar zit het meeste wat je gebruikt echt al inquote:Op zondag 21 februari 2010 16:54 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Heb er ook hele erg naar gezocht, maar de enige andere oplossing is de programma's kopen lijkt het
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Welke game?
[..]
Ik zou het niet weten, zit aan de andere kant van de kamerMaar volgens mij wel goed, heb ze nog niet gehoord vandaag
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg open source te vinden. Of photoshop elements voor 79 euro of minder. Daar zit het meeste wat je gebruikt echt al in
Dan maak je slechte foto'squote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ik doe een grafische opleiding en heb meestal wel meer nodig dan alleen de basisfuncties.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maak je slechte foto'sof je weet je niet dat je PS gewoon met studentenkorting kan kopen
200 dollar of zo
Investeren dan maarquote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Naast PS en DW gebruik ik ook, illustrator, indesign, after effects, flash, acrobat en distiller
quote:
jaja, zoals mensen ook altijd zeggen dat ze de game of film echt gaan kopen als het goed blijkt te zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Zodra de "money-train" is gearriveerd okay?
nee, maar zonder dollen... ik ben wel van plan om daarin te gaan investeren als ik mijn geld ermee verdien en als freelancer wat opdrachten kan krijgen natuurlijk.
Doe jij dat nooit dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaja, zoals mensen ook altijd zeggen dat ze de game of film echt gaan kopen als het goed blijkt te zijn
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaja, zoals mensen ook altijd zeggen dat ze de game of film echt gaan kopen als het goed blijkt te zijn
quote:
Hier regent hetquote:
Ik heb geen illegale games. En ik kijk zo weinig films dat ik ze makkelijk kan aanschaffen. Al sik een film koop kijk ik die ook echt vaker. Dus Ghibli films, Lost in Translation (quote:
hier gelukkig nietquote:
Downloaden is legaal volgens de wet (muv de meeste software, maar ik heb dan ook alleen maar legale softwarequote:Op zondag 21 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen illegale games. En ik kijk zo weinig films dat ik ze makkelijk kan aanschaffen. Al sik een film koop kijk ik die ook echt vaker. Dus Ghibli films, Lost in Translation () ,March of the penguin. heerlijke wegkijkfilms die ik gerust vaker kijk. De standaard actiefilms interesseren me toch niet snel, dus die kijk ik eigenlijk of niet, of ze komen 'anders binnen'. Maar dat gebeurt zelden. Ja, Lost, dat kijk ik wel via internet. Geen reclames en nog in HD kwaliteit ook, in plaats van Net 5 en dus een bak bagger om de tien minuten
Ik ben snel verveeld bij actiefilms. Echt ze lijken allemaal zo op elkaar. En ik heb het idee dat het gros actiefilm is wat er uit komtquote:Op zondag 21 februari 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Downloaden is legaal volgens de wet (muv de meeste software, maar ik heb dan ook alleen maar legale software), dus films en series download ik wel. Ik kijk er ook behoorlijk veel
Maar koop ze nooit. Een keer is vaak genoeg en vind ik em echt mooi dan bewaar ik em
ik heb tegenwoordig ook geen illegale games meer en mijn software is allemaal legaalquote:Op zondag 21 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen illegale games. En ik kijk zo weinig films dat ik ze makkelijk kan aanschaffen. Al sik een film koop kijk ik die ook echt vaker. Dus Ghibli films, Lost in Translation () ,March of the penguin. heerlijke wegkijkfilms die ik gerust vaker kijk. De standaard actiefilms interesseren me toch niet snel, dus die kijk ik eigenlijk of niet, of ze komen 'anders binnen'. Maar dat gebeurt zelden. Ja, Lost, dat kijk ik wel via internet. Geen reclames en nog in HD kwaliteit ook, in plaats van Net 5 en dus een bak bagger om de tien minuten
Het zal me worst wezen wat anderen doen. Ik geef alleen aan dat de "ik koop het wel als ik het uitgeprobeerd en goed bevonden heb" smoes iets te vaak heb gehoordquote:Op zondag 21 februari 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig ook geen illegale games meer en mijn software is allemaal legaal
Hoe is het verder Liev ?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
vind ik em echt mooi dan bewaar ik em
ik moet wel legale software gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen wat anderen doen. Ik geef alleen aan dat de "ik koop het wel als ik het uitgeprobeerd en goed bevonden heb" smoes iets te vaak heb gehoord
Ik doe andere dingen in mijn vrije tijd dan films kijken, ieder zijn meug , lijkt me
Laatste normal trial ook gehaalden de eerste hard trial ook
Nee joh!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben snel verveeld bij actiefilms. Echt ze lijken allemaal zo op elkaar. En ik heb het idee dat het gros actiefilm is wat er uit komt
Moe en moequote:
Ik kijk vaak op IMDB of in de lijst van de nieuwe films die je kunt downloadenquote:
Wat je zegt ben je zelf!quote:
Haiquote:Op zondag 21 februari 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf!
Hoi fles
Tetten!quote:
Lekkerquote:
Heb ik!quote:
Pics or it didn't happen!quote:
quote:
quote:
Posten!quote:
Nou, neequote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liefje, ik ben een meisje, dat zegt toch genoeg?
Zucht, ik houd mijn PM maar weer in de gaten.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Jammer de bammer!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, ik houd mijn PM maar weer in de gaten.
je kent dus bammekesquote:Op zondag 21 februari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, over bammen gesproken: brood bakken. Contant vergeten. Dank.
smakelijk friemelquote:Op zondag 21 februari 2010 18:01 schreef friemelaar het volgende:
Etens tijd Friet met stoofvlees![]()
Laterssss
maak ze phenoquote:
flesquote:
moet je maar niet zoveel thee drinkenquote:
quote:
quote:
niet echtquote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
huhquote:Op zondag 21 februari 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, over bammen gesproken: brood bakken. Contant vergeten. Dank.
flesquote:
zijn ze zo grootquote:
Jij kunt beamen dat ik ze heb! Hoef ik geen foto's te postenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kunt beamen dat ik ze heb! Hoef ik geen foto's te posten![]()
![]()
GooseFM mag ze ook posten ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Bammen->boterhammen-> ik koop geen brood, ik bak het zelf->minder zout en boter= gezonder->meer pitten en zaden= lekkerder.quote:
Ik ben bij jou EN je vriendin op de thee geweest, geen roddels voor nodigquote:
Kan ie nietquote:
[..]
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben bij jou EN je vriendin op de thee geweest, geen roddels voor nodig![]()
![]()
![]()
Daar sta ik niet eens inquote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
GooseFM & Marijkezwolle horen in Boe's lijstje thuis ja?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar sta ik niet eens in(en dat houden we zo).
Waarom wil jij ons avontuurtje zo geheim houden?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat mijn vrouw ook fokster is.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom wil jij ons avontuurtje zo geheim houden?![]()
Dat is ook niet aardig om over je eigen vrouw te zeggen.quote:
fokker zou wat anders impliceren.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:49 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig om over je eigen vrouw te zeggen.
Idem geldt voor mij. Ook al weten de meesten hier het wel, het hoeft er niet in.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
hierquote:
Idem. De mensen hier kennen haar wel bij nick of naam. Al heb je nog mensen die niet helemaal door hebben dat je de nick andersom kan lezen om haar naam te wetenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem geldt voor mij. Ook al weten de meesten hier het wel, het hoeft er niet in.
[..]
welke FOK!ster mag ik eens batsen?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:52 schreef GooseFM het volgende:
Daar is in KPD wel een topic voor sararaats
http://forum.fok.nl/topic/1397279quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
welke FOK!ster mag ik eens batsen?
Pak schenkstroop maar. Hij gedraagt zich iig als een wijf.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
welke FOK!ster mag ik eens batsen?
[..]
![]()
quote:
quote:
Maar heeft zij je hart dan al gevonden?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat die beruchte KPD?
btw, ik heb m'n hart al verloren hahaha
De thee dus he, viespeukquote:
mij ging het over contantquote:Op zondag 21 februari 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bammen->boterhammen-> ik koop geen brood, ik bak het zelf->minder zout en boter= gezonder->meer pitten en zaden= lekkerder.
QFT!quote:
ze moet goed zoeken want ik heb het verstopt in een ander subforumquote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar heeft zij je hart dan al gevonden?
Hihihi, een soort van paaseieren zoektocht, maar dan andersquote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze moet goed zoeken want ik heb het verstopt in een ander subforum
je hebt ook al een avontuurtje met pinguinquote:Op zondag 21 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom wil jij ons avontuurtje zo geheim houden?![]()
Playing hard to get is funestquote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze moet goed zoeken want ik heb het verstopt in een ander subforum
sorryquote:
en ik maar denken dat jij koffie drinktquote:
Jup, we komen een keertje samen een "kopje koffie drinken"quote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook al een avontuurtje met pinguin
Whehehe, dat zeggen ze allemaal!quote:
Bij hun heb ik thee gedronken, hele lekkere ookquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij koffie drinkt
het is eerder hard to findquote:
En ik lust niet eens koffie, dus gaan we dan meteen het koekje eten?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, we komen een keertje samen een "kopje koffie drinken"![]()
[..]
Whehehe, dat zeggen ze allemaal!![]()
In sararaats geval wel, die post echt overal onelinersquote:
met friemelquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, we komen een keertje samen een "kopje koffie drinken"![]()
ken jij nog meer parenclub eigenaarsquote:[..]
Whehehe, dat zeggen ze allemaal!![]()
we hebben ook theequote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik lust niet eens koffie, dus gaan we dan meteen het koekje eten?
zo kan je het natuurlijk ook noemenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij hun heb ik thee gedronken, hele lekkere ookRhasberry Echinea
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik lust niet eens koffie, dus gaan we dan meteen het koekje eten?
En Phenoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met friemel![]()
[..]
ken jij nog meer parenclub eigenaars
Dat weet ik toch. Ik sta in de hoek, met die lampenkap. Ik ben niet meer via het kippenhok naar binnen geslopen.quote:
Nee echt waar! Kijk dat mensen bij jou inde club iets anders bedoelen met het drinken van een kopje thee kan ik ook niets aan doenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo kan je het natuurlijk ook noemen
En waar hang je die kap dan precies aan op?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ik sta in de hoek, met die lampenkap. Ik ben niet meer via het kippenhok naar binnen geslopen.
Oeh, lekkerquote:
Dan heb je of nog niets gepakt, of gemaakt, of opgewarmdquote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik dus nog niets te eten. Hoe kan dat?
Je woont in een paupergehucht waar de supermarkt niet op zondag open is. Wat me stug lijkt, want zelfs hier, met 6000 inwoners, hebben wij een supermarkt op zondag.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien valt het haar dan op!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef sararaats het volgende:
buiten oneliners kan ik ook lappen tekst gaan typen.
daarom bracht LL daar elke keer thee na toequote:Op zondag 21 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ik sta in de hoek, met die lampenkap. Ik ben niet meer via het kippenhok naar binnen geslopen.
Hier met 30.000+ niet neequote:Op zondag 21 februari 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je woont in een paupergehucht waar de supermarkt niet op zondag open is. Wat me stug lijkt, want zelfs hier, met 6000 inwoners, hebben wij een supermarkt op zondag.
In Nijmegen waren klachten over de XL bij de gemeente gekomen. De XL mag niet meer openquote:
$34.00 voor een schattige vibratorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
http://www.vibrator.com/s(...)ssager-vibrator.html
Zo'n 25 euro denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
$34.00 voor een schattige vibratornu ben ik niet thuis in de wereld van de economie maar is dat duurder in Euro?
blame Phenoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Rare wending in dit topic, van thee naar parenclubs naar een vibrator.
Ik begon niet over parenclubsquote:
Daar attendeerde iemand me laatst ook al op!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
http://www.vibrator.com/s(...)ssager-vibrator.html
Als je googeled op 34 usd in euro dan geeft google je het antwoord!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
$34.00 voor een schattige vibratornu ben ik niet thuis in de wereld van de economie maar is dat duurder in Euro?
Zo gaat dat hier wel vakerquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef GooseFM het volgende:
"ohoh".quote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier wel vakerZo is het idee ontstaan van een Teletubbie vibolijn
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier wel vakerZo is het idee ontstaan van een Teletubbie vibolijn
![]()
En die stofzuiger is dan voor mannenquote:
quote:
Een rookworstenlijn ken ik nog niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef sararaats het volgende:
mijn speeltje rookt als een rookworst. tijd voor een nieuwe en het mag gerust een Tux zijn
Wat doe jij met je speeltjes!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef sararaats het volgende:
mijn speeltje rookt als een rookworst. tijd voor een nieuwe en het mag gerust een Tux zijn
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een rookworstenlijn ken ik nog niet.
dan komt omdat jij met de spuitbusjes moest spelenquote:
Niets voor mij dus, dan maar droge worst of knakworstquote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef GooseFM het volgende:
[..]
eerst in kokend water leggen en dan inbrengen!
heerlijk spelenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doe jij met je speeltjes!![]()
En arme pingu![]()
Knakworst, auw.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets voor mij dus, dan maar droge worst of knakworst![]()
OMG OMG OMG OMG Mental image!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan komt omdat jij met de spuitbusjes moest spelen
je hebt alles opgegetenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets voor mij dus, dan maar droge worst of knakworst![]()
Ook auw.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef GooseFM het volgende:
[..]
eerst in kokend water leggen en dan inbrengen!
Dat snap ik, maar dat ze roken vind ik knap!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
heerlijk spelen![]()
eigenlijk moet ik m'n pianostukken nog oefenen maar m'n synthesizer klinkt te nep.
Jij kent mij heul niet! Of staat mijn iSight aan?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG Mental image!En dat ruikt heul niet naar Axe dan!
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
een knakworst klinkt erg pijnlijk in dit soort context
Die droge worst wordt vanzelf natquote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]En droge worst zeker niet?
En he, jullie begonnen zelf over worsten
Ik ben helderziendquote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij kent mij heul niet! Of staat mijn iSight aan?
ik bedoelde dat hij versleten is, dan doet ie raarquote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat ze roken vind ik knap!![]()
Toch maar even doen joh, ben je d'r vanaf
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]En droge worst zeker niet?
En he, jullie begonnen zelf over worsten
is normaal hierquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Hehehe, ja ja, een beetje extra glijmiddel zekerquote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef GooseFM het volgende:
[..]
een droge worst klinkt als iets wat met een zalfje wel weer over gaat
whehehequote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG Mental image!En dat ruikt heul niet naar Axe dan!
fixetquote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef GooseFM het volgende:
[..]
een droge worst klinkt als iets wat met een zalfje wel weer over ingaat
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik volgend weekend maar weer eens sushi ga maken.
waar wij ook weer niks van proevenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik volgend weekend maar weer eens sushi ga maken.
Faalhazen zijn hetquote:Op zondag 21 februari 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar wij ook weer niks van proeven
Ze zijn dan ook helden!quote:
Ik heb een plugin in Thinderbird die al mij spam mailtjes omzet in Bork taal!quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een plugin in Thinderbird die al mij spam mailtjes omzet in Bork taal!
Het zou eigenlijk best tof zijn als The Muppet Show weer met nieuwe afleveringen op tv kwam!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
Waldorf en StatlerIk heb me ook rot gelachen in Disney Hollywood Studios om de Muppetshow
Ja, dan is het ontvangen van spam gewoon echt leuk!quote:
Ze zijn een tijdje terug weer even op tv geweest. Niet in NL. Maar zonder de geestelijke vader is het toch, mja, minder.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk best tof zijn als The Muppet Show weer met nieuwe afleveringen op tv kwam!
Ga je de tv ook aanzetten?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef GooseFM het volgende:
Ik ga met een glaasje whiskey voor de tv zitten
Watvoor whiskey heb je?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef GooseFM het volgende:
Ik ga met een glaasje whiskey voor de tv zitten
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
concert was goed
eerste band gemist
2de band was wel okee
3de band instrumentaal zeer sterk zang slecht
en de laatste band was echt super goed
Wattan?quote:
troostquote:
jazekerquote:
B?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef sararaats het volgende:
ik heb een jankbui
aah dat is inderdaad een gemisquote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
de poezel natuurlijk. het moet slijten.
het huis van m'n ouders voelt zo leeg
zolang je ze maar niet in je neus duwtquote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
Godskolere, die wasabi-noten zijn verslavend.
[ afbeelding ]
baaaahquote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
heeyquote:
Ik heb twee blikken ter grootte van zo'n tennisballenblik gekochtquote:Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
zolang je ze maar niet in je neus duwt
En weer weg, neuken?quote:
Ah, toch neuken.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Lief is de kids naar bed aan het brengen en dan hebben we het rijk alleen
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker
mijn beste dinnetje was ook mee
en heb een vriend van me gezien
die ik al een tijdje niet meer heb gezien
Is die overleden?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
de poezel natuurlijk. het moet slijten.
het huis van m'n ouders voelt zo leeg
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twee blikken ter grootte van zo'n tennisballenblik gekocht
Die gaan op deze week vrees ik.
Heerlijk, even die 'sting' op je tong en weg is het. Ik denk dat ik me maar ziek ga eten aan die dingen, dan zijn ze tenminste weer wegquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Respect!
Veel te scherp voor mij
ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Respect!
Veel te scherp voor mij
Wel goed, ook wel wat moe.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe en moeHoe is het met jou dan mopje?
Wasabi heeft juist iets zoetigs, vind ik dan. Ik heb ook meestal een ietwat zoetige sambal. Je hebt zo veel keus altijd in zo'n tokoquote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken hoor
ben een zoetekauw
buuuuh daar ben ik een te boer voor omdat te waarderenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wasabi heeft juist iets zoetigs, vind ik dan. Ik heb ook meestal een ietwat zoetige sambal. Je hebt zo veel keus altijd in zo'n tokoAl heb ik nu een sambal met knoflook
Een halve theelepel is genoeg om het lekker te maken. Meer kan, maar dan proef ik niets meer
Dat kan. Ik eet 4x per jaar aardappelen denk ikquote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
buuuuh daar ben ik een te boer voor omdat te waarderen
ik 4 keer in et jaar chineesquote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik eet 4x per jaar aardappelen denk ik
"ik wil een klinker kopen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
"ik wil een klinker kopen"Zo lang niet eens, volgens mij bestaat het nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat had je nog niet gezegd toen ik het vroegquote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef sararaats het volgende:
zoals ik eerder aangaf, heeft het niet eens met B. te maken.
maar goed, het is alweer over
Ja, het concert was wel tof. Het voorprogramma kon ik ook wel waarderen.quote:
Dan nog, geef nog eens een klinker cadeau .....quote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef sararaats het volgende:
zoals ik eerder aangaf, heeft het niet eens met B. te maken.
maar goed, het is alweer over
Dat moet je sararaats vragen, het is haar geheime liefde. Meer heeft ze niet vrijgegeven.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan nog, geef nog eens een klinker cadeau .....
Ik quotte sara toch ookquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je sararaats vragen, het is haar geheime liefde. Meer heeft ze niet vrijgegeven.
Oh ja. De wasabi zal naar mijn hoofd stijgen.quote:
je moet LE-ZEN. het heeft er niets mee te maken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan nog, geef nog eens een klinker cadeau .....
combichrist is zowiezo wel hard en lompquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het concert was wel tof. Het voorprogramma kon ik ook wel waarderen.
Geen idee ook. Misschien vond een van de bandleden van Rammstein ze goed? SOms is het gewoonweg vriendjespolitiek.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
combichrist is zowiezo wel hard en lomp
alleen snapte ik de connectie met rammstein niet
Weet ik tochquote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
je moet LE-ZEN. het heeft er niets mee te maken.
het ging over ons Vlekje die gisteren dood in de serre lag.
het is je vergeven. Amen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Maar eerder vandaag verwees je naar B, dus vraag ik geef eens een klinker cadeau.
Heeft dus niets met buien enzow te maken, puur met de naam
zou kunnen maar goed ik heb me vooraan prima vermaaktquote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee ook. Misschien vond een van de bandleden van Rammstein ze goed? SOms is het gewoonweg vriendjespolitiek.
doegquote:
gf komt zo ninja'enquote:
daar heb je wel kans vanquote:
Vrij groot ook.quote:
neem et een keer opquote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben er ook nog maar waarschijnlijk niet te laat. ik moet morgen werken.
weet je wat ik leuk vind? dat ik de piano van de muziekschool mag gebruiken om te oefenen (die staat in de school waar ik werk)
we houden de oordoppen paraatquote:Op zondag 21 februari 2010 22:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal ik doen maar schiet me niet dood als het wat raar klinkt
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Net de koffie op, nu douchen![]()
En even een tussendoorkusje
tering nou krijg ik daar weer zinquote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
dus weer neukenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Lief is de kids naar bed aan het brengen en dan hebben we het rijk alleen
nee hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Ah, daar is de ninja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |